KHK Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Bun - deci pt turele viitoare mai lungi trebuie sa ma reobisnuiesc sa imi car juma' de litru de ulei cu mine. Depinde foarte mult de stilul de mers... mers f tare pe autostrada sau foarte turat pe pasuri etc, consuma sensibil. Mers decent, consumul tinde spre zero. Eu pt o tura de weekend, am un pet de 200ml la mine... pt o tura de o saptamana iau pet-ul de 0,5L Cca 1L este consumul "normal" (as zice maxim) de la un sercice la urmatorul (10.000km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Depinde foarte mult de stilul de mers... mers f tare pe autostrada sau foarte turat pe pasuri etc, consuma sensibil. Mers decent, consumul tinde spre zero. Eu pt o tura de weekend, am un pet de 200ml la mine... pt o tura de o saptamana iau pet-ul de 0,5L Cca 1L este consumul "normal" (as zice maxim) de la un sercice la urmatorul (10.000km). Clar acum. Multumesc pt detalii, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 9, 2013 Autor Share Postat Septembrie 9, 2013 Nu, in niciun caz nu consuma atat, Am vaga impresie ca nemtalaii s-au acoperit cu limita maxima de un litru, ce-i sub este normal dpdv tehnic..mie nici cel vechi nici asta de-acum nu-mi consuma mai mult de 6/800 grame, maxim un litru la 10.000 km. Stiu si japoneze la care este permis 1l/100 km consum de ulei. Cred ca este doar sa se aciopera producatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Daca k1200RS-ul este pana in 2001 producatorul recomanda 20w40 .Dupa 2001 , recomanda 10w40. Oricum ar fi, tu ai pus un ulei mult prea subtire care in combinatie cu turatia constant mare de pe autostrada a rezultat probabil si consumul mare de ulei.Sa nu uiti sa nu-l parchezi pentru mai mult de o ara pe cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Daca k1200RS-ul este pana in 2001 producatorul recomanda 20w40 .Dupa 2001 , recomanda 10w40. Oricum ar fi, tu ai pus un ulei mult prea subtire care in combinatie cu turatia constant mare de pe autostrada a rezultat probabil si consumul mare de ulei.Sa nu uiti sa nu-l parchezi pentru mai mult de o ara pe cricul lateral. Dupa configuratia baii de ulei de la K nu vad cum s-ar strange uleiul in capacul culbutorilor ! Poate sa ramana acolo cel deja ridicat in rampa..altfel ..nu are cum .Nu are cum sa ajunga uleiul in capul pistonului pe langa segmenti ...iar daca uleiul poate trece pe langa tija supapelor deja intram in alte probleme.La mine nici cand a avut 5 l de ulei in baie nu a ,,fumegat" (fostul proprietar nu le avea cu cititul cartii tehnice.) .. Nici la boxere nu am vazut ca ,,pistonul" sa fie sub nivelul din baia de ulei atunci cand mobra este pe cricul lateral .Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana..pt ca tehnic ..nu are cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Si totusi se invarte... Nu trebuie sa fie pistonul sub nivelul baii, si nici nu e. Dar iti ramane ulei pe partea aia care se scurge, putin cate putin, si ti-l arde la pornire. Ce am zis mai sus, si faptul ca de vreme ce e racit doar cu aer, altele is tolerantele, fata de un motor racit cu apa. Asa ca nu m-ar mira ca noul motor racit cu apa sa nu consume ulei deloc, sau aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Dan, Cu observatia ta cu "motor racit cu aer" mi-am amintit de un dubiu - poti te rog sa imi zici daca RT-urile de 1150 au toate ventilator pe radiatorul de ulei sau doar RTP-urile? daca nu au ventilator - se poate pune unul usor cu o sonda care sa il declanseze? intentionez spre un RT si merg destul de mult in oras/trafic - si am ceva emotii legate de supraincalzire la mers in coada de masini la semafor. multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Ai dreptate, doar RT-P-urile au ventilator pe radiator. Daca tii tu neaparat, se poate monta, gasesti in USA gramada la vanzare, dar parerea mea e ca nu merita. De ce? RT-ul are indicator de temperatura. Ala daca il vezi la 6 linii (5 e normal), incepi sa strangi din buci. La 7 linii, opresti si stai sa se raceasca inapoi la 5 linii. Radiatorul ala nu e toata racirea, doar o parte. Cealalta parte is cilindrii cu aerul care trece prin ei, ca sa raceasca. Deci si daca iti pui ala, nu stiu cat de mult ajuta. Pentru ca va trebui sa racesti cumva si aripioarele de Al... Si asta ii foarte important, nu as avea nici o problema ca motorul are uleiul la 120 de grade in loc de 105 sau cat e normal, dar la RT, daca incepe sa se incinga, iti arde carenele din jurul cilindrilor si shark fins-urile. Apoi iti pusca afara ochiul de vizitare la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 salutare domnilor. imi permit sa ridic si eu o problema la fileu sa va dati cu parerea. cred ca R1100R-ul meu consuma mai mult decat trebuie, respectiv ultimul rezervor a iesit 6.9 l/100. datele sunt urmatoarele: - balansare cilindrii facuta - bujii iridium - toba aftermarket cu sonda lambda soasa, dar silencer pus (nu e al ei, am facut rost de unul pana il recuperez pe cel original) - moto merge, trage bine. - anvelope ok cu presiune ok, franele nu sunt blocate sau sa tina pe undeva. - traseul meu este pe centura, deci nu opresc la semafoare, viteza de deplasare 100 - 110 imi pun problema consumului pentru ca vad pe forumurile de afara raportate consumuri de pana la 50 mpg - respectiv 5,6 l/100km, de unde si intrebarea: e ceva in neregula la a mea? din cate stiu baietii astia in america au si benzina mai proasta, deci la acelasi regim de mers, eventual ar trebui sa consume mai mult ale lor. sau este ok asa si ar fi cazul sa imi vad de ale mele? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 )) merci - am crezut ca e o solutie sa scap de mersul ala "strangand din buci" ca nu imi place. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Si totusi se invarte... Nu trebuie sa fie pistonul sub nivelul baii, si nici nu e. Dar iti ramane ulei pe partea aia care se scurge, putin cate putin, si ti-l arde la pornire. Ce am zis mai sus, si faptul ca de vreme ce e racit doar cu aer, altele is tolerantele, fata de un motor racit cu apa. Asa ca nu m-ar mira ca noul motor racit cu apa sa nu consume ulei deloc, sau aproape deloc. E,aici ma vad nevoit sa iti dau dreptate ..corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 salutare domnilor. imi permit sa ridic si eu o problema la fileu sa va dati cu parerea. cred ca R1100R-ul meu consuma mai mult decat trebuie, respectiv ultimul rezervor a iesit 6.9 l/100. datele sunt urmatoarele: - balansare cilindrii facuta - bujii iridium - toba aftermarket cu sonda lambda soasa, dar silencer pus (nu e al ei, am facut rost de unul pana il recuperez pe cel original) - moto merge, trage bine. - anvelope ok cu presiune ok, franele nu sunt blocate sau sa tina pe undeva. - traseul meu este pe centura, deci nu opresc la semafoare, viteza de deplasare 100 - 110 imi pun problema consumului pentru ca vad pe forumurile de afara raportate consumuri de pana la 50 mpg - respectiv 5,6 l/100km, de unde si intrebarea: e ceva in neregula la a mea? din cate stiu baietii astia in america au si benzina mai proasta, deci la acelasi regim de mers, eventual ar trebui sa consume mai mult ale lor. sau este ok asa si ar fi cazul sa imi vad de ale mele? multumesc. Aici ai pacatuit tu. Sonda lambda e foarte importanta in functionarea motorului, fara ea, risti sa il fecundezi. Aia are un rol foarte important acolo de feedback la calculator, si fara ea, iti merge cu un amestec prea sarac sau prea bogat, cazuti in care pe termen lung, fwti motorul. Pune sonda la loc si vezi ce iti iese Si mai e un aspect - baietii din america nu folosesc benzina mai proasta Sunt doua standarde - ROZ si MOZ. Noi avem unul, ei altul. Dar ca si idee, 85 la ei e ca 95 la noi. Motoarele sunt la fel, si a lor si a noastre, inchipuie-ti cum ar fi mers motorul tau cu benzina de 85 de-a noastra Noi avem ROZ si ei MOZ. Pe rezervorul meu, inca scrie de 95 ROZ pe sticker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Intrebare: Este adevarat ca daca scot catalizatorul din toba stock mobra va consuma mai mult? (sonda lambda este dupa catalizator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Daca te referi la a ta, e inainte de catalizator Nu stiu mobra sa aibe dupa. Si nici masina. Alea care au dupa, au si inaintea lui, si calculatorul compara valorile intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Asa e Dane.Aveam impresia ca e dupa...deci pot sa scot catalizatorul linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 10, 2013 Admin Share Postat Septembrie 10, 2013 Logic ar fi ca atunci cind scoti catalizatorul sa consuma o idee mai mult, dar mobra va urca si altfel in ture, evacuarea fiind libera. Important este sa lasi sonda lambda acolo.. PS: Varule, da de ce vrei bre sa scoti catalizatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Aici ai pacatuit tu. Sonda lambda e foarte importanta in functionarea motorului, fara ea, risti sa il fecundezi. Aia are un rol foarte important acolo de feedback la calculator, si fara ea, iti merge cu un amestec prea sarac sau prea bogat, cazuti in care pe termen lung, fwti motorul. Pune sonda la loc si vezi ce iti iese cam ideea asta o aveam si eu. din cate am inteles Andrei a facut lucrul asta sa scape de asa zisul "surging" si nu il invinovatesc....merge foarte bine. acum intrebarea este: pot pune sonda lambda pe noua evacuare? are vreo importanta ca DUPA ea nu mai se gaseste catalizatorul? intreb asta pentru ca din pacate la 1100R catalizatorul si finala au corp comun, deci daca vreau un sunet mai frumos nu pot schimba doar finala. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Sigur. Dai toba jos, mergi la niste feciori care se ocupa cu evacuari, iti gauresc aia toba acolo sub cutie, iti sudeaza o saiba mare care are filetul interior ca cel de la sonda si aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 10, 2013 Admin Share Postat Septembrie 10, 2013 Poti pune sonda lambda, dar oricum iti va consuma mai mult decit cu catalizator, am explicat mai sus de ce.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 multumesc Dan, chiar am si unde sa fac modificarea (iti explic pe pm ce si cum) @LUV - am vazut explicatia, dar nu sunt de acord. sunt de acord cu evacuarea mai rapida, dar lambda + senzorul de temperatura ulei + ala de aer + motronicul sunt cele care vor dicta impreuna cantitatea de amestec din admisie. evacuarea mai rapida, este dupa lambda si nu cred ca va fi influentata. maxim va fi mai rece un pic decat cu catalizator. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Consumul tii dat strict de cat interval de timp stau deschis injectoarele (vorbim de ordinul milisecundelor aici, 250 +/-). Si alea is comandate de calculator, care decide asta pe baza a mai multor parametri: temperatura motor, temp ambientala, presiune atmosferica, cat de deschise is TPS-urile, senzori Hall, sonda lambda. Acuma nu contesc ca, cu o toba goala consuma mai mult... Poate pentru ca suna mai tare si te manca sa tii gazu cu 1 gram mai mult deschis ca si inainte, mai ii si backpressure-ul din toba, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Inclin sa cred ca asta este o legenda urbana.. Daca te referi la tinutul pe cricul lateral, sunt de acord. Eu mereu am tinut motocicletele numai pe cel lateral si n-au avut nimic... As pune asta in aceeasi categorie cu inutilitatea (as zice chiar prostia, avand in vedere ca multi apoi il uita stins) de a stinge farul la pornire. Noroc ca asta s-a rezolvat de la sine la modelele mai noi si nu se mai poate stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Daca te referi la tinutul pe cricul lateral, sunt de acord. Eu mereu am tinut motocicletele numai pe cel lateral si n-au avut nimic... As pune asta in aceeasi categorie cu inutilitatea (as zice chiar prostia, avand in vedere ca multi apoi il uita stins) de a stinge farul la pornire. Noroc ca asta s-a rezolvat de la sine la modelele mai noi si nu se mai poate stinge. http://www.i-bmw.com/showthread.php?p=568419#post568419 Toate k1200rs ,gt,lt au problema asta. PS: Varule, da de ce vrei bre sa scoti catalizatorul? Imi plac fetele mai "usuratice " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cum vi se pare pretul de 100 Euro pt sesiunile BMW Rider Training organizate de AB? Tinand cont ca sunt 8 persoane in grupa si dureaza 6h, mi se pare destul de mult sa ceri 800 Euro pt 1 zi de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cum vi se pare pretul de 100 Euro pt sesiunile BMW Rider Training organizate de AB? Tinand cont ca sunt 8 persoane in grupa si dureaza 6h, mi se pare destul de mult sa ceri 800 Euro pt 1 zi de munca. Teapa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.