Sari la conținut

Postări Recomandate

salut, se pare ca am nevoie de un sfat/mic ajutor de la voi:

 

un simplu ax din selector ca cel din poza de mai sus costa 1.200 lei nou. SH nu am gasit

voi stiti unde as putea gasi asa ceva SH ???

2 la mana...ar mai fi varianta achizitionarii unei cutii de viteze (tot SH). de la ce alte modele se mai potriveste ???

in afara de ebay, unde mai pot sa caut treburile astea?

astept idei...

multumesc anticipat



Alex ,de curiozitate cit a fost manopera?

900 de lei va fi. cum ti se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Nu stiu cum s-o interpretez..sa ma pregatesc de baston sau nu.. :)..oricum, tot un dulce ai ramas..

PS: S-a facut vinu' la voi? :)))



salut, se pare ca am nevoie de un sfat/mic ajutor de la voi:

 

un simplu ax din selector ca cel din poza de mai sus costa 1.200 lei nou. SH nu am gasit

voi stiti unde as putea gasi asa ceva SH ???

SH nu gasesti, decit nou, la Bavaria sau Motorworks, cum spunea Andrei mai sus..

Ca sa stii daca reperele sunt compatibile cu altele montate pe modele diferite intra aici, gasesti modelul tau si ai diagramele cu toate componentele la BMW, pe care programul le compara dupa serii si iti spune pe ce modele exista acel reper...este acelasi program pe care il foloseste orice dealer BMW..pastreaza linku'.. :ok:

 

Referitor la cutie SH, nu stii ce iei, poate si cutia aia sa te duca infinit sau sa-ti cada dupa o luna, este totusi una SH, dar tu stii citi bani vrei sa bagi in ea..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga l.u.v.-ule,interpreteaz-o la modul dulce,multicolor.Geometria ciubucului e pur intamplatoare.Mesajul nu sta in forma,ci in continut.

 

P.S. - Despre vin...n-am detalii importante,eu ciugulesc de pe unde pot cate o sticla.Via mea n-a fost viabila anul asta(am gasit-o arsa,de Nero,cred).Stiu o sursa prin zona Greaca-Prundu,cu vin bun,roze,d-ala de neam.Daca doreste caprioara,da-mi un semn!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit in garaj ca mi-a ramas de la K1200R o aripa/ornament fata, care vine montata peste rezervor. Este nou nouta, luata de la BAVARIA.

Am si stick-erele cu K1200R, la fel, noi, nelipite.

 

Atasez poza, in caz ca cineva o sa aiba nevoie de ea.

In engleza ii spune ''lateral trim panel'', este deja vopsita gri, codri 46637680779 sau 46 63 7 711 067

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51582&rnd=04302013

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am descoperit in garaj ca mi-a ramas de la K1200R o aripa/ornament fata, care vine montata peste rezervor. Este nou nouta, luata de la BAVARIA.

Am si stick-erele cu K1200R, la fel, noi, nelipite.

 

Atasez poza, in caz ca cineva o sa aiba nevoie de ea.

In engleza ii spune ''lateral trim panel'', este deja vopsita gri, codri 46637680779 sau 46 63 7 711 067

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51582&rnd=04302013

Mai am si eu suportul de numar(aripa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sărbători fericite tuturor!

Am văzut moșul pe la MotoVIP.ro, vine cu reduceri la anvelopele Metzeler! Ca exemplu, eu am cumpărat in vara setul Z6 cu 900 lei, iar acum este doar 613 lei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori Fericite, prieteni si toate cele bune, multi KM in anul ce vine si cat mai putine probleme!!!

 

si ca o mica paranteza,as vrea si eu sa stiu in afara de reprezentanta BMW, unde as putea sa gasesc filtru de benzina si de aer? (motocicleta e cea din semnatura R1100S)

 

Numai bine si sarbatori de nota :10: !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut, la Kronau Moto.Ro (aduc de pe Louis) dai comanda la urmatoarele coduri:

1.Filtru benzina (acesta) - cod 10050004 - 23 euro.

2.Filtru aer Champion (acesta) - cod 10052082 - 12 euro.

Filtru aer Mahle (acesta) - cod 10050115 - 16 euro.

Filtru aer K/N (acesta) - cod 10050679 - 60 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la Kronau Moto.Ro (aduc de pe Louis) dai comanda la urmatoarele coduri:

1.Filtru benzina (acesta) - cod 10050004 - 23 euro.

2.Filtru aer Champion (acesta) - cod 10052082 - 12 euro.

Filtru aer Mahle (acesta) - cod 10050115 - 16 euro.

Filtru aer K/N (acesta) - cod 10050679 - 60 euro.

Mersi frumos de raspuns, l.u.v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori cu Bine!

 

Incearca la moto-gear.ro, au preturi bune, trimit piesele acasa, eu colaborez de mult cu ei,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu un RT din 2012 si m-am gandit sa-mi fac update la profilul de pe forum acum, iarna, ca vara nu prea am timp, sunt pe drumuri. Cred ca am nimerit bine pe topicul asta, ca altul n-am gasit :)

post-40870-0-76922400-1388635779_thumb.jpg

post-40870-0-65792900-1388635840_thumb.jpg

Editat de iraque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exercitiu de imaginatie, luati-l ca atare :)

 

se ia un k1200 nu conteaza de care, numa' telelever si paralever sa aibe. se monteaza amortizoare si roti de la un GS de-omiedouasute. se pun crashbaruri, carene, etc. adecvate.

 

Din punct de vedere tehnic, e fezabila solutia asta? dupa mintea mea, ar trebui sa fie, ca nu cred ca e vreo diferenta intre telelever/paralever de pe seria R si K. Am vazut pe advrider R1100R transformat in R1100GS doar prin schimbarea catorva elemente (roti, amortizoare, rezervor si ghidoane)

Dupa mintea mea, un K1200GS ar fi mai de succes ca un R1200GS la partea de touring. Iar trenul de rulare modificat i-ar permite sa mearga pe drumuri proaste si foarte proaste, ca oricum putini isi scot GSurile la hard enduro.

Configuratia compacta a motoarelor K ar ajuta la protejarea motorului la cazaturi. Si nu mai zic de performantele net superioare ale K-urilor (cu toate ca mai mult imi place cum merge R-ul).

 

Pana acum n-am gasit nicio referinta la un asemenea specimen pe net, ceea ce fie ma face genial :) fie dimpotriva :D.

 

Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exercitiu de imaginatie, luati-l ca atare :)

 

se ia un k1200 nu conteaza de care, numa' telelever si paralever sa aibe. se monteaza amortizoare si roti de la un GS de-omiedouasute. se pun crashbaruri, carene, etc. adecvate.

 

Din punct de vedere tehnic, e fezabila solutia asta? dupa mintea mea, ar trebui sa fie, ca nu cred ca e vreo diferenta intre telelever/paralever de pe seria R si K. Am vazut pe advrider R1100R transformat in R1100GS doar prin schimbarea catorva elemente (roti, amortizoare, rezervor si ghidoane)

 

Dupa mintea mea, un K1200GS ar fi mai de succes ca un R1200GS la partea de touring. Iar trenul de rulare modificat i-ar permite sa mearga pe drumuri proaste si foarte proaste, ca oricum putini isi scot GSurile la hard enduro.

Configuratia compacta a motoarelor K ar ajuta la protejarea motorului la cazaturi. Si nu mai zic de performantele net superioare ale K-urilor (cu toate ca mai mult imi place cum merge R-ul).

 

Pana acum n-am gasit nicio referinta la un asemenea specimen pe net, ceea ce fie ma face genial fie dimpotriva

 

Voi ce parere aveti?

Nu tine figura, pentru ca, K1200 e de doua feluri: ala vechiu (RS, GT, LT) sau asta nou (R, S, GT, etc)

Daca ai in gand ala vechi, nu merge pt ca e alta geometrie, alta bicicleta, nu se pupa suspensiile cu prinderile lor, amortizoarele au lungimi diferite. Presupunand ca rezolvi asta, nu se pupa pt. ca modifici geometria la cardan si risti sa nu mai ai suprafata de contact la caneluri in grup de ex, daca vrei sa inalti asa de mult.

 

Daca te gandesti la K-ul nou, presupunand ca fizic/mecanic ai putea face treaba asta, rotile au diametre diferite, inelele la ABS o sa dea la calculator informatii diferite, nu iti mai merge ABS-ul, etc.

 

Cu multa munca si foarte multi bani, presupun ca orice se poate. Numa trebuie sa te gandesti ce vrei sa obtii pana la urma si daca aia e cea mai simpla cale. Ca daca dai pe transformarea asta bani cat un GS nou, zic eu ca nu merita. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa te opresc, numa trebuie sa te socotesti bine inainte cat vrei sa investesti, vs. cat poti obtine.

 

Ia suspensii aftermarket pe K, mai inalte, cresti garda la sol. Da atunci ii scazi manevrabilitatea pe curbe.

 

Sa faci 1100Gs din 1100R nu e asa de greu, da nici ieftin nu e. Mai bine vinzi R-ul si iei un GS, ca atatea ai de schimbat, ca la urma vezi ca, cu banii aia, luai doua GS-uri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica asa?dar dan are dreptate .orice e posibil dar la mobra de fabrica sunt calculate multe lucruri.intradevar poti face orice dar rezultatul final poate avea probleme de manevrabilitate mai ales pe un 4 in linie care e f puternic .adica nu e hd cu furca intinsa pe care mergi fara casca pe bulevard asta vrea sa zic

post-41843-0-37674200-1389010407_thumb.jpg

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...