alexgrp Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 salut, se pare ca am nevoie de un sfat/mic ajutor de la voi: un simplu ax din selector ca cel din poza de mai sus costa 1.200 lei nou. SH nu am gasit voi stiti unde as putea gasi asa ceva SH ??? 2 la mana...ar mai fi varianta achizitionarii unei cutii de viteze (tot SH). de la ce alte modele se mai potriveste ??? in afara de ebay, unde mai pot sa caut treburile astea? astept idei... multumesc anticipat Alex ,de curiozitate cit a fost manopera? 900 de lei va fi. cum ti se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) E 0k.ai cautat la aia in anglia ?motorworks se numesc.astia au o gramada de piese. Editat Noiembrie 19, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Schimbaram prefixu' ) 20131116_170436.jpg La mai MARE! Cine trece de suta de mii toamna,primeste un : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 20, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Nu stiu cum s-o interpretez..sa ma pregatesc de baston sau nu.. ..oricum, tot un dulce ai ramas.. PS: S-a facut vinu' la voi? )) salut, se pare ca am nevoie de un sfat/mic ajutor de la voi: un simplu ax din selector ca cel din poza de mai sus costa 1.200 lei nou. SH nu am gasit voi stiti unde as putea gasi asa ceva SH ??? SH nu gasesti, decit nou, la Bavaria sau Motorworks, cum spunea Andrei mai sus.. Ca sa stii daca reperele sunt compatibile cu altele montate pe modele diferite intra aici, gasesti modelul tau si ai diagramele cu toate componentele la BMW, pe care programul le compara dupa serii si iti spune pe ce modele exista acel reper...este acelasi program pe care il foloseste orice dealer BMW..pastreaza linku'.. Referitor la cutie SH, nu stii ce iei, poate si cutia aia sa te duca infinit sau sa-ti cada dupa o luna, este totusi una SH, dar tu stii citi bani vrei sa bagi in ea.. Editat Noiembrie 20, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Draga l.u.v.-ule,interpreteaz-o la modul dulce,multicolor.Geometria ciubucului e pur intamplatoare.Mesajul nu sta in forma,ci in continut. P.S. - Despre vin...n-am detalii importante,eu ciugulesc de pe unde pot cate o sticla.Via mea n-a fost viabila anul asta(am gasit-o arsa,de Nero,cred).Stiu o sursa prin zona Greaca-Prundu,cu vin bun,roze,d-ala de neam.Daca doreste caprioara,da-mi un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Am descoperit in garaj ca mi-a ramas de la K1200R o aripa/ornament fata, care vine montata peste rezervor. Este nou nouta, luata de la BAVARIA. Am si stick-erele cu K1200R, la fel, noi, nelipite. Atasez poza, in caz ca cineva o sa aiba nevoie de ea. In engleza ii spune ''lateral trim panel'', este deja vopsita gri, codri 46637680779 sau 46 63 7 711 067 http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51582&rnd=04302013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Am descoperit in garaj ca mi-a ramas de la K1200R o aripa/ornament fata, care vine montata peste rezervor. Este nou nouta, luata de la BAVARIA. Am si stick-erele cu K1200R, la fel, noi, nelipite. Atasez poza, in caz ca cineva o sa aiba nevoie de ea. In engleza ii spune ''lateral trim panel'', este deja vopsita gri, codri 46637680779 sau 46 63 7 711 067 http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51582&rnd=04302013 Mai am si eu suportul de numar(aripa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Sarbatori fericite la toata lumea!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Mersi, la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Sarbatori fericite la toata lumea!!!!!!!!!! Multumim Andrei, sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Sărbători fericite tuturor! Am văzut moșul pe la MotoVIP.ro, vine cu reduceri la anvelopele Metzeler! Ca exemplu, eu am cumpărat in vara setul Z6 cu 900 lei, iar acum este doar 613 lei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 dragilor, va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi, km frumosi, asfalt uscat si cam tot ce imi doresc eu mie sa aveti parte si voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Sarbatori Fericite, prieteni si toate cele bune, multi KM in anul ce vine si cat mai putine probleme!!! si ca o mica paranteza,as vrea si eu sa stiu in afara de reprezentanta BMW, unde as putea sa gasesc filtru de benzina si de aer? (motocicleta e cea din semnatura R1100S) Numai bine si sarbatori de nota !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 24, 2013 Admin Share Postat Decembrie 24, 2013 Salut, la Kronau Moto.Ro (aduc de pe Louis) dai comanda la urmatoarele coduri: 1.Filtru benzina (acesta) - cod 10050004 - 23 euro. 2.Filtru aer Champion (acesta) - cod 10052082 - 12 euro. Filtru aer Mahle (acesta) - cod 10050115 - 16 euro. Filtru aer K/N (acesta) - cod 10050679 - 60 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Salut, la Kronau Moto.Ro (aduc de pe Louis) dai comanda la urmatoarele coduri: 1.Filtru benzina (acesta) - cod 10050004 - 23 euro. 2.Filtru aer Champion (acesta) - cod 10052082 - 12 euro. Filtru aer Mahle (acesta) - cod 10050115 - 16 euro. Filtru aer K/N (acesta) - cod 10050679 - 60 euro. Mersi frumos de raspuns, l.u.v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Sarbatori cu Bine! Incearca la moto-gear.ro, au preturi bune, trimit piesele acasa, eu colaborez de mult cu ei, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 (editat) Salut, Am si eu un RT din 2012 si m-am gandit sa-mi fac update la profilul de pe forum acum, iarna, ca vara nu prea am timp, sunt pe drumuri. Cred ca am nimerit bine pe topicul asta, ca altul n-am gasit Editat Ianuarie 2, 2014 de iraque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 2, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 2, 2014 Bravo, bine ai venit..un an nou fericit si asfalt numai sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 fain motor , mai misto e insa poza cu vaporul in spate ! felicitari si pt tara aleasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Multumesc, un an fericit si voua. Poza e din Ullapool, coasta de vest a Scotiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 exercitiu de imaginatie, luati-l ca atare se ia un k1200 nu conteaza de care, numa' telelever si paralever sa aibe. se monteaza amortizoare si roti de la un GS de-omiedouasute. se pun crashbaruri, carene, etc. adecvate. Din punct de vedere tehnic, e fezabila solutia asta? dupa mintea mea, ar trebui sa fie, ca nu cred ca e vreo diferenta intre telelever/paralever de pe seria R si K. Am vazut pe advrider R1100R transformat in R1100GS doar prin schimbarea catorva elemente (roti, amortizoare, rezervor si ghidoane) Dupa mintea mea, un K1200GS ar fi mai de succes ca un R1200GS la partea de touring. Iar trenul de rulare modificat i-ar permite sa mearga pe drumuri proaste si foarte proaste, ca oricum putini isi scot GSurile la hard enduro. Configuratia compacta a motoarelor K ar ajuta la protejarea motorului la cazaturi. Si nu mai zic de performantele net superioare ale K-urilor (cu toate ca mai mult imi place cum merge R-ul). Pana acum n-am gasit nicio referinta la un asemenea specimen pe net, ceea ce fie ma face genial fie dimpotriva . Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2014 Da de ce ai face asa ceva? Vrei enduro, ia-ti o capra mica si asta e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 exercitiu de imaginatie, luati-l ca atare se ia un k1200 nu conteaza de care, numa' telelever si paralever sa aibe. se monteaza amortizoare si roti de la un GS de-omiedouasute. se pun crashbaruri, carene, etc. adecvate. Din punct de vedere tehnic, e fezabila solutia asta? dupa mintea mea, ar trebui sa fie, ca nu cred ca e vreo diferenta intre telelever/paralever de pe seria R si K. Am vazut pe advrider R1100R transformat in R1100GS doar prin schimbarea catorva elemente (roti, amortizoare, rezervor si ghidoane) Dupa mintea mea, un K1200GS ar fi mai de succes ca un R1200GS la partea de touring. Iar trenul de rulare modificat i-ar permite sa mearga pe drumuri proaste si foarte proaste, ca oricum putini isi scot GSurile la hard enduro. Configuratia compacta a motoarelor K ar ajuta la protejarea motorului la cazaturi. Si nu mai zic de performantele net superioare ale K-urilor (cu toate ca mai mult imi place cum merge R-ul). Pana acum n-am gasit nicio referinta la un asemenea specimen pe net, ceea ce fie ma face genial fie dimpotriva Voi ce parere aveti? Nu tine figura, pentru ca, K1200 e de doua feluri: ala vechiu (RS, GT, LT) sau asta nou (R, S, GT, etc) Daca ai in gand ala vechi, nu merge pt ca e alta geometrie, alta bicicleta, nu se pupa suspensiile cu prinderile lor, amortizoarele au lungimi diferite. Presupunand ca rezolvi asta, nu se pupa pt. ca modifici geometria la cardan si risti sa nu mai ai suprafata de contact la caneluri in grup de ex, daca vrei sa inalti asa de mult. Daca te gandesti la K-ul nou, presupunand ca fizic/mecanic ai putea face treaba asta, rotile au diametre diferite, inelele la ABS o sa dea la calculator informatii diferite, nu iti mai merge ABS-ul, etc. Cu multa munca si foarte multi bani, presupun ca orice se poate. Numa trebuie sa te gandesti ce vrei sa obtii pana la urma si daca aia e cea mai simpla cale. Ca daca dai pe transformarea asta bani cat un GS nou, zic eu ca nu merita. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa te opresc, numa trebuie sa te socotesti bine inainte cat vrei sa investesti, vs. cat poti obtine. Ia suspensii aftermarket pe K, mai inalte, cresti garda la sol. Da atunci ii scazi manevrabilitatea pe curbe. Sa faci 1100Gs din 1100R nu e asa de greu, da nici ieftin nu e. Mai bine vinzi R-ul si iei un GS, ca atatea ai de schimbat, ca la urma vezi ca, cu banii aia, luai doua GS-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Adica asa?dar dan are dreptate .orice e posibil dar la mobra de fabrica sunt calculate multe lucruri.intradevar poti face orice dar rezultatul final poate avea probleme de manevrabilitate mai ales pe un 4 in linie care e f puternic .adica nu e hd cu furca intinsa pe care mergi fara casca pe bulevard asta vrea sa zic Editat Ianuarie 6, 2014 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Aia din poza e alta poveste, nu ai telelever pe fata, si omu o pastrat jentile OEM, numa o pus alte gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.