Robyb Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) Exact asa a facut mobra mea in ziua cand am fost sa o cumpar.Releul a fost de vina,am mai amanat cateva zile achizitia pana fostul propietar a remediat problema.Tin minte cum incerca sa-mi explice ca ar fi mizerie in carburator.A mea are trecut putin peste 58k km.Ps. in caz ca desfaci carburatoarele schimba si o-ringurile a mele au cedat tot la varsta asta. Interesant cum cu an inainte sa il vinzi avea putin peste 58k, parca erai in Grecia pe atunci , sa nu mai socotesc drumul inapoi plus restul anului. La mine a ajuns la ~51.000 Asta n,ar fi problema dqr a trebuit sa bag bani frumoai il el ca o revizie la supape nu a vazut motocicleta asta. Iti amintesti ca pornea greu si nu se tura cu socul. Una din supapele de admisie era problema. In fine , am vrut doar sa descarc ce avem pe suflet. Numai bine. Editat Iunie 19, 2014 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Interesant cum cu an inainte sa il vinzi avea putin peste 58k, parca erai in Grecia pe atunci , sa nu mai socotesc drumul inapoi plus restul anului. La mine a ajuns la ~51.000 Asta n,ar fi problema dqr a trebuit sa bag bani frumoai il el ca o revizie la supape nu a vazut motocicleta asta. Iti amintesti ca pornea greu si nu se tura cu socul. Una din supapele de admisie era problema. In fine , am vrut doar sa descarc ce avem pe suflet. Numai bine. )) tare asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 M-am hotarat sa vand capacul de monopost, dau de veste si aici in zona dedicata, poate e cineva interesat: /index.php?/topic/714358-vand-capac-monopost-bmw-r1100s/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Asa cum am mai spus de multe ori...nu as cumpara niciodata...dar niciodata un motor sau o masina din Romania...adevarat este ca nu este la mana oricui sa aduca un motor de afara dar merita orice efort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) @Robyb Nu am stiut sigur la cati km am dat motocicleta nici nu m-a interesat ...nu m-am uitat pe ceas..cand tu m-ai intrebat in postul de ieri m-am uitat pe o poza din calculator facuta in Grecia .O poza nu foarte clara si eu am citit 54 k ... m-am uitat acum cu zoom si intradevar era 51k (asta in grecia )cum am spus ceasul nu mai functiona in grecia . Am citit si postul tau cu replay la postul meu din 31 iulie 2013 ...iarasi nu avea cum sa aibe atunci 58 k...nu stiu de ce am scris 58k cred ca am vrut sa scriu 48k ,cand am scris postul nu am fost sa ma uit la motocicleta pe bord ...oricum eram foarte confuz in privinta km ...nici nu stiu exact cand s-a defectat kilometrajul(stiu doar ca prin grecia).Schimbul de ulei in Grecia a fost facut dupa un calcul pe hartie(traseul RO-GR plus cat am apreciat eu ca am mers prin Grecia). Daca imi aduc bine aminte motocicleta a fost cumparata la 48k (o sa caut poze si o sa postez ) Un lucru este 100% clar ..in posesia mea motocicleta asta nu a avut 58 k km ...daca tu imi dovedesti contrariul eu iti platesc revizia la supape ( din cate inteleg tu esti proprietarul ).. Al doilea lucru cert este ca erai foarte incantat de motocicleta cand ai probato ...era si tatal tau acolo ...ai spus ca merge exact ca inainte . P.S.Imi cer scuze pentru confuzia creata in privinta km. P.S.2 Eu iti propun sa te descarci in continuare ...sa-mi spui in continuare ce ai pe suflet ..si in limitele posibilitatiilor te ajut .... » Post actualizat in 20 Jun 2014 01:18Poza facuta in data de .Saturday, October 5, 2013, 12:59:56 PM Nu stiu daca am pe laptop poza cu motocicleta dupa achizitie ..dar o sa caut si daca gasesc o sa postez. » Post actualizat in 20 Jun 2014 01:46L.E.Nu pot sa editez ...scriu alt post . Daca imi aduc bine aminte a fost cumparata de mine la 38k sau 40k si ceva de km(o sa caut poze si o sa postez )..sper sa nu vb din nou aiurea. P.S.3. Recunosc ca motocicleta nu a fost in stare perfecata ...dar poate vrei sa postezi si pretul la care ai achizitionat motocicleta ,sau ca saua a fost modificata ,kitul de lant nou,burduf carburator nou etc... ....nu doar ca ai gasit o supapa cu probleme. Asfalt uscat ...hai ca deja mi-ai facut dor de ea ...aici unde sunt numai cu masina sa nu circuli Scuze de greselile facute in posturile de mai sus...dar am avut o zi grozava la munca si deja este tarziu.Doar am vrut sa clarific unele treburi . Bafta. » Post actualizat in 20 Jun 2014 01:51Fuck.. na ca asa ramane ..am scris'' daca imi aduc aminte cand am cumparat motocicleta ''de doua ori ..prima data am scris in graba ...dupa acea am tras aer in piept de cinci ori si am facut cateva calcule ...in fine ii tarziu .. » Post actualizat in 20 Jun 2014 01:59Asa a aratat motocicleta imediat dupa achizitie. Nu m-am apucat sa o dezmembrez in mijlocul ierni din lipsa de ocupatie ....am facut asta ca sa am o motocicleta pregatita cum trebuie pentru sezon .. Editat Iunie 20, 2014 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 N,am nimic de reprosat pe partea mecanica . Pretul de achizitie a fost unul corect, altfel nu,l cumparam. Singurul meu of era legat de KM din bord , putea sa aiba si 68.000 ca tot il cumparam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Ok, ma bucur ca esti multumit ..si te asigur ca de mine nu au fost masluiti km din bord(sunt convins ca nici de altcineva).Bafta. @gabyshor. ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Ok, ma bucur ca esti multumit ..si te asigur ca de mine nu au fost masluiti km din bord(sunt convins ca nici de altcineva).Bafta. @gabyshor. ??? da? eu am ras de ce-a zis omu. n-am comentat nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Apropos de caine ....IMG0179A.jpgIMG0180A.jpgIMG0181A.jpgIMG0182A.jpgIMG0183A.jpgIMG0184A.jpg...al meu a fost mai putin norocos ca al tau Dane Auci! Daca te gandesti sa-l dezmembrezi si pe asta let me know. Lasand gluma la o parte revin cu rugamintea, daca stie cineva vreun motor pt k1200rs de vanzare in RO dau o lada de bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Ai vazut pozele alea de pe net cu mosul ingropat pe harlrey-ul lui ? Asta sper sa se intample si cu mobra mea...peste 55 de ani Motor numai afara gasesti...daca ai un amic ce face germania sau italia sigur gasesti. Sau am o cunostinta care are un motor care are blocul si bielele bune daca vrei da-mi un pm sa-ti dau nr lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 a coborit cineva scaritele la un R11xxRS? eu il am un 1150 de curind si mi se pare ca desi am ridicat saua la maxim parca stau cu picioarele prea indoite... nu sunt vreun inalt, am 1.75 dar parca mi-ar folosi niste scarite mai joase... or o alta mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 si eu ma chinui sa le ridic la R850R cu saua la pozitia minima, pentru ca e prea confortabil si-mi amortesc picioarele de-abia dupa vreo 300 de km. si chestia asta ma enerveaza rau. tot 1,75 am si eu. si picioare scurte! on topic: scaritele de gs sunt mai joase, incearca asa. off-topic iarasi: fii ma barbat si sufera cu demnitate! bemveurile sunt printre cele mai ridicol de confortabile motociclete pe clasa lor, indiferent ce clasa si tu te plangi de genunchi prea indoiti? ia-ti un knucklehead hardtail springer si sa vezi atunci confort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 he he nu vrea cineva mai barbat scaritele mele? adevarul e ca nu genunchii ma supara ci abductorii .. oi fi eu defect si motorul bun... probabil e semnul ca trebuie sa ma las de sportul asta... asta in afara de insinuarile nevestei gen "si cind ziceai ca o vinzi?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 toti avem metehnele noastre... eu de pilda nu mai suport casca integrala nasol de tot, ca la iarna imi ingheata lobul frontal si uit sa ma mai intorc acasa... in primul rand, nu te mai plange nevestei. stiu ca trebuie sa fiti prieteni si sa va spuneti toate pasurile, dar, din experienta proprie, nevasta nu-ti e prieten. e felul bolnav de-a glumi al lui dumnezeu, care te pune in casa cu un om care ti-e atat de drag incat nu-l poti sugruma in somn. unii cedeaza tentatiei si ajung in iad... asta e.. dar nu despre asta e vorba aici incearca sa schimbi RS-ul tau cu un GS, care are scaritiele mai coborate si ghidonul mai sus. situatie extrema, schimba cu un 1200C. mie mi se par absolut hidoase cruzerele alea, dar mi-as lua minim 3 bucati. unu de piese, unu pentru costumul de piele si unu pentru costumul de textil. din ce-am citit, se comporta aproape ca orice alt bemveu R, doar ca nu se tureaza atat de tare. ceea ce din punctul meu de vedere e un plus.mai o varianta in care incarci saua cu material, pe principiul pe care unii o descarca ca sa poata ajunge saracii cu picioarele pe pamant. ramai suspendat in aer, dar e cel mai aproape de gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salutare! am si eu 2 intrebari. Mi-a sosit motorul din Germania, i-am masurat compresia si pare buna 14/13/13/13. Are sens sa-l desfaca baietii sa-i verifice si distributia sau mai bine il las asa? Si inca ceva. Aveti idee cam cat costa un disc de ambreiaj pt k1200rs/lt si de unde as putea comanda? Ma intereseaza doar after market. Multam' anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 in primul rand, nu te mai plange nevestei ... mai o varianta in care incarci saua cu material, pe principiul pe care unii o descarca ca sa poata ajunge saracii cu picioarele pe pamant. ramai suspendat in aer, dar e cel mai aproape de gratis. ei, cu nevasta nu sunt prieten... sefii nu-s prieteni cu subalternii, asadar ii sunt subordonat! ma gindeam si eu la o perna pusa pe sa insa si asa cam imi atirna picioarele, daca o mai inalt o sa trebuiasca sa-mi iau cizme cu toc ... pina atunci am mai intarit un pic suspensia ... nu s-a schimbat mare lucru insa acum simt fiecare crapatura in asfalt... pina la urma ne imprietenim noi, sper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Incearca sa inalti saua ca ele sunt de mai multe feluri in functie de inaltimea ta.cauta pe google r1200r seat height measure si vezi primul pdf ca eu nu stiu cum sa il pun aici.o poti inaltta tu sau dan moto de pe forum sau iti cumperi una noua ca nu cred ca e f scumpa daca e din 2 bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 ar fi asta http://www.wunderlichamerica.com/motorcycle/R1150RS/8162500.html ... eu intrebam daca a facut cineva vreo modificare la scarite insa vad ca-s singurul defect ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 4, 2014 Admin Share Postat Iulie 4, 2014 Salutare! am si eu 2 intrebari. Mi-a sosit motorul din Germania, i-am masurat compresia si pare buna 14/13/13/13. Are sens sa-l desfaca baietii sa-i verifice si distributia sau mai bine il las asa? Si inca ceva. Aveti idee cam cat costa un disc de ambreiaj pt k1200rs/lt si de unde as putea comanda? Ma intereseaza doar after market. Multam' anticipat! Nu desface motorul, daca are compresia buna monteaza.l asa. Cele mai bune preturi pentru ambreiaj gasesti pe motorworks.co.uk. Kitul complet costa in jur de 250 euro, nu gasesti in alta parte mai ieftin. Recomand sa pui numai Sachs (de fapt numai asta au pe motorworks). Daca nu te descurci cu plata sau transportul ia legatura cu userul Garcya, eu mi.am luat ambreiajul prin el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 I-am adaugat un support pentru a putea prinde o tableta, respectiv priza normala. Daca mai vrea cineva sa-si faca, distanta intre gauri este 93.25 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Imi puteti recomanda un cauciuc spate, care sa se potriveasca pe un k1200rs? Eventual si un furnizor. Dimenstiunile cred ca sunt 170/60ZR17. Ma intereseaza un cauciuc pt touring in special, nu ma aplec nu fac acrobatii, doar parcurg multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 am lasat saua mai jos, in pozitia intermediara si parca e mai bine... e drept ca a ajutat si faptul ca nu mai string asa de tare din buci avind in vedere ca am reluat motociclitul dupa o pauza destul de lunga... suntem din ce in ce mai prieteni... ma rog, azi cind am ajuns la munca am reusit s-o las pe o parte din motiv de parcare proasta... moment in care am mai descoperit un mare avantaj al motorului boxer: ajuta la prezervarea carenelor urmeaza reglarea jocului la supape si o sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Am avut si eu un r1100rs acum niste ani si atunci mi s-a parut superb la drum lung, dar prea greoi prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 a coborit cineva scaritele la un R11xxRS? eu il am un 1150 de curind si mi se pare ca desi am ridicat saua la maxim parca stau cu picioarele prea indoite... nu sunt vreun inalt, am 1.75 dar parca mi-ar folosi niste scarite mai joase... or o alta mobra ? Salut... Ai cautat si pe http://www.wunderlich.de ? Acolo am vazut tot felul de accesorii printre care si unele pentru coborat pedalele. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Merg acum sa testez un bec Philips din acela extra light, 95%+, etc, etc. Revin cu pareri. » Post actualizat in 13 Jul 2014 20:35Later edit: Da, deci, un mare mare mare fas. Sa zic o imbunatatire de maxim 10%? As fi optimist sau mi-as fura singur caciula. Singura schimbare - a devenit putin mai ok lumina in zona cu umbre din fata motocicletei. Vorbim de zona dintre 2 si 5 metri, care, ori cu ea, ori fara ea la 100 kmh, aceeasi poveste. Ca lungime a fasciculului nimic, ca intensitate pe intreg ansamblul... , ce gluma buna, nimic. As vrea sa spun ca s-a intamplat ceva, dar nu am cu ce ma lauda. Eu aveam becurile acestea montate pe Tenere. Fiindca aceasta este cam nefolosita de cand cu Bmw-ul am zis sa incerc si sa vad ce si cum. Nu va recomand pentru nimic in lume. Asa arata cutia cu cele doua becuri cand am cumparat-o acum un an: Asa arata becul p-zis: H4 normal: H4 X-treme Vision Philips: Pozele nu reflecta realitatea (intensitatea si galbeneala luminii). Au fost facute cu un aparat ce are "prostul" obicei de a intensifica masiv putina lumina existenta noaptea. Ar fi fost bine sa fi luat DSLR-ul, un trepied si sa trag pe manual insa am iesit la schimbat si testat becuri nu la sedinta foto. Le-am atasat doar pentru a va face idee de lungimea fasciculelor la cele doua becuri. Concluzia "zilei": Din capitolul "Ce nu a functionat pe Tenere, testam gratuit pe Bmw" urmeaza setul de bixenoane. Sunt curios cum o sa imprastie lumina sticla striata a farului. » Post actualizat in 13 Jul 2014 20:38In poze pare cam scurta distanta pe care se propaga lumina. Am facut pozele fiind oprit. In mers, botul se ridica si pata de lumina este mai lunga, respectiv usor mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.