Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Ca sa nu oxideze si sa se intepeneasca. Mai ales suruburile de fier in bloc de aluminiu.

Nu este cea mai ok solutie, dar este mai bine decat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai in nici unul... vorbesc de mine cind spun asta...

insa din experienta proprie un pic de "antiseize" pe filet n-a stricat nici unui surub... vorbim de alea pe care vrei sa le mai desfaci pe viitor...

insa care ar fi problema cu vaselina pe suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In ce manual de service ati citit voi asta ?

In niciunul. Dar daca faceam o operatiune scurta la Tenere si gaseam surubul oxidat, chiar in conditiile in care umblam des pe acolo, si nu aveam Loctite sau chimicale de genul celor mentionate de voi preferam sa pun o pelicula insesizabila de vaselina decat nimic.

La mine foarte intepenite erau suruburile jugului.

Da, stiu, nu este cea mai ok varianta tehnica dar am considerat-o mai buna decat nimic. Mai ales daca ai motor pe care il bagi des in apa si namol.

Daca esti amator si nu rulezi, respectiv nu ai sanse sa consumi, chimicale scumpe in termenul lor de garantie parca este un pic deplasat sa dai zeci de lei pe minim 100 g substante bune dar din care folosesti o data si dupa aceea se usuca degeaba in dulap.

Am cunoscut un mecanic batran care m-a innebunit cu seul de oaie. El asta punea la mai toate suruburile expuse, la care nu trebuie pus Loctite sau altceva.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu 1200 GS/RT/R/S, daca se intampla ca butonul de faza lunga/flash sa nu ramana in pozitia de faza lunga, se poate desface frumos si adauga o bucata mica de plastic, taiata cu preduceaua, sa intre la fix in locasul de la guma aia waterproof.

 

Cand o sa desfaceti, o sa intelegeti exact ce si cum ;)

 

10500511_941270302565345_305029191197877

 

10402414_941270335898675_759221178455489

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut dragi colegi.

 

Am o mare problema la care nu am idee cum sa-i dau de cap. Am tot urmarit acest forum dar nu am mai gasit aceasta problema. Motorul meu nu mai vrea sa porneasca: am fost cu el la servici si l-a prins ploaia saptamana trecuta; dimineata cand am iesit din tura, a pornit la sfert, a mers 1-2 minute si in timp ce il stergeam de praf s-a oprit. Dupa asta nu a mai vrut sa mai porneasca. Am dat la automat de mai mutle ori si a murit bateria. L-am lasat acolo, m-am dus a doua zi, am mai incercat o data, si surpriza: a pornit din prima. Am plecat spre casa, dupa vreo 10 km in timpul mersului s-a oprit iar, si tot asa, nu a mai vrut sa mai porneasca, Am tras pe dreapta, am fumat o tigare si am incercat din nou, si a pornit. Am ajuns acasa, am pus bateria pe redresor si in urmatoarea zi am vrut sa merg la un service sa imi verifice compresia si sa imi faca reglajul la tacheti si la supape. Am pornit-o dimineata, a pornit din prima, am lasat-o putin sa se incalzeasca si m-am dus sa dau la catel de mancare, timp in care s-a oprit iar; si iar nu a mai vrut sa mai porneasca. De atunci nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am verificat bateria, pare ok - peste noapate am lasat-o pe redresor (am incercat cu alta baterie si la fel face). Am verificat bobina, are o rezistenta si in primar si in secundar, nu mai stiu cat, dar o pot masura din nou. Am pus o bujie in fiecare fisa si am constatat ca nu da scanteie cand e pusa la masa si dau cheie. La esapament iese miros de benzina. Am verificat senzorul Hall cu un montaj cu led ce l-am gasit pe net si functioneaza ok. Pompa de benzina se aude cand pun contactul. Nu am verificat daca are presiune la injectoare, dar odata ce iese miros de benzina la esapament, banuiesc ca benzina baga, ca altfel banuiam ca este vreun furtun spart in rezervor; dar asta nu inseamna ca nu da scanteie, nu? Este posibil sa fie si bateria epuizata? ...desi electromotorul il invarte cu spor... Ce as mai putea verifica inainte sa o urc pe o remorca si sa merg la un service?

 

PS: Benzina are destula :)

 

 

Revin cu rezolvarea problemei. Banuisem un contact, pentru ca dupa curatarea tuturor contactelor a mers ok, dar nu era de acolo, ar fi fost prea banal. O perioada a mers fara probleme, am fost chiar la un service in zona si mi-au facut sincronizarea, insa dupa cateva zile a inceput sa aibe aceleasi simptome. Dupa ce am desfacut-o din nou bucati si o examinare amanuntita am constatat ca bobina de inductie este putin crapata, adica materialul acela rosu de la mufe este desprins de carcasa de plastic. Am banuit ca pe acolo intra umiditatea din aer si de-asta facea probleme. Partea ciudata este ca am mai masurat-o si imi dadea rezistenetele ok, dar se pare ca nu tot timpul. Are momente cand in primar am 13kohm, cum este in carte, alte momente cand are 7,5kohm; in secundar are 5-7ohm iar in anume momente sute de kilo. Deci este clar ca de acolo este problema. Acum trebuie sa caut o bobina noua si imi doresc bafta sa gasesc repede, ca sa nu treaca vara. Aveti ceva sugestii? Am gasit ceva pe ebay dar ma gandesc la perioada de transport ca dureaza ceva... 10x.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu rezolvarea problemei. Banuisem un contact, pentru ca dupa curatarea tuturor contactelor a mers ok, dar nu era de acolo, ar fi fost prea banal. O perioada a mers fara probleme, am fost chiar la un service in zona si mi-au facut sincronizarea, insa dupa cateva zile a inceput sa aibe aceleasi simptome. Dupa ce am desfacut-o din nou bucati si o examinare amanuntita am constatat ca bobina de inductie este putin crapata, adica materialul acela rosu de la mufe este desprins de carcasa de plastic. Am banuit ca pe acolo intra umiditatea din aer si de-asta facea probleme. Partea ciudata este ca am mai masurat-o si imi dadea rezistenetele ok, dar se pare ca nu tot timpul. Are momente cand in primar am 13kohm, cum este in carte, alte momente cand are 7,5kohm; in secundar are 5-7ohm iar in anume momente sute de kilo. Deci este clar ca de acolo este problema. Acum trebuie sa caut o bobina noua si imi doresc bafta sa gasesc repede, ca sa nu treaca vara. Aveti ceva sugestii? Am gasit ceva pe ebay dar ma gandesc la perioada de transport ca dureaza ceva... 10x.

completeaza-ti si tu datele alea la profil, ca nu-s puse acolo la plesneala, sa stim si noi de unde esti.

asta daca tot tipi dupa ajutor.

si suna-l pe dan_cata, are user pe forum, e tata bmw-urilor si sigur te poate ajuta.

 

 

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, multam de sugestie. Deocamdata am rezolvat cu bobina, am reparat-o pt moment dar oricum trebuie sa iau una noua ca asta reparata ma poate lasa oricand. Avand rezistenta oscilanta in primar am banuit contact imperfect si am incalzit cei 2 pini ai mufei la 180 o C. Apoi am pus pistolul de glue in locurile unde era dezlipita si am refacut izolatia. I-am facut o baie si apoi am pornit motorul si merge ok. Mentionez ca rezistenta de 5 ohm e constanta acum. O sa caut la magazine dupa cod sau am sa comand din Germania ca nu mai e nici o graba acum.
Datele din profil le corectez responsabil maine ca acum sunt pe tf si imi e cam peste mana.
Cat despre DanCata, am tot vorbit cu el inainte si dupa ce am luat tractorul si m-a ajutat enorm. Dar daca fiecare l-ar suna pt orice problemita pe care o are ar insemna ca omul nu ar mai avea viata linistita, nu? Sun cand chiar arde. Oricum abia astept sa imi fac de drum pe lsa Cluj ca am mai multe chestii pe care sa le verifice. De ex cand am fost ultima data la service si mi-au facut reglaje, nu zic ca nu merge mai bine si mai economic, dar socul nu mai lucreaza. In afara de asta as vrea o inspectie a unui "ochi" avizat, cu experienta, pentru un reglaj fin si pentru a sti ce mai am de facut in viitorul apropiat. Eu ca meserie depanez calculatoare si stiu ce inseamna sa te frece la icre lumea pentru orice rahat - ca a aparut nus-ce mesaj, ca se manifesta nu-stiu-cum, etc. La DanCata apelam pt probleme cu adevarat serioase, ca omul e ocupat, nu il sunam pentru orice prostioara.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un anunt cu o motocicleta R1100S (an2000,24.500 mile) ,care are un pret decent (1600 lire).

Iar in anunt specifica urmatoarele. ''The bike is priced so low because there is a noise problem / rattle which could be clutch, final drive or gearbox. When the bike is in gear and the clutch lever is pulled in there is a rattle/noise.''

 

Merita facuta o vizita dupa descrierea de mai sus sau mai bine pas.In poze arata foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uite niste preturi orientative pe ebay.de la care poti sa-ti faci calculele si sa te lamuresti daca merita sau nu: final drive intre 200 si 300, kitul ambreiaj 260 si cutia intre 300 si 400.

Iepuroi.

Fara transport+mana de lucru.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi schimband roata fata la RT am obsevat ca furtunul de frana era exfoliat din cauza frecarii cu suportul suspensiei, mai un pic si ramaneam fara frana !, aviz amatorior,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce urit .am vazut un clip pe youtube cu un k1600gtl caruia i se oprea motorul in mers.nasos.nu stiu sa copiez linku da l-am gasit k1600gtl engine problem.dar cred ca e de la rahatu ala de buton pornit oprit care l-au pus pe astea noi.toate au belele cu el

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pe mine m-a dat pe spate inchiderea centralizata .

 

Sa vezi acum la unele modele din 2015 ca n-o sa mai ai nevoie nici de cheie, nici la pornire, nici la rezervor, trebuie doar s-o ai in buzunar.

Foarte util mai ales cand iti pui repede costumul de ploaie si realizezi ca ai cheia in buzunarul gecii din interior :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi acum la unele modele din 2015 ca n-o sa mai ai nevoie nici de cheie, nici la pornire, nici la rezervor, trebuie doar s-o ai in buzunar.

Foarte util mai ales cand iti pui repede costumul de ploaie si realizezi ca ai cheia in buzunarul gecii din interior :D

era timpu de-acu sa bage si la motoare. sunt masini keyless de multa vreme si e f comod.

» Post actualizat in 21 Jul 2014 09:36

o sa fie loc de mistouri, cam ca aici

 

(derulati la 3:00)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau sa va anunt ca de aseara (11:15)sunt fericitul posesor al unui r1100rs nou din1993 ,dar numai cu ajutorul lui Dan Cata.Am ajuns la Cluj la 4:45 cu al meu rs pe care~l stiu de ceva vreme l~am bagat in garaj la Dan si dupa ce i-a schimbat rotile dintate de la axele cu came cu altele de-a lui Lennie australianul , i-a mai reglat si alte acareturi pe acolo , un cablu de acceleratie si l-a certat nitel, a-nceput sa se schimbe(nu am bagat de seama chiar atunci).Au trecut orele si caldura, apoi la ora anuntata mai sus, am pornit spre Mures.Ce sa va spun.......? Dan mi-a schimbat rs-ul .A inceput sa nu-i mai trebuiasca acceleratie,mergea singur,la relanti mergea mult mai rotund si parca de undeva mai adunase vre-o 10 cai pe care-i baga in herghelie iar cand imi mai aduceam aminte de acceleratie foloseam doar sfert sau jumatate, acolo unde as fi folosit mult mai mult alta data,asa ca m-am dat jos, l-am admirat si mi-am dat seama ca intinerise cel putin cu vreo 10 ani.Astazi am continuat sa ma acomodez cu noul meu <rs nine t>prin oras, la treburile zilnice,treburi care obisnuiam sa le fac cu cel de ieri si am ramas placut surprins sa observ ca trebuie sa schimb si mai rar fata de cat o faceam inainte,total alta viata.Urmeaza sa-i fac consumul si,..... atat. Multmesc inca o data lui Dan pt rabdarea pe care o are si pentru profesionalismul de care da dovada de fiecare data cand ne vedem si sper sa ne vedem si la o bere nu numai la treburi si reparatii.Asa ca baieti cu bemewe-uri pana mai face Lennie asta rotite de astea nu stati pe ganduri si sunati-l pe Dan ca nu faceti investitie proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau sa va anunt ca de aseara (11:15)sunt fericitul posesor al unui r1100rs nou din1993 ,dar numai cu ajutorul lui Dan Cata.Am ajuns la Cluj la 4:45 cu al meu rs pe care~l stiu de ceva vreme l~am bagat in garaj la Dan si dupa ce i-a schimbat rotile dintate de la axele cu came cu altele de-a lui Lennie australianul , i-a mai reglat si alte acareturi pe acolo , un cablu de acceleratie si l-a certat nitel, a-nceput sa se schimbe(nu am bagat de seama chiar atunci).Au trecut orele si caldura, apoi la ora anuntata mai sus, am pornit spre Mures.Ce sa va spun.......? Dan mi-a schimbat rs-ul .A inceput sa nu-i mai trebuiasca acceleratie,mergea singur,la relanti mergea mult mai rotund si parca de undeva mai adunase vre-o 10 cai pe care-i baga in herghelie iar cand imi mai aduceam aminte de acceleratie foloseam doar sfert sau jumatate, acolo unde as fi folosit mult mai mult alta data,asa ca m-am dat jos, l-am admirat si mi-am dat seama ca intinerise cel putin cu vreo 10 ani.Astazi am continuat sa ma acomodez cu noul meu <rs nine t>prin oras, la treburile zilnice,treburi care obisnuiam sa le fac cu cel de ieri si am ramas placut surprins sa observ ca trebuie sa schimb si mai rar fata de cat o faceam inainte,total alta viata.Urmeaza sa-i fac consumul si,..... atat. Multmesc inca o data lui Dan pt rabdarea pe care o are si pentru profesionalismul de care da dovada de fiecare data cand ne vedem si sper sa ne vedem si la o bere nu numai la treburi si reparatii.Asa ca baieti cu bemewe-uri pana mai face Lennie asta rotite de astea nu stati pe ganduri si sunati-l pe Dan ca nu faceti investitie proasta.

Multam de review.

 

Confirm si eu ca pinioanele din Australia is ce trebe' pe motoarele astea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Danut, te rog da-mi o solutie pentru un amortizor fata la K1100, s-a blocat pistonasul, se potriveste si de la alt model? sau unde gasesc unul chiar si sh? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...