m4v3rick Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Batman, batman... Referitor la enervare - nu-i asa grav Dar in ziua de azi, cand ai telefon, gopro, camera plus o gramada de alte deviceuri toate power hungry, imi era peste mana sa trag priza cu un fir pe langa carene pana sus in tankbag (asa faceam pana acum). Cu priza-n bord e mult mai simplu, mai ales ca langa e GPSu (in cazul meu un tel intr-o carcasa water/shock proof) » Post actualizat in 20 Mar 2015 15:44 K1600GTL Custom Project Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salutare, pt ca am dat RT-ul in primavara, am ramas "pe stoc" cu 5 bujii NGK DCPR8EKC noi-noute si care nu se potrivesc pe Adventure. Pretul lor in magazin am vazut ca variaza intre 41 si 60 de lei bucata, drept pentru care ma gandeam sa cer 25 de lei pe bucata. Din acelasi motiv, mai am si o curea de alternator Continental tot pt RT din 2008. Pretul ei normal e undeva la 70 de lei, eu as vrea 40 pe ea (asta cred ca se potriveste si la GS - trebuie sa verific). Cum vine iarna si toata lumea mai schimba una-alta la motor, ma gandeam ca poate trebuie cuiva. Dati un semn pe privat sau la zero sapte 45 unu 5 9 patru 33. Bujiile s-au dat, cureaua se pastreaza ca e buna si la GS. Hai, ca parca-parca s-ar incalzi... » Post actualizat in 21 Mar 2015 09:48 Batman, batman... Referitor la enervare - nu-i asa grav Dar in ziua de azi, cand ai telefon, gopro, camera plus o gramada de alte deviceuri toate power hungry, imi era peste mana sa trag priza cu un fir pe langa carene pana sus in tankbag (asa faceam pana acum). Cu priza-n bord e mult mai simplu, mai ales ca langa e GPSu (in cazul meu un tel intr-o carcasa water/shock proof) » Post actualizat in 20 Mar 2015 15:44 K1600GTL Custom Project k1600-gtl-2-625x417.jpg k1600-gtl-4a-625x417.jpg k1600-gtl-3-625x417.jpg k1600-gtl-4-625x625.jpg seamana cu cele din terminator (da, stiu, alea erau Ducati) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 La RT-ul Batman cred ca era mai bine daca nu vopsea motorul si lasa piesele originale de pe lateral-spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Nu prea se mai potriveste toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 BMW Schneekrad 1936 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salutare. Am vrut azi sa schimb lichidul de frana si abia acum am observat ca un cap de surub e distrus complet....se invarte surubelnita in gol nu stiu daca se observa in poza. Cum as putea sa desfac suburul respectiv fara sa distrug nimic pe langa el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2015 Admin Share Postat Martie 30, 2015 Bate de cateva ori incet cu un ciocan in el sa se destepeneasca si apoi cu o dalta mica si un ciocan il desfaci usor..fixezi dalta pe interior in unghi si lovesti invers acelor de ceasornic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Am incercat deja sa bat in el dar e teapan si daca rasusesc il coco si mai tare. Ma gandesc sa lipesc de capul surubului alb surub cu poxipol si dupa ce se usuca sa incerc atunci si inlocuiesc surubul. Incerc pe cat pot sa nu distrug filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2015 Admin Share Postat Martie 30, 2015 Nu mai ai ce stricaciuni sa faci acolo in plus, nu ai cum sa strici filetul, acesta se afla in partea de jos, nu la floare, pune o surubelnita in cruce pe el sau un dorn, loveste cu un ciocan de cateva ori, apoi cu o dalta mica il scoti usor. Nu ai cu ce-l lipi, acolo trebuie forta sa-l desfaci. Mi s-a intamplat si mie la fel si l-am scos exact cum ti-am descris mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Mersi. Hai ca incerc acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2015 Admin Share Postat Martie 30, 2015 Sa nu uiti sa bati intai in el, problema vine de la faptul ca surubul se oxideaza inauntru, prin socuri rupi stratul de oxid, apoi totul merge usor. Recomandat este ca dupa aia sa schimbi toate suruburile cu unele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Am reusit sa-l scot. Dau de baut la MAN. M-am uitat pe canal si pe suruburi la toate, sunt negre frumoase, ca noi, fara pic de decolorare sa zic ca a dat rugina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2015 Admin Share Postat Martie 30, 2015 Bravo. Repet, ca sa stai linistit pe viitor schimba suruburile. Acolo se oxideaza, nu rugineste nimic pentru ca ele intra intr-un aliaj de aluminiu (rezervorul de lichid) nu fier pe fier, daca te uiti in poza ta ai sa vezi ca si floarea la celalalt surub este aproape stricata si urmatoarea data cand vei umbla acolo vei pati la fel. Sunt sigur ca la fel arata si celelalte. Gasesti suruburi la fel, cu cap ingropat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Alea nu trebuie stranse pana ce iese apa din ele, multi cred ca acolo e presiune si vezi doamne, sa nu scape sa nu mai ai frana. Dar presiunea aia mare e dupa pompa, nu inaintea ei Ce o zis Luigi e foarte bine, pentru astfel de cazuri eu am o dalta facuta dintr-o supapa. Pana acuma nu m-o dezamagit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Dane, eu abia acum montez roata si vroiam sa schimb lichidul de frana. Probabil ca vechiul proprietar l-a strans bine. Celelalte 3 au mers usor, oricum le schimb pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Voi sunteti se pare mult mai curajosi decat mine, folosind metoda cu daltita la piese subtiri din zamac (sau similare) Eu nici la carburatoare nu aveam curaj sa folosesc metoda asta, preferam sa gauresc capatul surubului pana cand se reteaza, apoi corpul se scoate usor cu patentul apucand de capatul care ramane (grosimea capacului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Are cineva idee daca la R1100 rt, trebuie folosit in diferential ulei pt. transmisie cu alunecare limitata (LS) sau normal 80w-90 GL5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2015 Admin Share Postat Martie 31, 2015 Ulei normal.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 BMW anunta cumpararea diviziei de motociclete Triumph http://www.feednewz.com/top-news/491425/bmw-announces-takeover-of-triumph-motorcycles-939 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Nici macar nu tre' sa dau click pe linkul ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 BMW anunta cumpararea diviziei de motociclete Triumph http://www.feednewz.com/top-news/491425/bmw-announces-takeover-of-triumph-motorcycles-939 good one. ) am muscat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 2, 2015 Autor Share Postat Aprilie 2, 2015 (editat) BMW anunta cumpararea diviziei de motociclete Triumph http://www.feednewz.com/top-news/491425/bmw-announces-takeover-of-triumph-motorcycles-939 Era mai interesant asa: BMW anunta cumpararea diviziei de motociclete Honda!! P.S nu stiti shimmurile mari de la rulmentul mare din FD se poate cumpara pe bucata sau numai in set? Editat Aprilie 2, 2015 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Sara pe ulita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Este adevarat ca modelul R1200GS fabricatie 2015 foloseste un tip nou de ambielaj? Care ar fi explicatia?! Sarbatori fericite! Editat Aprilie 10, 2015 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii de 1150RT. modelul anterior 1100RT avea niste galerii cu clapete reglabile care dirijau aerul cald pe gurile de ventilatie de sus sau de jos, modelul 1150 nu le mai are ? sau numai la a mea lipsesc,...? Paste Fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.