Radulaz Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 .... de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic. k 1200 s...din '05...am luat 10w40...io zic ca-i bun...n-a tusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2015 Admin Share Postat Mai 11, 2015 @Costin, m-am exprimat gresit, intra in voblaj daca mergi fara maini DOAR DACA dai peste asfalt valurit sau groapa, altfel merge unsa.. Spui de Avon, ai asa ceva pe motor? Vreau sa iau si eu pe spate, cum este guma? Ai si pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Am un Avon,luat in toamna,cu toate specificatiile cerute de producator,pe fata am metzler-ul obisnuit. Am simtit ca e mai bun pe viraje,cert.La viteza,asa cum spuneam,ma inoportuneaza.O fi vina lui,o fi vina jentii....naiba stie! Editat Mai 12, 2015 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Va salut colegii in multele pagini de pe forum nu mai stiu pe unde s-a discutat, dar revin cu intrebarea: pt R1100RT, am inteles ca se potriveste pompa benzina de solenza? de cati bari trebuie sa fie? mentionez ca DanCata mi-a schimbat regulatorul de presiune ca si imbunatatire, originalul era 2.5 bari iar acum am de 3 bari; sper sa nu ma insele memoria... pompa veche de benzina are dezlipita sita-filtrare, am lipit-o odata, acum nu stiu ce mai e pe acolo... si pt. ca intentionez curatarea rezervorului, cred ca e momentul sa innoiesc si pompa de cati bari trebuie sa fie pompa -tinand cont si de modificarea cu regulatorul de presiune? Editat Mai 13, 2015 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 Va salut colegii in multele pagini de pe forum nu mai stiu pe unde s-a discutat, dar revin cu intrebarea: pt R1100RT, am inteles ca se potriveste pompa benzina de solenza? de cati bari trebuie sa fie? mentionez ca DanCata mi-a schimbat regulatorul de presiune ca si imbunatatire, originalul era 2.5 bari iar acum am de 3 bari; sper sa nu ma insele memoria... pompa veche de benzina are dezlipita sita-filtrare, am lipit-o odata, acum nu stiu ce mai e pe acolo... si pt. ca intentionez curatarea rezervorului, cred ca e momentul sa innoiesc si pompa de cati bari trebuie sa fie pompa -tinand cont si de modificarea cu regulatorul de presiune? Salut TeDyM, Pompa de benzina are urmatoarele caracteristici: presiune 3 bar, debit 110l/h, diametru pompa 43 mm. Se potriveste de la Audi 80/100 Avant. Este VDO Part No. 405-052-003-002G sau Pierburg SI0018/A sau cel mai ieftin:http://www.pieseauto.ro/pompa-benzina/audi/b4/pompa-benzina-aftermarket-marca-ta-technix-659421418.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 14, 2015 Admin Share Postat Mai 14, 2015 Merge pusa cam orice pompa care intra in carcasa metalica din rezervor, se fixeaza inauntru cu soricei si nu are nimic, important este ca pompa sa sa aiba 3 bari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 multumesc de raspuns....alta intrebare...legat tot de k 1200....varianta din '05....cand porneste la rece, voua va suna intinzatorul de lant de distributie circa 2-3 secunde? Citi km are motorul? in manual bmw spune sa schimbi intinzatorul si patina la 60.000 km, eu l-am schimbat la 70.000 si nici nu se cunostea nimic, cred ca mai mergea 10.000, acum mai conteaza si uleiul, am pus Mobil 1 si OMW 10w40, schimbat la max 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Va multumesc la amandoi pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Intrebare: dupa demontare si montare , schimb ulei + filtre - porneste greut dimineata si nu cu soc la maxim ca inainte. Care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 montarea si demontarea cui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baietii, am si eu o intrebare: la un BMW R850R, cam dupa cate ture porneste motoru'? Mi se pare ca are pornirea mai grea si tre' sa tii apasat cam 2 secunde ca s-o ia (invarte cam de 2-3 ori). Teoretic are ~50.000km, 2001. Teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) cam asa si la mine. mobra e aproape identica. probabil ca bacteria nu mai e in absolut toate mintile ei, dar merge. daca ai ABS e probabil sa iti faca ceva figuri cu low voltage. daca nu, ....da-i pace. ai grija la lichid in ea daca e cu intretinere. stai ca acu m-am prins. tu nu aveai alta mobra? Editat Mai 18, 2015 de COObra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Bine, cauzele pot fi multe: benzina proasta/veche, baterie veche/lichid putin, carbunii din electromotor tociti, contact imperfect la buton, bujiile vechi... Dar nah, vroiam sa stiu daca e cazu' sa-mi pun intrebarile astea, sau nu, ca totusi e bemveu in mama lui. Ba da, am alt motor, dar mi-as lua asa ceva daca ajung macar cu un picior jos. O sa merg cu unu' sa vad si cum trage, ca sincer imi pare lesinat putin, dupa specificatii, pe hartie. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Si la mine are aceasi pornire(2-3sec la buton) cu toate cele schimbate bujii ,electomotor recondit.baterie numai pe redresor tinuta,etc.Cred ca modelele pana la 1200r au cam aceasi pornire. Ia-ti un model 1100-1150r ca 850r e mai putoare un pic si am vazut ca nu mergi de putin timp si faci curse lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Red bandit. Ce filtre ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Filtru de ulei + ulei si cel de aer. Demontat - montat m-am referit la carene, rezervor, roti, pompa frana (nu motor). Imi este greu sa cred ca am pus furtunele la rezervor invers (ca nu prea ai cum) . Mentionez ca dupa ce porneste merge OK, putin tremurat la relanti. Sincronizarea am facut-o anul trecut. Sa conteze asa mult filtrul de aer? Editat Mai 18, 2015 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 posibil. reglajul sincronizarii se face cu moto cald si se face exact la suroabele de aer dupa cate tin minte. tu fix aia ai influentat. te sfatuiesc sa faci iar sincronizarea. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Verifica cablurile de acceleratie .sa nu le blocheze ceva sau cel mai des chiar la clapete sa nu fie pus bine unde intra ele ..bag mina in foc ca asa e Editat Mai 18, 2015 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Unul in dreapta era chiar la clapeta. Rezolvat. In rest nu depistez nimik. Pe treseu ar trebuii sa scot iar rezervorul. Verific maine daca porneste la fel de greu la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) O parere despre cei de la Bardak Motor? Vreau sa vin in week-end pana in Bucuresti pentru o verificare si o sincronizare.Clujul e cam departe... Editat Mai 18, 2015 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 eu personal ma duc la mototehnica.astia sunt specializati pe bmw in afara de reprezentanta.de bardac nu stiu nimic.imi pare rau.lucreaza si simbata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Bardak- nu am reparat nimic la ei, doar am cumparat o motocicleta care zacea semiabandonata de proprietar in curtea lor.Dar in service era ordine, erau dotari si era plin cu BMW-uri de politie la reparat. Am schimbat si 2 vorbe cu unul din proprietari si mi-a facut o foarte buna impresie, omul era preocupat sa perfectioneze sistemul in service.Am procurat acum o luna un R1100R din 2000 cu care am facut deja 3000km. Sunt multumit de ciclistica si de caracterul motorului iar pozitia in sa ma imbie la distante mari. Am crezut ca cele 5 viteze de R1100 sunt un neajuns in comparatie cu 6 ale R-urilor mai noi. Cand am vazut ca am aceiasi viteza la 4000 rpm in ultima treapta precum RNineT-ul incercat la reprezentanta m-am linistit si raman nedumerit cu privire la aceasta treapta 6-overdrive prea scurta.Am pus uleiuri sintetice peste tot, bujii iridium si am carpit o pipa de bujii crapata care fura scanteie. ABS-ul imi palpaie si nu a mers scamatoria cu mufa pusa la masa si asteptat 10 secunde cu contact pus.invartirea cu demaror 2 secunde cred ca e in natura acestor fiare. Editat Mai 20, 2015 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Ce sa zic domne' frumos avion!!!! » Post actualizat in 20 May 2015 19:16 Cum iti pilpie abs-ul? Dupa ce pleci de pe loc unu cu unu sau amindoua odata? Daca e uu cu unu nu trebuie decit sa incarci bateria . » Post actualizat in 20 May 2015 19:20 Detaliaza un pic.colegului meu de munca nu ii mergea de nici un fel si a fost pe la tibi si l-a reparat.a fost ceva pe la partea electrica.asta nu inseamna ca se poate repara orice da macar incearca .un abs functional de scapa de oase rupte sau dauna la mobra .poate nu ai nevoie de abs dar o singura data ai nevoie sa te ajute si atunci face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Va salut, De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ? In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.