Dan Nastase Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Reclama "sufletul" comertului... Editat Mai 22, 2015 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) mda, singurul "cazan" pe care mi l-as cumpara restu aici Editat Mai 22, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Aveti dreptate, K 75, 100, 1100 au fost niste moto reusite, pentru mine este cel mai bun, echilibrat, manevrabil, economic din cite am avut si incercat, asa ca o sa am unul mereu, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 mda, singurul "cazan" pe care mi l-as cumpara 11313142_10153234974723467_2964316615086255966_o.jpg Pablo Marques Please, don't ever produce this bike. Delete the photos and burn every physical evidence that this ever existed. I won't be able to sleep after seeing this. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 HORROR !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 daca (stiti pe) careva (care) isi doreste asa ceva: https://carousel.dropbox.com/photos/cc/H7czU7YAznkNIQO pret 11000 lei negociabil. ABS, manere calde (mai mult pe stanga ce-i drept...) cauciucuri foarte bune, plin facut, ulei de fitze motul 20w50 7100 full sintetic sub 1000 km facuti, asigurare valabila, itp valabil si el pana in august. Se vinde pe motiv de GS1100. Spor in orice ati intreprinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ? In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ? De fiabilitate nu stiu sa fi fost ceva probleme deosebite. Ciclistica/frenele - excelente, consumul foarte mic. Neaparat sa aiba ABS! Un mare avantaj la 800S/ST este ca ai curea de transmisie. Insa daca nu esti genul destul de sportiv si mai ales ca deja ai pus problema transformarii in ST, nu lua S, cauta direct ST. Schimbarea ghidonului poate inseamna peste 1000€, atat a platit de exemplu vecinul meu kit-ul de la AC Schnitzer plus montaj si nu prea a gasit alta alternativa; BMW nu i-a oferit varianta sa puna direct ghidonul si toate celelalte parti de la ST din motive de omologare. Ghidonul de la S este cam sportiv. Protectia la vant este similara, difera marimea parbrizului standard (la S e ceva mai mic) dar se poate inlocui usor si relativ ieftin. Mai difera partea de jos a carenelor dar nu face asa mare diferenta insa ai avantajul la S ca poti pune un crashbar discret. Sa fii atent insa cand cumperi ca multe dintre S/ST au fost cumparate initial de catre (petru) femei deci multe sunt cu suspensie joasa din fabrica. Sau multe au saua joasa care este ceva mai putin confortabila si prea... joasa, depinde normal si ce inaltime ai tu. Dar asta afecteaza chiar si unghiul genunchilor in mers cand ai picioarele pe scarite. In general ST-urile sunt si mai bine echipate, cu cric central, portbagaj (care are si rol de suport de topcase original), sunt mai des intalnite cu suporturi de sidecases si cu manere incalzite, computer de bord, eventual si senzori de presiune in roti. Vezi ca este si topic dedicat seriei F800: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Multumesc mult pentru informatii KHK. Unde as putea sa duc un BMW la verificat in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Unde as putea sa duc un BMW la verificat in Bucuresti ? La Bavaria, stiu ca fac si asa ceva. Si cu ocazia asta ai o situatie "oficiala" de la ei care ar trebui sa faca lucrurile ceva mai clare intre tine si vanzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 26, 2015 Admin Share Postat Mai 26, 2015 Unde as putea sa duc un BMW la verificat in Bucuresti ? Tiberiu Anghel, a lucrat la Bavaria si are garajul lui..0722 631 856 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare. e un heidenau K73 super-rain. Sunt foarte multumit de el. Costa sub 400 de lei, iar pe ud tine aproape ca si pe uscat. Recomand cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Va multumesc pentru raspunsuri si va voi tine la curent . Drumuri bune sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuciureanu Daniel Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare baieti, Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R. Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia. Procedura ce o urmez este : Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei, Invart cheia in contact, Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara) Apas butonul verde pentru pornire. Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire. Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu. Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia. Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda. In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe. PS: Sunt un incepator in ale motoarelor. Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri. Multumesc, O seara faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 27, 2015 Admin Share Postat Mai 27, 2015 Ar fi trei variante : 1. Intre pasii 3 si 4 ar trebui sa vezi daca butonul rosu in mijlocul caruia se afla cel verde este pe mijloc, acela este kill switch-ul care taie curentul, daca se afla in stanga sau in dreapta nu ai curent. 2. Sa te asiguri ca motocicleta este scoasa din viteza (la modelele mai vechi intrerupatorul de neutral din cutie nu functioneaza cum trebuie si nu se aprinde becul verde pe bord chiar daca este scoasa din viteza, prin urmare nu-ti porneste. 3. Ar mai putea fi si pompa de benzina care merge sau nu, aleatoriu.. Oricum, invata-te sa tii maneta de ambreiaj apasata de fiecare data când actionezi demarorul, indiferent ca este in viteza sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 sau poti avea, cum am patit yo, un fir intrerupt exact pe circuitul butonului rosu de oprire - nu se manifesta cand gidonul era drept, dar cu el luat maxim dreapta - POC! Se oprea instant. (mecanicii care au lucrat inainte la ea, nu au rutat cablurile comenzilor de la ghidon prin locurile lor si erau prinse intre intre jug si cadru). In cazuri de genul acesta te ajuta enorm un GS911 sau un drum la reprezentanta, doar ca la noi e cam jale cu reprezentantele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Poti verifica si legaturilede la electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 mi-a venit kit-ul de coborire a scaritelor de la Wunderlich... ce mai zbucium, ce mai vaiet... montat, reglat, nemultumit... ma rog, asta e probabil starea mea naturala ... kitul e OK insa pretul nu tot cu saua la maxim trebuie sa stau ca sa nu simt crampe in abductori... la naiba, motocicletele astea nu trebuiau sa fie cele mai comode? nu vrea cineva un RS din 2002 ca ma fac conservar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 29, 2015 Autor Share Postat Mai 29, 2015 Salutare baieti, Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R. Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia. Procedura ce o urmez este : Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei, Invart cheia in contact, Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara) Apas butonul verde pentru pornire. Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire. Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu. Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia. Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda. In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe. PS: Sunt un incepator in ale motoarelor. Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri. Multumesc, O seara faina ! Salut, Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire. trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuciureanu Daniel Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator) Salut, Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire. trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact. Salutare inca odata baietii, Problema de pornire era de cric-ul lateral, acesta avea contac-ul imperfect si senzorul nu sesiza daca piciorul e coborat sau ridicat. Multumesc frumos de sfaturi si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Detalii despre BMW Camp 2015 - /index.php?/topic/727504-bmw-camp-2015-26-28-iunie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 am schimbat simeringurile de ulei de la furcă... deși am comandat și simeringurile de praf nu le-am primit... se poate să fi fost o neintelegere... am constatat ca pe stânga (unde curgea) simeringul de praf parea destul de lejer pe tub... le voi schimba pe amândoua oricum odată ce lamuresc problema comenzii... oare din cauza simeringului ăla de praf cam lejer să se fi stricat cel de ulei? pentru că problema a aparut cât motocicleta era parcată, peste iarnă... cu ocazia asta am observat ca are probleme si suspensia/arcul central... au aparut niște pete de ulei... hmmm, mă paste inca un schimb de simering Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 salutare aveti cumva o oglinda drepata de vanzare? pt R1150RT ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Vezi ca era un r1150rt la dezmembrare. E topic pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.