Sari la conținut

Postări Recomandate

Reclama "sufletul" comertului...

 

post-882-0-92939000-1432314169_thumb.png

:crack:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aveti dreptate, K 75, 100, 1100 au fost niste moto reusite, pentru mine este cel mai bun, echilibrat, manevrabil, economic din cite am avut si incercat, asa ca o sa am unul mereu,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, singurul "cazan" pe care mi l-as cumpara :grinbandit:

attachicon.gif11313142_10153234974723467_2964316615086255966_o.jpg

 

Pablo Marques

Please, don't ever produce this bike. Delete the photos and burn every physical evidence that this ever existed.

I won't be able to sleep after seeing this.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca (stiti pe) careva (care) isi doreste asa ceva:

 

https://carousel.dropbox.com/photos/cc/H7czU7YAznkNIQO

 

pret 11000 lei negociabil.

 

ABS, manere calde (mai mult pe stanga ce-i drept...) cauciucuri foarte bune, plin facut, ulei de fitze motul 20w50 7100 full sintetic sub 1000 km facuti, asigurare valabila, itp valabil si el pana in august.

 

Se vinde pe motiv de GS1100.

 

Spor in orice ati intreprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ?

In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ?

 

De fiabilitate nu stiu sa fi fost ceva probleme deosebite. Ciclistica/frenele - excelente, consumul foarte mic. Neaparat sa aiba ABS!

Un mare avantaj la 800S/ST este ca ai curea de transmisie.

 

Insa daca nu esti genul destul de sportiv si mai ales ca deja ai pus problema transformarii in ST, nu lua S, cauta direct ST. Schimbarea ghidonului poate inseamna peste 1000€, atat a platit de exemplu vecinul meu kit-ul de la AC Schnitzer plus montaj si nu prea a gasit alta alternativa; BMW nu i-a oferit varianta sa puna direct ghidonul si toate celelalte parti de la ST din motive de omologare. Ghidonul de la S este cam sportiv.

Protectia la vant este similara, difera marimea parbrizului standard (la S e ceva mai mic) dar se poate inlocui usor si relativ ieftin. Mai difera partea de jos a carenelor dar nu face asa mare diferenta insa ai avantajul la S ca poti pune un crashbar discret.

 

Sa fii atent insa cand cumperi ca multe dintre S/ST au fost cumparate initial de catre (petru) femei deci multe sunt cu suspensie joasa din fabrica. Sau multe au saua joasa care este ceva mai putin confortabila si prea... joasa, depinde normal si ce inaltime ai tu. Dar asta afecteaza chiar si unghiul genunchilor in mers cand ai picioarele pe scarite.

 

In general ST-urile sunt si mai bine echipate, cu cric central, portbagaj (care are si rol de suport de topcase original), sunt mai des intalnite cu suporturi de sidecases si cu manere incalzite, computer de bord, eventual si senzori de presiune in roti.

 

Vezi ca este si topic dedicat seriei F800: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde as putea sa duc un BMW la verificat in Bucuresti ?

 

La Bavaria, stiu ca fac si asa ceva. Si cu ocazia asta ai o situatie "oficiala" de la ei care ar trebui sa faca lucrurile ceva mai clare intre tine si vanzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare.

e un heidenau K73 super-rain. Sunt foarte multumit de el. Costa sub 400 de lei, iar pe ud tine aproape ca si pe uscat. Recomand cu incredere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,



Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R.



Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia.



Procedura ce o urmez este :


  1. Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei,
  2. Invart cheia in contact,
  3. Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara)
  4. Apas butonul verde pentru pornire.

Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire.



Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu.



Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia.



Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda.



In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe.



PS: Sunt un incepator in ale motoarelor.



Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri.



Multumesc, O seara faina !


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ar fi trei variante :

1. Intre pasii 3 si 4 ar trebui sa vezi daca butonul rosu in mijlocul caruia se afla cel verde este pe mijloc, acela este kill switch-ul care taie curentul, daca se afla in stanga sau in dreapta nu ai curent.

2. Sa te asiguri ca motocicleta este scoasa din viteza (la modelele mai vechi intrerupatorul de neutral din cutie nu functioneaza cum trebuie si nu se aprinde becul verde pe bord chiar daca este scoasa din viteza, prin urmare nu-ti porneste.

3. Ar mai putea fi si pompa de benzina care merge sau nu, aleatoriu..

 

Oricum, invata-te sa tii maneta de ambreiaj apasata de fiecare data când actionezi demarorul, indiferent ca este in viteza sau nu..

commodo-ĂŠlectrique-bmw-r850-r1100.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti avea, cum am patit yo, un fir intrerupt exact pe circuitul butonului rosu de oprire - nu se manifesta cand gidonul era drept, dar cu el luat maxim dreapta - POC! Se oprea instant.

 

(mecanicii care au lucrat inainte la ea, nu au rutat cablurile comenzilor de la ghidon prin locurile lor si erau prinse intre intre jug si cadru).

 

In cazuri de genul acesta te ajuta enorm un GS911 sau un drum la reprezentanta, doar ca la noi e cam jale cu reprezentantele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit kit-ul de coborire a scaritelor de la Wunderlich... ce mai zbucium, ce mai vaiet...

montat, reglat, nemultumit... ma rog, asta e probabil starea mea naturala :)...

kitul e OK insa pretul nu :)

tot cu saua la maxim trebuie sa stau ca sa nu simt crampe in abductori...

la naiba, motocicletele astea nu trebuiau sa fie cele mai comode?

nu vrea cineva un RS din 2002 ca ma fac conservar :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare baieti,

Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R.

Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia.

Procedura ce o urmez este :

  1. Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei,
  2. Invart cheia in contact,
  3. Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara)
  4. Apas butonul verde pentru pornire.

Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire.

Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu.

Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia.

Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda.

In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe.

PS: Sunt un incepator in ale motoarelor.

Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri.

Multumesc, O seara faina !

Salut,

 

Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire.

 

trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator)

 

 

Salut,

 

Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire.

 

trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact.

 

Salutare inca odata baietii,

 

Problema de pornire era de cric-ul lateral, acesta avea contac-ul imperfect si senzorul nu sesiza daca piciorul e coborat sau ridicat.

 

Multumesc frumos de sfaturi si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat simeringurile de ulei de la furcă... deși am comandat și simeringurile de praf nu le-am primit... se poate să fi fost o neintelegere...

 

am constatat ca pe stânga (unde curgea) simeringul de praf parea destul de lejer pe tub...

le voi schimba pe amândoua oricum odată ce lamuresc problema comenzii...

oare din cauza simeringului ăla de praf cam lejer să se fi stricat cel de ulei? pentru că problema a aparut cât motocicleta era parcată, peste iarnă...

 

cu ocazia asta am observat ca are probleme si suspensia/arcul central... au aparut niște pete de ulei... hmmm, mă paste inca un schimb de simering :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...