Sari la conținut

Postări Recomandate

Am rugamintea sa-mi zica un cunoscator ce-i cu minunea asta de amortizor ori cum s-o numi,daca se repara ori trebuie unul nou.L-am manuit putin si are momente cand opune rezistenta si momente "libere".Avea ceva ulei pe corpul exterior.

Multumesc!

post-12551-0-97570600-1431289514_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Este amortizorul de directie, din pacate nu se poate reconditiona desi se desface usor, nu gasesti simeringuri atat de bune sa le inlocuiesti pe cele originale, eu am tot incercat cu diverse si cel mai mult m-a tinut o saptamana..

Original este scump, mai ieftin gasesti aftermarket, dar tot costa in jur de 225 euro. Mai este varianta China la 40/50 usd..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,Luigi!

Asta sa fie bagabontul care-mi produce voblajul intregii motociclete? E pe toane,zilele trecute nu mi-a mai facut,decat dupa 180.

 

P.S. - n-am reusit inca sa-i schimb roata din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confunzi cu R-urile, K-urile sunt motoare in linie..20w50 se pune(a) in boxere!

Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele

 

stiti careva ce ulei recomanda producatorul pt k 1200?

si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 ....

 

de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu gresesc deloc, era vorba despre motorizarile de 1200 de pe K-uri, nu de anticele K100/1100..

 

@Costin, problema la tine este de la cauciucuri, cu amortizorul ala naspa sau in lipsa lui intra in voblaj doar daca mergi fara maini pe ghidon si doar sub 80 km/ora..eu l-am dat jos si asa se manifesta, daca tii mainile pe ghidon nu ai probleme indiferent de viteza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am notat.

Merci!

Cu siguranta va fi nevoie sa-i roluiesc jantele si atunci o voi incalta si cu Metzeler-ul recomandat de neamt.Avon-ul de-l am acum e mai stabil pe viraje,chiar si rece.Am mers si fara maini,la viteze diferite(50-110) si nu s-a intamplat nimic,o dirijez bine din buric(ca fetele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresesti, Prafpilaf nu confunda R cu K. 20W50 si 15w50 se foloseste in K100 si K1100 toate variantele

 

si totusi , care K1200 ? R? S ? GT ? LT ? Sunt doua motorizari pe K12 ....

 

de ex pt K1200s manualul motocicletei zice 10w40 sau 15w40 ( 2007 ) dar BMW iti va vinde si 10w50 sintetic.

k 1200 s...din '05...am luat 10w40...io zic ca-i bun...n-a tusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@Costin, m-am exprimat gresit, intra in voblaj daca mergi fara maini DOAR DACA dai peste asfalt valurit sau groapa, altfel merge unsa..

Spui de Avon, ai asa ceva pe motor? Vreau sa iau si eu pe spate, cum este guma? Ai si pe fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Avon,luat in toamna,cu toate specificatiile cerute de producator,pe fata am metzler-ul obisnuit.

Am simtit ca e mai bun pe viraje,cert.La viteza,asa cum spuneam,ma inoportuneaza.O fi vina lui,o fi vina jentii....naiba stie!

Editat de costingr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut colegii

in multele pagini de pe forum nu mai stiu pe unde s-a discutat, dar revin cu intrebarea:

 

pt R1100RT, am inteles ca se potriveste pompa benzina de solenza? de cati bari trebuie sa fie?

mentionez ca DanCata mi-a schimbat regulatorul de presiune ca si imbunatatire, originalul era 2.5 bari iar acum am de 3 bari; sper sa nu ma insele memoria...

pompa veche de benzina are dezlipita sita-filtrare, am lipit-o odata, acum nu stiu ce mai e pe acolo...

si pt. ca intentionez curatarea rezervorului, cred ca e momentul sa innoiesc si pompa

de cati bari trebuie sa fie pompa -tinand cont si de modificarea cu regulatorul de presiune?

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut colegii

in multele pagini de pe forum nu mai stiu pe unde s-a discutat, dar revin cu intrebarea:

 

pt R1100RT, am inteles ca se potriveste pompa benzina de solenza? de cati bari trebuie sa fie?

mentionez ca DanCata mi-a schimbat regulatorul de presiune ca si imbunatatire, originalul era 2.5 bari iar acum am de 3 bari; sper sa nu ma insele memoria...

pompa veche de benzina are dezlipita sita-filtrare, am lipit-o odata, acum nu stiu ce mai e pe acolo...

si pt. ca intentionez curatarea rezervorului, cred ca e momentul sa innoiesc si pompa

de cati bari trebuie sa fie pompa -tinand cont si de modificarea cu regulatorul de presiune?

Salut TeDyM,

 

Pompa de benzina are urmatoarele caracteristici: presiune 3 bar, debit 110l/h, diametru pompa 43 mm.

 

Se potriveste de la Audi 80/100 Avant.

 

Este VDO Part No. 405-052-003-002G

sau Pierburg SI0018/A

 

sau cel mai ieftin:http://www.pieseauto.ro/pompa-benzina/audi/b4/pompa-benzina-aftermarket-marca-ta-technix-659421418.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Merge pusa cam orice pompa care intra in carcasa metalica din rezervor, se fixeaza inauntru cu soricei si nu are nimic, important este ca pompa sa sa aiba 3 bari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspuns....alta intrebare...legat tot de k 1200....varianta din '05....cand porneste la rece, voua va suna intinzatorul de lant de distributie circa 2-3 secunde?

Citi km are motorul? in manual bmw spune sa schimbi intinzatorul si patina la 60.000 km, eu l-am schimbat la 70.000 si nici nu se cunostea nimic, cred ca mai mergea 10.000, acum mai conteaza si uleiul, am pus Mobil 1 si OMW 10w40, schimbat la max 10.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: dupa demontare si montare , schimb ulei + filtre - porneste greut dimineata si nu cu soc la maxim ca inainte.

Care sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii, am si eu o intrebare: la un BMW R850R, cam dupa cate ture porneste motoru'? Mi se pare ca are pornirea mai grea si tre' sa tii apasat cam 2 secunde ca s-o ia (invarte cam de 2-3 ori).

Teoretic are ~50.000km, 2001. Teoretic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa si la mine. mobra e aproape identica. probabil ca bacteria nu mai e in absolut toate mintile ei, dar merge. daca ai ABS e probabil sa iti faca ceva figuri cu low voltage. daca nu, ....da-i pace. ai grija la lichid in ea daca e cu intretinere.

stai ca acu m-am prins. tu nu aveai alta mobra?

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, cauzele pot fi multe: benzina proasta/veche, baterie veche/lichid putin, carbunii din electromotor tociti, contact imperfect la buton, bujiile vechi... Dar nah, vroiam sa stiu daca e cazu' sa-mi pun intrebarile astea, sau nu, ca totusi e bemveu in mama lui. :D

 

Ba da, am alt motor, dar mi-as lua asa ceva daca ajung macar cu un picior jos. O sa merg cu unu' sa vad si cum trage, ca sincer imi pare lesinat putin, dupa specificatii, pe hartie.

 

Merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine are aceasi pornire(2-3sec la buton) cu toate cele schimbate bujii ,electomotor recondit.baterie numai pe redresor tinuta,etc.Cred ca modelele pana la 1200r au cam aceasi pornire.

Ia-ti un model 1100-1150r ca 850r e mai putoare un pic si am vazut ca nu mergi de putin timp si faci curse lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de ulei + ulei si cel de aer.

Demontat - montat m-am referit la carene, rezervor, roti, pompa frana (nu motor).

Imi este greu sa cred ca am pus furtunele la rezervor invers (ca nu prea ai cum) .

Mentionez ca dupa ce porneste merge OK, putin tremurat la relanti.

Sincronizarea am facut-o anul trecut. Sa conteze asa mult filtrul de aer?

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil. reglajul sincronizarii se face cu moto cald si se face exact la suroabele de aer dupa cate tin minte. tu fix aia ai influentat.

te sfatuiesc sa faci iar sincronizarea.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...