Sari la conținut

Postări Recomandate

Unul in dreapta era chiar la clapeta. Rezolvat.

In rest nu depistez nimik. Pe treseu ar trebuii sa scot iar rezervorul.

Verific maine daca porneste la fel de greu la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O parere despre cei de la Bardak Motor? Vreau sa vin in week-end pana in Bucuresti pentru o verificare si o sincronizare.Clujul e cam departe...:)

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bardak- nu am reparat nimic la ei, doar am cumparat o motocicleta care zacea semiabandonata de proprietar in curtea lor.
Dar in service era ordine, erau dotari si era plin cu BMW-uri de politie la reparat. Am schimbat si 2 vorbe cu unul din proprietari si mi-a facut o foarte buna impresie, omul era preocupat sa perfectioneze sistemul in service.

Am procurat acum o luna un R1100R din 2000 cu care am facut deja 3000km. Sunt multumit de ciclistica si de caracterul motorului iar pozitia in sa ma imbie la distante mari.
Am crezut ca cele 5 viteze de R1100 sunt un neajuns in comparatie cu 6 ale R-urilor mai noi. Cand am vazut ca am aceiasi viteza la 4000 rpm in ultima treapta precum RNineT-ul incercat la reprezentanta m-am linistit si raman nedumerit cu privire la aceasta treapta 6-overdrive prea scurta.

Am pus uleiuri sintetice peste tot, bujii iridium si am carpit o pipa de bujii crapata care fura scanteie. ABS-ul imi palpaie si nu a mers scamatoria cu mufa pusa la masa si asteptat 10 secunde cu contact pus.
invartirea cu demaror 2 secunde cred ca e in natura acestor fiare.

post-4291-0-43493100-1432117920_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic domne' frumos avion!!!!

» Post actualizat in 20 May 2015 19:16

Cum iti pilpie abs-ul? Dupa ce pleci de pe loc unu cu unu sau amindoua odata? Daca e uu cu unu nu trebuie decit sa incarci bateria .

» Post actualizat in 20 May 2015 19:20

Detaliaza un pic.colegului meu de munca nu ii mergea de nici un fel si a fost pe la tibi si l-a reparat.a fost ceva pe la partea electrica.asta nu inseamna ca se poate repara orice da macar incearca .un abs functional de scapa de oase rupte sau dauna la mobra .poate nu ai nevoie de abs dar o singura data ai nevoie sa te ajute si atunci face toti banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ?

In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ?

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reclama "sufletul" comertului...

 

post-882-0-92939000-1432314169_thumb.png

:crack:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate, K 75, 100, 1100 au fost niste moto reusite, pentru mine este cel mai bun, echilibrat, manevrabil, economic din cite am avut si incercat, asa ca o sa am unul mereu,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, singurul "cazan" pe care mi l-as cumpara :grinbandit:

attachicon.gif11313142_10153234974723467_2964316615086255966_o.jpg

 

Pablo Marques

Please, don't ever produce this bike. Delete the photos and burn every physical evidence that this ever existed.

I won't be able to sleep after seeing this.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca (stiti pe) careva (care) isi doreste asa ceva:

 

https://carousel.dropbox.com/photos/cc/H7czU7YAznkNIQO

 

pret 11000 lei negociabil.

 

ABS, manere calde (mai mult pe stanga ce-i drept...) cauciucuri foarte bune, plin facut, ulei de fitze motul 20w50 7100 full sintetic sub 1000 km facuti, asigurare valabila, itp valabil si el pana in august.

 

Se vinde pe motiv de GS1100.

 

Spor in orice ati intreprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ?

In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ?

 

De fiabilitate nu stiu sa fi fost ceva probleme deosebite. Ciclistica/frenele - excelente, consumul foarte mic. Neaparat sa aiba ABS!

Un mare avantaj la 800S/ST este ca ai curea de transmisie.

 

Insa daca nu esti genul destul de sportiv si mai ales ca deja ai pus problema transformarii in ST, nu lua S, cauta direct ST. Schimbarea ghidonului poate inseamna peste 1000€, atat a platit de exemplu vecinul meu kit-ul de la AC Schnitzer plus montaj si nu prea a gasit alta alternativa; BMW nu i-a oferit varianta sa puna direct ghidonul si toate celelalte parti de la ST din motive de omologare. Ghidonul de la S este cam sportiv.

Protectia la vant este similara, difera marimea parbrizului standard (la S e ceva mai mic) dar se poate inlocui usor si relativ ieftin. Mai difera partea de jos a carenelor dar nu face asa mare diferenta insa ai avantajul la S ca poti pune un crashbar discret.

 

Sa fii atent insa cand cumperi ca multe dintre S/ST au fost cumparate initial de catre (petru) femei deci multe sunt cu suspensie joasa din fabrica. Sau multe au saua joasa care este ceva mai putin confortabila si prea... joasa, depinde normal si ce inaltime ai tu. Dar asta afecteaza chiar si unghiul genunchilor in mers cand ai picioarele pe scarite.

 

In general ST-urile sunt si mai bine echipate, cu cric central, portbagaj (care are si rol de suport de topcase original), sunt mai des intalnite cu suporturi de sidecases si cu manere incalzite, computer de bord, eventual si senzori de presiune in roti.

 

Vezi ca este si topic dedicat seriei F800: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde as putea sa duc un BMW la verificat in Bucuresti ?

 

La Bavaria, stiu ca fac si asa ceva. Si cu ocazia asta ai o situatie "oficiala" de la ei care ar trebui sa faca lucrurile ceva mai clare intre tine si vanzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare.

e un heidenau K73 super-rain. Sunt foarte multumit de el. Costa sub 400 de lei, iar pe ud tine aproape ca si pe uscat. Recomand cu incredere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,



Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R.



Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia.



Procedura ce o urmez este :


  1. Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei,
  2. Invart cheia in contact,
  3. Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara)
  4. Apas butonul verde pentru pornire.

Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire.



Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu.



Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia.



Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda.



In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe.



PS: Sunt un incepator in ale motoarelor.



Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri.



Multumesc, O seara faina !


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ar fi trei variante :

1. Intre pasii 3 si 4 ar trebui sa vezi daca butonul rosu in mijlocul caruia se afla cel verde este pe mijloc, acela este kill switch-ul care taie curentul, daca se afla in stanga sau in dreapta nu ai curent.

2. Sa te asiguri ca motocicleta este scoasa din viteza (la modelele mai vechi intrerupatorul de neutral din cutie nu functioneaza cum trebuie si nu se aprinde becul verde pe bord chiar daca este scoasa din viteza, prin urmare nu-ti porneste.

3. Ar mai putea fi si pompa de benzina care merge sau nu, aleatoriu..

 

Oricum, invata-te sa tii maneta de ambreiaj apasata de fiecare data când actionezi demarorul, indiferent ca este in viteza sau nu..

commodo-ĂŠlectrique-bmw-r850-r1100.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti avea, cum am patit yo, un fir intrerupt exact pe circuitul butonului rosu de oprire - nu se manifesta cand gidonul era drept, dar cu el luat maxim dreapta - POC! Se oprea instant.

 

(mecanicii care au lucrat inainte la ea, nu au rutat cablurile comenzilor de la ghidon prin locurile lor si erau prinse intre intre jug si cadru).

 

In cazuri de genul acesta te ajuta enorm un GS911 sau un drum la reprezentanta, doar ca la noi e cam jale cu reprezentantele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...