Crazy Angel Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 multumesc. astept raspuns de la el daca are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Ceva site-uri de dezmembrari moto de pe afara stie cineva? Am nevoie de furca fata pentru un RT1200 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Ceva site-uri de dezmembrari moto de pe afara stie cineva? Am nevoie de furca fata pentru un RT1200 2008 http://www.motofix-spares.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 9, 2015 Admin Share Postat Iunie 9, 2015 Motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Multumesc frumos pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste. Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul. A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2015 Admin Share Postat Iunie 21, 2015 Cand ai facut ultima oara balansul si tachetii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 In septembrie si fix dupa ce i-am facut, am mers intr-o tura in grecia si pe drum a inceput problema asta, dar atunci mi-a facut de 2-3 ori figura asta toata excursia. Sa fie coincidenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2015 Admin Share Postat Iunie 21, 2015 Incearca sa-i pui un aditiv in benzina, pare o problema de alimentare..oricum, i-as mai face o data balansul si tachetii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Multumesc de parere, alte opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 avand in vedere ca ai inlocuit cablul de acceleratie recent, da, mai fa odata sincronizarea. practic tu ai facut sincronizarea cu cablul vechi, pe lungimea lui si pe prinderile si intinderile lui. odata cu inlocuirea cablului, toate astea s-au modificat. poate avea legatura inclusiv rutarea lui. verifica si unde intra camasa cablurilor in clapete. se mai intampla sa se agate camasa de guler in loc sa intre in el. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste. Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul. A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze? Multumesc anticipat ! E destul de usor sa verifici daca ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Vezi daca au joc. Tu zici ca ai inlocuit cablul, dar de fapt ai 4. Cate din alea ai inlocuit? La relanti, stau scripetii asezati pe suruburile alea pe care tre sa stea proptiti? Relantiul sta numai din reglajul de la suruburile alea mari sau si din clapete? » Post actualizat in 22 Jun 2015 11:21O treaba faina pentru posesorii de GS, R, si altele care au busonul de umplere la cutie la vedere http://www.ebay.com/itm/BMW-Gearbox-Oil-Eye-R1100GS-R1100R-R1150GS-R1150R-/391080624156?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5b0e38c01c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Intre timp i-au dat de cap. Se pare ca ca nu erau sincronizate corpurile de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!! Ha? despre ce vorbesti? si vezi ca in grup sunt 180 nu 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Ce frumos e ochiul ala de ulei la cutie doar ca e inutil.cum sti si tu ca se pune 800 cu 200in grup ca ce e peste pisa pe la semeringuri ,daca il pui sus nu se vede nimic cae sub nivel si jos nu se vede nimic ca e mi adinc sau daca insisti sa te uiti sa vede plin mereu . Dar cum se vinde orice pe net cred ca o sa fie un succes!!!!!! Aici ii pe jumatate adevarata povestea La cutie, la 1100/1150 si 1200, au un fel de capacel cu rol de aeristor. Adica ala sta acolo numa cat sa nu cada, nu lasa prafu sa intre inauntru, si permite variatii de temperatura ale cutiei, ca sa nu puste simeringurile. Cand te dai cu mobra, uleiul ala se incalzeste si se dilata, si pe la capacul ala cu rol de supapa, poate sa se dilate ca nu cedeaza nimic. Cred ca si la ultimul model de masina tot asa functioneaza treaba. De aia, daca stii ca te-ai rasturnat cu masina sau ai tinut motorul culcat mai mult timp decat prevede legea, ii bine sa verifici si nivelul la uleiul din cutie, ca ii posibil sa fi curs. La motor, nu ai capacul ala, ca ai furtunu pt gaze de carter, care baga vaporii inapoi in airbox, sub filtru. Cateodata baga si ulei nu numa vapori, mai ales daca la ultimul schimb aibagat 6 litri in loc de 3 juma' La fel e si la grupul/final drive la 850/1100/1150. La 1200, grupul e inchis etans. De aia initial au zis nemtii ca bagi 220 ml iar apoi or scazut la 180, ca sa se dilate mai putin. Nu am vazut inca o solutie la treaba asta, daca gauresti grupul risti sa bagi mizerie sau apa daca treci rauri cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Poate intereseaza pe cineva : Casca Shoei XR-1000 BMW Limited Edition Marimea M http://olx.ro/oferta/vand-casca-moto-auto-shoei-xr-1000-bmw-limited-edition-marimea-m-ID482uc.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Poate intereseaza pe cineva: /index.php?/topic/728945-valize-sidecasebmw-touring/ ... si colbul e original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salut, Am si eu o rugaminte. Intentionez sa achizitionez un 1150 RT. Ma poate ajuta cineva cu o parere avizata asupra unui motor din Arad, sa mearga sa il vada? (contra-cost) Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 (editat) http://www.google.ro/webhp?nord=1&gws_rd=cr&ei=T6WrVb_yDOH9ywPq7Ki4DA#nord=1&q=bmw+f+recall http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&u=http://www.motorcyclenews.com/news/2015/march/bmw-recalls-300000-r-and-k-models/&prev=search » Post actualizat in 19 Jul 2015 14:07http://www.moto.it/news/bmw-gamma-2016-e-r-1200-gs-tripleblack.html Editat Iulie 19, 2015 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Am luat acum citiva ani un 1100 lt din Arad, vizionarea a facut-o o colega, transportul s-a facut cu Nemo, 450 lei, acum depinde cit esti dispus sa te risti, succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Buna dimineata domnilor..poate cineva sa reposteze RID oil temp display- barele si corespondentul lor in grade celsius..stiu ca a mai fost postat pe acest topic dar 365 de pagini de rasfoit sunt cam multe si nici in alta parte nu am gasit informatia. Multumesc. Editat Iulie 20, 2015 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Am luat acum citiva ani un 1100 lt din Arad, vizionarea a facut-o o colega, transportul s-a facut cu Nemo, 450 lei, acum depinde cit esti dispus sa te risti, succes. Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Temperatura uleiului cam asa. In celsius: 1 linie ---- 40 2 linii ----- 65 3 linii ----- 80 4 linii ----- 90 5 linii ----- 105 6 linii ----- 130 7 linii ----- 150 8 linii ----- 160 9 linii ----- 170 10 linii---- 175 Sursa e un document word facut de un baiat mai inginer din fire William M. Moss. Acolo zice mai multe lucruri, inclusiv despre indicatorul de nivel de la rezervor si despre degradarea uleiului in conditii normale sau mai putin normale de mers. Titlul documentului este 1998 BMW R1100RT LCD temperature gauge scale calibration LCD fuel gauge calibration Fuel sender testing and cleaning si il gasiti atasat mai jos: r1100rt.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2015 Admin Share Postat Iulie 21, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.