audi_A9 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Stai linistit... va inteleg pe voi, adminii. Sunteti foarte ocupati, dar puteti renunta oricand! Plangaciosilor! De-asta dispar cate 20 de topcuri deodata la rubrica de vanzari. (Delete accidental). Cred ca v-ati reglat laptopul prea pe spate. ) Si nu m-ai ghicit, laptopul e pe masa. Cu maxim respect! Bleah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2015 Admin Share Postat Octombrie 26, 2015 Asta pare a fi o treaba intr-adevar serioasa pentru care iti inteleg si impartasesc ingrijorarea! Si cum ceva ma face sa ma simt direct vizat m-ai ajuta daca imi indici care sunt alea cate douazeci de topicuri deodata sterse de mine sau de noi, adminii. Numai ca am rugamintea sa fii cat mai convingator, sa nu fiu nevoit cu durere in suflet sa-ti dau o perioada de relache pe aici daca ai aruncat cu vorbe doar ca sa ne arati ce gaura in Kurtos ai inventat de cand ai calcat intr-un scuipat de smecher. Astept explicatiile pana maine la aceeasi ora :-)) Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 @dan, daca am confundat persoanele si discutia sa avem pardon, imi cer scuze! Nu-i bai nenea, toti mai incurcam borcanele (si nick-ul meu este din gama adibas, reebak si mike - chinezeste facut adica). Si....lasati dreaq cearta....nici nu a venit zapada...la iarna ce facem?!...murim de plictiseala?!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Multumesc, Doamne ca atunci cand un admin da un reply, simt cum coboara intelepciunea peste topicuri si peste cei participanti. Atata revelatie deodata, atata aplecare si generozitate asupra celor mici si neputinciosi ... sper sa putem face fata. Anyway, daca in postarea mea anterioara nu ai vazut ironia si gluma... esti slab tare! (parca asa zicea ianachim, ca situl asta e doar de caterinca) Acum la subiect: Odata cu asta s-au sters si altele, inclusiv unul care era al meu. Si nu am nevoie de 24 de ore sa raspund. Ai chiar raspunsul tau acolo! Esti facut gramada? Use your head! Cumva userii pot sterge topicuri? Nu cumva doar adminii pot face asta? Doh... Relache poti sa-mi dai, nu ma deranjeaza, doar asa poti scapa de cei care te incomodeaza. E modul tau de a refula! Dar vazand raspunsul tau suburban... o sa-mi iau singur si o sa intru mai rar. Oricum, esti pe dinafara. Iti recomand sa mai treci pe la scoala si sa mai citesti una-alta! Ar putea sa-ti schimbe limbajul. Si-asa, nu stii ce sa scrii nici cand dai replici de un rand (cum a fost ultima pe pm). Scrii una, apoi editezi... hai dom'le fii mai decis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Daca nu ma insel, parca esti ceva clona, si ai avut multe alte clone in trecut. Daca ai fost interzis o data pe site, de ce tot insisti sa re-apari, daca ti s-a facut clar ca nu esti dorit pe aici, din cauza comportamentului tau. Nu stii cand sa te opresti? Ca de schimbat nu ti-a cerut nimeni sa te schimbi. Pe de alta parte, Luigi o fost facut moderator si din cauza activitatii lui, avansat la admin. Pentru ca omul e cumpatat, are timp sa se ocupe, ii drept in alegeri zic eu, etc. Clar ca nu are cum sa multumeasca pe toti intotdeauna, dar overall, face treaba buna, pro-bono pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Nu am avut alt cont pe motociclism.ro Nu stiu de unde vii cu idea asta. Sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 https://www.facebook.com/BMW.Motorrad.UK/posts/876394112474849 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) Interesant, dar deja am asa ceva(cumarat din De dar sigur fabricat in PRC) si pot jura ca cel de mai sus, doar pentru ca are stantat BMW Motorrad pe un cant costa o mana si un picior intr-alta ordine de idei, domnilor lasa-ti polemicile de forum si invartiti rotile, nu de alta, dar inca se mai poate Editat Octombrie 27, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Si eu am, doua. Una de la louis cu 50 de eur - ipone si o chinezarie cu 15$. Chinezaria e superioara Permite incarcarcarea in timpul mersului iar cu iponele imi dadea telefonul eroare ca ii prea cald, cand foloseam GPS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Una de la louis cu 50 de eur - ipone si o chinezarie cu 15$. La asta inca nu s-au hotarat la pret Oricum, mi se pare cam periculoasa ideea in sensul ca iti poate distrage rau atentia. De exemplu daca ai pop-up pe ecran la mesaje si alte aplicatii, vei fi tentat sa le citesti... si tot asa. Navigating, telephoning, enjoying music and much more else – the skills of modern smartphones are multiple and right made for turning out motorcycling and scootering even more comfortable and eventful. For this reason BMW Motorrad has designed a smartphone cradle being able to fasten smartphones up to a size of 5 inches quickly and safely to the handlebar clamps for optimum rider’s readability and handling. Alternatively in horizontal or upright format – right as the rider likes. Mounting the smartphone cradle works by using the BMW Motorrad Navigator V’s holder (special accessory, not part of the scope of delivery). Installed in a robust plastic hardcase the smartphone is not only perfectly protected against dust and water, but offers best possible readability, too, thanks to an antireflection flex foil see-through vision panel. Power supply is made by the onboard socket (special accessory). Charging is done via micro-USB or – if available – the wireless way according to Qi standards. In this connection the necessary energy transmission is done by electromagnetic induction. A light-emitting diode informs about the charging state. An anti-slip, vibration and shock impeding gel pad shelf ensures a safe and careful installation as well as warmth draining for the smartphone while riding. The new BMW Motorrad smartphone cradle is likely to be available at the second quarter 2016. The price is going to be announced later. » Post actualizat in 27 Oct 2015 17:19 ... doar pentru ca are stantat BMW Motorrad pe un cant costa o mana si un picior Din experienta mea, ideea/preconceptia asta este total... gresita (ca sa fiu diplomat ) Cel mai bun exemplu este casca System 6 care costa cu 100€ (20%) mai putin decat "originalul" C3. Si nu numai ca nu e cu nimic inferioara, dar cei care le-au avut pe ambele sunt in favoarea S6. Si am si alte exemple care combat preconceptia asta dar nu ma intind aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 @KHK - iti garantez ca pretul o sa fie de pe putin 2 ori mai mult decat am dat yo pe case-ul cel am acum... si in afara de a nu lasa apa sa intre si sa poti actiona touchscreenu nu o sa faca ... cat despre popupuri sau sonerii, mai rar se intampla sa-ti sara in ochi cand ai o aplicatie de tip GPS activa - acestea stand de regula in foreground. Yo cel putin folosesc telefonul pe post de GPS de aproximativ 7 ani (enspe tipuri de telfoane si vreo 4 tipuri de caseuri) si n-am avut niciodata probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 https://www.facebook.com/BMW.Motorrad.UK/posts/876394112474849 In sfarsit! Singura problema o sa fie ca sunt multi posesori de telefoane mai mari de 5 inch... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Relax Dextere, probabil o sa scoata una si pentru tablete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (editat) intr-alta ordine de idei, domnilor lasa-ti polemicile de forum si invartiti rotile, nu de alta, dar inca se mai poate azi dimineata mi-a inghetat coorul (de fapt degetele)... am vazut eu bruma pe cimp dar am zis ca am vedenii pe la jumatea drumului dintre Ploiesti si Buc minerele au refuzat sa mai incalzeasca... prin Otopeni m-am oprit sa vad daca mai am maini ca nu le mai simteam ... am presupus ca s-a ars siguranta... dupa ce am repornit mobra au bagat carbuni si manerele, care brusc au devenit din nou "heated"... -1 Celsius... hmmm, cred ca o bag la iernat! Editat Octombrie 28, 2015 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Motociclistii adevarati nu folosesc GPS. Se ratacesc si mor mancati de ursi cu demnitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 motociclistii sau ursii au demnitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 De moment ce n-au GPS, da, ursii au demnitate. Acum cu toate virgulele, ca sa nu existe interpretari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Unu Noiembrie. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 sa nu dea o masina peste blitu ala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Pt cei cu GS: Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului. Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit. Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare. Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere. Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta Deci oportunitati de schimd sunt. Dane, multumiri maxime! Mare om! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 (editat) Pt cei cu GS: Imi cedasera rulmentii de la grupul spate, si bineinteles ca m-am dus la @Dan_cata. In loc sa schimb rulmentii de pe grupul meu de GS (33:11) l-am rugat pe Dan sa renoveze un grup de RS(31:11) si sa-l montez pe acela in locul originalului. Sa incep cu impresiile negative, ca sa terminam rapid: se simte o usoara lenevire a motorului, in special la plecarea de pe loc. Daca pe grupul original nu era o provocare sa-l dau pe o roata, cu grupul de RS e mai dificil. De asemenea, depasirile in treapta 5 sunt mai greoaie. De cateva ori a fost nevoie sa retrogradez ca sa fac depasirea linistit. Impresii neutre: frana de motor nu mai e la fel de puternica. Partea buna e ca poti ajusta gazul in viraje fara ca motorul sa scuture prea tare. Si partile bune: motorul merge mult mai relaxat, in special pe treptele 2-3. Pe mine ma ajuta foarte mult pe viraje. Cu grupul vechi ajungeam frecvent la 6000 de ture, cu asta 5000 sunt suficiente. Pe treapta 4 pot sa ma duc intins pana la 150, fara sa bubuie motorul, ceea ce e foarte bun pt depasiri agresive. Pe treapta 5 pot sa fac cruising la 140 cu motorul la 4300-4400 de ture (vs 5000 de ture pe grupul vechi). Desi nu ma pot pronunta definitiv, consumul pare ca s-a imbunatatit. Pe Timisoara - Cluj, la dus am scos consum de 5.5 in conditiile in care am facut aproape 5 ore (media de viteza undeva la 70km/h) iar pe Cluj - Timisoara am scos tot 5,5 dar in 3 ore (media de viteza usor peste 100km/h). Ceea ce ma duce cu gandul ca, daca as fi mers omeneste as fi consumat mai putin Amu, evident ca i-am compromis parte din abilitatile offroad cu grupul asta, ca pe treapta 1 s-a cam pierdut rafinamentul. Dar la modul serios, GS-ul e cam la fel de offroad ca si X5-ul, deci pentru mine nu e o pierdere. Am scris aceste impresii ca poate va tenteaza asa modificare. Stiu ca multi posesori de RT-uri si RS-uri vor sa schimbe la grupuri de GS, ca deh, e mai verde iarba pe partea ailalta Deci oportunitati de schimd sunt. Dane, multumiri maxime! Mare om! nu mai bine postai aici? /index.php?/topic/248566-bmw-r-1100-gs1150-gsgsa/page-101 zic si eu... in privinta comportamentului, n-am schimbat grupu, eu am montat lennies sprockets la dan cata. e alt motor... Editat Noiembrie 4, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Salut, imi vand si eu motorul R1100S din 2002, anuntul e aici pe forum ( /index.php?/topic/732742-bmw-r1100s-2002/) poate e cineva interesat sau cunoaste-ti pe cineva. Seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Salut colegi. Ma intereseaza un arc+amortizor spate SH de F650 GS DAKAR. Daca cumva stiti de vreunu' de vanzare, dati-mi si mie un semn. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Pe ebay ai cautat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.