Sari la conținut

Postări Recomandate

10 minutes ago, iaco said:

Pai explicatia lui @Dan Cata a fost ca nu are treaba paharul de pe ghidon cu etrierul, asa ca iar sunt in ceata :))
 

 

Daca nivelul de lichid in pahar este cel corect nu apar probleme, daca paharul este umplut pana sus dar placutele sunt uzate atunci cand impingi pistonasele din etrier surplusul va iesi pe undeva daca nu desfaci capacul de la pahar pentru a reface nivelul.

Pe amble GS-uri am fix aceeasi varianta de pompa servo, una functionala si una nu, si m-am lovit de toate problemele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tiberiu Anghel (Tibi) a redeschis Mototehnica saptamana trecuta.

Il gasim aproape de Carrefour Militari, adresa exacta este: Soseaua de Centuta 1D, Chiajna, Ilfov.

Pana de curand in locatie functiona magazinul de biciclete DHS.

Sper sa va fie de folos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat problema @Dan Cata si @DKW .

Aveam o problema deja existenta cu o eroare in bord pe bec spate ( stop frana/ pozitie) care nu se stingea deloc desi becu mergea.

Dupa mai multe cautari au observat ca din computerul de sasiu nu da volti cum trebuie pe pini si de acolo si diagnoza pompei  care nu stie sa si-o faca de la becu spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e si asta una din situatii, bine ca a fost doar atat.

Uite unul din motivele pentru care o  ia ABS-ul razna.

20190604_115934.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Maine plec intr-o tura de vreo 2500 de km prin Turcia, si am urmatoarea dilema: Am in motor de 3500km ulei mineral 20w50. Sa il schimb acum sau cand ma intorc? (R850R din 2004). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pierdut panoul dreapta de sub rezervor la k1100lt si s-a rupt suportul de prindere sa din spate, aveti o sursa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un R 1200 C si ma confrunt cu urmatoarea situatie. In mers si nu tot timpul motorul nu se mai alimenteaza corect. Pur si simplu desi tin mana in gaz nu se mai tureaza, dupa care isi revine. Mi s- a intamplat in vreo trei dati anul asta. Ce poate fi? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intregul sistem alimentare-aprindere este complex. Verificarea, curatarea si reglajul la fel de stufos...

Raspunsul meu este la fel de generalist ca si intrebarea ta. Cert este ca trebuiesc luate toate reglajele pe rand.

Parerile fiecaruia si presupunerile in detaliu😊sa curga!

Sau, fuga cu ea la taticul BMW😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...