metoxil Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 conluzia....hmmmm.... you're a pussy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Nu zic ca am fost convins ca voi lua ceva puternic dar trebuie sa recunosc ca luam in considerare si rachete. Dupa o saptamana de citit acest forum si filmulete pe youtube(si nu din alea ogrish ci greseli de target fixation) in care aratau doar cum cadeau nu si cum aratau nu m-am mai uitat deloc pe la rubricile sport. In orice caz, mesajul principal din acest topic il vad a fi importanta echipamentului nu de a nu lua super-sportive. conluzia....hmmmm.... you're a pussy? Daca ma faci si pe mine pussy mai zic unul din motivele pentru care am renuntat la a cauta sportive Editat Mai 24, 2010 de rockfest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 eu n-as da un naked sau o sportiva pe un chopper cu manevrabilitate redusa doar pt faptul ca n-as fi in stare sa ma abtin sa nu trag de gas.... si mai exista si alte categorii, enduro de exemplu, numai bune pt strazile noastre! PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 off: Eu nu zic sa nu isi ia lumea choppere (desi personal mi se pare tipul de motocicleta cel mai putin practic in oras), dar sa iti iei chopper doar pentru ca ti-e frica (??!?!) sa iti iei ceva ce iti place mai mult mi se pare.... stupid. Un pic de frica are oricine care tocmai a terminat scoala... masini pe langa tine, galagie.... dar cu timpul te obisnuiesti. Intradevar daca stii ca nu poti sa te abtii sa nu tragi de gaz la blana, atunci trebuie sa iti fie frica, dar de tine, nu de ss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Uite ce am patit eu cand am cazut la 50 km/h fara echipament (aveam doar blugi si bluza groasa cu maneca lunga si bineinteles CASCA) Tin sa spun ca am scapat ieftin si chiar daca nu arata asa rau dupa un an inca ma doare genunchiul. Norocul si-l mai face si omu cu mana lui! Grija mare!!!! Mesaj completat Si pasagera dupa aceeasi cazatura, ea avea geaca de piele si care i-a salvat coatele! Mesaj completat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanbaubau Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Pentru cei interesati de o urmarire cu Politia (in SUA ce-i drept). http://www.nothingtoxic.com/media/12767246...otorcycle_Crash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 marfa topicul asta...sper sa fie citit de cat mai multi...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Nu este decat in mica parte cu mobre, dar este mai mult decat educativ la modul general pt conduita preventiva, atentie sporita si lasat talentele deoparte atunci cand suntem la volan sau calare... http://www.youtube.com/watch?v=vKm0s2xi3YU...;has_verified=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Nu este decat in mica parte cu mobre, dar este mai mult decat educativ la modul general pt conduita preventiva, atentie sporita si lasat talentele deoparte atunci cand suntem la volan sau calare...http://www.youtube.com/watch?v=vKm0s2xi3YU...;has_verified=1 Da! . Si eu am acest clip la semnatura! A se vedea si celalalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 (editat) Nu este decat in mica parte cu mobre, dar este mai mult decat educativ la modul general pt conduita preventiva, atentie sporita si lasat talentele deoparte atunci cand suntem la volan sau calare...http://www.youtube.com/watch?v=vKm0s2xi3YU...;has_verified=1 adevarat.. foarte adevarat. Editat August 7, 2010 de Madalin21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany92moto Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 bey eu sunt incepator si nu am motor, dar va spun sincer ca nu m-asi urca pe motor fara echipament. si un spun asta pentru ca am vazut aceste imagini , ci pur si simplu sa fiu eu in siguranta. sunt genul de motociclist care nu vrea un motor pentru impresii....pentru a agata pitipoance....ci doar pentru pasiunea ce o am pentru motociclism. am cativa prieteni care au cazut de pe moto, iar urmarile au fost destul de grave....in unul dintre cazuri chiar tragice... de ce? unul dintre ei avea doar casca...a cazut si s-a julit tot...acu dupa vro 3 luni de la accident tot mai are probleme. iar altul avea tot numai casca fara alt echipament... si ghinionul lui...casca nu era legata... a murit in oras la vro 60-70 km\h. -aici este un clip pe youtube in memoria lui si img cu accidentul. PURTATI ECHIPAMENT!!!! si ASFALT USCAT !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micron Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Pentru cei interesati de o urmarire cu Politia (in SUA ce-i drept).http://www.nothingtoxic.com/media/12767246...otorcycle_Crash Ma mir ca n-au sarit cu picioarele pe el sa-l imobilizeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Timar Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Bun topic..... dar cred ca ar fi util, sa posteze mai multe poze, veteranii, din propriile lor experiente (daca au asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magelan1368 Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 SALUTARE LA TOTI SI TIN SA MULTUMESC CELUI DE A AVUT ACEASTA IDEE MAREATA DE A FACE ACEST TOPIC...PENTRU TOTI CE VOR SA DEVINA POSESORI DE PERMIS A. DE 2 ZILE CITESC....SI MA INGROZESC DE CE AM VAZUT AICI...PENTRU CEI CE NU TIN CONT DE MICILE(DETALII) CAND PLEACA LA O PLIMBARE CHIAR SI PANA LA PAINE SAU TRIMIS DE MAMA SA CUMPERE O HARTIE IGENICA. MENTIONEZ FOARTE UTIL PENTRU CEI CE AU IN SUFLET SI IN SANGE PASIUNEA PE 2 ROTI SA TINEM MINTE VA VIATA ARE PRIORITATE...SUNT POATE MAI MIC DECAT CEI CE DEJA CONDUC VITEZOMANE SAU ALT FEL DE MOTOARE ,SI CRED CA MAI AM MULTE DE INVATAT DIN TOT CE VOI CITII....AICI CACI VA FI DESTUL DE MULT SA LE STIM PE TOATE. DE UN AN DE ZILE CONDUC UN MOPED FRIST BYKE SI SUNT MULTUMIT DE EL,SI NU AM PLECAT DELOC FARA CASCA SI FARA BOCANCI IN PICIOARE MANUSI ,DAR CAND VAD "BRUNETII "IN TRICOU MA GANDESC CA NU REALIZEAZA LA CE PERICOL SE EXPUN,SI MAI IA SI PASAGERI...2..3...CAT INCAPE. deci...toata lumea e relaxata in trafic. de ce oare? din cauza nivelului de trai. cand ai ziua de maine asigurata pentru tine si familia ta - devii mai relaxat. si mai ingaduitor cu greselile altora. de aici ce concluzie tragem? ca la noi ... mai greu cu siguranta zilei de maine. la unii se vede mai tare, la altii mai putin. chiar si pe forumul asta se distinge clar cine e frustrat ( prapadit ) si cine nu. scuze, dar asta e! nu va faceti griji, cei din vest nu din meritul lor sunt asa cum sunt! au avut niste conducatori carora le-a pasat de tara si au facut roata sa se invarta in loc sa... faca ce a facut clasa noastra politica in ultimii 20 ani. adica sa fure tot ce se poate fura si sa saraceasca poporul.....Asa "neoameni" cum sunt motociclistii, daca e unul oprit pe dreapta, sigur va opri cel putin un motociclist sa-l ajute.Cu masina poti sa stai mult si bine ca nu opreste nimeni sa te ajute.Asa ca......Un motociclist experimentat, va merge pe stanga benzii deoarece: 1. se afla tot timpul in oglinda soferului din fata; 2. vede tot traficul din fata si din spate 3. este vazut de traficul din fata 4. este vazut si de traficul din spate atunci cand un sofer mai din spate ar dori sa intre in depasire. Daca ar merge motociclistul pe mijlocul benzii, soferul intra in depasire si cand ar reveni pe banda: surpriza: motociclistul. 5. este vazut si de gropile din asfalt, si de petele de ulei precum si de resturile care se aduna intre suprafata de rulare ale rotilor unei masini.....PS.AS MAI SCRIE CEVA DAR ESTE ORA DESTUL DE TARZIE....SI MAINE ESTE O ZI...ASFALT USCAT PENTRU TOTI CEI DE AICI... :: Mesaj completat Buna ziua din nou...si salutare celor care mai citesc pe aici.De cand citesc pe aceat forum ceva din viata mea sa schimbat poate in bine si incerc sa inteleg mai bine de ce se intampla asa de multe accidente in traficul din tara;din cauza inconstientei umane de a pleca la un drum fara echipament si fara experienta,dar rascolind internetul am gasit ceva interesant si as vrea sa imi spunteti daca am dreptate...sau daca este adevarat.....Art. 149. - (1) Conducatorul de autovehicul sau de tramvai cu o vechime mai mica de un an de la data obtinerii permisului de conducere are obligatia de a aplica semnul distinctiv sub forma unui disc de culoare galbena, cu diametrul de 100 mm, care are în centru semnul exclamarii, de culoare neagra, cu lungimea de 60 mm si diametrul punctului de 10 mm, dupa cum urmeaza: a) la motocicleta, în partea din spate lânga numarul de înmatriculare; b.) la autovehicul, pe parbriz în partea din dreapta jos si pe luneta, în partea stânga jos; c) la autovehiculul care nu este prevazut cu luneta, pe parbriz în partea din dreapta jos si pe caroserie în partea din spate stânga sus; d) la tramvai, pe parbriz în partea din dreapta jos si pe luneta ultimului vagon în partea din spate stânga sus; e) la autovehiculul care tracteaza o remorca, pe parbrizul autovehiculului în partea din dreapta jos si pe caroseria remorcii în partea din spate stânga sus. ...OARE sa fie adevarat...cati motociclisti incepatori au acest semn?...si de ce atata indiferenta cand esti incepator sa mergi pe motoare puternice...auto sau moto..Soferii romani nu mai stiu de frica. Conteaza mai mult cine e mai smecher, cine tureaza mai mult bolidul si mai putin cine respecta legea. Amenzile nu se mai platesc, iar conducatorii auto - indiferent daca se urca beti la volan sau daca depasesc limita legala de viteza - stiu ca "isi spala" pacatele in instanta. "Incurajati" de prevederile legale, ei o iau de la capat cu aceleasi si aceleasi apucaturi care duc la producerea tragediilor de pe sosele.Revoltator este ca, in timp ce autoritatile noastre analizeaza, fac dezbateri si despica firul in patru in ceea ce priveste masacrul de pe soselele Romaniei, proiectele raman undeva suspendate prin Parlament, fara o finalizare concreta.In Olanda, pentru depasirea limitei de viteza ti se confisca fara drept de apel autovehiculul, iar buzunarul ti se goleste cu 490-670 de euro; in Germania ti se suspenda dreptul de a conduce pentru trei luni si, in plus, te alegi cu o amenda de 425 de euro; in Franta nu scapi fara o amenda de 1.500 de euro si aceeasi suspendare de trei luni; in Anglia - 2.500 de lire sterline, adica echivalentul a 3.700 de euro, iar in Serbia depasirea vitezei legale este sanctionata mai nou cu inchisoare de la 15 la 60 de zile. In Germania, daca este prins fara centura, soferul este amendat cu 30 de euro, in Franta - 135 de euro si trei puncte, Spania - 50 de euro; Olanda - 45 de euro, Grecia - 166 de euro, Suedia - 70 de euro, Danemarca - 66 euro, Romania - doua puncte si 14-20 de euro. Legile slabe fara o sanctiune finala concreta ii incurajeaza si pe soferii prinsi bauti la volan. Aceiasi soferi pe care instantele nu ii considera vreun pericol social pe sosele si prefera sa-i lase sa huzureasca in libertate.....asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Ideea acestui topic : o imagine spune cat 1000 de cuvinte. Multe dintre aceste poze sunt foarte graitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
h4mM3r00 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 foarte "frumos" pot spune ce am vazut pe aici si nu poate decat sa ne "incante" aceste imagini "minunate" care nu fac altceva decat sa ne trezeasaca la realitate si sa ne dam seama ca WE ARE A WALKING TARGET Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 @ h4mM3r00 : Eh,daca o iei asa,nu te mai urci niciodata pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 unii rad de mine,dar mi-am facut obicei sa imi pun echipamentul oriunde plec chiar si in unele zile cand plec cu motorul la scoala si chiar daca se mai uita unii ciudat nu ma risc fara echipament ma simt aiurea fara el,cand am echipament am mai multa incredere in mine si ma simt in siguranta chiar daca am doar genunchere,cizme ,geaca cu protectii si casca si manusile care nu au protectii,dar decat deloc..........e bine si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Am un coleg de bancă la Âşcoală, care deține o driÂşcă de 50cmc. A picat cu aia de nenumărate ori. Mereu a purtat cască, de la ruÂşi. Mai mereu casca zbura de pe cap. Are corpul plin de zgârieturi. Miercurea trecută s-a tăvălit mai urât. Avea o cască luată de la ruÂşi, ceva din firbă de sticlă. El s-a izbit de-un stalp cu capul, casca s-a crăpat în 2. De data asta a avut Âşi cea geacă de textil cu protecții hard. L-a ajutat destul de mult, dar la picioare nu avea nimic. El s-a ales cu piciorul rupt. Luni i-au băgat tija în picior Âşi încă e la spital. Editat Aprilie 14, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 S-a calicit omul... Recuperare rapida .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nikolas Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 casca chinezeasca, nu stiu daca ar fi scapat cu o casca buna, dar macar sa vedeti cum se face la impact La cat de stramb s-a frant degeaba,putea sa aiba si 5 casti 10 manusi si 10 ghete etc.... Trist,asta asa ca incepatorii si nu neaparat sa nu o arda aiurea si sa faca teribilism. Asfalt uscat baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 casca chinezeasca, nu stiu daca ar fi scapat cu o casca buna, dar macar sa vedeti cum se face la impact prikol blea, ala e calcat de tir nu cazut cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Propun sa postam si echipamentele salvatoare care "se jertfesc" pentru a ne salva. Unele casti pot sa arate impresionant, cu santuri adinci si viziera rupta. Prin analogie e simplu sa-ti dai seama ce poteai pati daca nu aveai casca. Idem si in cazul costumelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ceea ce se intampla in Bucuresti e unic...stai numai sa vezi cand o da caldura.Eu sunt incepator da' de la ai' batrani am tot furat capace numa cand pomeneam de mers fara casca sau fara echipament.. Spor in toate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
20npo Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) O lectie importanta ... target fixation/point fixation http://www.bikertube.ro/mediacore.cgi/media/target-fixation Editat Mai 17, 2011 de 20npo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.