SpeciaL Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) http://olx.ro/oferta/vind-honda-cbr-250cc-cu-acte-grecia-ID4xjxK.html#ce430a91a6 pentru A2 , daca vrei sport... E veche , dar daca nu are probleme tehnice mari , zic ca merita negociata ) Uita-te pe youtube sa vezi ce poate p.s nu se pot limita in Romania , doar aduse din Germania/Italia deja limitate. Editat Octombrie 16, 2015 de SpeciaL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Ce tare e Honda aia de 250. Arata chiar misto. Nu stiam ca exista asa ceva la honda. Bănuiesc ca e in 2timpi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeciaL Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 nu. e in 4t , motor de 250cc 4 cilindri , pe carburatie. Uitati-va pe youtube... Sunetul este superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 M-am ce tare e ) acum am vazut. Ft misto.la noi nu sunt prea cunoscute. E chiar interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stan Andrei_88836 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Salutare baieti! Am si eu o intrebare, daca vre-un cunoscator ma poate ajuta : Eu am permis cat. A2 si doresc sa imi achizitionez o honda CBR-600F2 din 1992 , dupa cum scrie in lege:- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale. In fine ,in acte scrie ca are (Putere max. 72kw/Turatie 12000) pot sa o limitez la 35 kw si sa o duc la RAR? Si daca se poate, unde pot face asta? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 S-a mai discutat.... Aici nu-ti limiteaza nimeni mobra si sa o poti omologa asa... Trebuie sa vina limitata si in acte direct din strainatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stan Andrei_88836 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Multumesc , credeam ca exista vreo posibilitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Dat fiind faptul ca in primavara o sa trec si eu la categoria A2 pot spune ca m-am hotarat ce model o sa achizitionez m-am gandit sa postez o lista cu toate motocicletele compatibile deoarece am observat ca au fost multi care nu stiau ce sa cumpere... Incepand cu 2013 incepatorii cu varsta sub 24 de ani vor trebui sa parcurga o perioada de doi ani la ghidonul unor motociclete cu maxim 35 kW. Conform reglementarilor, motocicletele vor putea fi restrictionate numai daca in versiunea initiala nu vor fi avut mai mult decat dublul limitei de putere. Astfel doar motocicletele care in versiunea originala au nu mai mult de 70 kW (95,2 CP) vor putea fi limitate pentru categoria A2. Iata o lista cu 91 de motociclete care indeplinesc conditiile pentru a putea fi limitate sau care se incadreaza in limitele A2 in forma lor nativa. Acestora li se adauga majoritatea scuterelor inclusiv cele cu motorizari mari (cu vreo trei exceptii ele se incadreaza in limita celor 35 kW in forma lor originala). Aprilia Dorsoduro 750 - cu limitare Aprilia NA 850 Mana/Mana GT - cu limitareAprilia Pegaso 650 Strada/Trail - standard Aprilia SL 750 Shiver - cu limitareBeta Alp 4.0/M4 - standard BMW F800R/S/ST/GS - cu limitare BMW F650GS - cu limitare BMW G650GS/Sertao - standard Ducati Hypermotard 796/1100 - cu limitare Ducati Monster 696/769 - cu limitare Harley-Davidson Forty-Eight - cu limitare Harley-Davidson Sportster 1200 Custom/Low - cu limitare Harley-Davidson Sportster 883 Low/Superlow/Iron - cu limitare Honda CBF600N/S - cu limitare Honda CBR250R - standard Honda DN01 - cu limitare Honda NC700S/X - cu limitare Honda NT700V DEAUVILLE - cu limitareHonda VT750C Black Spirit/Shadow/Spirit - standard Honda VT750S - standard Honda VTR250 - standard Honda XL700V TRANSALP - cu limitare Husqvarna TE 630/SM 630 - cu limitare Husaberg FS570 - cu limitare Hyosung GT250/GT250R - standard Hyosung GT650/GT650R - cu limitare Hyosung GV250 - standard Hyosung GV650 - cu limitare Hyosung ST700 - cu limitare Kawasaki ER-6F (NINJA650R)/ER-6N - cu limitare Kawasaki KLX250 - standard Kawasaki Ninja 250R - standard Kawasaki VERSYS 650 - cu limitareKawasaki VN 900 Custom/Classic/Light Tourer - cu limitare KTM Duke 690 - cu limitare KTM Duke 200 - standardKTM 690 Enduro/Enduro R - cu limitareKTM 690 SMC R - cu limitare KYMCO Venox 250 - standardMoto Guzzi V7 Classic/Cafe classic/Racer - cu limitare Moto Guzzi Nevada - cu limitare Moto Guzzi Bellagio - cu limitare Moto Guzzi California - cu limitare Moto Guzzi Norge 1200 - cu limitare Suzuki GSF 650 N/S - cu limitare Suzuki GSX 250 Inazuma - standard Suzuki Intruder C 800/M800 - versiune limitata Suzuki SV 650 N/S - cu limitare Suzuki DL 650 V-Strom - cu limitare Triumph Bonneville - cu limitareTriumph Thruxton - cu limitareTriumph America - cu limitareTriumph Speedmaster - cu limitareTriumph Tiger 800/800 XC - cu limitare Yamaha MT01 - cu limitare Yamaha MT03 - standard Yamaha TDM 900 - cu limitare Yamaha XJ6N/Diversion/Diversion F - cu limitareYamaha XVS950A Midnight Star - cu limitareYamaha XVS1300A Midnight Star - cu limitareYamaha XT660R/X/Z Tenere - standard Yamaha YBR250 - standard Yamaha WR250X/R - standardDaca exista deja acest topic cer stergerea acestuia eu personal nu l-am gasit... In caz ca este ok topicul as ruga un admin sa il mai modifice cum crede el sa fie ok pentru toti! Multumesc de intelegere! Si ce sa zic spor la alegeri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 (editat) Conform reglementarilor, motocicletele vor putea fi restrictionate numai daca in versiunea initiala nu vor fi avut mai mult decat dublul limitei de putere. Astfel doar motocicletele care in versiunea originala au nu mai mult de 70 kW (95,2 CP) vor putea fi limitate pentru categoria A2. esenta e ca aceste mobre sa fie limitate deja cand ajung la noi in tara la RAR aici nimeni nu limiteaza mobre... si sa fie si omologata... Editat Decembrie 10, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 (editat) As face 2 categorii distincte: standard si cu limitatare, limitarea necesitand fonduri suplimentare si din cate stiu, in RO nu se paote face limitarea. Felicitari ca ai pus lista la dispozitia forumului . Editat Decembrie 10, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 (editat) As face 2 categorii distincte: standard si cu limitatare, limitarea necesitand fonduri suplimentare si din cate stiu, in RO nu se paote face limitarea. Felicitari ca ai pus lista la dispozitia forumului . Multumesc! Incerc sa ajut si eu cu ce pot , si da in RO nu se poate face nimic :| Editat Decembrie 10, 2015 de marianklm4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Kawasaki KLE 500 ai omis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rassvan Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Buna seara! BMW F650 Funduro varianta din 96' are chiar 35kw in carte. Se poate conduce cu A2? Nu cred ca am gasit-o in lista, sau daca este imi cer scuze ca am omis Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianklm4 Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Buna seara! BMW F650 Funduro varianta din 96' are chiar 35kw in carte. Se poate conduce cu A2? Nu cred ca am gasit-o in lista, sau daca este imi cer scuze ca am omis Multumesc! De asta am zis ce-i care mai au de adaugat ceva o pot face cu ce-a mai mare placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Ca tot veni vorba... Pentru doritorii de A2 tin sa anunt ca am un Kawasaki KLE 500 de vanzare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Kawasaki KLE 500 ai omis Ca tot veni vorba... Pentru doritorii de A2 tin sa anunt ca am un Kawasaki KLE 500 de vanzare.... amu' am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narcis Marin Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Un raspuns din partea unui sef de department de la RAR privind omologarea motocicletelor pentru in a se putea incadra in categoria A2 : Buna ziua, Pentru inceput vreau sa clarificam cateva aspecte. Legea la care va referiti reglementeaza circulatia pe drumurile publice, respectiv anumite criterii pentru obtinerea si utilizarea permiselor de conducere. Chiar daca se precizeaza posibilitatea diminuarii puterii nu inseamna ca oricarei motociclete cu o putere superioara i se poate reduce puterea sub 35 kW. Aici intervine legislatia tehnica, cea mai noua fiind Regulamentul (UE) 168/2013 si in care se arata ca unei motociclete i se poate limita puterea/viteza numai daca la constructia initiala a fost luat in calcul acest aspect, adica constructorul motocicletei permite o astfel de limitare. De altfel, unele motocicletele destinate pietei europene si omologate CE de tip, contin in certificatul de omologare mai multe puteri pentru un acelasi motor. Un asemenea tip de motocicleta poate fi modificata de catre producator sau de reprezentantul acestuia in Romania (practic se aduce motocicleta intr-o alta configuratie omologata CE de tip) si, pe baza documentelor emise de acesta, RAR modifica puterea maxima din cartea de identitate. In situatia in care pentru motocicleta dorita nu aveti suficiente date din care sa rezulte ca poate fi modificata, va stam la dispozitie pentru a va oferi consultanta in aceasta problema. Precizez faptul ca in prezent este singura posibilitate de modificare legala a puterii unei motociclete, nu exista componente/tehnici universale de modificare a puterii oricarui tip de motociclata care sa fie certificate/omologate in Romania si nu exista un atelier autorizat pentru modificarea puterii unei motociclete. Cu stima, Ing. Serban DOBRE Sef Departament Poluare si Consultanta Tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 SaluTarE ! Am 16 ani si doresc sa dau permisul categora A1 pentru scutere (multa lume imi zice sa astept pana la 18 sa dau odata categorile... si le tot spun : cand ai un scuter care asteapta sa ii dai cheie si merge destul de bine de ce sa nu iesi cu el ...) in fine nu asta conteaza... Stiu ca, categoria A1 cuprinde scutere cu putere max. de 125cc3 si 11Kv. Scuterul meu are capacitatea cilindrica de 149cc3 si 6 Kv, asa e si trecut in acte. Explicatimi putin treaba asta cu (Kv) astia ... oare daca am mai putin Kv decat nr max. adica 11 nu lasi putea conduce legal ? Sau chiar sa depasesc puterea cilindica cu aproape 25cc3 ar fi chiar asa de grav ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 nu exista "ar fi chiar asa grav", exista este legal sau nu este legal. Daca legea spune ca limita maxima pt capacitatea cilindrica este 125, atunci 126 este deja ilegal. Restul este 'noroc', in ce toane il gasesti pe militianul care te opreste. Sau sa nu ai ghinionul sa ai evenimente in trafic, ca numa asta asteapta asiguratorii, motiv sa te refuze la despagubiri! Raspunsul asta e strict legat de 'chiar asa grav este', habar n-am de limita exacta trecuta in lege pt A1, dar daca e asa cum zici tu, e clara treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Nu conteaza ca e 1cm3 sau is 200 cm3 peste, daca depaseste ce scrie in lege e ilegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 nu exista "ar fi chiar asa grav", exista este legal sau nu este legal. Daca legea spune ca limita maxima pt capacitatea cilindrica este 125, atunci 126 este deja ilegal. Restul este 'noroc', in ce toane il gasesti pe militianul care te opreste. Sau sa nu ai ghinionul sa ai evenimente in trafic, ca numa asta asteapta asiguratorii, motiv sa te refuze la despagubiri! Raspunsul asta e strict legat de 'chiar asa grav este', habar n-am de limita exacta trecuta in lege pt A1, dar daca e asa cum zici tu, e clara treaba. Da ! ai dreptate, intradevar nu m-am exprimat bine cand am spus (ar fi chiar asa de grav) ... » Post actualizat in 14 Apr 2016 07:32 As putea cumva sa il trec in acte de 125cc3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 nu stiu daca are sens sa risti, chiar daca ai gasi o posibilitate. Sunt totusi 2 ani, mai bine il vinzi si iei ceva cu care stii ca esti in legalitate si mergi fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Exact asta voiam sa iti recomand si eu: sa il vinzi (sau sa il schimbi direct +/- diferenta) si sa iti iei unul cu care sa nu ai probleme legale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Problema sta asa: A1 = pina in 125 cmc si 11 kW (kilowatti, vezi ca tu ai scris Kv care sunt kilovolti, scris corect kV) Daca ai depasit capacitatea cilindrica sau puterea prevazuta de lege si conduci cu permis de A1 este ca si cum ai conduce fara permis = dosar penal. Nu este un mod prea bun de a-ti incepe viata. Scuterul tau, desi se incadreaza la putere, nu se incadreaza la capacitate cilindrica, care banuiesc ca este specificata in talon. Subscriu la ceea ce ti s-a mai recomandat mai sus: il vinzi si iti iei unul cum trebuie. Offtopic @frankone: pot sa iti spun ca aceasta formulare ''a incalcat legea dar nu grav'' a fost emisa de catre Curtea Constitutionala cand a fost parat Basescu ca a incalcat constitutia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Sunt student și stau la cămin - am viză de flotant în București, viză valabilă până prin iunie. Pot să mă înscriu la o școală moto aici în București(la primavara) și să dau examenul acasă în Tg-jiu după ce expiră viza de flotant sau trebuie sa ma apuc de școală după ce expiră viza? Varianta cu examen în București nu îmi convine pentru că în vacanța de vară nu o să stau aici și perioada dintre examenul teoretic și cel practic este de obicei foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.