godfather. Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Mario, uite aici, vezi daca te ajuta: /index.php?/topic/12608-ghid-verificarea-motocicletelor-la-cumparare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Salut la toatalumea DKW/ Motorul acela despre care scriam intr-un post anterior are probleme de geometrie. Se pare ca e stramb cadru pe undeva, asa ca nu-mi mai bat capul cu el, ma gandesc la al meu. Era un domn pe aici care cauta SPITE. Eu am cumparat set spite spate pentru Dragstar 650 din 1997 de la dealeri sau reprezentanti YAMAHA, Motodynamics, vezi d-na Elena Datcu 0721247025. M-au costat 430 ron Spitele vechi, care vor mai ramane intregi, le dau la cromat si le pastrez. La centrat, demontat se vor rupe cateva daca nu le lasa mai intai la "muiat" in ceva, WD cel mai sigur. Stima O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Uleiurile e de preferat sa le pui tu, ca sa stii o treaba. Motorul sa-ti mearga - pornit fara probleme, vezi sa nu fie motorul "preincalzit", sa schimbe toate vitezele, sa nu ai probleme la furca. Verifica axul cardanic la Dragstar. Mai exact toate canelurile care fac legaturile intre roata si motor. Pentru asta trebuie sa dai jos roata spate, si sa demontezi corpul de la ax. Daca iti schimba anvelopa spate, roata oricum o da jos... Salutare. Am gasit recent o Yamaha Dragstar de 650 pentru sotia mea, saptamana viitoare ma duc sa o iau. E din 1998, nu a mai circulat de cativa ani si a prins ceva rugina. Am cazut de acord cu fratele proprietarului sa imi schimbe bateria, gumele, uleiul+filtru, ulei cardan si alte mici reparatii pentru suma totala de 1.400 de euro. Are ceva defecte optice dar in rest arata binisor, tinand cont de varsta. are 60.000 de km. Acum, vroiam sa va intreb daca trebuie sa ma uit la ceva anume in special inainte sa o iau, de ce anume ar avea nevoie pentru intretinere si alte sfaturi in general daca aveti. Mentionez ca e prima motocicleta pentru sotie, ii place modelul chopper, pozitia in sea si faptul ca nu este foarte puternica. Revin cu poze saptamana viitoare, dupa achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Mario, uite aici, vezi daca te ajuta: /index.php?/topic/12608-ghid-verificarea-motocicletelor-la-cumparare/ Multumesc, cunosc topicul si am motocicleta de ceva ani, in general stiu la ce sa ma uit. Ma interesau chestii specifice acestui model. Uleiurile e de preferat sa le pui tu, ca sa stii o treaba. Motorul sa-ti mearga - pornit fara probleme, vezi sa nu fie motorul "preincalzit", sa schimbe toate vitezele, sa nu ai probleme la furca. Verifica axul cardanic la Dragstar. Mai exact toate canelurile care fac legaturile intre roata si motor. Pentru asta trebuie sa dai jos roata spate, si sa demontezi corpul de la ax. Daca iti schimba anvelopa spate, roata oricum o da jos... E la mecanic de vreo saptamana, a asteptat sa ii vina gumele noi, spitele si sa termine ce mai avea de facut la ea. Vineri ma duc sa o iau, multumesc pentru sfaturi. Motorul l-a pornit mecanicul, parea ok, la furca m-am uitat si nu are pierderi. Urmeaza numai sa mai fac o mica tura sa vad cum se schimba vitezele inainte sa o cumparam, dar nu cred ca o sa fie probleme. Revin cu poze cand o aducem acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godfather. Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Eu am luat-o prin sotii biris, fiind primul motor. Acum daca e ma duc, as verifica asa: - pornire dimineata, la prima ora, cand inca e mai racoare, cu / fara soc; - schimbarea vitezelor - furca sa fie ferma, daca e mai moale, se ajusteaza uleiu si cu 200 lei e ca noua - sa nu aiba urme de rugina si cazaturi, vopsea crapata, suduri aiurea - suruburile pe blocul motor sa fie originale, daca nu, inseamna ca s-a umblat la motor - becuri functionale, comutatoare, semnalizare, faza scurta, faza lunga, claxon » Post actualizat in 30 Mar 2017 13:01 Salut baieti. Am patit o problema: mi-a cazut elementul cromat incercuit in poza de mai jos. Baiul e ca s-a intamplat pe strada si au trecut cateva masini peste el si l-a indoit. Cum as putea sa-l repar sau de unde as putea sa cumpar unul SH / nou? Tobele sunt Yamaha Silvertail K02. » Post actualizat in 22 Mar 2017 22:46Ma gandesc sa-l incalzesc si cu un patent as putea sa-l trag la loc, dar nu se decoloreaza? Oare un tinichigiu m-ar putea ajuta? Ideal ar fi sa-l schimb, dar nu am gasit nicaieri... Am fost la un atelier de aici din Cluj, piesa se poate indrepta in mare, dar ar trebui recromata si se trimite la Bucuresti si-o sa vina inapoi nu stiu cand, cel putin asa au zis baietii. Se poate face cu 150-200 lei, din Inox, singurul dezavantaj e ca inoxul se ingalbeste in timp, nu e ca si cromul. Tot am cautat si nu am gasit pe net partea respectiva. Greu imi vine a crede ca se fac kit-uri aftermarket si nu se vand componentele si separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Era un domn pe aici care cauta SPITE. Eu am cumparat set spite spate pentru Dragstar 650 din 1997 de la dealeri sau reprezentanti YAMAHA, Motodynamics, vezi d-na Elena Datcu 0721247025. M-au costat 430 ron Spitele vechi, care vor mai ramane intregi, le dau la cromat si le pastrez. La centrat, demontat se vor rupe cateva daca nu le lasa mai intai la "muiat" in ceva, WD cel mai sigur. Salutare, eu cautam 3 spite pentru roata spate. Daca te poti lipsi de ele pentru un "confrate",da-mi, te rog, un semn. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Ok, motocicleta e acasa. Am dat pe ea 1.400 de euro (in Italia, aici muncesc si traiesc de ceva vreme) si cum ziceam inainte, a venit cu gume noi, ulei cardan si ulei motor schimbat, baterie noua, revizia facuta pe doi ani si alte maruntisuri. Practic tipul a bagat 700 de euro in ea ca sa castige alti 700. Motocicleta e ok, la rece porneste bine, am incercat-o deja in doua zile, motorul se aude bine, nu lasa pete de ulei, furca nu se infunda mult. Are ceva defecte optice si alte maruntisuri pe care le rezolvam incet incet, dar nu e nimic grav.Deocamdata totul e ok, sa se apuce sotia sa mearga incet incet, apoi mai vedem. Salutari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salut la toata lumea Bart Bz/ Am spitele noi noute cumparate dar montajul nu-l fac acum. Trebuie sa mai cumpar cauciuc spate cu perete alb(WW), acesta costa mult si nu am banii acum. Eu retin rugamintea si cand voi efectua lucrarea voi lansa un apel pe forum sau pe privat. Dar repet ca va dura ceva vreme, doua trei luni pana strang banii si de cauciuc si de montaj-centrare spite. Stima si s-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Salut la toata lumea Bart Bz/ Am spitele noi noute cumparate dar montajul nu-l fac acum. Trebuie sa mai cumpar cauciuc spate cu perete alb(WW), acesta costa mult si nu am banii acum. Eu retin rugamintea si cand voi efectua lucrarea voi lansa un apel pe forum sau pe privat. Dar repet ca va dura ceva vreme, doua trei luni pana strang banii si de cauciuc si de montaj-centrare spite. Stima si s-auzim de bine OK, astept un semn de la tine. Multumesc anticipat! Toate bune, asfalt uscat. Editat Aprilie 5, 2017 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Fratilor, am rezolvat! Am gasit si am cumparat spite la bucata de pe eBay (din Polonia) ocazie cu care am aflat ca la roata spate de DragStar sunt trei (3) feluri de spite. Stiam ca la dealeri se gasesc seturi complete de spite, dar n-am vrut sa dau atatia bani pentru a inlocui una singura... Asadar, am cumparat cate una din fiecare si daca stie cineva unde se pot face, vi le imprumut cu placere pentru a avea model... Mesaje pe privat. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Ahoi! Vă salut şi Paşte Fericit tuturor! Se pare că electromotorul la dragstarul meu se duce uşor, când vrea porneşte când nu nu. L-am dat jos şi am curatit la toate contactele care mi s-au părut oxidate, l-am dus la un electrician care se ocupă de curatare şi ungere dar nu mi-a zis nimic despre perii şi în ce stare sunt. L-am montat la loc şi după câteva zile o porit când şi cum o vrut el, şi nu-i treabă uşoară să îl porneşti la rece împins! Unul nou mă gândesc ca e aproximativ 200-250 euro (am dat cu ochiul pe ebay), cineva şi-a schimbat electromotorul până acuma? Ce sugestii îmi faceţi? Editat Aprilie 16, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Releul de pornire? Ce e cu el? Ce imi sugerezi? Daca ar fii dus sigur nu ar mai porni ocazional, este cand porneste si este cand nu, iar dupa logica mea daca ar fii dus nu ar mai porni deloc! Editat Aprilie 16, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Nu neaparat, un contact imperfect, siguranta decalibrata (pini mai subtiri) sau chiar butonul de pornire, contacte afumate/oxidate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Exact defectul asta il are ATV-ul lui unchimiu, el zicea ca-i face dupa ploaie daca nu-i acopera ghidonu adica din contact. L-am luat la purecat ca sa vad ca e asa si asa era. Prima oara trebuie sa te asiguri ca merge electromotorul , cand nu vrea sa porneasca ia o sarma ( un FY 1,5 de exemplu) si fa scurt la contactul de putere al starterului, asta il indentifici prin cele doua fire groase. Ca sa verifici starterul trebuie sa lucrezi cu schema, in care eu nu m-am uitat, s-ai aduci probabil o masa ce se substituie comenzii e mai complicat. Daca releul raspunde la acest semnal de comanda si invarte, electromotorul e bun, treci la etapa urmatoare verificare neutral, contact ambreiaj, contact cric, oprire de urgenta ,cheie, buton de pornire. Cam astea sunt toate conditiile posibile care-ti conditioneaza aparitia semnalului la starter dar repet nu m-am uitat pe schema sa vad daca sunt toate. Editat Aprilie 17, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Nu neaparat, un contact imperfect, siguranta decalibrata (pini mai subtiri) sau chiar butonul de pornire, contacte afumate/oxidate. Am verificat toate contactele (electromotor, baterie, cablurile care duc de la releu si sigurante la electromotor) , le-am curatat si m-am uitat si la sigurante si sunt ok. » Post actualizat in 17 Apr 2017 07:56 Exact defectul asta il are ATV-ul lui unchimiu, el zicea ca-i face dupa ploaie daca nu-i acopera ghidonu adica din contact. L-am luat la purecat ca sa vad ca e asa si asa era. Prima oara trebuie sa te asiguri ca merge electromotorul , cand nu vrea sa porneasca ia o sarma ( un FY 1,5 de exemplu) si fa scurt la contactul de putere al starterului, asta il indentifici prin cele doua fire groase. Ca sa verifici starterul trebuie sa lucrezi cu schema, in care eu nu m-am uitat, s-ai aduci probabil o masa ce se substituie comenzii e mai complicat. Daca releul raspunde la acest semnal de comanda si invarte, electromotorul e bun, treci la etapa urmatoare verificare neutral, contact ambreiaj, contact cric, oprire de urgenta ,cheie, buton de pornire. Cam astea sunt toate conditiile posibile care-ti conditioneaza aparitia semnalului la starter dar repet nu m-am uitat pe schema sa vad daca sunt toate. Partea interesanta e ca uneori porneste iar alte ori porneste doar impins (uneori se aude un tic tic cand apas butonul de pornire, in concluzie contactul de la buton e bun si releul functioneaza). Trebuie sa verific eventual contactul, sa il desfac si sa pun un pic pe direct ca sa vad ce se intampla. Oricum va multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Partea cu butonul de pornire am patit-o si eu, uneori pornea doar cand avea chef, dupa ce am desfacut comanda si am curatat contactele de la butonul de pornire nu au mai fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Partea interesanta e ca uneori porneste iar alte ori porneste doar impins (uneori se aude un tic tic cand apas butonul de pornire, in concluzie contactul de la buton e bun si releul functioneaza). Trebuie sa verific eventual contactul, sa il desfac si sa pun un pic pe direct ca sa vad ce se intampla. Oricum va multumesc de informatii! Cand se aude tic tic nu inseamna neaparat ca releul e bun ci ca primeste comanda, anclanseaza dar contactul de putere poate nu se face(am patit-o), asta excluzand o baterie descarcata sau un contact imperfect la baterie, contactele de putere de la starter si electromotor. Ti-am zis cea mai rapida determinare cand iti face asa e sa suntezi releul cu o sarma, porneste nu e din electromotor. Editat Aprilie 17, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Salut la toata lumea Cristos a-nviat stcimponeriu / Esti sigur ca ai trei feluri de spite pe roata spate? Eu m-am uitat si parca erau doua feluri de spite. De altfel si cei de la Motodynamics le-au identificat cu acelasi cod care l-am gasit si eu pe manualul de "service parts" 4VR-25304-02. Motorul meu este din seria 4VR. Sper ca n-am servit morcovu acum de Paste ! Totusi am sa mai caut. Daca sunt de 3 feluri trebuiesc schimbate ................................................ Domnilor, ce discuri de ambreiaj folositi? Se pare ca placile mele de ambreiaj trebuiesc schimbate. Sa cumpar OEM sau sa caut altceva? Am gasit Lucas si EBC. OEM-urile sunt la 300 roni, celelalte pe la 270-280roni. Care sunt mai bune? Cu stima O zi buna » Post actualizat in 18 Apr 2017 08:44Salut la toata lumea Revin In problema spitelor. Da, sunt de 3 feluri, dar dupa Paste, cu suta la suta Feteasca Neagra in sange, lucrurile stau de multe ori altfel. Diferenta este la partea curbata a spitelor scurte. La unele curbura e mai blanda. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutari... de ceva timp am o mare problema cu mobra.....daca stationeaza mai mult de 3 zile nu mai porneste....schimat baterie...releu incarcare.....si nimic... ati mai intalnit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutari caut de ceva timp cotul de la evacuare de la primul cilindru....nu ma gasit nicaieri...am atasat si o poza....tobe an 2006 dragstar 650...daca stiti unde pot gasi raman dator cu o bere....fara alcool:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutari... de ceva timp am o mare problema cu mobra.....daca stationeaza mai mult de 3 zile nu mai porneste....schimat baterie...releu incarcare.....si nimic... ati mai intalnit asa ceva? Ce inseamna pentru tine nu porneste ? Nu invarte sau invarte dar nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 efectiv bateria e moarta...daca ii dau curent porneste fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SimionZ Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Verifica sa nu ai vreun consumator cand motocicleta este oprita. De aici si ramasul fara curent in baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m.ionut Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) am tot verificat...nu stiu ce sa caut mai exact Editat Aprilie 19, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.