Sari la conținut

Postări Recomandate

E de aproape 1 an la vanzare....Nu stiu de ce nu o cumpara nimeni ! De ei (Bardak) nu am auzit lucruri rele,dar de ce sta motorul de atata timp la vanzare.....

Stau de prin septembrie cu ochii pe preturi si modele. In primul rand varianta Classica pare sa fie mai scumpa cu vrio 500 de euro, si aici si in strainatate, plus anul mai vechi, Deci nu as da mai mult de 2500 pe el. Dar oricum trebuie sa il vezi la fata locului, in poze nu o sa-ti dai niciodata seama.

Editat de vitalik.moraru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai noroc!

Vand crashbar de pe Yamaha Dragstar 650, din inox.
Se prezinta in stare buna. Este zgariat putin pe partea stanga, dupa cum se vede si in poze.
Pret: 450 lei, fix. Trimit si prin curier.

 

Poze aici: http://olx.ro/oferta/crashbar-yamaha-dragstar-ID5L0MM.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam. Rog, daca stiti un mecanic bun-motorist cu vechime, ce ma poate ajuta cu verificarea unei mobre, la cumparare, sa postati fi aoci, fie pm. Platesc serviciul. Multumesc!

» Post actualizat in 04 Mar 2016 11:34

Completare ca uitasem, fie sa fie din targu mures, fie sa fie dispus sa se deplaseze cu mine in judetul mures

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,recent am intrat in posesia unui dragstar 650 (v-star) modelul costum (xvs) din 2000.Am observat ca atunci cand turez motorul esapamentul bubuie,am citit pe net mai multe explicatii ( gaze nearse complet,temperatura mare a esapamentului aprinde gazele etc.).Sunteti familiarizati cu fenomenul?Este ceva major?Ce cauze si ce eventuale solutii sunt? Tin sa mentionez ca i-am golit carburatorul atunci cand l-am pus la iernat.Ma gandesc ca are legatura ca amestecul aer-benzina sau trebuie facute alte reglaje la carburator.Va multumesc anticipat!

P.S. fenomenul l-am observat doar cand o turez la liber( nu am posibilitatea sa o turez in viteza mult,nu detin inca categoria A2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Up, la ce am spus mai sus. Caut mecanic-motorist cu experienta, pentru a ma ajuta in verificarea unei mobre. Se afla in Reghin jucaria, deci sa fie din Tg Mures, sau chiar din Reghin. Sunt dispus contra cost, si fac si o cinste cu o masa calda-berula , si vorbe :D Weekendul viitor, sambata sau duminca, inca nu am stabilit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,recent am intrat in posesia unui dragstar 650 (v-star) modelul costum (xvs) din 2000.Am observat ca atunci cand turez motorul esapamentul bubuie,am citit pe net mai multe explicatii ( gaze nearse complet,temperatura mare a esapamentului aprinde gazele etc.).Sunteti familiarizati cu fenomenul?Este ceva major?Ce cauze si ce eventuale solutii sunt? Tin sa mentionez ca i-am golit carburatorul atunci cand l-am pus la iernat.Ma gandesc ca are legatura ca amestecul aer-benzina sau trebuie facute alte reglaje la carburator.Va multumesc anticipat!

P.S. fenomenul l-am observat doar cand o turez la liber( nu am posibilitatea sa o turez in viteza mult,nu detin inca categoria A2).

 

S-ar putea sa fie de la AIS. Ai asa ceva? Cauta pe net sa vezi cum arata. Youtube are si video cum sa-l dai jos. AIS-ul poate fi cauza, asa e din fabricatie, cu bubuituri. Pe unii ii deranjeaza acest lucru si l-au dat jos. Eu am avut noroc, motocicleta mea a venit fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vitalik, eu am folosit 10W50 sezonul trecut, atat in Bucuresti cat si afara pe caldurile de 44 in campie. Nu am avut probleme de nici un fel pe 1100. Asfalt uscat!

Salutari, daca ai rabdare pana la sfarsitul saptamanii, ma duc in Ploiesti sa ajut la asamblarea noii achizitii, am comandat si coburi mari, si iti zic exact dimensiunile.
O intrebare pentru cunoscatori, mi sa recomandat ulei Motul 15W50 5100, am gasit la Emag, cica ar fi cel mai bun pentru astfel de motoare(XVS 650A an 2000), o sa circul de prin aprilie pana la sfarsitul lui septembrie in afara, in rest prin Bucuresti. Am citit pe aici ca se recomanda 10W40. Deci???nu stiu.
O sa revin cu poze si pareri dupa ce pun mana pe el.


» Post actualizat in 07 Mar 2016 18:32

Salut Adrian

In Noiembrie 2014 am fost la un pas sa o cumpar. Au intarziat cu actele (nu am vazut nici un original al proprietarului) si am renuntat sa o mai cumpar. Motorul este refacut total dupa infundarea canalelor racire ulei (buba similara cu a Alexei). La prima impresie motorul pare bine facut dar eu nu sunt un specialist. Asta stiu eu despre motorul asta de la Bardak. Bafta!

@Vitalik, ms de raspuns. Deci baietii aduc si din De, bun asa.

Le-am dat un mail.

In alta ordine de idei , a auzit cineva ceva de astia?

http://www.bardakmotor.ro/index.php?route=product/product&path=50003_50005&product_id=803818

am gasit un singur topic pe forum, si ala plin de inutilitati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie de la AIS. Ai asa ceva? Cauta pe net sa vezi cum arata. Youtube are si video cum sa-l dai jos. AIS-ul poate fi cauza, asa e din fabricatie, cu bubuituri. Pe unii ii deranjeaza acest lucru si l-au dat jos. Eu am avut noroc, motocicleta mea a venit fara.

Am verificat,nu am AIS,cred ca atunci cand am golit carburatorul i-am dereglat probabil amestecul aer/combustibil,sunetele par destul de violente plus ca apare fenomenul de afterburn,fara a accelera se tureaza singur motorul.Sper ca nu e ceva grav,o sa o duc cat de repede la ceva atelier sa imi faca niste verificari.Multumesc mult de ajutor!

» Post actualizat in 08 Mar 2016 14:10

Așa face la revenirea bruscă a accelerației in poziția ralanti. No problem. E chiar haios... probabil mai raman câțiva vapori de amestec care se autoaprind. Cand e foarte rece nu face?

Nu pusca atunci cand decelerez ci cand accelerez.Plus ca motorul nu mai suna rotund,trebuie reglata sau probabil curatat carburatorul.O sa o duc la ceva verificari,plus ca atunci cand o pornesc mi se aprinde becul de la motor dupa care se stinge.Mersi de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am verificat,nu am AIS,cred ca atunci cand am golit carburatorul i-am dereglat probabil amestecul aer/combustibil,sunetele par destul de violente plus ca apare fenomenul de afterburn,fara a accelera se tureaza singur motorul.Sper ca nu e ceva grav,o sa o duc cat de repede la ceva atelier sa imi faca niste verificari.Multumesc mult de ajutor!

» Post actualizat in 08 Mar 2016 14:10

 

Pai tu cum ai golit carburatorul? Cel mai simplu e sa inchizi robinetul de benzina si sa lasi motorul mergand. In cam 5 min se opreste si moto e gata de iernat. Simplu si fara batai de cap.

 

Daca nu ai AIS, atunci ai o problema. Probabil ai facut ceva la carburator. La mine nu a puscat niciodata de cand am motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constructiv, nu. Daca tii neaparat, se poate adapta/monta un cric central, dar va fi pozitionat foarte jos si vei da cu el de asfalt la denivelari si curbe, sa nu mai vorbim de urcatul pe cricul central, o sa descoperi injuraturi noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu cum ai golit carburatorul? Cel mai simplu e sa inchizi robinetul de benzina si sa lasi motorul mergand. In cam 5 min se opreste si moto e gata de iernat. Simplu si fara batai de cap.

 

Daca nu ai AIS, atunci ai o problema. Probabil ai facut ceva la carburator. La mine nu a puscat niciodata de cand am motocicleta.

Exact asta am facut si eu,in timp ce mergea am inchis robinetul si am asteptat sa se opreasca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am facut si eu,in timp ce mergea am inchis robinetul si am asteptat sa se opreasca motorul.

 

Atunci nu inteleg. Motorul mergea bine inainte de iernat, sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,nu aveam probleme,i-am verificat si bujiile,l-am turat suna perfect.Tin sa mentionez ca i-am facut plinul si am pus aditiv sa nu se decanteze.Am folosit benzina 95,am gresit cumva tipul de benzina?

 

Nu conteaza tipul de benzina. Aditiv nu am pus niciodata si mi-a pornit din prima intotdeauna. In orice caz, carburatorul nu se deregleaza de capul lui. Mai degraba se infunda peste iarna. Americanii au probleme cu benzina ecologica care se gelifiaza. Cel mai probabil ai nevoie de o curatare la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza tipul de benzina. Aditiv nu am pus niciodata si mi-a pornit din prima intotdeauna. In orice caz, carburatorul nu se deregleaza de capul lui. Mai degraba se infunda peste iarna. Americanii au probleme cu benzina ecologica care se gelifiaza. Cel mai probabil ai nevoie de o curatare la carburator.

Mersi mult de ajutor,o sa merg la un service moto din zona cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza tipul de benzina. Aditiv nu am pus niciodata si mi-a pornit din prima intotdeauna. In orice caz, carburatorul nu se deregleaza de capul lui. Mai degraba se infunda peste iarna. Americanii au probleme cu benzina ecologica care se gelifiaza. Cel mai probabil ai nevoie de o curatare la carburator.

Benzina ecologica? Asrta a aparut anul trecut. Deja e in piata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina ecologica? Asrta a aparut anul trecut. Deja e in piata?

 

:P Nu stiu la ce te gandesti tu. La americani am citit ca au un tip de benzina care e mai ieftina (subventii de stat) si contine alcool de porumb (10-20%?) si care se gelifiaza daca sta mult timp prin carburator. Am vazut asa ceva si la pompe in Germania. Se numeste ecologic, dar nu e ecologic in sensul strict al cuvantului. E mai ecologic decat benzina pura, dar asta nu inseamna ca e facut numai din plante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci probabol este vorba de metanol sau etanol. In urma postarii tale am cautat pe net si am dat peste un articol in care spunea ca nemtii anul trecut au sintetizat benzina CO100 fara sa utilizeze petrolul ca baza.

 

Probabil ca e un fel de etanol/metanol. Stiu doar ca nu face bine la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La americani e vorba de etanol.

 

Citisem pe forumul STAR acum cativa ani...

Toata benzina din US are un procent obligatoriu de etanol obtinut din porumb.

In principiu nu ar fi un lucru rau pentru ca etanolul are putere calorica mai mare (monstruozitatile alea de dragstere ale lor cu etanol pur le alimenteaza). Problema e ca de la un procent in colo devine daunator pentru motocicleta, dar nu pentru carburator ci pentru garnituri, cel putin pentru garniturile standard

Cam asta e ce imi amintesc. Nu imi cereti amanunte ca nu ma pricep in domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...