Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 36 minute, PzKpfW a spus:

Probabil te-a intimidat vocabularul (?) dar era vorba despre greșeala pe care au făcut-o ca abordare și model de business, nu despre senzori și făcut poze - lucru la care tu pari să te pricepi mai bine :) 

 

 

da-ma dracu.

ii sta bine in portocaliu.

cat as vrea sa arate ca poate pe alta troaca cred ca e ceva special intre el si honda.

 

pana la urma honda-i honda frate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, PzKpfW a spus:

Probabil te-a intimidat vocabularul (?) dar era vorba despre greșeala pe care au făcut-o ca abordare și model de business, nu despre senzori și făcut poze - lucru la care tu pari să te pricepi mai bine :) 

Las-o asa, nu o mai intoarce ca la Ploiesti. Sustineai sus si tare,  ca au falimentat pentru ca nu au stiut sa "simta" trendul si sa faca trecerea la digital.  Ti-am demonstrat nu numai ca au facut trecerea, dar au facut-o si printre primii si, pana la un moment dat, si cu succes. Ti-am exemplificat cu modele concrete, pe care am si pus mana, cu ani de fabricatie, produse (aparate, senzori, etc) ca sa realizezi ca nu vorbesc de pe net. Tu, nu si nu, Batman, Batman... dupa ce ca iti culegi informatia de pe net fara discernamant si spirit critic, mai si persisti cand ti se demonstreaza negru pe alb ca bati campii.  Daca te pricepi si la poze, cum intelegi ceea ce ti se explica, da-mi voie sa cred ca fac poze mai bune ca tine, cel putin. Altii or fi mai talentati.. :) Ti-am mai spus... am mari rezerve, la cei ca tine, care le stiu pe toate. 

 

 

Foarte tare Mimisor!! :)👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, frigider said:

ii sta bine in portocaliu.

 

Portocalii sunt alții. La HRC este în centrul atenției și beneficiază clar de un tratament preferențial. Dacă pleacă la alții, va pierde acest statut. Chiar și așa, dacă până la anul Honda nu-i va oferi o motocicletă competitivă, va pleca.

 

@xt600 - ești obositor. Nu este vorba despre elemente tehnice și poze aici, ci despre abordarea generală a celor de la Kodak în legătură cu progresul. De unde comparația cu Honda. Simplu.

 

5 minutes ago, xt600 said:

au falimentat pentru ca nu au stiut sa "simta" trendul si sa faca trecerea la digital.

 

Exact. Au trecut târziu, nu i-au prins pe ceilalți din urmă, au pierdut treptat cotă de piață, au falimentat. Punct.

 

7 minutes ago, xt600 said:

au facut-o si printre primii

 

Nu. Au făcut-o la ~3 ani după primii.

 

9 minutes ago, xt600 said:

si cu succes

 

Nu. Când ai maxim 5-6% cotă de piață nu înseamnă "cu succes".

 

10 minutes ago, xt600 said:

fac poze mai bune ca tine

 

Cel mai probabil. Eu nu fac deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

 

@xt600 - ești obositor. Nu este vorba despre elemente tehnice și poze aici, ci despre abordarea generală a celor de la Kodak în legătură cu progresul. De unde comparația cu Honda. Simplu.

 

 

Exact. Au trecut târziu, nu i-au prins pe ceilalți din urmă, au pierdut treptat cotă de piață, au falimentat. Punct.

 

 

Nu. Au făcut-o la ~3 ani după primii.

 

 

Cel mai probabil. Eu nu fac deloc.

Pentru mine nu esti obositor. Tu si Hagi sunteti preferatii mei.  ;)  V-as asculta la nesfarsit.. :) 

 

Da, foarte tarziu.. . Cum s-a mentionat aici, in '75  nenea ala punea la punct primul senzor CCD.  In 1986, scoteau primul senzor de 1,4 milioane de pixeli, in 1991 au scos primul DCS, pe un sasiu de Nikon F3 (au scos mai multe aparate pe platforme Nikon si Canon, in perioada aia), cu un senzor CCD de 1,3 mil. pixeli. In '92 a experimentat cu un back digital pe un body de Nikon F 801S si, ca sa nu o mai lungesc, prin 94' au scos acel DSC 460, cu un senzor cu urias (pe atunci) de 6 milioane de pixeli, aparat premiat de altfel. Prin comparatie, In acelasi an, Canon scotea Canon EOS 1 N, pe film, iar Nikon, in 2004, scotea F5, tot analog.  Deci marii jucatori (nr 1 si 2 mondial la vremea respectiva) inca scoteau pe banda SLR-uri autofocus si mecanice, nota bene!!, iar tu spui ca astia au venit tarziu pe piata digitala. Pe ce lume traiesti?? Chiar nu realizezi ce sustii? 

 

Mai bine. Altfel ma trezeam ca imi dai lectii, pe aici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

Pentru mine nu esti obositor. Tu si Hagi sunteti preferatii mei.  ;)  V-as asculta la nesfarsit.. :) 

 

Da, foarte tarziu.. . Cum s-a mentionat aici, in '75  nenea ala punea la punct primul senzor CCD.  In 1986, scoteau primul senzor de 1,4 milioane de pixeli, in 1991 au scos primul DCS, pe un sasiu de Nikon F3 (au scos mai multe aparate pe platforme Nikon si Canon, in perioada aia), cu un senzor CCD de 1,3 mil. pixeli. In '92 a experimentat cu un back digital pe un body de Nikon F 801S si, ca sa nu o mai lungesc, prin 94' au scos acel DSC 460, cu un senzor cu urias (pe atunci) de 6 milioane de pixeli, aparat premiat de altfel. Prin comparatie, In acelasi an, Canon scotea Canon EOS 1 N, pe film, iar Nikon, in 2004, scotea F5, tot analog.  Deci marii jucatori (nr 1 si 2 mondial la vremea respectiva) inca scoteau pe banda SLR-uri autofocus si mecanice, nota bene!!, iar tu spui ca astia au venit tarziu pe piata digitala. Pe ce lume traiesti?? Chiar nu realizezi ce sustii? 

 

Mai bine. Altfel ma trezeam ca imi dai lectii, pe aici. 


si honda a facut o mobra cu care MM a castigat. Acuma nu mai castiga.

Iar cu kodak poveste e asa, in anii 70 aveai 85% cota de piata pe camere si 90% pe filme.


in anii 80 au inceput sa scada, ca Fuji vindea cu aprox 30% mai ieftin.

 

in anii 90 au continuat sa scada ca nu au dat atentie la digital. Doar erau in continuare cei mai mari.

cand si-au dat seama ca au o pb au inceput sa investeasca enorm in r&d, dar era tarziu. Canon si Nikon erau mult in fata. Au inceout sa se imprimute ca sa stinga avantajul tehnologic al celorlati... au tot incercat pana in 2012 cand au dat faliment. 
nu e vorba despre competentele lor sau ca nu au scos senzori buni sau nu mai stiu eu ce. 
e un pattern care se studiaza la gigantii adormiti. Uni razbesc, shell e un exemplu, altii mor, gen kodak, nokia, etc...

studiul de caz e despre Kodak tocmai din caiza faptului ca aveau toata piata a lor, 90%+85%.

practic nu mai exista altceva


destul offtopic... sa vina Portimao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Chiar nu realizezi ce sustii?

N-auzi, bre, că a avut studiu de caz! Ce, te joci cu mba-iștii?!?

Doar există vorba "cine știe face, cine nu știe îi învață pe alții!". Sau face studii de caz.

Hai cu gp-ul, lăsați draq foto filmele! Că nici măcar cu gagici dezbrăcate nu sunt. 🤬

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, ENEOS said:

Doar există vorba "cine știe face, cine nu știe îi învață pe alții!". Sau face studii de caz.

 

Asta sună a "doar proștii fac școală". Rămân la cursul predat la SBS-EM în defavoarea lecțiilor date pe motoretism.ro

 

Francesco Bagnaia

 

I was struggling with the acceleration because it was very nervous, it was very difficult to open full throttle because the bike was moving a lot and sliding a lot. The same moment we solved it, we changed that part of the acceleration, everything was like using the 2022 bike but with more speed. So, it’s already on a good level. Now, my focus will be to have another step in front. The only thing that is missing is the handling, because the handling of the 2022 bike was a bit easier. This one is more aggressive, more nervous. But it’s something we can focus on in Portimão because it’s a track where the handling is very important.

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

42 minutes ago, xt600 said:

Stai ca  nu i-am mai spus ca fimele Kodak inca se produc si le poate cumpara inclusiv de la F64, ca ii luam aerul. 

 

Personal nu am ce să fac cu această informație. Încearcă-ți norocul în secțiunea asta. Nu văd legătura dintre faptul că filmul Kodak se poate cumpăra de la F64 (?!) și MotoGP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

Personal nu am ce să fac cu această informație.  Nu văd legătura dintre faptul că filmul Kodak se poate cumpăra de la F64 (?!) și MotoGP.

Ideea este ca vorbesti despre subiecte/fenomene pe care nu le stapanesti.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți respect părerea. Nu mă pasionează măiestria tehnică în domeniul fotografiei, iar cunoștințele tale legate de paralela care s-a făcut aici între Kodak și Honda în MotoGP (citez) "se bate cap în cap" cu ceea ce se predă la nivel universitar. No comment. Case closed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 "se bate cap în cap" cu ceea ce se predă la nivel universitar. 

Asta se intampla cand inveti pe de rost si inghiti ca pelicanul tot ce ti se baga pe gat. Daca ai avea spirit critic si ti-ai mai pune intrebari pe marginea a ceea ce se preda la nivel universitar, poate ca lucrurile ar deveni mai clare. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.02.2023 la 9:38, xt600 a spus:

Toata lumea stie ca sunt crema (cel putin in teorie), am spus-o si eu de cateva ori pe acest forum. Ceea ce am sustinut si sustin, este ca sunt piloti de nivel MotoGP si in alte competitii. Tu neurmarind acele competitii, vorbesti din auzite, eu vorbesc pe ce vad si pot sa compar.

 

Aici vezi ca ai o fractura de logica: nu poti compara o motocicleta dintr-o competitie cu componente din alta competitie (de ex.R1 din WSBK cu frane si pneuri de MotoGP), este absurd asa ceva.

 

Cum ii spuneam mai sus colegului, lucrurile stau diferit, dar pentru ca va bagati in subiecte despre care nu aveti habar, ati mustact-o si tu si Panzer.

Pai ori sunt crema ori sunt mai multe creme si in alte competitii :)

Crema = the  best - sunt cei mai buni piloti din lume.Si continui sa sustin.Nu,in opinia mea nu sunt piloti la alte competitii care sa fie egali sau superiori.Am dat argumente - orice pilot plecat din gp (de nevoie,la sfarsit de cariera),a mers in sbk etc si a rupt (vezi nu mai departe de Bautista),adica oamenii sunt proven,si reciproca e valabila invers ca sa zic asa : orice (mare) speranta venita prin gp din alte competitii ,a facut calcatul praf.Ultimul ala venit la Yamaha,am uitat numele lui.Nu trebuie sa urmaresc competitia ca sa imi fac o parere.Nu trebuie sa urmaresc Nascar ca sa imi dau seama ca sunt piloti mai slabi decat in F1.

 

Da-mi si tu argumente cu exemple de piloti din aia buni din sbk care veniti in gp etc au mers decent macar in primii 10,nu sa ia campionatul cum fac cei plecati din gp.Te ascult.Si atunci o sa fiu de acord cu tine.

 

Pai si normal ca nu poti compara ! Am si zis asta - e ca Brusli il bate pe Vandam - o comparatie de coltul blocului !

Dar acum te intreb - cine a fost cel care a venit cu prostia ca "uite,uite,vai sbk e la 1.5s de timpul lui Q din cursa de la Portimao,prin urmare ce rost are sa bagi 60,70 mil/an daca ele sunt aproximativ la fel de performante?" EU?

Eu dimpotriva am zis tot timpul - e o comparatie aberanta.iar un prototip de gp are date mult superioare - putere frane masa etc etc etc.Si sunt atatea si atatea variabile in joc - repet - gumele prima,pilotul conditiile de pista anotimpuri diferite samd samd incat comparatia e efectiv aberanta.

Asta am sustinut tot timpul - acum vii si imi reprosezi tu mie comparratia?Aahahhaha.Buna logica ta.

 

Nu m-am bagat in "subiecte despre care nu am habar",eu tocmai ca am zis ca nu stiu despre ce e vorba cu Kodak and shit.Nu ma baga aici ca nu ma amestec,eu vorbeam despre cu totul altceva cu colegu voi ati ajuns sa va incontrati pe niste prostii.Don't care.

Acum 22 ore, damager a spus:

destul offtopic... sa vina Portimao

exact

deja o dam din fanta'n cola

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

I was struggling with the acceleration because it was very nervous, it was very difficult to open full throttle because the bike was moving a lot and sliding a lot. The same moment we solved it, we changed that part of the acceleration, everything was like using the 2022 bike but with more speed. So, it’s already on a good level. Now, my focus will be to have another step in front. The only thing that is missing is the handling, because the handling of the 2022 bike was a bit easier. This one is more aggressive, more nervous. But it’s something we can focus on in Portimão because it’s a track where the handling is very important.

Ducati ramane cel mai bun pachet si pt 2023

Acum sa vedem daca restul se vor putea ridica cat de cat ca sa il conteste.

Hai cu egalarea !

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method James Tosland, Colin Edwards au fost campioni in WSBK si in motoGp nu au facut mare lucru.

 

Vice versa insa: Checa, Biaggi, Bautista, piloti care buni/decenti prin MotoGP in in WSBK au devenit campioni

 

 

Sa fiu scuzat, Colin Edwards a terminat camionate in motogp pe odata 4, de 2 ori pe 5, de 2,ori pe 7 si de 2 ori pe 9

Melandri a participat in ambele competitii cel mai sus a fost pe 2 in ambele.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Absolut. Ai dreptate. Eu prost, tu deștept cu spirit critic.

 

Motocicletele de MotoE

 

image.thumb.png.f5009e9cca7bbae1b4914e42817193d8.png image.thumb.png.d9ebca409b6be0c6e6159fe05c5c0def.png image.thumb.png.dc199fe0b86598063bac24408a321935.png

n-am mai urmarit, acum ceva timp daca o punea jos cineva si se aprindea un bec rosu se oprea cursa.

 

mai e asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

@Method James Tosland, Colin Edwards au fost campioni in WSBK si in motoGp nu au facut mare lucru.

 

Vice versa insa: Checa, Biaggi, Bautista, piloti care buni/decenti prin MotoGP in in WSBK au devenit campioni

 

 

Sa fiu scuzat, Colin Edwards a terminat camionate in motogp pe odata 4, de 2 ori pe 5, de 2,ori pe 7 si de 2 ori pe 9

Melandri a participat in ambele competitii cel mai sus a fost pe 2 in ambele.

My point exactley.

Deci din moment ce piloții care vin din sbk nu fac mare lucru în gp dar cei care vin din gp iau campionatul in sbk...unde sunt piloții mai buni?

 

Sa ne spună acum colegul care susține contrariul...sa ne dea exemple de piloti veniți din sbk care au rupt norma in gp.

Cred ca pana la urma e o concluzie penibil de normala ce am zis eu insa unii efectiv nu vor sa înțeleagă...insa faptul ca un fan al altei competitii accepta sau nu realitatea,asta nu schimba situația de fapt.

 

Eu o înțeleg și pe asta cu fanii și faptul ca o competiție precum e sbk poate e mai spectaculoasa sau idk unora le place mai mult,nu știu nu cunosc competitia respectiva.Dar sa păstrăm totuși simțul realității zic.

În gp e crema piloților și asa va fi și pe viitor.E și normal sa fie asa având în vedere nivelul din gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

 

Sa ne spună acum colegul care susține contrariul...sa ne dea exemple de piloti veniți din sbk care au rupt norma in gp.

Ai o perceptie superficiala si total eronata asupra fenomenului. Sa o luam pe rand:

1. Nu stii nimic despre WSBK: format, regulament, circuite, piloti, nic, nic, nic. Esti ultima persoana care ar trebui sa faca afirmatii, comparatii si judecati de valoare, referitoare la cele doua competitii. Intri pe un teren minat ca panzerul... nici o aluzie la colegul, doar un joc de cuvinte. 

2. Nu cred ca citesti cu atentie ceea ce scriu (nici nu cred ca te intereseaza ceea ce scriu. Ca si colegul de mai sus, ai deja set up-ul facut si esti chitit sa contrazici orice nu se pupa cu teoria ta) sau daca ai citit, nu ai inteles ceea ce am scris. Arata-mi te rog, unde am spus ca cei veniti din SBK au rupt norma. NUUUUU! Am spus doar ca, sunt si in alte competitii piloti care au nivel de MotoGP. Cu alte cuvinte, care ar face fata in MotoGP, fara probleme. Care ar putea fi adusi in MotoGP. Nu am spus ca acei piloti s-ar bate neaparat la titlu sau la un loc pe podium, la final de campionat, dar ar fi, ca nivel de performanta, in rand cu pilotii facuti de mamica lor in MotoGP. Ca sa nu mai spun ca sunt vreo doi in MotoGP care nu au ce cauta acolo. Bine ar fi sa te uiti si la alte competitii. Vei avea o perceptie mai larga a fenomenului numit motorsport. Si pentru ca am ajuns aici, trecem la punctul

3. Ai o intelegere limitata asupra conceptului de performanta intr-o competitie, de orice gen ar fi ea. La tine totul se reduce la titluri si nr de titluri, astfel ca nu vezi decat partea goala a paharului.  @Cavaleru a dat niste exemple foarte bune... Colin Edwards, de pilda... tu vezi doar ca Edwards nu a luat titlul in MotoGp, dar daca te uiti la palmaresul lui, chiar si in conditiile in care era pilot nr 2 la Yamaha (si mai facea munca de testare in cursa, pentru tribun), ei bine, baiatul ala a terminat sezoane la rand in fata  majoritatii pilotilor aflati in competitie la ora respectiva. A terminat pe 4, pe 5, 7, 9, etc a fost toata cariera lui in primii 10, surclasand piloti care nu au facut altceva decat MotoGP. Este cazul care ilustreaza perfect ceea ce sustin eu: anume ca sunt si in alte competitii, piloti cu nivel de MotoGP.  Edwards a ajuns in motomondial, altii, din pacate, nu au sanse sa ajunga . Vezi Rea, Razga... 

4. Faci referire la performantele mai modeste ale pilotilor veniti din WSBK, dar te faci ca uiti (pentru ca nu se potriveste realitatea asta, cu teoriile tale, preferi sa o treci sub tacere) faptul ca toti, toti pilotii veniti din competitia paralela, au ajuns fie la echipe de client (marea majoritate), unele subtiri ca buget si performanta, fie pe post de pilot nr. doi, in echipe de uzina (Edwards, Spies), unde, de cele mai multe ori, erau folositi ca piloti de teste in curse. Nici unul nu a avut o motocicleta si o pozitie contractuala care sa ii permita sa dea adevarata masura a  valorii sale. La Yamaha, Rossi si Lorenzo au fost regi... toata echipa gravita in jurul lor, motocicleta se facea pentru ei, ce sanse ar fi avut Edwards sau Spies sa se implice macar in lupta pentru podium?  Asadar, cand faci analiza succesului sau insuccesului unui pilot, ar fi bine sa iei in discutie toate variabilele, nu doar cele care iti convin. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...