tourist1 Postat Martie 18, 2023 Share Postat Martie 18, 2023 Canalul de Youtube MotoGP pare sa aiba o miniserie despre sezonul 2022 - ”There Can Be Only One”. Au mai avut miniserii interesante, dar cumva se intampla sa se piarda in marea de clipuri mai mult sau mai puțin interesante pe care le posteaza in mod constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 19, 2023 Share Postat Martie 19, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1022415/1/why-marc-marquez-doesn-t-always-use-pit-board Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 19, 2023 Share Postat Martie 19, 2023 AM mai scapa lucruri prin declaratii.... https://www.crash.net/motogp/news/1022171/1/marc-marquez-s-brutal-comment-proving-he-won-t-wave-white-flag-ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2023 Share Postat Martie 19, 2023 Ceva informații interesante din partea lui Marco Rigamonti - inginer de cursă al lui Randy De Puniet (Pramac), Hector Barberà (Pramac), Andrea Iannone (Ducati și Suzuki), Zarco (Pramac) și de anul ăsta al lui Bastianini, despre epoca post-Rossi la Ducati. Marco Rigamonti Da quegli anni si iniziò a lavorare diversamente, in maniera frenetica. Non per scelta, ma per obbligo: se le cose non funzionano, cerchi di migliorarle subito. Se prima si testavano un certo numero di pezzi in un determinato periodo di tempo, in quegli anni si provò il doppio delle soluzioni nella metà del tempo. Chiaramente questa frenesia era tradotta nei risultati in pista. A fine 2012, dunque, ci fu un primo cambio, perché Filippo Preziosi (allora direttore tecnico) venne sostituito da Bernhard Gobmeier, uomo proveniente dal mondo Audi. Ma fu un anno abbastanza incasinato: non c’era una guida tecnica vera e propria, che sapesse dove indirizzare lo sviluppo. C’era una crisi gestionale. Sursă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 21, 2023 Share Postat Martie 21, 2023 Putina istorie pentru cei care cantau prohodul HRC, pentru ca au apelat la Kalex, pentru constructia sasiului: https://www.gpone.com/it/blog/paolo-scalera/2023/03/16/da-hailwood-a-lawson-fino-a-marquez-perche-il-caso-kalex-non-e-uno De citit si de gandit: https://www.gpone.com/it/blog/paolo-scalera/2023/03/21/chi-ha-ucciso-la-motogp-il-mondiale-scatta-a-portimao-ma-il-via-e-al?refresh_ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 21, 2023 Share Postat Martie 21, 2023 La 19.03.2023 la 21:45, PzKpfW a spus: Ceva informații interesante din partea lui Marco Rigamonti - inginer de cursă al lui Randy De Puniet (Pramac), Hector Barberà (Pramac), Andrea Iannone (Ducati și Suzuki), Zarco (Pramac) și de anul ăsta al lui Bastianini, despre epoca post-Rossi la Ducati. Sursă. Nu se mai îndoiește nimeni de crypto data acum. Și uite cum mai sunt 2 zile și incepe panarama O sa se franga niște inimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 https://the-race.com/motogp/the-vision-of-motogps-new-not-cryptocurrency-team-owner/ Mai sunt doua zile si incepe circul. Se mai face topic de cursa, sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 La 16.03.2023 la 15:17, Method a spus: Ca sa ne vindecam putin de hatereli si malitiozitati,eu sunt dispus sa si pariez pe o victorie a lui Marcel in 2023.... Eu zic ca se retrage precum Doohan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 Pai cum o victorie? Ia titlul cu o victorie ca săracii, parca era favorit la titlu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 La 18.03.2023 la 12:28, xt600 a spus: Nu cu Peco am eu treaba. Peco este baiat la locul lui si muncitor. Cu felul in care a ajuns campion am eu o problema. Asta este o concluzie cel putin superficiala, cu iz de malitiozitate, ca sa nu zic hatereala. Daca, in ciuda titlului de tabloid al articolului, ai fi citit cu atentie continutul acestuia si ai fi pus informatiile in context, ai fi ajuns la concluzii mai nuantate. Departe de mine gandul sa contest expertiza celor de la Kalex, in realizarea unor cadre de competitie. Asigura grila pentru 90% din grila de la Moto2, au tone de date si sunt cam cei mai buni constructori independenti. Bineinteles ca Honda cumpara si ceva din expertiza lor, dar asta nu inseamna ca japonezii nu mai stiu sa faca cadre, dupa 60 de ani de participare in racing-ul mondial. Este absurd sa te si gandesti la o asemenea posibilitate, daramite sa o mai si afirmi. Marea problema a HRC-ului, in momentul de fata, este timpul, colegu! Timpul! Din motivele cunoscute, au ramas in urma, iar acum exista o mare presiune pe ei, pentru a reveni in frunte, basca presiunea pus de Mimisor, pe care risca sa il piarda, daca nu ii pune la dispozitie material de concurs cu care sa atace titlul mondial. In aceste conditii, au nevoie de un cadru nou. URGENT!! Cica la Jerez ar trebui sa il aiba, ori in conditiile estea nu mai au timpul necesar sa faca R&D-ul necesar si sa faca pim pong intre Europa si Japonia in tot acest proces de constructie al noului sasiu. Asa ca hondarii, oameni pragmatici, de felul lor, au apelat la Kalex, sa se ocupe ei de acest aspect, mai ales ca au si tehnologiile si capacitatile de executie necesare, aici, in Europa. Honda, ca si celalat producator nipon, prezent in competitie, mai are o problema majora: distanta (inclusiv cu problemele de fus orar pe care le ridica), dintre Europa si Japonia. Daca ai fi citit cu atentie bibliografia, ai fi vazut ca s-a discutat mult in presa sportiva despre acest aspect, care constituie un mare handicap pentru constructorii japonezi, fata de cei europeni. In acest context, logic ar fi ca HRC sa isi relocheze in Europa echipele de R&D, laboratoarele de cercetare, capacitatile de productie, etc. Pai asta costa milioane, sau zeci de milioane de dolari, iar tu zici ca este mai scump sa cumperi cadrul de la Kalex? Cum spuneam, Kalex este in Europa, totul se face aici si in cateva ore piesa este la circuit, pentru a fi montata pe motocicleta. Esti de o naivitate de-a dreptul cuceritoare, sa crezi ca sasiul pleaca in Japonia, ca aia construiesc acolo mobrele si apoi le trimit in Europa cu zepelinu sau cu bamporu'. Totul pleaca direct la echipa, la circuit! Tocmai asta este ideea, sa reduca cat mai mult timpul intre proiectare-executie-testare-implementare. Adica dobandesc acelasi avantaj pe care il au europenii. In concluzie, colegu', Honda nu bajbaie, ci vrea sa revina in frunte si cauta solutii pragmatice. Exact ceea ce nu face (inca) Yamaha. Si ca veni vorba despre Yamaha, daca, dupa modelul Honda, ar adopta o politica similara, ce ai spune atunci? Ca Yamaha bajbaie? Ca Yamaha nu stie sa faca un sasiu, nu? Cand am ajuns la "expertiza celor de la Kalex" am dat "next". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 1 oră în urmă, danypop a spus: Pai cum o victorie? Ia titlul cu o victorie ca săracii, parca era favorit la titlu... Așteaptă și tu puțin,4 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 Adevărul e ca e grea așteptarea... Și când ii auzi pe unii spunând ca o sa fie prea multe curse (cu alea de sprint) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 @Kagemusha Așteptăm să deschizi sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 23, 2023 Share Postat Martie 23, 2023 Acum 10 ore, September a spus: @Kagemusha Așteptăm să deschizi sezonul! Amin. Ajuta mult sa vezi orele pe fusul republicii democrate rromânistan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 30, 2023 Share Postat Martie 30, 2023 Álex Rins It reminds me of two years ago with the Suzuki: we are losing a lot of time on the straight compared to the others and then we recover everything in the corners. Ce zice și Marc Márquez. Honda nu pune puterea jos, patinează și pierde timp pe liniile drepte. Piloții trebuie să compenseze și meargă agresiv pe frânare/în viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 30, 2023 Share Postat Martie 30, 2023 (editat) Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Honda nu pune puterea jos, patinează S-au molipsit de la yamaha. Dacă nu-l ascultă pe method, e treaba cu mesele care nu sunt repartizate bine. Editat Martie 30, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 2, 2023 Share Postat Aprilie 2, 2023 ca tot a fost anul Ducati... pe toate planurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 2, 2023 Share Postat Aprilie 2, 2023 Pe plan comercial a fost cu recorduri pentru toți europenii, pe fondul (printre altele) scăderii japonezilor. Vin însă chinezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 3, 2023 Share Postat Aprilie 3, 2023 https://m.gpone.com/it/2023/04/03/motogp/honda-a-jerez-per-provare-il-telaio-kalex-bradl-in-sella-oggi-e-domani.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=social Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 3, 2023 Share Postat Aprilie 3, 2023 https://www.gpone.com/it/blog/paolo-scalera/2023/04/03/il-team-vr-46-studia-da-ufficiale-se-la-yamaha-lo-vorra-dovra-darsi-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 4, 2023 Share Postat Aprilie 4, 2023 (editat) La 02.04.2023 la 22:01, PzKpfW a spus: Pe plan comercial a fost cu recorduri pentru toți europenii, pe fondul (printre altele) scăderii japonezilor. Vin însă chinezii. Mda, o sa vedem numai qj moto si cf-moto pe strada. la ce diferente de pret sunt intre mobre, ce mai conteaza calitatea. partea buna este ca pana la urma o sa forteze di producatorii europeni/japonezi sa scada pretul. Ramane de vazut dc vor face si ei chinezarii sau for reduce marjele de profit. Editat Aprilie 4, 2023 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 4, 2023 Share Postat Aprilie 4, 2023 Răspunsul ți l-a dat deja bmw cu gs-urile alea la care se rupe cadrul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 6, 2023 Share Postat Aprilie 6, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1023848/1/honda-test-kalex-chassis-ahead-marc-marquez-return Repede s-au mișcat. Ii cam arde la degete pe ondari. Ar fi tare neplăcut sa termine și anul acesta fără victorie și pe ultimul loc la constructori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 6, 2023 Share Postat Aprilie 6, 2023 Acum 11 minute, danypop a spus: https://www.crash.net/motogp/news/1023848/1/honda-test-kalex-chassis-ahead-marc-marquez-return Repede s-au mișcat. Ii cam arde la degete pe ondari. Ar fi tare neplăcut sa termine și anul acesta fără victorie și pe ultimul loc la constructori nu e sigur ca mm vine la sua? sau debiteaza asta ineptii cum se face de obicei? His teammate Joan Mir also missed Argentina - meaning Repsol Honda had no riders on the grid - and their comeback in time for next weekend’s MotoGP Grand Prix of the Americas is unconfirmed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 6, 2023 Share Postat Aprilie 6, 2023 Păi probabil ca nu au confirmat încă, dar asta nu înseamnă că nu o sa fie prezenți. Cel mai probabil mai urmează un examen medical și apoi se ia decizia participării. Mai este încă o săptămână pana la următorul GP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.