PzKpfW Postat Aprilie 6, 2024 Share Postat Aprilie 6, 2024 Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 6, 2024 Share Postat Aprilie 6, 2024 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Dau Bez...daca reuseste sa convinga anul asta. Dupa inceput pare ca nu reuseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 6, 2024 Share Postat Aprilie 6, 2024 Acum 3 ore, damager a spus: JM merita un titlu. Si nu il va lua cu Aprilia in urmatorii 2 ani. Eu sper sa ajunga la uzina cu ducati sigur e bate la titlu, cu alt producator e o necunoscuta. daca iese campion JM clar il ia ducati factory. *asta daca nu a semnat deja MM :)) Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Sper pentru el să nu fie singurul motiv. Și despre Razgatlıoğlu se spunea același lucru când a trecut la BMW anul trecut, bani, dar în perspectiva în care germanii intră (poate) în MotoGP în 2027 și-i oferă lui Toprak un loc acolo, are mult mai mult sens. Amândoi au făcut ca a același lucru. Au mers pe bani +promisiuni. Nici Top nu avea nicio garanție ca BMW va progresa. Cum nici LgbtQ nu are. Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Basti pare ca va încurcă rău apele anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 6, 2024 Share Postat Aprilie 6, 2024 Acum 1 oră, damager a spus: Dau Bez...daca reuseste sa convinga anul asta. Dupa inceput pare ca nu reuseste. Singurii candidați reali pt locul la uzina Ducati sunt JM si MM. Si din ei doi nu stiu cine le va aduce mai multi gologani in buzunar privind overall. Toti fanii MM o sa-si ia Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 6, 2024 Share Postat Aprilie 6, 2024 Acum 1 oră, B.B. a spus: Toti fanii MM o sa-si ia Ducati Cum tu ești sigur că a semnat bănuiesc că ai dat deja avansul. Nu știu de ce dar nu-l văd campon pe Martin, și nu doar că îi umblă Gigi la jiglere sau bibendumii îi dau opinci reșapate dacă ia avans. E f rapid dar atât, în condiții normale e nevoie de mai mult pt titlul mondial. Mi-ar plăcea să mă înșel și să ia campionatul dar nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 6, 2024 Share Postat Aprilie 6, 2024 Acum 8 ore, Method a spus: Insa dacă ajunge JM la Aprilia ma consolez. Da, dar ar fi fost mai interesant pentru noi daca ajungea la Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Acum 15 ore, PzKpfW a spus: Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Ai dreptate cu cele 2 optiuni (Bestia sau MM),insa nu sunt deloc de acord cu ceea ce zici despre JM (am mai zis dar nu sunt auzit) - NU VA STA NIMENI - nici pilotul nici echipa pana la Valencia sa vada cine iese campion ca mai apoi sa semneze contractele !!!...(in mod aproape sigur campionatul va fi la fel de strans ca cel anterior,iar campionul se va decide undeva in noiembrie,cu asta sper ca suntem toti de acord).Ori atunci : 1.JM va bate la usa lui Gigi (daca nu bate deja din rasputeri) si probabil va fi refuzat de acesta,caz in care va vorbi (daca nu vorbeste deja) cu cine a mai ramas? - Daca Ducati il lasa cu ochii in soare,Pramac nu mai reluam,Yamaha?Au dat 12 mil lui Q si ei au buget gen 40-50,nu mai sustin alta primadona - Rins e ok,KTM totally closed,ce mai ramane?Un loc langa pretenul AE. 2.Ducati au zis ca sunt all set cu Pecco si nu se vor grabi in alegere,pt mine asta e un semnal clar ca isi vor alege un pilot 2nd class gen Bestia sau Bez,un pilot care nu are ce face decat sa traga tare si sa spere sa ii sune acel telefon de la Gigi,in nici un caz un pilot 1st class gen JM sau MM care au mai multe optiuni si nu vor sta pana in ultima parte a sezonului sa vada ce se hotaraste nea Gigi. Apropo - aviz haterilor care citesc pe diagonala - eu acum nu am AFIRMAT ca JM sau MM nu vor merge la Ducati,doar am speculat,tot ce am scris mai sus sunt pareri personale,nu facts. (mai nou vad ca trebuie sa pui disclaimer) Eu cred ca Ducati cu acest "nu ne vom grabi cu alegerea celui de-al doilea pilot" deja au dat un semnal clar ca acesta nu va fi nici MM nici JM.Oricare din cei 2 nu va astepta atat. Uite cat de rapid se misca deja lucrurile.Pilotii buni deja semneaza,locurile bune deja se iau. Cu decizia lui Q,practic au mai ramas 2 locuri bune : 1 loc la Pramac si unul la Aprilia. Mi se pare deja super-mega mare probabilitatea ca JM va merge la aprilia,iar MM la Pramac. Si se va anunta repede dupa cum vad ca se precipita lucrurile. * ok - nu e de exclus nici o bomba gen MM la Ducati,dar mie personal mi se pare f mica probabilitatea. Acum 13 ore, frigider a spus: daca iese campion JM clar il ia ducati factory. Ce i-am zis si colegului mai sus - ai impresia ca JM sau Ducati vor astepta pana in fuckin 17 noiembrie sa semneze?Serios?Nici nu inteleg cum putem lua asa ceva in calcul... Sau gandeste-te altfel - daca JM nu iese campion si prin absurd Ducati va sta cu locul 2 nesemnat sa vada,si apoi il semneaza pe Bestia daca nu ia el campionatul dupa cum zici tu,unde shit se va mai duce JM pe 17 nov?La aprilia nu?Mhmm,cum sa nu,ca si aprilia va sta cu sulfetul la gura dupa JM sa vada daca semneaza cu Ducati,daca nu sa il ia ei.Desigur. Ce naiba mai,cine credeti voi ca sta pana atunci sa vada cine ia campionatul? Eu zic ca pana in iunie aprilia va avea ambele locuri deja amanetate. Acum 11 ore, B.B. a spus: Singurii candidați reali pt locul la uzina Ducati sunt JM si MM. Eu cred total invers - in nici un caz Ducati nu va semna cu vreunul din astia 2. Singurii candidati la locul 2 de la Ducati sunt Bestia,care vorba colegului,incurca socotelile multora anul asta si bravo lui,sau Bez.Dar Bestia e in pole. Acum 10 ore, ENEOS a spus: Nu știu de ce dar nu-l văd campon pe Martin Bai sa stii ca anul asta nici eu...cu intrarea lui MM se schimba putin jocurile,nu mai e doar intre ei 2. Nu zic ca nu sunt tot ei 2 prim candidati dat ala vine si le mai musca din cascaval si le incurca planurile. JM a avut sansa anul trecut si a umplut-o de sange.Pe barba lui la Mandalika si la Philip Island - sa lase vrajelile si manelismele cu "dujmanii care ma sapa".Partz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Acum 13 ore, ENEOS a spus: Nu știu de ce dar nu-l văd campon pe Martin Îți zic eu de ce nu l vezi, Motivul are un nume: Peco. Și uzina din spatele lui. Știi tu, analiza de date care în mare parte din timp ii dau o moto setata perfect. (Nu a fost cazul gp. Trecut) Dacă era și JM la uzina poate era peste Peco,dracu știe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Nu zici rău. Și cu prima parte și cu a 2a - uzina aia și oamenii din spatele lui contează enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 La 06.04.2024 la 14:50, damager a spus: JM merita un titlu. Si nu il va lua cu Aprilia in urmatorii 2 ani. Eu sper sa ajunga la uzina Nu stiu cu Aprilia, desi motoreta aia poate mai mult decat o arata pilotii care o piloteaza, insa cu siguranta nu va lua titlul cu Pramac. Are doua optiuni: ori pleaca la Aprilia, unde va ajunge rapid pilotul nr 1 si va avea cel mai important cuvant in ceea ce priveste directia pe care o va lua motoreta (plus ca se va putea implica de la inceput in proiect dupa marea resetare), practic dobandind acelasi statut ca si Bagnaia la Ducati, ori... nu stiu ce optiuni ar mai avea... ma tem ca daca Ducati nu il promoveaza la uzina, singura solutie este sa ramana la Pramac. Acum 5 ore, frigider a spus: Îți zic eu de ce nu l vezi, Motivul are un nume: Peco Nu, motivul nu este Peco, ci locul pe care il ocupa Peco in tot ce inseamna Peco in angrenajul Ducati. Este pilotul desemnat de bossi sa ia titlul si are tot sprijinul in acest sens, de la motocicleta, echipa, pana la mijloace mai putin... conventionale. Peco nu are cine stie ce stofa de campion, oricum nu una care sa faca din el dublu sau triplu campion mondial. Tot grupul Ducati a lucrat pentru el. Acum 9 ore, Method a spus: ......,Yamaha?Au dat 12 mil lui Q si ei au buget gen 40-50 Bai sa stii ca anul asta nici eu...cu intrarea lui MM se schimba putin jocurile,nu mai e doar intre ei 2. Aici esti depasit de realitate, 45 de milioane aveau buget Suzuki, in anul in care s-au retras. Yamaha avea atunci un buget peste 60 de milioane, iar prin 2022 unul din bossii de la KTM spunea intr-un interviu, ca pentru a putea termina pe podium, o echipa trebuie sa aibe un buget de minimum 70-75 de milioane de dolari. Anul asta, foarte probabil, bugetele bat spre 90-100 de milioane, iar Yamaha si Honda nu pot fi nici ele departe de sumele astea, avand in vedere ca concesiile sunt mari mancatoare de bani. Disclamer: toate datele pe care le-am vehiculat, sunt luate din presa vremii (acestea pot varia de la o sursa la alta), fara a avea acces la documentele financiar/contabile ale echipelor. Asadar, pana la proba contrarie, aceste date vor fi luate ca baza de discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 @Method fac pariu pe ce vrei tu la modul cel mai serios ca ori MM ori JM va fi la Ducati din 2025. Nici un Bezechi nici un Bastianini... Vei vedea ca te înșeli amarnic. Iar JM va merge la Aprilia in locul lui Espargaro care se va retrage. Are o vârstă. Deci iti dau deja doua pronosticuri aproape certe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Dacă la jumătatea campionatului Bestia are 50 puncte avans fata de JM și MM, mai crezi ca Ducati ii semnează pe vreunul din cei doi din urmă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Da. Pentru ca Ducati s-au lămurit deja cu el. Chestia asta cu echipele - noi ii vedem din exterior ca o familie unde membri se ajută se sprijină etc.. cand de fapt e doar un business. Pilotii sun angajați, se duc la muncă, isi fac treaba. Aia e tot. Bastianini a fost, l-au vazut, next. Ei cu el deja au iesit pe minus tot anul trecut. Nu mai poate recupera nimic oricâte puncte ar aduna. Mai degrabă are JM șanse decat el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Anul trecut nu a fost vina lui Basti, nu a vrut el sa fie accidentat de către Marini și sa lipsească jumătate de an. Apoi e clar ca pierzând jumătate de sezon nu mai putea face mare lucru. Cum ai zis chiar tu, e un business, ala mai bun va fi preferat,nu ca e MM, ca e italian, ca e mai cu freza într-o parte, etc. Performanta primează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Chiar nu contează de ce nu a avut rezultate, evident ca nu a fost vina lui. Dar la oamenii cu bani cand tragi linie tot cu minus dă. Vom vedea oricum în curând. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 Acum 6 ore, xt600 a spus: Nu stiu cu Aprilia, desi motoreta aia poate mai mult decat o arata pilotii care o piloteaza, insa cu siguranta nu va lua titlul cu Pramac. Are doua optiuni: ori pleaca la Aprilia, unde va ajunge rapid pilotul nr 1 si va avea cel mai important cuvant in ceea ce priveste directia pe care o va lua motoreta (plus ca se va putea implica de la inceput in proiect dupa marea resetare), practic dobandind acelasi statut ca si Bagnaia la Ducati, ori... nu stiu ce optiuni ar mai avea... ma tem ca daca Ducati nu il promoveaza la uzina, singura solutie este sa ramana la Pramac. Nu, motivul nu este Peco, ci locul pe care il ocupa Peco in tot ce inseamna Peco in angrenajul Ducati. Este pilotul desemnat de bossi sa ia titlul si are tot sprijinul in acest sens Acum 6 ore, xt600 a spus: Aici esti depasit de realitate, 45 de milioane aveau buget Suzuki, in anul in care s-au retras. Yamaha avea atunci un buget peste 60 de milioane, iar prin 2022 unul din bossii de la KTM spunea intr-un interviu, ca pentru a putea termina pe podium, o echipa trebuie sa aibe un buget de minimum 70-75 de milioane de dolari. Anul asta, foarte probabil, bugetele bat spre 90-100 de milioane, iar Yamaha si Honda nu pot fi nici ele departe de sumele astea, avand in vedere ca concesiile sunt mari mancatoare de bani. Disclamer: toate datele pe care le-am vehiculat, sunt luate din presa vremii (acestea pot varia de la o sursa la alta), fara a avea acces la documentele financiar/contabile ale echipelor. Asadar, pana la proba contrarie, aceste date vor fi luate ca baza de discutie. Se prea poate,nu am mai cautat demult bugetele. Oricum,imi vine greus sa cred ca din moment ce ii dau 12 mil/an lui Q,ar lua inca un pilot care sa aiba pretentii salariale apropiate.Cred ca vor semna in continuare cu Rins pt locul 2 - in Q au sageata varful de lance,iar in Rins au un pilot capabil si destul de rapid,pe care sunt convins ca nu il platesc foarte mult. Acum 2 ore, B.B. a spus: @Method fac pariu pe ce vrei tu la modul cel mai serios ca ori MM ori JM va fi la Ducati din 2025. Nici un Bezechi nici un Bastianini... Vei vedea ca te înșeli amarnic. Iar JM va merge la Aprilia in locul lui Espargaro care se va retrage. Are o vârstă. Deci iti dau deja doua pronosticuri aproape certe.. Sper sa ai dreptate.M-as bucura,sincer iti zic,mai ales cu prima parte.Chiar daca nu cred deloc chestia asta,sper sa nu fie cum zic eu,ci cum zici tu,si sa avem un pilot capabil si pe al 2lea Ducati. Eu zic ca JM va merge la aprilia in locul lui Vinales,si il vor pastra pe AE. Acum 19 minute, B.B. a spus: Chiar nu contează de ce nu a avut rezultate, evident ca nu a fost vina lui. Dar la oamenii cu bani cand tragi linie tot cu minus dă Ete fleosc - "nu a fost vina lui"...ce prostii sunt astea ?Da a cui a fost vina? Din vina cui nu a mers bine tot anul - pana si accidentarea din prima etapa de la Portimao 2023 a fost in mare masura vina lui - in 2 viraje a venit de pe 2-3 pana pe 7-8 unde l-a articulat...Marini? Cand te califici pe coispe te expui.Cand gresesti si ajungi in pluton te expui. Pecco de ce a mers bine?Bez a fost si el accidentat de ce a mers bine? Pe acelasi sistem nu a fost vina lui MM ca a stat accidentat 3 ani dupa Jerez 2020,a fost nesimtita aia de motoreta de vina ca l-a lovit in brat nu?Daca o dam in de-astea... Oricum,daca merge anul asta precum a mers in primele 2 curse,eu zic ca Bastianini are locul aproape garantat pt urmatorii 2 ani la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 7, 2024 Share Postat Aprilie 7, 2024 (editat) 1 oră în urmă, Method a spus: Oricum,imi vine greus sa cred ca din moment ce ii dau 12 mil/an lui Q,ar lua inca un pilot care sa aiba pretentii salariale apropiate.Cred ca vor semna in continuare cu Rins pt locul 2 - in Q au sageata varful de lance,iar in Rins au un pilot capabil si destul de rapid,pe care sunt convins ca nu il platesc foarte mult. Pecco de ce a mers bine?Bez a fost si el accidentat de ce a mers bine? Oricum,daca merge anul asta precum a mers in primele 2 curse,eu zic ca Bastianini are locul aproape garantat pt urmatorii 2 ani la Ducati. Da, daca i-au dat lui Q 12 milioane, nu au cum sa ii ofere si lui JM un salariu apropiat. Iar JM nu vine la Yamaha pe salariul de la Pramac, asta este clar. Peco a mers bine, pentru ca motocicleta aia este facuta pentru el, setata pentru el, etc.. si chiar si asa, daca iti aduci aminte discutia informala cu MM, chiar el ii sugera spaniolului ca este o motocicleta greoaie, fizica. Iar Bestia, cand s-a urcat pe ea, a spus ca coteste ca un chopper... GP23 a avut unele probleme, pe care se pare ca le-a remediat, macar partial, la GP24. Vezi si tu ca, exceptandu-l pe MM (alta stofa de om), ceilalti rideri echipati cu 2023 sunt pe niciunde. Iar anul asta, Bestia, pe GP24 pare ca si-a revenit... miraculos? Coincidenta? Anul trecut Bez a mers pe GP22, o motocicleta mai userfriendly decat GP23. Anul asta, pe GP23 ai auzit de el? Deocamdata Martin este pe primul loc, in fata ambilor piloti de uzina... prematur sa vorbim despre al doilea loc de la Ducati... este incurcata tare treaba cu fotoliul ala... Editat Aprilie 7, 2024 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 (editat) Acum 9 ore, B.B. a spus: Vom vedea oricum în curând. Exact, in 2-3-4 luni o sa știm cu certitudine cine va fi alesul. Rămâne de văzut dacă ne dau și motivul pentru alegerea făcută, ca dacă îl aleg pe Bestia care va fi pe 7 la general în detrimentul lui MM care va fi pe 2 sau a lui JM care va fi pe 1 atunci e clar ca performantele nu prea au contat. Editat Aprilie 8, 2024 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 (editat) La 06.04.2024 la 20:05, B.B. a spus: Singurii candidați reali pt locul la uzina Ducati sunt JM si MM. Si din ei doi nu stiu cine le va aduce mai multi gologani in buzunar privind overall. Toti fanii MM o sa-si ia Ducati. La ce model te-ai gandit sa optezi? La 07.04.2024 la 7:52, Method a spus: Singurii candidati la locul 2 de la Ducati sunt Bestia,care vorba colegului,incurca socotelile multora anul asta si bravo lui,sau Bez.Dar Bestia e in pole. Bai sa stii ca anul asta nici eu...cu intrarea lui MM se schimba putin jocurile,nu mai e doar intre ei 2. Nu zic ca nu sunt tot ei 2 prim candidati dat ala vine si le mai musca din cascaval si le incurca planurile. MM este un marketing agresiv impins de toti fanii lui pentru a fi rosu pe viitor. Ducati nu au nevoie de el sa castige un titlu asa cum el are nevoie de ei. Altfel nu il puneau pe ultima mobra a lor cu piese nefolosite in trecut ca si spalatoreasa circuitelor. Daca JM nu castiga titlul in acest an, pe viitor va avea din ce in ce mai putine sanse cu alti constructori. Cumva batalia nu este intre Pecco si Marcel in acest an, mai degraba intre MMizerie si Martiantor iar titlul va cam ajunge catre tiganus la cum merge. Editat Aprilie 8, 2024 de nike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 Acum 8 ore, xt600 a spus: Peco a mers bine, pentru ca motocicleta aia este facuta pentru el, setata pentru el, etc.. si chiar si asa, daca iti aduci aminte discutia informala cu MM, chiar el ii sugera spaniolului ca este o motocicleta greoaie, fizica. Iar Bestia, cand s-a urcat pe ea, a spus ca coteste ca un chopper... GP23 a avut unele probleme, pe care se pare ca le-a remediat, macar partial, la GP24. Vezi si tu ca, exceptandu-l pe MM (alta stofa de om), ceilalti rideri echipati cu 2023 sunt pe niciunde. Iar anul asta, Bestia, pe GP24 pare ca si-a revenit... miraculos? Coincidenta? Anul trecut Bez a mers pe GP22, o motocicleta mai userfriendly decat GP23. Anul asta, pe GP23 ai auzit de el? Deocamdata Martin este pe primul loc, in fata ambilor piloti de uzina... prematur sa vorbim despre al doilea loc de la Ducati... este incurcata tare treaba cu fotoliul ala... Mda,teoria cu "GP23 facuta special pt Pecco"....si JM?JM de ce a mers de multe ori mai bine decat Pecco pe motoreta facuta pt Pecco? Iar acum GP24 n-a mai fost facuta pt Pecco?Sau de ce brusc merge Bestia asa bine pe GP24? Sunt multe puncte in teoria asta care se bat cap in cap. Ok,de acord cu tine,pe MM il scoatem din calcuul - si eu sunt de parere ca se poate adapta sa mearga tare pe orice are 2 roti.Dar nu cred ca motivul pt care Bestia nu a mers bine anul trecut tine de GP23,cat mai mult de el si performantele lui destul de inconstante.Il urmaresc inca de la moto3 pe #23,asa a fost toata cariera lui - 1 an fulminant,apoi 2-3 in umbra.Cred ca tine mai mult de psihic decat de GP23 sau 24 la el... Vom vedea cu Bez,eu cred ca isi va reveni rapid. Si eu zic ca este prematur sa vorbim despre al 2lea loc la Ducati si cred ca cine va astepta dupa acel loc,va avea ceva de asteptat si....tare mi-e ca va ramane cu ochii in soare...(aviz JM - cred ca MM e prea siret se va adapta din mers si va cadea in picioare,va iesi relativ bine din silly season) Acum 26 minute, nike a spus: Ducati nu au nevoie de el sa castige un titlu asa cum el are nevoie de ei Daca JM nu castiga titlul in acest an, pe viitor va avea din ce in ce mai putine sanse cu alti constructori. Cumva batalia nu este intre Pecco si Marcel in acest an, mai degraba intre MMizerie si Martiantor iar titlul va cam ajunge catre tiganus la cum merge True Daca JM da chix si anul asta....e scuzabil,pt ca deh,remember - JM e la o echipa privata,iar titlul nu a fost luat niciodata de catre un pilot non-factory,asta incluzandu-l chiar si pe Rossi in primul sezon,so...sunt niste circumstante.A 2a oara acum...vor fi si acum niste circumstante,dar...vorba ta,miroase din ce in ce mai urat. Partea buna pt JM insa e faptul ca absolut nimeni nu va sta pana la sfarsitul anului la Valencia sa semneze - deci luarea titlului de catre JM nu va cantari in a semna cu o echipa sau alta decat pt 2027 and beyound. Lupta va fi intre JM si Pecco - nu e exclus insa ca MM sa se amestece insa MM nu e deocamdata la nivelul celor 2 de viteza si nici nu prea are nici echipa nici motoreta sa fie.Ok,ok - MM e mult mai bun pilot decat cei 2 - perfect de acord - bai dar suplinirea atator neajunsuri se poate face pana la un punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 JM tre sa adune cat mai multe puncte anul asta si sa fie tot timpul cu un pas in fata lui Peco ca sa primeasca motoreta factory si mai ales sa nu mai comenteze aiurea in tramvai, ca e vina lu michelin, ca l-au facut din suruburi... etc.. Anu trecut a mers foarte bine, a pierdut puncte can a cazut in final de sezon si a pierdut puncte pretioase pe riscul acela cu softul pe spate care s-a dezintegrat aproape cu 3-4 tururi inainte de final, risc al echipei, dar puncte pierdute de el in clasament. Anul asta trebe sa se focuseze sa puncteze mai bine ca Peco si asa va avea sansa mult visata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 Acum 11 ore, Method a spus: Oricum,daca merge anul asta precum a mers in primele 2 curse,eu zic ca Bastianini are locul aproape garantat pt urmatorii 2 ani la Ducati. Numai pronosticuri aiurea dai, nimic din ce predici nu se va adeveri. Nimic, 0 barat. Bastianini NU va mai fi la Ducati din 2025. Daca ar fi fost ar fi semnat deja la putin timp dupa Pecco. Ducati vor altceva .. Bai e ca si cum inchiriezi o Dacia Logan pe 2 ani, un an te tine pe tusa ca se strica apoi incepe sa isi revina si iti faci treaba cu ea, si dupa aia ai sansa ori sa incerci alta masina ori sa continui inca un an sau chiar inca 2 tot cu acea Dacie Logan sau orice altceva. Ce faci, mai iei Loganul ala inca doi ani? Nu, orice om normal la cap o sa incerce altceva. E cat se poate de simplu. Poti sa castigi si Dakarul cu Loganul ala in al doilea an si tot pentru urmatorii o sa vrei altceva. Acum 2 ore, nike a spus: La ce model te-ai gandit sa optezi? Imi iau de aia cum ai tu ca sa am ce repara, am inceput sa ma plictiseasca Yamahele astea, nu se strica nimic la ele.. Acum 2 ore, nike a spus: MM este un marketing agresiv impins de toti fanii lui pentru a fi rosu pe viitor. Ducati nu au nevoie de el sa castige un titlu asa cum el are nevoie de ei. Altfel nu il puneau pe ultima mobra a lor cu piese nefolosite in trecut ca si spalatoreasa circuitelor. Daca JM nu castiga titlul in acest an, pe viitor va avea din ce in ce mai putine sanse cu alti constructori. Cumva batalia nu este intre Pecco si Marcel in acest an, mai degraba intre MMizerie si Martiantor iar titlul va cam ajunge catre tiganus la cum merge. MM + Ducati Rosu este win-win pentru toata lumea. Stai sa mai treaca cateva curse in care MM le va invarti casca in cap la toti wannabee astia de peco, bezechi, enea, martin si care plm mai sunt si o sa vedeti cine e seful, o sa mearga la Ducati si o sa-i dea 14 milioane din care 4 o sa le taie de la Pecco. Asteapta numai un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 Acum 37 minute, B.B. a spus: ....Ducati si o sa-i dea 14 milioane din care 4 o sa le taie de la Pecco. buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 Acum 2 ore, Method a spus: Mda,teoria cu "GP23 facuta special pt Pecco"....si JM?JM de ce a mers de multe ori mai bine decat Pecco pe motoreta facuta pt Pecco? Iti place sau nu, este o realitate. Cand bagi atatia bani intr-un pilot, ca sa ia titlul, este de bun simt sa intelegi ca bicla nu se mai poate dezvolta "democratic" (desi nu am crezut niciodata ca s-ar fi facut vreodata democratic la Ducati, in ciuda declaratiilor lor), ci trebuie sa o faci pe caracteristiclie si feelingul acelui pilot, pentru a scoate maximul de performanta. Este o chestie simpla ce tine de randament si eficienta si nu iti trebuie un PhD, ca sa realizezi atata lucru. NU exista nici un producator pe grila care sa faca n mobre pentru n piloti. Aaaa, ca ei se pot uita pe datele de telemetrie a tuturor, sa stea de vorba cu fiecare pilot, ok... e posibil, dar va conta covarsitor feedback-ul si telemetria unuia singur, iar asta este Peco. JM s-a adaptat bine pentru ca este el mai versatil si are un stil mai agresiv, care compenseaza limitele motoretei, asa cum o face si MM acum, dar asta nu este valabil si pentru ceilalti rideri Ducati, care sunt pierduti prin pluton. Acum 2 ore, Method a spus: Ok,de acord cu tine,pe MM il scoatem din calcuul - si eu sunt de parere ca se poate adapta sa mearga tare pe orice are 2 roti.Dar nu cred ca motivul pt care Bestia nu a mers bine anul trecut tine de GP23,cat mai mult de el si performantele lui destul de inconstante.Il urmaresc inca de la moto3 pe #23,asa a fost toata cariera lui - 1 an fulminant,apoi 2-3 in umbra.Cred ca tine mai mult de psihic decat de GP23 sau 24 la el... Vom vedea cu Bez,eu cred ca isi va reveni rapid. (aviz JM - cred ca MM e prea siret se va adapta din mers si va cadea in picioare,va iesi relativ bine din silly season) Diferentele de performanta/comportament dintre GP24 si GP23 sunt pot vedea cu ochiul liber, iar declaratiile pilotilor sustin ceea ce se vede. La iesirea de pe viraj, cel putin, e bomba! Inclusiv fata de GP, 23, nu mai vorbim fata de mobrele celorlalti constructori. Nu imi fac mari sperante, pentru Bez. Inca de anul trecut am banuit ca pe GP23 nu va mai fi la fel ca pe GP22 si uite ca pana acum nu m-am inselat. Poate va avea ocazional clasari bune sau chiar foarte bune, functie de circuit, dar nu il vom mai vedea acolo in top 3-4 la final. Apoi sa nu uiti ca si el si MM concureaza pe un model care nu mai evolueaza, astfel ca pe masura ce campionatul se va desfasura, iar GP24 va primi up grade-uri, distanta in performanta intre ei si pilotii de uzina se va mari. In favoarea uzinei, bineinteles. In ceea ce priveste al doilea fotoliu de la Ducati, cred ca vor fi ceva discutii si la masa verde, cu noul promotor... Desigur, este o speculatie a mea, dar s-au mai intamplat interventii de genul asta din partea Dorna si nu m-ar mira sa se intample asa si acum.. MM treguie sa isi gaseasca (sau sa i se gaseasca) un loc si o motocicleta de uzina. Place sau nu place, la ora actuala este cel mai important vector de imagine al competitiei... nu cred ca Liberty isi va permite sa il lase pe o motoreta SH, la o echipa de buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8, 2024 Share Postat Aprilie 8, 2024 Man, nimeni nu fabrica o motocicleta pentru un pilot. Cei de la R&D culeg toate datele de la piloti in timpul anului, cauta locusoarele unde se mai poate stoarce ceva si o anumita directie si dezvolta in directia aia, corecteaza mici neajunsuri semnalate de piloti. Daca feedback-ul de la piloti este asemanator normal ca motocicleta viitoare va incerca sa elimine chestiile care inca sunt semnalate de piloti. Daca pilotii sunt complet diferiti si cu stiluri diferite si poate si o mica diferenta de nivel intre ei si dau feedback contradictoriu normal ca va fi ales ca input pt dezvoltare feedbackul de la pilotul cu performnate mai bune. Eu daca de ex as avea doi piloti si unul iese pe locurile 1-5 constat si celalalt sub locul 10.. normal ca nu l-as asculta pe al doilea dar si mai mult, la final de sezon ar zbura din echipa si as aduce unul mai apropiat de cel bun, un input de la 2 piloti buni e mai bun ca inputul de la unul singur, poate sunt chestii pe care unul nu le vede/simte.. etc. Apoi, pilotii nu au cine stie ce cunostinte tehnice, ei nu vin cu idei de genul "vreau bascula mai scurta".. ei doar spun ce-si doresc din perspectiva conducerii acelui utilaj.. :simt ca nu vireaza cum trebuie, simt ca vibreaza aiurea cand franez, chestii de asta - de aici inginerii dezvolta ce ar trebui sa-i faca la utilaj sa faca acel lucru. Legat de MM Liberty si Dorna - cam asta e situatia, ma bucur ca poti vedea lucrurile limpede. Lumea crede ca eu mor acum de dragul lui MM, nu, doar va explic realitatea. E cel mai titrat pilot activ, inca e in forma foarte buna, deci clar nu va fi lasat de izbeliste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.