ENEOS Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 6 ore, nike a spus: Muahahahaha!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 10 ore, frigider a spus: Spune multe și despre om dacă nu riști. Eeeexact ! - compara cu MM care luptandu-se cu aceeiasi problema (old/bad bike),a lasat culcusul cald,pe Santi si pe baietii de la Honda cu care se stia de 10 ani,s-a ridicat si a plecat (atunci,pe loc,nu in timpul sezonului de transferuri,atentie !) la neica-nimeni Grisine cu un ing si 2 mecanici in boxa.A mizat toata cariera lui pe o carte,iti dai seama ce se intampla daca nu se adapta la Ducati...big balls,n-ai ce zice.Eh,pana la urma asta e difernta intre 8xcampion si wannabe's... Acum 10 ore, tourist1 a spus: S-a mai discutat de 1 milion de ori inclusiv aici pe forum ca in cazul lui Zarco a fost mai mult mana managerului decat a lui. Foarte corect,no argue insa...am mai zis si atunci si repet : Zarco parca avea peste 18 ani atunci nu?Fusese intarcat nu mai sugea la tzatza?Ee,atunci responsabilitatea pt actiunile lui e fix a lui."M-a influentat m-a corupt Felon"...Cine a angajat acel manager si cine asculta de el ca de Dumnezeu?Doar n-a semnat managerul pe contract - Trebuie sa traiesti cu deciziile pe care le iei. Si la fel cum bine zice colegul sus - e vorba de risc si acolo,iar Zarco a tremurat la gandul confruntarii cu demonul MM (a si recunoscut-o in conferinta de presa),in timp ce un pilot cu cwoaie s-ar fi bucurat ca are posibilitatea sa se bata de la egal la egal cu campionul mondial de pe acelasi material de concurs. Acum 8 ore, damager a spus: si cu o mobra un pic mai fiabila, nu una la care ori nu merge ambreajul, ori ramane blocat sistemul pe spate, ori se blocheaza franele. NU cred ca e inconstanta e numai problema pilotiilor, pur si simplu nu cred ca reusesc sa o seteze cum trebuie tot timpul cand o nimeresc si nu se strica ceva se bat la podium, poate chiar la victorie, cand nu o nimeresc sunt anonimi in pluton. Nu ca nu mi-ar fi placut sa-l vad pe Q la Aprilia sau la Ktm....ktm pare mai fiabila oricum. Pana la urma s-a spus un singur lucru...ca sunt discutii, nu am auzit ca i-a pus pe masa Aprilia o oferta si el a refuzat nu? Cum zicea colegul, poate Aprilia il asteapt pe JM ca tot sunt prieteni la catarama AE cu JM. In alta ordine de idei, e o mare diferenta intre cat a strans MM si cat a strans Q in carierele lor :)... Aia cu ambreiajul...cred ca e problema lui Vinales nu a aprilia - nu am auzit sa aiba si AE problemele astea,iar Maravilla era de coma la Yamaha cand i-au zis aia ca nu lucreaza bine cu ambreiajul la start,i-au pus si senzor ca sa ii arate,remember? Intradevar insa are niste probleme de fiabilitate Aprilia,dar hei,csf,nu toti sunt Ducati si Honda sa aiba buget de 100 mil+. Anonimi in pluton sunt cand nu gasesc setup'ul...ceea ce tine mai mult de echipa decat de moto,dar da e si asta o problema. Sunt probleme dar mici si eu zic ca Aprilia e o moto cu potential un next best thing la Ducati factory.Sa vedem cine vine si ce rezultate va avea - hai JM Nu se stie de nici o oferta clara sau suma pusa de aprilia pe masa,dar e logic ca a fost una.Q a lasat sa se inteleaga in presa ca a fost abordat si are "mai multe oferte",iar Rivola a spus chiar pe sleau ca il curteaza :""According to the website GPOne.com, the 2021 champion has already started talking to the CEO of Aprilia Racing, Massimo Rivola and this is no secret." Daca au fost discutii recunoscute de ei (ca altfel nu are de unde sti presa decat de la una dintre parti),e clar ca lui Q i s-a prezentat un proiect si o o oferta. Acum 7 ore, frigider a spus: Asta zic.. Daca lua decizia după 1 2 3 4 luni ziceai aia e frate. Atâta s a putut. Sunt puțin dezamăgit ca a avut sezoane grele rău și nu se știe când își revine Yamaha. Acum 7 ore, frigider a spus: Anu trecut Honda arunca cu bani și n au îmbunătățit mare lucru. Yamaha slab rău anu trecut. *in condițiile în care i s au mai promis îmbunătățiri care...plm Nu prea au venit. Exact - Cand am zis anul trecut ca Honda bate campii cu gratie si ca nu stiu de unde sa inceapa?S-a vazut clar cand i-au dat lui LM prototipul 2024 - acolo s-a vazut harababura care e in cadrul conducerii si lipsa unui plan clar de actiune.Si Zarco a sesizat - Honda 'doesn’t know yet what is good to do' on 2024 MotoGP bike La fel Yamaha - ei din 2021 bat pasul pe loc...Meregalli lauda calul mort dar deh,e normal,asta si trebuie sa faca din pozitia lui. Q a vazut 2 ingineri europeni la echipa si o prezentare in powerpoint vorba lui MM - dar ala a sesizat rapid ca Honda bate pasul pe loc in timp ce europenii se duc in sus,Q nu s-a uitat la rezultatele lui din 2022 incoace,s-a lasat vrajit.Sau poate dupa cum bine ai zis,n-a avut balls sa faca o schimbare radicala.La fel ca la Zarco zic - va trebui sa traiasca cu consecintele deciziilor lui. Acum 6 ore, ENEOS a spus: Vedeți voi ce taragot de evacuare construiește Yamaha și le învârte fabiola ăstora căștile în cap! true true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 31 minute, Method a spus: Fusese intarcat nu mai sugea la tzatza Ee, fabiola probabil că suge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 (editat) Purcoi de bani... https://www.crash.net/motogp/news/1046434/1/revealed-fabio-quartararos-bumper-new-salary-who-motogps-best-paid-star Editat Aprilie 6 de Le Mertois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 La 04.04.2024 la 21:37, Method a spus: Adica inteleg - Rossi la debut s-a razboit instant cu Biaggi,si cu ce rezultate pfff,Lorenzo la debut castiga facea podimuri in fata lui Rossi,nu l-a tinut mult ca s-a rupt tot dar incepuse fulminant,MM la debut se urca pe Pedrosa,pe Lorenzo,pe asta chiar l-a tinut ca luat si campionatul - era normal sa se faca valva in jurul unor asemenea debutanti,Acosta ce a facut de fapt?A trecut pe langa "un" Marquez care inca mai invata noua motoreta pt el Ducati?Wow,ok.... Cum spuneam in unele postari anterioare.. hai sa mai asteptam cu Acosta. Deocamdata pustiul este doar un produs (umflat) media. Intr-adevar, merge frumos, are potential de campion (dar asa se spunea candva si despre Vinales, de exemplu), insa trebuie sa confirme. Spune multe despre campionat si despre nivelul pilotilor (vezi interviul lui Lorenzo in acerst sens), daca pentru o depasire la MM, presa incearca sa il propulseze in post de supervedeta. Inainte, pe vremea baietilor mari, statutul asta il obtineai castigand curse si dominand campionate. Acum 22 ore, ioio_viola a spus: Fabio ramane cu Yamaha I STAY HERE I am super happy to announce that I am going to continue my adventure in BLUE! Last winter Yamaha proved to me that they have a new approach and a new aggressive mindset. My confidence is high; we will be back to the front together. 6 years ago they gave me the chance to step up to MotoGP and since then we have achieved great things together. We still have a long way ahead of us, to start fighting for victory again. I will work hard and I am sure that, together, we will achieve our dream again! Poate este pacaleala de 1 Aprilie... sper sa il vad plecat de la Yamaha Acum 17 ore, Method a spus: Exact.Eu nu am afirmat niciodata ca Q se va duce la Aprilia,doar ca e in discutii - am si dat citate din presa.Am zis ca imi doresc insa daca eu imi doresc ceva,nu spun ca si colegul ca Q e la Aprilia Tu nu ai spus, dar daca ii citesti interviurile, o spunea el - aproape cu subiect si predicat - ca este ca si plecat. Sincer, pe baza acelor interviuri si a tonului presei, am crezut ca deja se usuca cerneala pe noul contract cu Aprilia. Ceea ce nu intelege lumea pe aici este ca si pilotii astia este oameni, pot sa revina asupra deciziilor, pot fi influentati, partea financiara conteazaaaaaa, in ciuda a ceea ce cred unii cat toti vor doar motociclete performante si viseaza titluri, etc. Unii se mai gandesc si la batranete, pensie, etc. Personal, daca stirea este adevarata!!! imi pare rau ca nu pleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 8 ore, nike a spus: Bahaha Lumea îl critica da adevăru e ca eu m-as vinde pe o bucata mica rău din suma aia. un lucru mai zic: vezi toprak. s-a suparat si a plecat la bmw, parea ca se ingroapa, uite unde e acum. nu risti nu castigi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 5 hours ago, Le Mertois said: Purcoi de bani... https://www.crash.net/motogp/news/1046434/1/revealed-fabio-quartararos-bumper-new-salary-who-motogps-best-paid-star Sper pentru el să nu fie singurul motiv. Și despre Razgatlıoğlu se spunea același lucru când a trecut la BMW anul trecut, bani, dar în perspectiva în care germanii intră (poate) în MotoGP în 2027 și-i oferă lui Toprak un loc acolo, are mult mai mult sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 5 ore, ENEOS a spus: Ee, fabiola probabil că suge... E semi-oficial : Aprilia i.a dat 4mil,Yamaha 12. Acum nu îl mai condamn asa tare...și totuși... Acum 4 ore, xt600 a spus: hai sa mai asteptam cu Acosta. Deocamdata pustiul este doar un produs (umflat) media. Intr-adevar, merge frumos, are potential de campion (dar asa se spunea candva si despre Vinales, de exemplu), insa trebuie sa confirme True that Acum 4 ore, xt600 a spus: imi pare rau ca nu pleaca. Și mie Insa dacă ajunge JM la Aprilia ma consolez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 54 minute, Method a spus: E semi-oficial : Aprilia i.a dat 4mil,Yamaha 12. Acum nu îl mai condamn asa tare...și totuși... True that Și mie Insa dacă ajunge JM la Aprilia ma consolez. JM merita un titlu. Si nu il va lua cu Aprilia in urmatorii 2 ani. Eu sper sa ajunga la uzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Dau Bez...daca reuseste sa convinga anul asta. Dupa inceput pare ca nu reuseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 3 ore, damager a spus: JM merita un titlu. Si nu il va lua cu Aprilia in urmatorii 2 ani. Eu sper sa ajunga la uzina cu ducati sigur e bate la titlu, cu alt producator e o necunoscuta. daca iese campion JM clar il ia ducati factory. *asta daca nu a semnat deja MM :)) Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Sper pentru el să nu fie singurul motiv. Și despre Razgatlıoğlu se spunea același lucru când a trecut la BMW anul trecut, bani, dar în perspectiva în care germanii intră (poate) în MotoGP în 2027 și-i oferă lui Toprak un loc acolo, are mult mai mult sens. Amândoi au făcut ca a același lucru. Au mers pe bani +promisiuni. Nici Top nu avea nicio garanție ca BMW va progresa. Cum nici LgbtQ nu are. Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Basti pare ca va încurcă rău apele anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 1 oră, damager a spus: Dau Bez...daca reuseste sa convinga anul asta. Dupa inceput pare ca nu reuseste. Singurii candidați reali pt locul la uzina Ducati sunt JM si MM. Si din ei doi nu stiu cine le va aduce mai multi gologani in buzunar privind overall. Toti fanii MM o sa-si ia Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 1 oră, B.B. a spus: Toti fanii MM o sa-si ia Ducati Cum tu ești sigur că a semnat bănuiesc că ai dat deja avansul. Nu știu de ce dar nu-l văd campon pe Martin, și nu doar că îi umblă Gigi la jiglere sau bibendumii îi dau opinci reșapate dacă ia avans. E f rapid dar atât, în condiții normale e nevoie de mai mult pt titlul mondial. Mi-ar plăcea să mă înșel și să ia campionatul dar nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 6 Share Postat Aprilie 6 Acum 8 ore, Method a spus: Insa dacă ajunge JM la Aprilia ma consolez. Da, dar ar fi fost mai interesant pentru noi daca ajungea la Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Acum 15 ore, PzKpfW a spus: Dacă iese campion anul ăsta, are foarte mari șanse să ajungă acolo. Logica de PR Ducati, aceeași ca anul trecut: campionul este de fapt pilotul nostru. Dacă nu, italienii ar putea opta pentru stabilitate (Bastianini) sau lovitură de imagine (Márquez). Ai dreptate cu cele 2 optiuni (Bestia sau MM),insa nu sunt deloc de acord cu ceea ce zici despre JM (am mai zis dar nu sunt auzit) - NU VA STA NIMENI - nici pilotul nici echipa pana la Valencia sa vada cine iese campion ca mai apoi sa semneze contractele !!!...(in mod aproape sigur campionatul va fi la fel de strans ca cel anterior,iar campionul se va decide undeva in noiembrie,cu asta sper ca suntem toti de acord).Ori atunci : 1.JM va bate la usa lui Gigi (daca nu bate deja din rasputeri) si probabil va fi refuzat de acesta,caz in care va vorbi (daca nu vorbeste deja) cu cine a mai ramas? - Daca Ducati il lasa cu ochii in soare,Pramac nu mai reluam,Yamaha?Au dat 12 mil lui Q si ei au buget gen 40-50,nu mai sustin alta primadona - Rins e ok,KTM totally closed,ce mai ramane?Un loc langa pretenul AE. 2.Ducati au zis ca sunt all set cu Pecco si nu se vor grabi in alegere,pt mine asta e un semnal clar ca isi vor alege un pilot 2nd class gen Bestia sau Bez,un pilot care nu are ce face decat sa traga tare si sa spere sa ii sune acel telefon de la Gigi,in nici un caz un pilot 1st class gen JM sau MM care au mai multe optiuni si nu vor sta pana in ultima parte a sezonului sa vada ce se hotaraste nea Gigi. Apropo - aviz haterilor care citesc pe diagonala - eu acum nu am AFIRMAT ca JM sau MM nu vor merge la Ducati,doar am speculat,tot ce am scris mai sus sunt pareri personale,nu facts. (mai nou vad ca trebuie sa pui disclaimer) Eu cred ca Ducati cu acest "nu ne vom grabi cu alegerea celui de-al doilea pilot" deja au dat un semnal clar ca acesta nu va fi nici MM nici JM.Oricare din cei 2 nu va astepta atat. Uite cat de rapid se misca deja lucrurile.Pilotii buni deja semneaza,locurile bune deja se iau. Cu decizia lui Q,practic au mai ramas 2 locuri bune : 1 loc la Pramac si unul la Aprilia. Mi se pare deja super-mega mare probabilitatea ca JM va merge la aprilia,iar MM la Pramac. Si se va anunta repede dupa cum vad ca se precipita lucrurile. * ok - nu e de exclus nici o bomba gen MM la Ducati,dar mie personal mi se pare f mica probabilitatea. Acum 13 ore, frigider a spus: daca iese campion JM clar il ia ducati factory. Ce i-am zis si colegului mai sus - ai impresia ca JM sau Ducati vor astepta pana in fuckin 17 noiembrie sa semneze?Serios?Nici nu inteleg cum putem lua asa ceva in calcul... Sau gandeste-te altfel - daca JM nu iese campion si prin absurd Ducati va sta cu locul 2 nesemnat sa vada,si apoi il semneaza pe Bestia daca nu ia el campionatul dupa cum zici tu,unde shit se va mai duce JM pe 17 nov?La aprilia nu?Mhmm,cum sa nu,ca si aprilia va sta cu sulfetul la gura dupa JM sa vada daca semneaza cu Ducati,daca nu sa il ia ei.Desigur. Ce naiba mai,cine credeti voi ca sta pana atunci sa vada cine ia campionatul? Eu zic ca pana in iunie aprilia va avea ambele locuri deja amanetate. Acum 11 ore, B.B. a spus: Singurii candidați reali pt locul la uzina Ducati sunt JM si MM. Eu cred total invers - in nici un caz Ducati nu va semna cu vreunul din astia 2. Singurii candidati la locul 2 de la Ducati sunt Bestia,care vorba colegului,incurca socotelile multora anul asta si bravo lui,sau Bez.Dar Bestia e in pole. Acum 10 ore, ENEOS a spus: Nu știu de ce dar nu-l văd campon pe Martin Bai sa stii ca anul asta nici eu...cu intrarea lui MM se schimba putin jocurile,nu mai e doar intre ei 2. Nu zic ca nu sunt tot ei 2 prim candidati dat ala vine si le mai musca din cascaval si le incurca planurile. JM a avut sansa anul trecut si a umplut-o de sange.Pe barba lui la Mandalika si la Philip Island - sa lase vrajelile si manelismele cu "dujmanii care ma sapa".Partz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Acum 13 ore, ENEOS a spus: Nu știu de ce dar nu-l văd campon pe Martin Îți zic eu de ce nu l vezi, Motivul are un nume: Peco. Și uzina din spatele lui. Știi tu, analiza de date care în mare parte din timp ii dau o moto setata perfect. (Nu a fost cazul gp. Trecut) Dacă era și JM la uzina poate era peste Peco,dracu știe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Nu zici rău. Și cu prima parte și cu a 2a - uzina aia și oamenii din spatele lui contează enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 La 06.04.2024 la 14:50, damager a spus: JM merita un titlu. Si nu il va lua cu Aprilia in urmatorii 2 ani. Eu sper sa ajunga la uzina Nu stiu cu Aprilia, desi motoreta aia poate mai mult decat o arata pilotii care o piloteaza, insa cu siguranta nu va lua titlul cu Pramac. Are doua optiuni: ori pleaca la Aprilia, unde va ajunge rapid pilotul nr 1 si va avea cel mai important cuvant in ceea ce priveste directia pe care o va lua motoreta (plus ca se va putea implica de la inceput in proiect dupa marea resetare), practic dobandind acelasi statut ca si Bagnaia la Ducati, ori... nu stiu ce optiuni ar mai avea... ma tem ca daca Ducati nu il promoveaza la uzina, singura solutie este sa ramana la Pramac. Acum 5 ore, frigider a spus: Îți zic eu de ce nu l vezi, Motivul are un nume: Peco Nu, motivul nu este Peco, ci locul pe care il ocupa Peco in tot ce inseamna Peco in angrenajul Ducati. Este pilotul desemnat de bossi sa ia titlul si are tot sprijinul in acest sens, de la motocicleta, echipa, pana la mijloace mai putin... conventionale. Peco nu are cine stie ce stofa de campion, oricum nu una care sa faca din el dublu sau triplu campion mondial. Tot grupul Ducati a lucrat pentru el. Acum 9 ore, Method a spus: ......,Yamaha?Au dat 12 mil lui Q si ei au buget gen 40-50 Bai sa stii ca anul asta nici eu...cu intrarea lui MM se schimba putin jocurile,nu mai e doar intre ei 2. Aici esti depasit de realitate, 45 de milioane aveau buget Suzuki, in anul in care s-au retras. Yamaha avea atunci un buget peste 60 de milioane, iar prin 2022 unul din bossii de la KTM spunea intr-un interviu, ca pentru a putea termina pe podium, o echipa trebuie sa aibe un buget de minimum 70-75 de milioane de dolari. Anul asta, foarte probabil, bugetele bat spre 90-100 de milioane, iar Yamaha si Honda nu pot fi nici ele departe de sumele astea, avand in vedere ca concesiile sunt mari mancatoare de bani. Disclamer: toate datele pe care le-am vehiculat, sunt luate din presa vremii (acestea pot varia de la o sursa la alta), fara a avea acces la documentele financiar/contabile ale echipelor. Asadar, pana la proba contrarie, aceste date vor fi luate ca baza de discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 @Method fac pariu pe ce vrei tu la modul cel mai serios ca ori MM ori JM va fi la Ducati din 2025. Nici un Bezechi nici un Bastianini... Vei vedea ca te înșeli amarnic. Iar JM va merge la Aprilia in locul lui Espargaro care se va retrage. Are o vârstă. Deci iti dau deja doua pronosticuri aproape certe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Dacă la jumătatea campionatului Bestia are 50 puncte avans fata de JM și MM, mai crezi ca Ducati ii semnează pe vreunul din cei doi din urmă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Da. Pentru ca Ducati s-au lămurit deja cu el. Chestia asta cu echipele - noi ii vedem din exterior ca o familie unde membri se ajută se sprijină etc.. cand de fapt e doar un business. Pilotii sun angajați, se duc la muncă, isi fac treaba. Aia e tot. Bastianini a fost, l-au vazut, next. Ei cu el deja au iesit pe minus tot anul trecut. Nu mai poate recupera nimic oricâte puncte ar aduna. Mai degrabă are JM șanse decat el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Anul trecut nu a fost vina lui Basti, nu a vrut el sa fie accidentat de către Marini și sa lipsească jumătate de an. Apoi e clar ca pierzând jumătate de sezon nu mai putea face mare lucru. Cum ai zis chiar tu, e un business, ala mai bun va fi preferat,nu ca e MM, ca e italian, ca e mai cu freza într-o parte, etc. Performanta primează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Chiar nu contează de ce nu a avut rezultate, evident ca nu a fost vina lui. Dar la oamenii cu bani cand tragi linie tot cu minus dă. Vom vedea oricum în curând. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 Acum 6 ore, xt600 a spus: Nu stiu cu Aprilia, desi motoreta aia poate mai mult decat o arata pilotii care o piloteaza, insa cu siguranta nu va lua titlul cu Pramac. Are doua optiuni: ori pleaca la Aprilia, unde va ajunge rapid pilotul nr 1 si va avea cel mai important cuvant in ceea ce priveste directia pe care o va lua motoreta (plus ca se va putea implica de la inceput in proiect dupa marea resetare), practic dobandind acelasi statut ca si Bagnaia la Ducati, ori... nu stiu ce optiuni ar mai avea... ma tem ca daca Ducati nu il promoveaza la uzina, singura solutie este sa ramana la Pramac. Nu, motivul nu este Peco, ci locul pe care il ocupa Peco in tot ce inseamna Peco in angrenajul Ducati. Este pilotul desemnat de bossi sa ia titlul si are tot sprijinul in acest sens Acum 6 ore, xt600 a spus: Aici esti depasit de realitate, 45 de milioane aveau buget Suzuki, in anul in care s-au retras. Yamaha avea atunci un buget peste 60 de milioane, iar prin 2022 unul din bossii de la KTM spunea intr-un interviu, ca pentru a putea termina pe podium, o echipa trebuie sa aibe un buget de minimum 70-75 de milioane de dolari. Anul asta, foarte probabil, bugetele bat spre 90-100 de milioane, iar Yamaha si Honda nu pot fi nici ele departe de sumele astea, avand in vedere ca concesiile sunt mari mancatoare de bani. Disclamer: toate datele pe care le-am vehiculat, sunt luate din presa vremii (acestea pot varia de la o sursa la alta), fara a avea acces la documentele financiar/contabile ale echipelor. Asadar, pana la proba contrarie, aceste date vor fi luate ca baza de discutie. Se prea poate,nu am mai cautat demult bugetele. Oricum,imi vine greus sa cred ca din moment ce ii dau 12 mil/an lui Q,ar lua inca un pilot care sa aiba pretentii salariale apropiate.Cred ca vor semna in continuare cu Rins pt locul 2 - in Q au sageata varful de lance,iar in Rins au un pilot capabil si destul de rapid,pe care sunt convins ca nu il platesc foarte mult. Acum 2 ore, B.B. a spus: @Method fac pariu pe ce vrei tu la modul cel mai serios ca ori MM ori JM va fi la Ducati din 2025. Nici un Bezechi nici un Bastianini... Vei vedea ca te înșeli amarnic. Iar JM va merge la Aprilia in locul lui Espargaro care se va retrage. Are o vârstă. Deci iti dau deja doua pronosticuri aproape certe.. Sper sa ai dreptate.M-as bucura,sincer iti zic,mai ales cu prima parte.Chiar daca nu cred deloc chestia asta,sper sa nu fie cum zic eu,ci cum zici tu,si sa avem un pilot capabil si pe al 2lea Ducati. Eu zic ca JM va merge la aprilia in locul lui Vinales,si il vor pastra pe AE. Acum 19 minute, B.B. a spus: Chiar nu contează de ce nu a avut rezultate, evident ca nu a fost vina lui. Dar la oamenii cu bani cand tragi linie tot cu minus dă Ete fleosc - "nu a fost vina lui"...ce prostii sunt astea ?Da a cui a fost vina? Din vina cui nu a mers bine tot anul - pana si accidentarea din prima etapa de la Portimao 2023 a fost in mare masura vina lui - in 2 viraje a venit de pe 2-3 pana pe 7-8 unde l-a articulat...Marini? Cand te califici pe coispe te expui.Cand gresesti si ajungi in pluton te expui. Pecco de ce a mers bine?Bez a fost si el accidentat de ce a mers bine? Pe acelasi sistem nu a fost vina lui MM ca a stat accidentat 3 ani dupa Jerez 2020,a fost nesimtita aia de motoreta de vina ca l-a lovit in brat nu?Daca o dam in de-astea... Oricum,daca merge anul asta precum a mers in primele 2 curse,eu zic ca Bastianini are locul aproape garantat pt urmatorii 2 ani la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.