Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Daca imi amintesc bine, in anul in care MM a castigat primul sau titlu cu Honda, pentru HRC se vehicula un buget de cca 400 mil $, iar pentru Yamaha cam 300 mil. $. Diferenta s-a vazut.. in timp ce Honda avea celebra cutie full seamless, Yamaha o ardea cu cea clasica. Banuiesc ca aici intra toate cheltuielile: cercetare, linii de productie, personal pentru partea de productie, PR, publicitate, etc, cu alte cuvinte, nu numai echipa propriuzisa. Cifrele erau date intr-un articol, din pacate nu il gasesc, pentru a le confirma. Oricum, ideea este ca diferentele de buget intre echipele de client si cele de uzina sunt astronomice.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tare curios sunt de unde au fost scoase cifrele alea. La asa bugete, salariile erau la nivelul F1, poate mai mari.

 

Eu le stiam asa:

- Honda aproximativ 80 de milioane;

- Yamaha aproximativ 60 de milioane;

- Saracii de la Ducati aproximativ 30 si ceva de milioane.

 

Pentru cutia seamless se vehicula un pret de 600000 de euro cand a fost introdusa. Probabil ca a mai scazut in timp. Nu tocau aia o cutie pe cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am spus mai sus, probabil au bagat acolo toate cheltuielile, inclusiv cele din spatele echipei propriuzise de la circuit. Ia cifrele doar cu titlu de speculatie... am citit articolul acum cativa ani si pot sa ma insel, insa imi aduc aminte ca am fost uimit, la vremea respectiva, de cifrele vehiculate. Pe vremea aia, daca nu ma insel, Honda si Yamaha aveau electronica proprie, daca nu ma insel. Si aia era o gaura neagra, care inghitea o mare parte din buget.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ar fi fost interesant de vazut... Evident, in conditiile in care ar fi beneficiat de aceeasi motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a ajuns intr o astfel de pozitie dupa ce a castigat o cursa si a demonstrat ca mai poate. Nu l-au luat direct in motogp degeaba iar la moto3 era senzatie chiar daca a pierdut titlul.

In doi, trei ani daca devine mai temperamental, pe directia Dovi, zic ca se poate bate la titlu.


» Post actualizat in 03 Dec 2017 20:36
Pasini Tests The Suter 500 2 Stroke

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Nu e ciudat deloc. Doar ca in locurile cu frig,zapada se foloseste un alt tip de asfalt cu o cu totul alta compozitie chimica. E scump de numai,dar se poate turna fara probleme când ninge si până la -35C. In romania se toarna cel mai ieftin aafalt pe orice vreme.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa mai vindem ceva teren unor straini, poate fac peste iarna vreo pista de motogp

 

 

Asta in timp ce firea da la lopata prin Bucuresti si johannis la pedale prin Cotroceni :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Din 2019, la Moto 2, pe langa motoare mai mari de 765cmc, ECU o sa aibe Launch Control, functie de frana de motor, etc

https://www.crash.net/motogp/feature/905246/1/moto2-ecu-launch-torque-and-enginebraking-controls

 

Sa vezi de acum start-uri perfecte...


» Post actualizat in 17 Sep 2018 10:17

Soundtrack

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă o să fie același spec pentru toată lumea toți vor lua "starturi perfecte". Meh.

 

Noile motociclete vor fi mai apropiate de cele de MGP, pentru piloți va fi deci un lucru pozitiv. Pentru noi... Meh. Bine că scăpăm de sunetul de mixer turbat pe care-l avem acum la Moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2019, la Moto 2, pe langa motoare mai mari de 765cmc, ECU o sa aibe Launch Control, functie de frana de motor, etc

https://www.crash.net/motogp/feature/905246/1/moto2-ecu-launch-torque-and-enginebraking-controls

 

Sa vezi de acum start-uri perfecte...

» Post actualizat in 17 Sep 2018 10:17

 

Soundtrack

Bordul pare a fi cel de pe motocicletele de serie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Just for fun, este cineva de pe aici care participa la "jocul" organizat pe site-ul oficial MotoGP? Ma refer la cel numit League, in care trebuie sa gasesti ordinea cat mai corecta a pilotilor ce vor termina in puncte urmatoarea cursa. Daca da, cum stati?

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...