xt600 Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 (editat) Daca imi amintesc bine, in anul in care MM a castigat primul sau titlu cu Honda, pentru HRC se vehicula un buget de cca 400 mil $, iar pentru Yamaha cam 300 mil. $. Diferenta s-a vazut.. in timp ce Honda avea celebra cutie full seamless, Yamaha o ardea cu cea clasica. Banuiesc ca aici intra toate cheltuielile: cercetare, linii de productie, personal pentru partea de productie, PR, publicitate, etc, cu alte cuvinte, nu numai echipa propriuzisa. Cifrele erau date intr-un articol, din pacate nu il gasesc, pentru a le confirma. Oricum, ideea este ca diferentele de buget intre echipele de client si cele de uzina sunt astronomice. Editat Octombrie 6, 2017 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Tare curios sunt de unde au fost scoase cifrele alea. La asa bugete, salariile erau la nivelul F1, poate mai mari. Eu le stiam asa: - Honda aproximativ 80 de milioane; - Yamaha aproximativ 60 de milioane; - Saracii de la Ducati aproximativ 30 si ceva de milioane. Pentru cutia seamless se vehicula un pret de 600000 de euro cand a fost introdusa. Probabil ca a mai scazut in timp. Nu tocau aia o cutie pe cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 (editat) Asa cum am spus mai sus, probabil au bagat acolo toate cheltuielile, inclusiv cele din spatele echipei propriuzise de la circuit. Ia cifrele doar cu titlu de speculatie... am citit articolul acum cativa ani si pot sa ma insel, insa imi aduc aminte ca am fost uimit, la vremea respectiva, de cifrele vehiculate. Pe vremea aia, daca nu ma insel, Honda si Yamaha aveau electronica proprie, daca nu ma insel. Si aia era o gaura neagra, care inghitea o mare parte din buget. Editat Octombrie 6, 2017 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 8, 2017 Share Postat Noiembrie 8, 2017 Moaste! https://www.motorsport.com/motogp/news/stoner-could-have-beaten-marquez-in-straight-fight-975721/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Moaste! https://www.motorsport.com/motogp/news/stoner-could-have-beaten-marquez-in-straight-fight-975721/ Ar fi fost interesant de vazut... Evident, in conditiile in care ar fi beneficiat de aceeasi motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Ce besini... Puteam sa... Bah ma lasi? Si eu puteam să-l bat pe Federer daca nu ma lasam de tenis acum 15 ani. ) Povesti de babe la tara pe bancuta din fata portii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Cred ca ar fi avut totusi mai multe sanse Stoner sa I-o dea lu' Marcel decat tu lui Federer )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Mai stii, poate a vrut sa fie si el tare-n penis si zanul n-a auzit bine... Deci: brusli il bate pe vandam? Da pe ciac noris? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Cred ca ar fi avut totusi mai multe sanse Stoner sa I-o dea lu' Marcel decat tu lui Federer )) Daca erai ironic, slabuta ironia. Daca erai serios, ma abtin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Noiembrie 13, 2017 Share Postat Noiembrie 13, 2017 Eh, glumeam si eu. O data cu batranetea paleste si calitatea glumelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Stoner is back http://www.pramacracing.com/en/2017/11/superb-debut-for-jack-miller-5th-fastest-on-the-first-day-of-testing-with-octo-pramac-racing-petrux-works-on-the-set-up/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Stoner is back http://www.pramacracing.com/en/2017/11/superb-debut-for-jack-miller-5th-fastest-on-the-first-day-of-testing-with-octo-pramac-racing-petrux-works-on-the-set-up/ Vezi ce poate dacă e călare pe altceva decât hârbul ăla de la Marc VDS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Omul a ajuns intr o astfel de pozitie dupa ce a castigat o cursa si a demonstrat ca mai poate. Nu l-au luat direct in motogp degeaba iar la moto3 era senzatie chiar daca a pierdut titlul. In doi, trei ani daca devine mai temperamental, pe directia Dovi, zic ca se poate bate la titlu. » Post actualizat in 03 Dec 2017 20:36 Pasini Tests The Suter 500 2 Stroke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 http://www.motogp.com/en/news/2018/03/22/kymiring-construction-continues-in-finland/253505 Cam ciudat.... credeam ca doar in Romania se asfalteaza cand ninge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Nu e ciudat deloc. Doar ca in locurile cu frig,zapada se foloseste un alt tip de asfalt cu o cu totul alta compozitie chimica. E scump de numai,dar se poate turna fara probleme când ninge si până la -35C. In romania se toarna cel mai ieftin aafalt pe orice vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 eu zic sa mai vindem ceva teren unor straini, poate fac peste iarna vreo pista de motogp Asta in timp ce firea da la lopata prin Bucuresti si johannis la pedale prin Cotroceni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 1, 2018 Autor Share Postat August 1, 2018 (editat) O opinie https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/now-proud-cock-bit-upset Editat August 1, 2018 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 O opinie https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/now-proud-cock-bit-upset Intetesanta perspectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 5, 2018 Share Postat August 5, 2018 Un articol interesant: https://www.crash.net/motogp/feature/902516/1/jarvis-talks-yamaha-win-drought-upgrades-sepang-team/2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 (editat) Din 2019, la Moto 2, pe langa motoare mai mari de 765cmc, ECU o sa aibe Launch Control, functie de frana de motor, etc https://www.crash.net/motogp/feature/905246/1/moto2-ecu-launch-torque-and-enginebraking-controls Sa vezi de acum start-uri perfecte... » Post actualizat in 17 Sep 2018 10:17Soundtrack Editat Septembrie 17, 2018 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Dacă o să fie același spec pentru toată lumea toți vor lua "starturi perfecte". Meh. Noile motociclete vor fi mai apropiate de cele de MGP, pentru piloți va fi deci un lucru pozitiv. Pentru noi... Meh. Bine că scăpăm de sunetul de mixer turbat pe care-l avem acum la Moto2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Din 2019, la Moto 2, pe langa motoare mai mari de 765cmc, ECU o sa aibe Launch Control, functie de frana de motor, etc https://www.crash.net/motogp/feature/905246/1/moto2-ecu-launch-torque-and-enginebraking-controls Sa vezi de acum start-uri perfecte... » Post actualizat in 17 Sep 2018 10:17 Soundtrack Bordul pare a fi cel de pe motocicletele de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 (editat) Just for fun, este cineva de pe aici care participa la "jocul" organizat pe site-ul oficial MotoGP? Ma refer la cel numit League, in care trebuie sa gasesti ordinea cat mai corecta a pilotilor ce vor termina in puncte urmatoarea cursa. Daca da, cum stati? Editat Octombrie 28, 2018 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.