Cavaleru Postat Mai 7, 2022 Share Postat Mai 7, 2022 (editat) Mir la Honda, Rins la Aprilia (evident in locul lu MV)? Editat Mai 7, 2022 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 7, 2022 Share Postat Mai 7, 2022 https://m.gpone.com/en/2022/05/06/motogp/marquez-every-day-is-a-challenge-everyone-is-waiting-for-you-to-come-back-but-with Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 7, 2022 Share Postat Mai 7, 2022 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: Mir la Honda, Rins la Aprilia (evident in locul lu MV)? Rins va trece de la 4L la V4, nu? Mir la fel, 4L la ... cat naiba e honda aia? V5? o sa fie greu presupun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 17 ore, frigider a spus: Rins va trece de la 4L la V4, nu? Mir la fel, 4L la ... cat naiba e honda aia? V5? o sa fie greu presupun? nu cred ca o sa aibe probleme precum MV.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 1 oră, Cavaleru a spus: nu cred ca o sa aibe probleme precum MV.. Chiar sunt curios daca Aprilia țin de MV. Teoretic ar trebui sa nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 dupa declaratia aia cu eu nu stiu, nu pot sa fiu rapid cu motocicleta asta, eu nu-mi schimb stilu, schimbati voi motoreta... il dadeam de-a dura pe topoganu de gunoi... pai aprilia ti-a dat mare sansa si tu te pishi pe ea. du-te la pensie baietu... nu degeaba a renuntat Yamaha asa la el. sa emiti atatea pretentii si fitze in conditiile in care tu esti batut constant de coechipier.. mi-ar fi rusine, as baga capu in coltul ala de boxa si asta cauta solutiile care le am la indemana sa fiu rapid, schimbarea stilului fiind cea mai la indemana. nu poti sa te astepti sa fie motoreta adaptata sa mearga ca yamaha in conditiile in care ai alta arhitectura a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Mare dezamagire baiatul asta (MV). Ma gandesc, ca dupa ultimele lui declaratii, Aprilia s-a autosesizat... adica ezita sa ii ofere un nou contract lui Aleix, care a tras ca un caine pentru echipa, a adus rezultate, etc si il pastreaza pe Maravilla? Ar fi suprema prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 4 ore, Cavaleru a spus: dupa declaratia aia cu eu nu stiu, nu pot sa fiu rapid cu motocicleta asta, eu nu-mi schimb stilu, schimbati voi motoreta... il dadeam de-a dura pe topoganu de gunoi... dep Acum 4 ore, Cavaleru a spus: ... nu degeaba a renuntat Yamaha asa la el. si acolo a stat 5 ani. 1 oră în urmă, xt600 a spus: Aprilia s-a autosesizat... adica ezita sa ii ofere un nou contract lui Aleix, care a tras ca un caine pentru echipa, a adus rezultate, etc si il pastreaza pe Maravilla? Ar fi suprema prostie. poate asteapta brusc sa inceapa sa castige MV si sa ii dea salariu mai mic lui Aleix? sper sa nu fie cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 1 oră în urmă, xt600 a spus: Mare dezamagire baiatul asta (MV). Ma gandesc, ca dupa ultimele lui declaratii, Aprilia s-a autosesizat... adica ezita sa ii ofere un nou contract lui Aleix, care a tras ca un caine pentru echipa, a adus rezultate, etc si il pastreaza pe Maravilla? Ar fi suprema prostie. Exact ce spuneam inca inainte de inceperea sezonului cand am aflat ca MV a semnat cu Aprilia. O sa faca caca.tul praf si uite asa, italienii mai stau minim un an intr-un singur pilot. Nu de alta, dar probabil vor sa aprofundeze lucrurile, pentru ca fac treaba asta de vreo 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 4 minute, MirceaB a spus: si uite asa, italienii mai stau minim un an intr-un singur pilot. Nu de alta, dar probabil vor sa aprofundeze lucrurile, pentru ca fac treaba asta de vreo 4 ani. Daca sunt baieti destepti si se misca repede, pot lua la pachet doi piloti foarte buni. Desigur, daca Honda sau Yamaha nu s-au miscat deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Ups, javra își atinge limitele răbdarii https://www.motorcyclesports.net/articles/lin-jarvis-asks-franco-morbidelli-for-aggressiveness-it-is-clear-that-the-bike-has-the-ability-to-go-faster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 2 ore, danypop a spus: Ups, javra își atinge limitele răbdarii https://www.motorcyclesports.net/articles/lin-jarvis-asks-franco-morbidelli-for-aggressiveness-it-is-clear-that-the-bike-has-the-ability-to-go-faster daca doar Morbi se zbatea intelegeam. totusi se pare ca Yamaha a reusit sa faca o a-la-HRC: o moto pe care doar 1 pilot poate merge decent / castiga. de unde era cea mai dorita moto ca era "prietenoasa" LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 29 minute, frigider a spus: daca doar Morbi se zbatea intelegeam. Pai ai cumva pretenții de la Dovi? E pensionar, îl doare la banană. Sa nu crezi ca trage de mobra aia sa se rupă acum la finalul carierei. Oricum nu ar face mare lucru cu o mobra de client. Binder nu a fost vreun pilot nici la moto3 deci sper ca nu ai pretenții de la el. Asa ca da, Morbi ar trebui să fie acolo la nivelul lui Q exact cu mobra pe care o are acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 +1, mai ales ca Morbi a fost vicecampion pe Yamaha, nu se poate spune ca nu cunoaste motocicleta si ca nu se poate adapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 30 minute, danypop a spus: Pai ai cumva pretenții de la Dovi? E pensionar, îl doare la banană. Sa nu crezi ca trage de mobra aia sa se rupă acum la finalul carierei. Oricum nu ar face mare lucru cu o mobra de client. Binder nu a fost vreun pilot nici la moto3 deci sper ca nu ai pretenții de la el. Asa ca da, Morbi ar trebui să fie acolo la nivelul lui Q exact cu mobra pe care o are acum dovi nu s-a adaptat. se aud zvonuri ca se retrage la jumatea sezonului. oricum, mult sub asteptari de slab. se bucura aprilia ca nu l-au luat. Acum 26 minute, bmdbmw a spus: +1, mai ales ca Morbi a fost vicecampion pe Yamaha, nu se poate spune ca nu cunoaste motocicleta si ca nu se poate adapta. corect, dar dubios in acelasi timp, asa mare scadere de forma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 toate i se trag de la accidentarea aia din 2021 de dupa Germania, cand a stat pe tusa vreo 5 etape... de atunci nu se mai regaseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 (editat) On 07.05.2022 at 21:56, Cavaleru said: Mir la Honda, Rins la Aprilia (evident in locul lu MV)? În momentul de față, Honda pare cea mai bună variantă pentru Mir. De văzut însă dacă face Yamaha vreo manevră contractuală să-l scoată pe Morbidelli (teoretic are contract până la sfârșitul anului viitor) de la echipa oficială. Ar fi foarte interesantă o echipă Yamaha cu Quartararo și Mir. Rins nu cred că are loc la (echipa oficială) Aprilia. Rivola a spus deja (după treaba cu Suzuki) că prioritatea este să-i rețină pe Aleix și Viñales. La acum arată lucrurile acum Rins nu ar avea loc decât la o echipă de client. On 07.05.2022 at 23:04, frigider said: cat naiba e honda aia? V5? Numărul maxim de pistoane este limitat la 4 în MotoGP. Toată lumea merge cu V4 (la 90 de grade, în afară de KTM) sau 4 în linie (doar Yamaha va rămâne cu configurația asta). Editat Mai 9, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 nu-i inteleg pe cei de la Aprilia dc ar trage de cainele mort pe nume MV. Jur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 (editat) Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Honda pare cea mai bună variantă pentru Mir. De văzut însă dacă face Yamaha vreo manevră contractuală să-l scoată pe Morbidelli (teoretic are contract până la sfârșitul anului viitor) de la echipa oficială. ciudat ca sunt contracte dar nu sunt, manevre etc. pentru noi e bine, pt pilotii care vin e bine, pt cei care pleaca nu e bine. Editat Mai 9, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 8 minute, frigider a spus: pt pilotii care vin e bine, pt cei care pleaca nu e bine. Hagi, tu esti mah?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 26 minute, TETEA. a spus: Hagi, tu esti mah?! pe acolo pe undeva dar vezi? zici ca esti semnat si te baga baietii in sedinta, intri semnat, iesi liber de contract. na c-am facut si-o rima. clauze de reziliere, ceva bani acolo sa te mai calemzi putin dar loc in GP? de unde? ca nu prea mai sunt + e bataie mare pe ele. e bine pt show pt ca aia care se zbat sunt zburati. e o jungla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Era o gluma. Pana la urma Suzuki a declarat oficial ceva? Ca n-am mai urmarit. Si cum o dau la pace cu Dorna? Ca nu e asa usor. Cred ca vor plati pe clauze si amenzi mai mult decat ar fi cheltuit in doi ani de curse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 nu s-a anuntat nimic oficail si nu rasufla nimic inca, se negociaza probabil clauzele iesirii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 1 hour ago, TETEA. said: Pana la urma Suzuki a declarat oficial ceva? Încă nu, dar este normal. Toată săptămâna trecută a fost liberă în Săptămâna asta se vor face probabil comunicări oficiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/theres-less-and-less-overtaking-in-motogp-and-thats-a-problem Here’s an interesting fact about yesterday’s Spanish Grand Prix at Jerez: if it hadn’t been for Marc Márquez there would’ve been only one overtaking manoeuvre among the top seven after the first of the 25 laps. .... MotoGP owners Dorna have spent the last dozen years rewriting the technical rules to narrow the gap between the fastest and slowest bikes, by making all the bikes basically the same, with 81mm-bore four-cylinder engines, same-for-everyone electronics and same-for-everyone tyres. The gap is now much, much narrower than it’s ever been, which is why the racing is closer than it’s ever been. ... The downforce aero also makes overtaking difficult because the motorcycles now create such a large vacuum in their wake that it’s impossible for a rider to brake behind another rider, because there’s no air resistance helping him to stop and he’s got no downforce on the front tyre. Plus there’s dirty air too, washing around either side of the vacuum. All in all, this makes it difficult for riders to get close enough to set up a pass on the brakes. .... So what should Dorna do? I’m no expert but perhaps they should get MotoGP’s director of technology Corrado Cecchinelli working on CFD (computer-flow dynamics) programmes and in wind tunnels, trying to write new aero rules that allow enough downforce to keep the front wheel in contact with the ground at high speed, but not so much that getting close enough to a motorcycle to try an overtake becomes extremely different. Also, Michelin needs to improve its front tyre. The French company is working on a new front that’s less sensitive to heat and pressure changes but this might not be ready until 2024 or 2025. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.