Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

Mir la Honda, Rins la Aprilia (evident in locul lu MV)? :D

Rins va trece de la 4L la V4, nu?

Mir la fel, 4L la ... cat naiba e honda aia? V5?

o sa fie greu presupun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, frigider a spus:

Rins va trece de la 4L la V4, nu?

Mir la fel, 4L la ... cat naiba e honda aia? V5?

o sa fie greu presupun?

 

nu cred ca o sa aibe probleme precum MV..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa declaratia aia cu eu nu stiu, nu pot sa fiu rapid cu motocicleta asta, eu nu-mi schimb stilu, schimbati voi motoreta... il dadeam de-a dura pe topoganu de gunoi...

 

pai aprilia ti-a dat mare sansa si tu te pishi pe ea. du-te la pensie baietu... nu degeaba a renuntat Yamaha asa la el.

 

sa emiti atatea pretentii si fitze in conditiile in care tu esti batut constant de coechipier..  mi-ar fi rusine, as baga capu in coltul ala de boxa si asta cauta solutiile care le am la indemana sa fiu rapid, schimbarea stilului fiind cea mai la indemana. nu poti sa te astepti sa fie motoreta adaptata sa mearga ca yamaha in conditiile in care ai alta arhitectura a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare dezamagire baiatul asta (MV). Ma gandesc, ca dupa ultimele lui declaratii, Aprilia s-a autosesizat... adica ezita sa ii ofere un nou contract lui Aleix, care a tras ca un caine pentru echipa, a adus rezultate, etc si il pastreaza pe Maravilla? Ar fi suprema prostie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

dupa declaratia aia cu eu nu stiu, nu pot sa fiu rapid cu motocicleta asta, eu nu-mi schimb stilu, schimbati voi motoreta... il dadeam de-a dura pe topoganu de gunoi...

dep

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

... nu degeaba a renuntat Yamaha asa la el.

si acolo a stat 5 ani.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Aprilia s-a autosesizat... adica ezita sa ii ofere un nou contract lui Aleix, care a tras ca un caine pentru echipa, a adus rezultate, etc si il pastreaza pe Maravilla? Ar fi suprema prostie. 

poate asteapta brusc sa inceapa sa castige MV si sa ii dea salariu mai mic lui Aleix?

sper sa nu fie cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Mare dezamagire baiatul asta (MV). Ma gandesc, ca dupa ultimele lui declaratii, Aprilia s-a autosesizat... adica ezita sa ii ofere un nou contract lui Aleix, care a tras ca un caine pentru echipa, a adus rezultate, etc si il pastreaza pe Maravilla? Ar fi suprema prostie. 

Exact ce spuneam inca inainte de inceperea sezonului cand am aflat ca MV a semnat cu Aprilia. O sa faca caca.tul praf si uite asa, italienii mai stau minim un an intr-un singur pilot. Nu de alta, dar probabil vor sa aprofundeze lucrurile, pentru ca fac treaba asta de vreo 4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, MirceaB a spus:

 si uite asa, italienii mai stau minim un an intr-un singur pilot. Nu de alta, dar probabil vor sa aprofundeze lucrurile, pentru ca fac treaba asta de vreo 4 ani.

Daca sunt baieti destepti si se misca repede, pot lua la pachet doi piloti foarte buni. Desigur, daca Honda sau Yamaha nu s-au miscat deja... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

daca doar Morbi se zbatea intelegeam.

 

totusi se pare ca Yamaha a reusit sa faca o a-la-HRC: o moto pe care doar 1 pilot poate merge decent / castiga.

de unde era cea mai dorita moto ca era "prietenoasa" LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, frigider a spus:

daca doar Morbi se zbatea intelegeam.

 

Pai ai cumva pretenții de la Dovi? E pensionar, îl doare la banană. Sa nu crezi ca trage de mobra aia sa se rupă acum la finalul carierei. Oricum nu ar face mare lucru cu o mobra de client. Binder nu a fost vreun pilot nici la moto3 deci sper ca nu ai pretenții de la el. Asa ca da, Morbi ar trebui să fie acolo la nivelul lui Q exact cu mobra pe care o are acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, danypop a spus:

Pai ai cumva pretenții de la Dovi? E pensionar, îl doare la banană. Sa nu crezi ca trage de mobra aia sa se rupă acum la finalul carierei. Oricum nu ar face mare lucru cu o mobra de client. Binder nu a fost vreun pilot nici la moto3 deci sper ca nu ai pretenții de la el. Asa ca da, Morbi ar trebui să fie acolo la nivelul lui Q exact cu mobra pe care o are acum

dovi nu s-a adaptat.

se aud zvonuri ca se retrage la jumatea sezonului. oricum, mult sub asteptari de slab.

se bucura aprilia ca nu l-au luat. 

Acum 26 minute, bmdbmw a spus:

+1, mai ales ca Morbi a fost vicecampion pe Yamaha, nu se poate spune ca nu cunoaste motocicleta si ca nu se poate adapta.

corect, dar dubios in acelasi timp, asa mare scadere de forma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.05.2022 at 21:56, Cavaleru said:

Mir la Honda, Rins la Aprilia (evident in locul lu MV)? :D

 

În momentul de față, Honda pare cea mai bună variantă pentru Mir. De văzut însă dacă face Yamaha vreo manevră contractuală să-l scoată pe Morbidelli (teoretic are contract până la sfârșitul anului viitor) de la echipa oficială. Ar fi foarte interesantă o echipă Yamaha cu Quartararo și Mir.

 

Rins nu cred că are loc la (echipa oficială) Aprilia. Rivola a spus deja (după treaba cu Suzuki) că prioritatea este să-i rețină pe Aleix și Viñales. La acum arată lucrurile acum Rins nu ar avea loc decât la o echipă de client.

 

On 07.05.2022 at 23:04, frigider said:

cat naiba e honda aia? V5?

 

Numărul maxim de pistoane este limitat la 4 în MotoGP. Toată lumea merge cu V4 (la 90 de grade, în afară de KTM) sau 4 în linie (doar Yamaha va rămâne cu configurația asta).

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Honda pare cea mai bună variantă pentru Mir. De văzut însă dacă face Yamaha vreo manevră contractuală să-l scoată pe Morbidelli (teoretic are contract până la sfârșitul anului viitor) de la echipa oficială.

ciudat ca sunt contracte dar nu sunt, manevre etc.

pentru noi e bine, pt pilotii care vin e bine, pt cei care pleaca nu e bine.

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, frigider a spus:

pt pilotii care vin e bine, pt cei care pleaca nu e bine.

 

Hagi, tu esti mah?! 😂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, TETEA. a spus:

 

Hagi, tu esti mah?! 😂

 

pe acolo pe undeva dar vezi?

zici ca esti semnat si te baga baietii in sedinta, intri semnat, iesi liber de contract. na c-am facut si-o rima.

clauze de reziliere, ceva bani acolo sa te mai calemzi putin dar loc in GP? de unde? ca nu prea mai sunt + e bataie mare pe ele.

 

e bine pt show pt ca aia care se zbat sunt zburati.

e o jungla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o gluma.

Pana la urma Suzuki a declarat oficial ceva? Ca n-am mai urmarit. 

Si cum o dau la pace cu Dorna? Ca nu e asa usor. Cred ca vor plati pe clauze si amenzi mai mult decat ar fi cheltuit in doi ani de curse...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, TETEA. said:

Pana la urma Suzuki a declarat oficial ceva?

 

Încă nu, dar este normal. Toată săptămâna trecută a fost liberă în 🇯🇵

 

Săptămâna asta se vor face probabil comunicări oficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/theres-less-and-less-overtaking-in-motogp-and-thats-a-problem

 

Here’s an interesting fact about yesterday’s Spanish Grand Prix at Jerez: if it hadn’t been for Marc Márquez there would’ve been only one overtaking manoeuvre among the top seven after the first of the 25 laps.

....

MotoGP owners Dorna have spent the last dozen years rewriting the technical rules to narrow the gap between the fastest and slowest bikes, by making all the bikes basically the same, with 81mm-bore four-cylinder engines, same-for-everyone electronics and same-for-everyone tyres. The gap is now much, much narrower than it’s ever been, which is why the racing is closer than it’s ever been.

...

The downforce aero also makes overtaking difficult because the motorcycles now create such a large vacuum in their wake that it’s impossible for a rider to brake behind another rider, because there’s no air resistance helping him to stop and he’s got no downforce on the front tyre. Plus there’s dirty air too, washing around either side of the vacuum. All in all, this makes it difficult for riders to get close enough to set up a pass on the brakes.

....

So what should Dorna do? I’m no expert but perhaps they should get MotoGP’s director of technology Corrado Cecchinelli working on CFD (computer-flow dynamics) programmes and in wind tunnels, trying to write new aero rules that allow enough downforce to keep the front wheel in contact with the ground at high speed, but not so much that getting close enough to a motorcycle to try an overtake becomes extremely different.

Also, Michelin needs to improve its front tyre. The French company is working on a new front that’s less sensitive to heat and pressure changes but this might not be ready until 2024 or 2025.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...