superbec Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Daca Yamaha ta are vibratii, atunci eu ce ar trebui sa montez pe DR-ul meu ? Stii ca mi-a rupt un suport de claxon, apoi inca unul, apoi suportul de la aparatoarea de lant, apoi suportul de cablu auto-decompresor si saptamana trecuta mi-a scos afara doua prezoane de la galeria evacuare ! Pune te rog, o poza cu cutia, poate imi vine vreo idee fa-i sincronizarea , am auzit ca e la moda muhahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) Cine se baga la un schimb de ambreiaj la Moto Guzzi, blocul mic? » Post actualizat in 29 May 2015 11:22 cam asta ar fi de facut seamana izbitor cu v35 immola2 o placere sa lucri la asa ceva on topic,, am cumparat de la stihl ulei de lant , daca o fi bun pt drujba... merge si la uns lantul mobrei Editat Mai 30, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Am mai uzat-o vreo 750 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Am dat a doua mana de vopsea pe capra+atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Azi am gresat rulmentii noi pe care am inceput deja sa-i montez. M-am delimitat de tabara celor care considera ca nu trebuie desfacut simeringul si ca fabrica stie mai bine cat si ce vaselina sa puna, adica asa - poze inainte de operatiune: - am pus rulmentii in gaz lampant si dupa putin timp i-am curatat de vaselina cu o pensula pentru vopsit. Nu trebuiesc rotiti cat nu au vaselina si nici suflati cu aer comprimat (tot pentru a nu se roti fara vaselina). - i-am suflat cu spray pentru contacte si i-am lasat putin sa se usuce la soare - next - i-am gresat cu vaselina castrol LMX, am rotit rulmentul si am eliminat surplusul de vaselina pentru a nu fi 100% plini (in functionare vaselina se mai deplaseasza spre exterior) - am gresat simeringurile si le-am montat la loc. Job done. Now you know how it's made! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 O treaba bine facuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) De ce ai curatat vaselina "de fabrica"? Ce se întâmpla daca adaugai vaselina pur și simplu peste? Editat Mai 31, 2015 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 @Baxxter Probabil vaselinele erau compatibile si nu s-ar fi intamplat nimic, dar urmand si eu alte tutoriale am procedat la inlaturarea ei si am pus un singur fel de "gem". Oricum cea de fabrica mi se pare cam putina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Asta stiu, si eu desfac toti rulmenții pentru gresare suplimentara dar nu curat vaselina de fabrica. Doar adaug peste, pana la simering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T_Robert Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Pana atunci ar merge pusa o poza cu MT-07 caci arata tare bine Revin cu poze. Am inlaturat ansamblul de semnalizari si am improvizat o prindere a numarului. Semnalizarile (benzi cu LED) sunt puse pe scarite. Problema e ca in lumina puternica (soare) nu se vad. Trebuie sa gasesc o alternativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 pe tablita de inmatriculare - ramificatie de la suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Revin cu poze. Am inlaturat ansamblul de semnalizari si am improvizat o prindere a numarului. Semnalizarile (benzi cu LED) sunt puse pe scarite. Problema e ca in lumina puternica (soare) nu se vad. Trebuie sa gasesc o alternativa. Fa rost de niste semnale autentice nu niste simple benzi cu leduri... Pacat de saraca mobra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Revin cu poze. Cu leduri ai multiple posibilitati de a imbunatati designul mobrei, dar nu se vad in soare ...... nu m-as risca cu ele (parerea mea). Editat Mai 31, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T_Robert Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Sunt de acrod cu voi ca nu e ok sa merg cu mobra asa. Le voi schimba cand pun mana pe ceva care sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey Emil Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Salut baieti,nu stiu ce parere aveati,dar eu asta am reusit sa mesteresc azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Vezi sa nu ramai fara talon. Sau sa fii confundat cu vreun OZN... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey Emil Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai maine voi ajunge la ITP si dupa la RAR E o banda cu leduri,trebuie omologata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am schimbat lantul de distributie la husqvarna,se aude demential acum,porneste la sfert,ce e ciudat ca am schimbat arcurile de ambreiaj si parca patineaza ambreiajul acum,arcurile sunt noi,originale si cumparate de la reprezentanta.S mai am o problema,daca vreau sa o pornesc cu socul tras imi da rateuri in carburator,daca nu ii trag socul porneste ok,si parca imi pare ca revine greu din ture,poate e doar ca imi pare mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am schimbat lantul de distributie la husqvarna,se aude demential acum,porneste la sfert,ce e ciudat ca am schimbat arcurile de ambreiaj si parca patineaza ambreiajul acum,arcurile sunt noi,originale si cumparate de la reprezentanta.S mai am o problema,daca vreau sa o pornesc cu socul tras imi da rateuri in carburator,daca nu ii trag socul porneste ok,si parca imi pare ca revine greu din ture,poate e doar ca imi pare mie Rateuri in carburator ....cauze 1) cand amestecul este saracit 2) cand jocul termic al supapei de admisie este mic ! daca ai schimbat lantul de distributie , banuiesc ca ai facut si jocul termic corect . Faptul ca da rateuri cu socul tras si revine greu din turatii este legat de jocul termic si reglajul corect al aprinderii . Despre ambreaj nu stiu ce sa zic ...oi fi schimbat arcurile ...dar restul? + reglajul cablului ( cursa libera ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am mai uzat-o vreo 750 km. in sfarsit UNUL cu cap!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Rateuri in carburator ....cauze 1) cand amestecul este saracit 2) cand jocul termic al supapei de admisie este mic ! daca ai schimbat lantul de distributie , banuiesc ca ai facut si jocul termic corect . Faptul ca da rateuri cu socul tras si revine greu din turatii este legat de jocul termic si reglajul corect al aprinderii . Despre ambreaj nu stiu ce sa zic ...oi fi schimbat arcurile ...dar restul? + reglajul cablului ( cursa libera ) Nu e cazul nu ai ce sa reglezi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Daca punctul de initiere al aprinderii este devansat , astfel ca scanteia se petrece inaintea inchiderii complete a supapei de admisie ....da rateuri in carburator ! Zic si eu ... Editat Iunie 1, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ce devansat sa fie cind e dat de un calculator. Nu are ce sa se deregleze acolo. S-a stricat, la gunoi, altu' nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Eu nu am de unde sti ce motor este in discutie si nici daca are aprindere electronica asistata , daca este carburatie sau injectie , daca este injectie K-jetronic sau Multi spot ....eu doar spun despre cauze si efecte in analiza defectului in discutie . Eu vorbesc numai din punct de vedere al diagnozei generale . Editat Iunie 1, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Ba ai de unde. Ti-a spus ca e un Husqvarna in 4 timpi pe carburatie. Editat Iunie 1, 2015 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.