kalator Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Mobra a primit o noua sa. Lucrare made by @dan. Schimbat ulei, vopsit aripa, carena far. Gata din nou de drum. Mai trebuie toba sa o schimb, dar nu stiu cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Tu încă mai ai releul de incarcare montat langa toba? N am mai văzut de mult. Toti le muta de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Da, este inca acolo. Are rost sa il mut? Nu stiu, intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Părerea mea este ca da.are rost.acum fiecare cum considera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Am reusit sa-i dau de cap la electromotor. Lipitura de la carbune parea buna... doar parea. Cand il desfaceam si il masuram in casa, avea continuitate. Cand il montam la loc se misca si nu mai facea contact. Dupa 3-4 demontari ieri si azi, se misca vizibil. Am refacut lipitura, sper sa tina. Ultima data cand am refacut-o nu am avut un ciocan de lipit prea bun si nu reuseam sa incing metalul bine... Editat Septembrie 6, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 azi am dat curent si am pornit zx9r si husqvarna i m-am plimbat un pic cu ele,la husqvarna trebuie schimbata bateriaiar la zx9r cred ca trebuie resucitata,sau schimbata.La ktm am unmblat la setarile de la suspensii,in sensul ca erau date pe soft(mobra am cumparato enduro,si cine o folosea se dadea pe campuri deci trebuia moale)pe spate nu este o diferenta uriasa,dar pe fata e de la cer la pamant,se cunoaste in special la franare.La iarna o sa desfac mobra,o sa curat ,schimb uleiul la amortizoarele de pe fata iar cel de pe spate o sa il duc probabil la rams plus daca am bani un upgrade de arc(asta este daca sunt mai "bine facut") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Geo, lipitura aia nu prea trebuie sa fie lipitura! Pe acolo trece un curent de ~120A la pornire, adica muuuult, daca ai o cat de mica rezistenta se va topi instant. Incearca sa ambutisezi cumva, adica sa presezi cumva firul in lamela indoita si abia dupa aia sa cositoresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Geo, lipitura aia nu prea trebuie sa fie lipitura! Pe acolo trece un curent de ~120A la pornire, adica muuuult, daca ai o cat de mica rezistenta se va topi instant. Incearca sa ambutisezi cumva, adica sa presezi cumva firul in lamela indoita si abia dupa aia sa cositoresti. Aia e lipitura veche, ce se vede in poza. Firul de la carbune e lipit din fabricatie, nu am treaba acolo... firul e lipit pe o lamela crestata, care se prinde pe o tija/lamela din capacul electromotorului. Problema mea a fost la lipirea lamelei pe tija de pe electromotor, pe care vine +. Adica unde se vede "mormanul" ala de cositor lipit prost ) E nevoie de minim 30-40w ca sa iasa o lipitura ok si eu asta iarna, cand am facut-o ultima data, aveam o porcarie de 15-20w. Acum am ciocan de 35w si pare sa faca treaba bine. A vazut vreo 6-7 porniri aseara, inca 2 azi si nu face figuri Daca totusi iar face probleme, ma duc la un electrician auto sa-i traga o lipitura cu un ciocan mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Azi am luat bateria de pe ea, am spalat-o luna si am pus-o in parcare . Cam devreme dar trebuie. Trebuie sa-i fac plinul zilele astea cand ajung prin oras cu bidonul si pe urma sa fac lista cu cele necesare pt la anul, dar mai e timp de studiat ce luam la babă..ca sigur nu se vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 "cam" devreme? foarte devreme as spune ce naiba... abia a inceput septembrie, mai sunt 2-3 luni de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) OK, Geo, am inteles atunci acea lipitura dintre 2 lamele trebuie sudata in puncte.... nu bat campii, stii lipiturile de la acumulatorii formati din mai multe celule, sunt niste lamele care se sudeaza in puncte de corpul celulei. Uite aici o "instalatie" home made ca sa-ti faci o idee (vezi mai pe la sfarsit). Asa ceva gasesti la cei care reconditionaeza acumulatori de laptop gen: GP bateries. Editat Septembrie 7, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Stiu ce spui si merci de sfaturi Dar nu e nevoie de lipitura asta, functioneaza si cu cositorire clasica cu fludor. Doar electricienii auto fac asta de zeci de ani. Ideea e sa incingi suficient de mult metalul ca sa adere bine (si mult) fludorul. Evident, cu decapare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Asa e. Dar m am lovit la mana si n am incotro. Mai plec, mai una alta si nu vreau sa vina vreun frig peste ea murdara sau ceva de genu. "cam" devreme? foarte devreme as spune ce naiba... abia a inceput septembrie, mai sunt 2-3 luni de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Aveam pedala la frana cam moale la Guzzi, mi s-a parut ca a aparut problema dupa ce am incercat un reglaj ca sa o pot sa calc mai usor. Azi in parcare la servici am zis sa incerc o aerisire. Si bineinteles am ramas total fara frana. Banuiala apoi a fost ca nu mai avea lichid in pahar, care e undeva bine ascuns sub sa / rezervor. Am mers acasa asa, cam nasol, pentru ca la Guzzi frana la pedala e de baza (actioneaza discul spate si un disc pe roata fata). Acolo am desfacut ce era de desfacut ca sa gasesc intradevar recipientul gol. Umplut, aerisit, ia umplu, iar aerisit, si acuma tine frana ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 "cam" devreme? foarte devreme as spune ce naiba... abia a inceput septembrie, mai sunt 2-3 luni de mers. corect, inca e devreme. Insa tre sa imi cumpar manere incalzite .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) corect, inca e devreme. Insa tre sa imi cumpar manere incalzite .. http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html gasesti pe la 230-270 lei ... superfaine! Sunt bune si vara pe ploaie Editat Septembrie 9, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Demontat crash bar-uri, suporti genti, tabla protectie evacuare, toate sablate. Urmeaza vopsire electrostatica, culoare rosie , pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 La giz le faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Vopsitul? vopsitul il face un prieten la el la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Cam ce preturi are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Nu stiu inca. Ce ai de vopsit. Sa stiu sa-i spun, sa faca un pret. Acum ii dau si eu prima data la vopsit. p.s. am incercat sa iti trimit in Pm, dar spune ca nu poti primi mesaje noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Scaritele de la mobra. Dar fara foot pegs (pedalele pe care pui picioarele). Le vreau negru mat texturat. Il poti intreba daca poate si pret? Cele de spate si cele de fata cu tit cu pedala de frana si schimbator pkus aripioarele ale care sunt negre deja. Ms Editat Septembrie 9, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Popular, negru, lovitura de ciocan? Il intreb maine si iti spun. daca nu poate texturat, merge doar negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Da, negru texturat si daca nu, negru mat simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Dar de ce te complici? Spray-ul negru nu mai are valoare? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.