GAMO Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Gata! A inceput livrarea! www.cycleworld.com au fost primii comentatori dupa lansarea de la Gran Canaria: http://www.cycleworld.com/2015/01/30/2015-ktm-1290-super-adventure-motorcycle-first-ride-review-photos-specifications/ Primul video: Din cate inteleg, intre KTM Adventure si Super Adventure diferentele exclusive sunt:- HHC - pornirea din panta...- MSR - patinarea ambreiajului la retrogradari agresive;- WP - suspensie semi-activa;- LED cornering - proiectoare care se aprind in trepte, in functie de inclinare;- cruise control;- rezervor de 30 litri;- 160 CP;- "super" concept.Am zis "exclusive" pentru ca nu se pot cumpara pentru Adventure.Cele care sunt incluse in pretul de platit pentru Super Adventure (1290), dar se pot cumpara si pentru Adventure (1190) sunt:- incalzire in manere, in saua riderului si in saua pasagerului - incluse in pachet "confort", impreuna cu parbriz inalt;- parbriz inalt (reglabil) - inclus in pachetul de mai sus;- crash bars - incluse in pachet cu alarma atc. sau separat.- proiectoare - nu le-am gasit, dar pot fi puse unele, fara "lumina dupa colt".Imi apare ca diferenta financiara intre modele justifica cu varf si indesat alegerea 1290 Super Adventure. Singurul "minus" pe care l-am gasit este un plus de 12 kg (229-217), din care cateva kg intra in crash-bar, la o dotare similara. Asadar, diferenta in kg este sub 10 kg, cu siguranta. Cat de grele sa fie fiarele de la crash bars?Primele reactii din presa (americana) invitata la testul de la Gran Canaria au fost de mare lauda. Probabil justificata. Am citit prognoze grele pentru BMW, in cele 3 articole aparute pana acum. Eu cred ca motocicleta asta va face revolutie in segmentul de top de "travel/adventure/enduro/sport-touring". » Post actualizat in 01 Feb 2015 16:47Motorcyclist comments: http://www.motorcyclistonline.com/2015-ktm-1290-super-adventure-first-ride-motorcycle-review » Post actualizat in 01 Feb 2015 16:49Motociclismo: http://www.motociclismo.it/ktm-11290-super-adventure-il-test-di-motociclismo-moto-60983 Editat Februarie 1, 2015 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Ramai mut in fata acestei motociclete. Este cu multi ani inaintea celorlalti. Ferice de cei ce si-o permit si pot s-o stapaneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Pe bune? HHC - pornirea din panta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 o da, mare smecherie un alt touring de 1200 si carene "aventuriere" pe piata si asa sufocata la categoria asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 1, 2015 Autor Share Postat Februarie 1, 2015 Pe bune? HHC - pornirea din panta Yep. "The optional HHC (Hill Hold Control) prevents the motorcycle from accidentally rolling backwards." » Post actualizat in 01 Feb 2015 20:53 o da, mare smecherie un alt touring de 1200 si carene "aventuriere" pe piata si asa sufocata la categoria asta Chiar 1301 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Chiar 1301 cmc. e fix tot aia aceeasi clasa inventata de benve Editat Februarie 1, 2015 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 prea multa elctronica, prea ca la tzara... prefer o motoreta spartana, pe care sa o controlez eu nu sa imi faca ea jumatate din treaba si eu sa stau la cafea... desi sunt fan ktm asta parca e prea space-ship, da-o dreaqu ))) cu siguranta multi incepatori si-ar dori o astfel de motoreta pentru ca ar considera ca e muuult mai usor de condus. eu as zice ca e fix invers, toate acele sisteme de siguranta si comfort iti vor diminua evolutia reflexelor si vei fi depasit intr-o situatie critica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 e fix tot aia aceeasi clasa inventata de benve "Norocu" prostului! La vremea aceea BMW nu scotea 100 CP si ceva cuplu din boxer, decat marind capacitatea si uite ca le-a iesit. » Post actualizat in 02 Feb 2015 07:37 prea multa elctronica, prea ca la tzara... prefer o motoreta spartana, pe care sa o controlez eu nu sa imi faca ea jumatate din treaba si eu sa stau la cafea... desi sunt fan ktm asta parca e prea space-ship, da-o dreaqu ))) cu siguranta multi incepatori si-ar dori o astfel de motoreta pentru ca ar considera ca e muuult mai usor de condus. eu as zice ca e fix invers, toate acele sisteme de siguranta si comfort iti vor diminua evolutia reflexelor si vei fi depasit intr-o situatie critica Fiabilitatea ramane "calcail lu Ahile" pt astfel de motociclete, dar avand in vedere ca sunt folosite 5-10 mii de km pe an si calatorii "adventuroase" in zone civilizate cu service-uri la tot pasu,... mergee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) "Norocu" prostului! La vremea aceea BMW nu scotea 100 CP si ceva cuplu din boxer, decat marind capacitatea si uite ca le-a iesit. Corect. Si noul KTM duce prostia mai departe. Sunt curios la ce capacitate tembela se va ajunge. Parca si vad la anu' un alt producator cu noua "adventure" de 1400. Te ia durerea de cap... Poate Honda sa-i mai aduca cu picioarele pe pamant cu o Africa de maxim 1000. S-o vanda la greu si sa revina la realitate si ceilalti producatori. Din punctul meu de vedere un mono de 650 e fix ce trebuie pt adv, dar hai sa zicem ca si un bi de 750-800cm ar fi acceptabil. Editat Februarie 2, 2015 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Corect. Si noul KTM duce prostia mai departe. Sunt curios la ce capacitate tembela se va ajunge. Parca si vad la anu' un alt producator cu noua "adventure" de 1400. Te ia durerea de cap... Poate Honda sa-i mai aduca cu picioarele pe pamant cu o Africa de maxim 1000. S-o vanda la greu si sa revina la realitate si ceilalti producatori. Din punctul meu de vedere un mono de 650 e fix ce trebuie pt adv, dar hai sa zicem ca si un bi de 750-800cm ar fi acceptabil. Corect si nu numai KTM, ci toti au exagerat cu capacitatea, cand aproape toti ar putea scoate destula putere si cuplu dintr-un miar. Cifra 1300 si 160 sunt doar pt orgoliu pt ca niciodata nu ai cum folosi 160 de cai la aceasta categorie de moto. Maxim 2/3 din ea ! Restu e povara. Exceptie Suzuki care s-a oprit la 1000 si un pic. Editat Februarie 2, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 wtf... naveta spatiala. daca as fi plin de bani as vrea asa ceva. insa cum nu e cazul... insa toata electronica aia... e cu dus si intors. misto dar... la draqu daca se duce ceva ai rupt cuiu... si ca bani si ca timp. toate acele sisteme de siguranta si comfort iti vor diminua evolutia reflexelor si vei fi depasit intr-o situatie critica si eu gandesc cumva similar... daca te descurci pe o motoreta normala, te vei descurca pe jucaria de mai sus fara probleme. invers ... te auto limitezi la scule serioase... nu-mi amintesc sa fi avut vreodata nevoie de asistenta la urcarea in panta pe motor... in teren sau pe strada... cu pasager sau fara, cu 3 cutii, etc. evident insa ca daca castig la loto... e una din mobrele de "bucket list"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Mda, se putea numi usor 1290GT sau ST de la super touring. Urmeaza asitenta la parcare si fluturasi pentru a nu-ti scapa pe jos in off-road , eventual troliu vertical, motat sub sa, pentru scos din mocirla. Editat Februarie 2, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Urmeaza asitenta la parcare si fluturasi pentru a nu-ti scapa pe jos in off-road , eventual troliu vertical, motat sub sa, pentru scos din mocirla. :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 2, 2015 Autor Share Postat Februarie 2, 2015 Cineva a filmat toata prezentarea de marketing: 43 de minute... Enjoy it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 enjoy enjoy ... dar la 16000 de lire sa vad care o sa se inghesuie dupa ea ... ) http://www.ktm.com/gb/travel/1290-super-adventure/highlights.html#.VM9aQGiUfTo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 2, 2015 Autor Share Postat Februarie 2, 2015 In Germania este 18.000 EUR in dotarea completa povestita mai sus: http://www.ktm.com/de/travel/1290-super-adventure/highlights.html#.VM9a6tKUd8E Pe englezi ii cam inteapa la preturi... Or avea supra-taxe, ca si austriecii. Pretul nostru cu TVA ar trebui sa fie la fel cu cel de la nemti, dupa traditie. Ar trebui ca BMW GSA, cu o dotare similara (cat se poate, ca nu au de toate astea) sare cu mult de banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 In Germania este 18.000 EUR in dotarea completa povestita mai sus: http://www.ktm.com/de/travel/1290-super-adventure/highlights.html#.VM9a6tKUd8E Pe englezi ii cam inteapa la preturi... Or avea supra-taxe, ca si austriecii. Pretul nostru cu TVA ar trebui sa fie la fel cu cel de la nemti, dupa traditie. Ar trebui ca BMW GSA, cu o dotare similara (cat se poate, ca nu au de toate astea) sare cu mult de banii astia. Se pare ca nu sare asa mult GSA-ul. http://www.bmw-motorrad.com.ro/ro/ro/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com.ro/ro/ro/start.html¬rack=1 Pana la urma, la banii astia e chestie de gust, iti iei ce-ti place. bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Curata aventura cand mobra are asistenta la pornirea din panta... Aventura o fi sa gasesti cheile de la mobra?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Curata aventura cand mobra are asistenta la pornirea din panta... Aventura o fi sa gasesti cheile de la mobra?! nu... aventura e sa faci rost de 18 000 eu pentru un motor... in rest sunt 100% sigur ca te poti aventura cu ea prin multe locuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Motoreta asta este gandita sa ia o felie din piata BMW-ului 1200 GS(A), adica aceea a clientilor exclusivisti, care vor sa traiasca iluzia aventurii dintr-o sa (a se citi fotoliu) incalzita, avand la dispozitie tot ce s-a putut inventa in materie de sisteme de siguranta. Motocicleta este frumoasa, mult peste concurenta de la BMW, dar nu prea are nici o legatura cu ceea ce inseamna un adventure. Touring da! Sa vedem cum sta la capitolul fiabilitate, dar e stiut ca KTM nu exceleaza la capitolul asta... Apropo.. motorul cine il produce si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Poate Honda sa-i mai aduca cu picioarele pe pamant cu o Africa de maxim 1000. S-o vanda la greu si sa revina la realitate si ceilalti producatori. Mie mi se pare cam mult 1000, dar probabil ca au vrut sa se aseze peste felia decedatului 9x0. Insa daca le iese pâna in 180 kg ar putea fi o varianta. Din punctul meu de vedere un mono de 650 e fix ce trebuie pt adv, dar hai sa zicem ca si un bi de 750-800cm ar fi acceptabil. Din punctul meu de vedere un mono de 450 e fix ce trebuie pt adv, si daca trecem la bi, cred ca un 500~700 e ok, dar sa nu sara de 150~160 kg fara carburant. » Post actualizat in 02 Feb 2015 14:21 L.E. Nu ii prea inteleg, pe cei care vorbesc de rau despre fiabilitatea unui model de abia lansat. E ca si cum as zice, ca noua Honda AT o sa fie cam slaba dpdv fiabilitate, si fereasca 'mniezo sa scapi ceva sare pe ea, ca gata, ai avut mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Februarie 2, 2015 Autor Share Postat Februarie 2, 2015 Nu spune nimeni nimic de abs-ul de la KTM. e supertare ! Like! » Post actualizat in 02 Feb 2015 19:37 Despre filmul pe care l-am pus mai sus: prezentarea este doar 1/2 din el. Este lipit de 2 ori, adica. Asa l-am gasit pe net. Am mai gasit ca HHC (Hill Hold Control) si MSR (Motor Slip Regulation) sunt optionale, deci nu sunt incluse in standard, cum am crezut initial, cel putin asa apare in prezentarea pentru americani. Nu cred ca o fi altfel pentru RO. Pun poze cu plansele din poveste. » Post actualizat in 02 Feb 2015 20:07 Tiii... Ce activ sunt! A mai scris unul un articol: http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-ktm-1290-super-adventure-review/26210.html "Puristii vor zice, desigur, ca nu e nevoie de o motocicleta mare de touring ca sa calatoresti in jurul lumii. Probabil au dreptate. Dar, da o tura pe Super Adventure si banuiesc ca nu vei vrea sa te mai uiti la KLR 650." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Sa vedem cum sta la capitolul fiabilitate, dar e stiut ca KTM nu exceleaza la capitolul asta... De vreo 15 ani incoace s-au mai schimbat lucrurile. Asta era valabila la LC2 si primele LC4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Foarte important (in opinia mea) cand iti cumperi o mobra de acest nivel, atat de complexa si cu atata electronica in ea, sa iei bine in calcul si posibilitatile de servisare, adica unde iti faci reviziile si in general unde mergi daca ai vre-o problema, fie ea cat de mica. Aici ma refer la service-uri adevarate, dotate cu diagnoza si soft-uri capabile sa-ti gaseasca si remedieze orice eroare. Ca stii cum e...de cumparat ti-o cumperi, ca faci un efort, dar s-o intretii cum trebuie nu vrei sa bati drumul pana in Ungaria/Germania o data pe an (asta in cazul fericit cand e vorba numai de reviziile periodice)..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Cu vestul plin de drumuri asfaltate si estul de instabilitate politica si razboaie, asta e viitorul segmentului adventure. Faci un Europa-America de Nord si poti spune ca ai facut turul lumii civilizate, totul in confort si siguranta deplina cu un KTM de 300kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.