Sari la conținut

Noul BMW G 310 R


Postări Recomandate

BMW Motorrrad se extinde într-un segment complet nou: noul BMW G 310 R – primul roadster BMW sub 500 cmc.

Cu un concept de motocicletă pornit de la zero, noul G 310 R reprezintă tot ceea ce are BMW Motorrad mai bun de oferit: inovaţie, calitate şi fiabilitate. Special conceput pentru a face faţă unei pieţe globale, BMW G 310 R poate fi alimentat cu diverşi carburanţi, de o calitate variată, îndeplineşte toate standardele de emisii, locale sau globale şi transpune sentimentul premium tipic BMW în segmentul sub 500 cc.

Piesa centrală a noului BMW G 310 R este un propulsor monocilindru nou-dezvoltat de 313 cc, răcid cu lichid, cu patru supape pe cilindru şi două axe cu came, ce foloseşte un sistem electronic de injecţie. Capacitatea cilindrică de 313 cc rezultă dintr-un alezaj de 80 de milimetri şi o cursă de 62,1 milimetri.

Caracteristica acestui motor este cilindrul înclinat înapoi cu un design tip punte deschisă şi chiulasa rotită cu 180 de grade, făcând posibilă poziţionarea admisiei în partea frontală, în direcţia de mers. Cu o putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi un cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm, motorul noului G 310 R este un factor important în dinamismul motocicletei, alături de greutatea la gol scăzută, de doar 158,5 kilograme conform DIN.

Noul G 310 R oferă o poziţie relaxată, semnificativ îmbunătăţită. În mod specific BMW Motorrad, toate butoanele şi comenzile sunt la îndemână, simple şi se pot utiliza în siguranţă. O foarte mare importanţă a fost acordată operării facile şi sigure, având în vedere tipologii anatomice cât mai diverse.

Caracteristici ale noului BMW G 310 R:

 

  • Motor monocilindru inovativ, răcit cu lichid, cu două axe cu came, cilindru înclinat înapoi şi galerie de admisie poziţionată în partea frontală.
  • Putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm.
  • Cadrul tubular rigid din oţel, furca upside-down şi bascula spate lungă oferă un grad crescut de stabilitate, o direcţie precisă şi un caracter dinamic aparte.
  • Anvelopă faţă pe dimensiunile 110/70 R 17 şi spate 150/60 R 17.
  • Sistem de frânare performant şi ABS standard.
  • Ergonomie sofisticată şi panou de bord multifuncţional.
  • Înălțime şa de doar 785 millimetri.
  • Design dinamic tipic segmentului roadster, cu influenţe de la S 1000 R.
  • Dezvoltat în Munchen de BMW Motorrad – produs în India de către partenerul TVS Motor Company.
  • Accesorii concepute special pentru model, în conformitate cu standardele de calitate BMW Motorrad.

 

 

post-62261-0-10392500-1447253900_thumb.jpg

post-62261-0-26449200-1447253905_thumb.jpg

post-62261-0-36882200-1447253910_thumb.jpg

post-62261-0-53846400-1447253915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merge cu A1, merge cu ulei de gatit de miroase a cartofi prajiti dupa tine, marfa ! Glumesc. Motoru' este interesant pentru oras, acu' depinde si cat costa. Fiind BMW si model foarte nou ...ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cu A1, merge cu ulei de gatit de miroase a cartofi prajiti dupa tine, marfa ! Glumesc. Motoru' este interesant pentru oras, acu' depinde si cat costa. Fiind BMW si model foarte nou ...ramane de vazut.

Da... asa e ! Dar sa vedem ce iese din chestia cu "Made in India"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt aproape sigur ca este fabricat in aceeasi fabrica unde se produce ktm-ul de 300 si bs-ul ca ar fi proiect inceput de la 0 doar povesti de adormit copii. La modelele KTM facute in India au aparut deja probleme serioase si la motor dar mai ales la jenti( sunt extrem de fragile)si alte subansamble.Probabil BMW-ul va avea mai putine probleme cu motorul pentru ca este mult mai putin stresat dar in rest tot o apa si-un pamamt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o moto ce pare dedicata "commuter", prezentarea contine o gramada de detalii interesante tehnic, mai putin singurul care ar interesa real potentialii clienti : CONSUMUL

 

BMW Motorrrad se extinde într-un segment complet nou: noul BMW G 310 R – primul roadster BMW sub 500 cmc.

Cu un concept de motocicletă pornit de la zero, noul G 310 R reprezintă tot ceea ce are BMW Motorrad mai bun de oferit: inovaţie, calitate şi fiabilitate. Special conceput pentru a face faţă unei pieţe globale, BMW G 310 R poate fi alimentat cu diverşi carburanţi, de o calitate variată, îndeplineşte toate standardele de emisii, locale sau globale şi transpune sentimentul premium tipic BMW în segmentul sub 500 cc.

Piesa centrală a noului BMW G 310 R este un propulsor monocilindru nou-dezvoltat de 313 cc, răcid cu lichid, cu patru supape pe cilindru şi două axe cu came, ce foloseşte un sistem electronic de injecţie. Capacitatea cilindrică de 313 cc rezultă dintr-un alezaj de 80 de milimetri şi o cursă de 62,1 milimetri.

Caracteristica acestui motor este cilindrul înclinat înapoi cu un design tip punte deschisă şi chiulasa rotită cu 180 de grade, făcând posibilă poziţionarea admisiei în partea frontală, în direcţia de mers. Cu o putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi un cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm, motorul noului G 310 R este un factor important în dinamismul motocicletei, alături de greutatea la gol scăzută, de doar 158,5 kilograme conform DIN.

Noul G 310 R oferă o poziţie relaxată, semnificativ îmbunătăţită. În mod specific BMW Motorrad, toate butoanele şi comenzile sunt la îndemână, simple şi se pot utiliza în siguranţă. O foarte mare importanţă a fost acordată operării facile şi sigure, având în vedere tipologii anatomice cât mai diverse.

Caracteristici ale noului BMW G 310 R:

 

  • Motor monocilindru inovativ, răcit cu lichid, cu două axe cu came, cilindru înclinat înapoi şi galerie de admisie poziţionată în partea frontală.
  • Putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm.
  • Cadrul tubular rigid din oţel, furca upside-down şi bascula spate lungă oferă un grad crescut de stabilitate, o direcţie precisă şi un caracter dinamic aparte.
  • Anvelopă faţă pe dimensiunile 110/70 R 17 şi spate 150/60 R 17.
  • Sistem de frânare performant şi ABS standard.
  • Ergonomie sofisticată şi panou de bord multifuncţional.
  • Înălțime şa de doar 785 millimetri.
  • Design dinamic tipic segmentului roadster, cu influenţe de la S 1000 R.
  • Dezvoltat în Munchen de BMW Motorrad – produs în India de către partenerul TVS Motor Company.
  • Accesorii concepute special pentru model, în conformitate cu standardele de calitate BMW Motorrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o uzina ce fabrica motoare de mai bine de un secol .... RUSINE. Astfel de "performante" dezvolta multe din chinezariile ce ne zumzaie creierii in trafic la orice colt de strada....ca sa nu mai zic ca multe din ele au chiar motoare in 2 timpi. RUSINE !

 

PS : presupun ca astfel de performante dezvolta consumand ulei de elefant sau de broasca testoasa,

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o uzina ce fabrica motoare de mai bine de un secol ... RUSINE !

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un gunoi cu emblena de bmw

 

De ce spui asta? :)

 

Pentru că are motor mic? Piața moto se diversifică, Asia de sud-est este în plin boom, toți vor începe să facă motoare mici - chiar și cei mai "sofisticați". Vezi deja KTM sau Ducati.

 

Pentru că e asamblat în India? Nu văd o problemă cu asta, dacă subansamblele vin din Europa și sunt calitative. Din nou, vezi KTM sau Ducati.

 

E clar că nu e o motocicletă pentru tine sau pentru mine, dar pentru un începător/începătoare de 20-22 de ani care, deși stă în chirie și are un salariu de junior pentru că abia și-a terminat studiile (sau încă nu le-a finalizat), vrea să încerce și el/ea motociclismul, cred că e o idee bună. Furcă OK, frâne OK (deși asta e mulțumită legislației europene în primul rând), putere OK (se încadrează la A2)... dacă mai are și calitate BMW, eu aș recomanda. Ce alternative au? Chinezării sau "R6 la mâna a 2-a" (defapt a 7-a) din Vest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit pe aici si ma intreb, daca useri de pe forumul asta, stiu sa se uite pe niste specificatii tehnice ?

De abia au aparut primele date tehnice si deja e plin de oameni care se plang de ele iar altii il proclama deja un gunoi.

  • doar 25 kw ....adica 34 de cai mda pare putin nu ? Dar cu ce-l compari ?
  • Sunt aproape sigur ca este fabricat in aceeasi fabrica unde se produce ktm-ul de 300 si bs-ul ca ar fi proiect inceput de la 0 doar povesti de adormit copii. Ia uite, avem pe aici useri care lucreaza in spionaj industrial. La care KTM de 300 se refera oare? sa fie 300 EXC sa fie 350 Freeride sau 390 ? Si a se nota, BMW nu poate sa porneasca un proiect de la 0, clar e bullshit.
  • Pentru o uzina ce fabrica motoare de mai bine de un secol .... RUSINE. Astfel de "performante" dezvolta multe din chinezariile ce ne zumzaie creierii in trafic la orice colt de strada....ca sa nu mai zic ca multe din ele au chiar motoare in 2 timpi. RUSINE !

     

    PS : presupun ca astfel de performante dezvolta consumand ulei de elefant sau de broasca testoasa, - E uite aici comentariu pertinent, adicatelea sa intelegem noi cititorii matale, ca de obicei, motoarele in 4 timpi, dezvolta mai multi cai putere, decat cele in 2 timpi, la aceeasi cilindree [mica, caci despre asta vorbim]? Hmm eu aveam impresia ca e exact pe dos? Dar stai,suntem in secolul 21, avem internet, ia sa dau un search repede, sa nu ma fac de ras. primul link

Ce a vrut sa faca de fapt BMW lansând pe piata aceasta mobra? Sincer nu pot sa spun ca stiu si nimeni de pe forumul asta nu stie, dar pot sa-mi dau cu parerea. Pai probabil ca s-a gandit sa ia o felie din piata de cilindree mica din asia.

Astfel BMW si-a setat tinta pe modelele de cilindree mica, si aici avem Honda CRF 250L Yamaha WR250R si un Kawa [nu i-am retinut numele] de asemenea un pic mai sus avem Nija 300 si probabil si alte modele pe care nu mi le aduc acum aminte. Ce imi amintesc insa din perioada in care ma documantam despre WR250R este ca mobra asta este "king of the hill and of the road", partea cu road, se datoreaza faptului ca bate ninja de 300. Deci daca as lucra la BMW si as avea task sa ma gandesc la o mobra de cilindre mica, WR250R ar fi "benchmark-ul".

Ok deci avem dupa cum urmeaza : http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/wr250r.aspx?view=featurestechspecs

 

Yama 30,7 hp @ 10000 rpm vs BMW 34 hp @ 9.500 rpm

Yama 23.7 Nm @ 8,000 rpm vs BMW 28 Nm @ 7.500 rpm

Yama 134 kg la plin vs BMW 158,5 kg la gol [WTF BMW ?!?!?]

In rest e destul de greu sa compari mobrele astea, fiind destul de diferite. Pot sa observ ca BMW are ABS standard.

Cat de ieftin o sa fie, nu stiu, pot sa spun doar ca WR250R va costa in 2016 6690 USD, deci nu ma astept ca BMW-ul sa fie ieftin,[in special in acceptiunea pe care o dau userii de pe forumul asta, termenului, adica 2000 euro pe cel putin 120 cai] mai ales ca are ABS, care de obicei inseamna +500 EURO.

Prin comparatie directa, chiar nu vad dc noul G310R e un gunoi. As spune ca din datele tehnice seci si-a atins si probabil depasit tinta. Mai multe discutii, dupa ce vad niste curbe de cuplu sau si mai bine, dupa ce ma dau cu unul. :)

 

Ce as mai avea de comentat, este ca din punctul meu de vedere, tinta a fost gresita. Probabil ca din punct de vedere al profitului n-au gresit, dar eu, ca si multi altii asteptam un motor[pt inceput propulsorul], in zona 400~550 cmc care sa fie usor, sa aiba undeva la 45 cai si sa aiba cuplu "de jos". Aparent BMW ne ingnora, ca si ceilalti producatori de altfel, poate KTM sa se razgandeasca si sa faca ceva de enduro/adventure cu 390-ul. Sau poate Honda un CRF450L?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,asa e. Nu te contrazic . Dar e acelas lucru a si cum ai aparea,la o intilnire de "bogatani" si arunci si tu cheia pe masa cu emblema de mercedes linga cheile celelalte tot de mercedes dar tu ai a class cind toti au s class.ce nu inteleg eu e de ce au nevoie sa acopere toate pietele ,toate nisele. E clar ca stiu sa faca mobre . Au dovedit-o cu boxeru ,dupa cu ss-ul .acum s-au apucat de scutere si de mobre mici.doar pt bani .poate ca doar vor sa ofere si altor nise comfort si siguranta . Cine stie. Eu sunt de alta parere: daca sti sa faci un bine fa-l pe ala si du-l la nivel de arta .atunci o sa fi si bogat si respectat . Daca nu se incurca borcanele. Sunt multi oameni instariti care nu isi mai cumpara bmw sau mercedes din cauza altor posesori care fac de ris marcile prin comportament si stil de condus.eu ramin la parerea mea .un gunoi. Cum cel mai apreciat boxer e bmw nu honda ,cel mai apreciat v transversal e guzii nu honda ,cel mai apreciat v e Harley nu honda dar 4 linie cum face honda yamaha sau, kava nu face nimeni.poate bmw dar ei sunt pe treaba asta.da ,ok sunt si multe modele reusite si de la unii si de la altii dar mie mi se pare ca iti alegi motocicletele bazat pe alte criteri decit masinile.nu conteaza ce emblema are pe cheie ,conteaza ce te face pe tine fericit ,pe care te simti mai bine,in functie si de nevoile si pretentiile pe care le ai de la ea.si atunci cind o gasesti si dai o caruta de bani pe nu ar trebui sa fie si calitativa nu un gunoi indian.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg comparatia cu yamaha dar pot face una cu ceva similar:

 

Kawasaki Z300 - 5200 EUR (cu ABS)

 

Z300 40 hp @ 11000 rpm vs BMW 34 hp @ 9.500 rpm

Z300 27 Nm @ 10,000 rpm vs BMW 28 Nm @ 7.500 rpm

Z300 170 kg la plin vs BMW 158,5 kg la gol

Z300 2 cilindri vs BMW 1 cilindru.

 

Nu pot uita descrierea unui coleg cu un monocilindru la o viteza mai mare de 150km/h - citez: "Simt ca atirn tinindu-ma intr-o singura mina de un balcon la etajul 8 cu vint peste 70km/h" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...