dark_lord86 Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Se potrivesc oglinzile de pe cbr1000rr 2008-2011 pe 954? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oFF Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut, de curand mi-a crapat statorul la 929, aveti idee unde sa caut si eu unul cheap sau daca aveti de vanzare vreunul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Cum vad ca toata, sau multa lume intreaba de piese, chestii ... Caut un short can (toba scurta), nu pentru zgomot ci din alte motive, dat fiind ca a fost macelarita de cineva ma astept la un pret decent ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Am un Arrow scurt pentru 954. Iti las link, fa o oferta cat esti dispus si poate ne intelegem la ceva http://olx.ro/oferta/evacuare-arrow-honda-cbr-929-954-ID4Tx0U.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tutuianuflorin Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salut! Ma poate ajuta cineva si pe mn cu 2 pereci de cuzineti de biela pentru cbr 919 din 98 sa macar de unde as putea da comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Motorteam ..este dealer honda..sper ca stii ce cuzineti ai nevoie..doar ca specifici anul si modelul nu este de ajuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Si culoarea. Si sa nu fie carterul asamblat din partile a 2 cartere diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Userul sebi_glumetu dezmembreaza un 929.pt cei care cauta piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tutuianuflorin Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Stiu culoarea si inca o intrebare cbr ul meu este din 94 si am cumparat un arbore de la un cbr din 98 il pot pune pe motorul meu ? Cuzinetii de palier care sunt pe carterul meu sunt in stare foarte buna ii pot lasa pentru arborele de 98 si sa pun doar cuzineti la biele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Am un Arrow scurt pentru 954. Iti las link, fa o oferta cat esti dispus si poate ne intelegem la ceva http://olx.ro/oferta/evacuare-arrow-honda-cbr-929-954-ID4Tx0U.html E prea prea pentru mine, nu e vorba de cat sunt dispus sa dau cat de cum arata. Spor la vazare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_glumetu Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 buna ziua tuturor..de la un fost posesor de 954. dupa ce s-au aliniat astrele...am ajuns sa am un 929 cu carterul inferior spart...pe care sunt nevoit sa-l dezmembrez. so..prin urmare daca pot face mai multi motociclisti fericiti, de ce nu contact : 0722.533.031 sau 0764.943.357, pm sau mesaj pe topic : /index.php?/topic/736880-dezmembrez-honda-929-cbr-900rr-piese-compatibile-%C8%99i-la-954/&do=findComment&comment=4157171 din curiozitate ...am citit ca foarte multe 954 au avut probleme la craparea carterului superior ( in dreptul cilindrului 2)...careva pe aici cu ac problema? in rest...asfalt uscat si benzina de 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Stiu culoarea si inca o intrebare cbr ul meu este din 94 si am cumparat un arbore de la un cbr din 98 il pot pune pe motorul meu ? Cuzinetii de palier care sunt pe carterul meu sunt in stare foarte buna ii pot lasa pentru arborele de 98 si sa pun doar cuzineti la biele? Nu te baga daca nu te pricepi. Eu un motor am facut din 2buc ,si ca noroc au fost aceleasi lot/cod de culoare.altfel nici 100 km nu rezista.ahh si carterul de jos de langa alternator sudat vreo 12cm.si tine deja de vreo 3000km. Amu depinde si de locul crapaturii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Daca tot am intrat, sa prezint mobra ... pe mine ma stiti majoriatea cred CBR 929 din 2000 cu vreo 52ooo km la bord, zic eu reali. Luat anul trecut in iulie de la cineva care nu il mai folosise de 2 ani, luat ca primul motor, l-a tavalit intr-un giratoriu si s-a linistit. Pagubele au fost doar la nivelul carenelor, codita si laterala dreapta plus burta partea dreapta. Pana acum am schimbat la el urmatoarele: rulmenti roata fata(nu intelegeam de ce in drum spre casa se simtea fata ciudat); cuzineti, simeringuri si ulei furca; filtru aer; bujii si lichide. Initial l-am luat ca proiect de weekend, de pus pe picioare si vandut mai departe, dar dupa cateva oferte de 3 lei am hotarat sa il pastrz pentru mine, asa ca in momentul de fata astept sa imi vina actele cu placuta de inmatriculare si asfalt scrie pe el. Intentionez sa ii montez pe viitor un sistem de case-uri, ma bate gandul la niste drumuri mai lungi si ar prinde bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Stiu culoarea si inca o intrebare cbr ul meu este din 94 si am cumparat un arbore de la un cbr din 98 il pot pune pe motorul meu ? Cuzinetii de palier care sunt pe carterul meu sunt in stare foarte buna ii pot lasa pentru arborele de 98 si sa pun doar cuzineti la biele?Scuza-ma dar nu stii ce anume ai de facut si este pacat de bani tai.Documenteaza-te bine si cand esti sigur ca ai inteles apuca-te de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 (editat) Vand o toba arrow din carbon, ovala, in stare ca noua, cu prindere in 3 suruburi pt 929 / 954. Are colierul si garnitura. Editat Aprilie 9, 2016 de Sinister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 hmmmm toba a fost luata de la @darco ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Cred ca da. Pe olx am gasit o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Salutare ! Am mai postat aici pe grup acum ceva timp cand mi-am luat in noiembrie 954 rr la recomandarea voastra ca fiind fiabila si usor de manevrat. Chiar este un motor genial 954 RR, pacat ca nu l-au produs o perioada mai lunga ... anyway. Am o reala dilema si poate ma ajutati voi. Cand mi-am luat mobra avea o problema de care stiam ca deah, se vedea, respectiv mobra fusese vopsita foarte rau pe negru, oribil de rau as putea zice. Zilele astea m-am tot gandit ce sa fac: sa o vopsesc intr-o culoare care mie imi place, acel portocaliu gen cum este modelul repsol si dupa ca ii lipesc niste stikere, nu sa imit nush ce model dar ceva ce sa imi placa cum arata SAU sa cumpar un set de carene gata vopsit si "stikerit". De unde dilema : am ramas "masca" sa vad ca o pereche de carene costa in practica cat vopsitul celor pe care le am (cam 1600 RON). Am gasit pe ebay niste modele, toate sunt din China. Am mai cautat pe net, am sunat prin Germania si Italia la niste magazine care vand asa ceva .. concluzia : Toate aveam tara de origine China. Modele pe care le-am vazut sunt de tipul: http://www.ebay.co.uk/itm/Repsol-Bodywork-Fairing-Fit-For-Honda-CBR900RR-CBR954RR-900-954-02-03-INJECTION-/131696523180?hash=item1ea9b977ac:g:91gAAOSwoydWiOIi Voi ce parere aveti ? Merita asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Baga niste bani intr-o pompa de frina radiala, niste anvelope moi. Vopseaua,.., sa mai astepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Mbon, ca tot e duminica si ploua, ceva de dat cu parerea (pana se apuca mecanicul de desfacut ) Se da un 954 cu releu original nou dub 1 an (si pus aerisit sub aripa spate), baterie in mintile ei. Dupa 6 ore de mers ieri (cu o pauza), cu incarcare 13.8 - 14.1 , la un moment dat voltmetrul din bord a aratat ca nu se mai incarca bateria (a ramas pe 12.6). Dupa cativa km, taiat motorul in sarcina, tras pe dreapta, miros de incins de sub sa. Verificat, cele 3 fire galbene de la stator, care duc spre releu, incinse spre topire, mufa lor care cupleaza la cea de releu - incinsa la fel si inegrita. Releul caldut. Lasat sa se raceasca, verificat siguranta, principala de la ignition de 20A - arsa. Schimbat cu una de rezerva, in momentul in care am pus contact - ars instant si a doua. Deci nu am mai insistat. Si acum parerile: prima concluzie ar fi un scurt-circuit pe traseu, dar unde ? => ars siguranta instant. Stator? Releu? P.S. Din nou recomand userul Cata-M pentru serviciile sale - http://www.remorcare-moto.ro/ . Venit sambata seara rapid, eficient, scapat de stress. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Baga niste bani intr-o pompa de frina radiala, niste anvelope moi. Vopseaua,.., sa mai astepte. Multumesc pentru sfat, am ambele + amortizor de ghidon + toba sport. Acum sunt la opinii cu exteriorul inca nu stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 (editat) Mbon, ca tot e duminica si ploua, ceva de dat cu parerea (pana se apuca mecanicul de desfacut ) Se da un 954 cu releu original nou dub 1 an (si pus aerisit sub aripa spate), baterie in mintile ei. Dupa 6 ore de mers ieri (cu o pauza), cu incarcare 13.8 - 14.1 , la un moment dat voltmetrul din bord a aratat ca nu se mai incarca bateria (a ramas pe 12.6). Dupa cativa km, taiat motorul in sarcina, tras pe dreapta, miros de incins de sub sa. Verificat, cele 3 fire galbene de la stator, care duc spre releu, incinse spre topire, mufa lor care cupleaza la cea de releu - incinsa la fel si inegrita. Releul caldut. Lasat sa se raceasca, verificat siguranta, principala de la ignition de 20A - arsa. Schimbat cu una de rezerva, in momentul in care am pus contact - ars instant si a doua. Deci nu am mai insistat. Si acum parerile: prima concluzie ar fi un scurt-circuit pe traseu, dar unde ? => ars siguranta instant. Stator? Releu? P.S. Din nou recomand userul Cata-M pentru serviciile sale - http://www.remorcare-moto.ro/ . Venit sambata seara rapid, eficient, scapat de stress. Posibil contactul imperfect al mufei de la stator sa iti fi prajit releul ... daca tot ai schimbat releul, de ce nu ai renuntat la mufa originala si sa cositoresti direct firele, e foarte problematica mufa aia. Editat Aprilie 10, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Posibil contactul imperfect al mufei de la stator sa iti fi prajit releul ... daca tot ai schimbat releul, de ce nu ai renuntat la mufa originala si sa cositoresti direct firele, e foarte problematica mufa aia. Ca am zis sa pastrez original, sa nu fac manevre. Dar io-te ca fix "originalul" a prajit. Azi cand s-a apucat sa verifice, sunt arse fire mai sus, deci daca ma apuc sa schimb instalatia, macar sa o schimb cu una de la dezmembrari. Deci caut, daca are/stie careva, instalatia electrica (fire) de la CBR 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 La motoarele astea chiar se indica "manevrele" stiind ca sunt atat de sensibile la incarcare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.