Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Tine milioane.

 

Si orice motor ...

 

Dar .. traind intr-o societate de consum ... ni s-a indus ideea, pe cale subliminala ... ca un motor la auto peste 200k km .. e dus ...

 

Si la moto .. ce e peste 20k km .. e varza ...

 

Am vazut Logan si cu 800.000 km ....

 

Fara interventii in motor .. doar consumabile si un set de ambreaj .. ATAT.

 

De masini,. mobre .. straine nici nu mai zic.

 

Conteaza intretinerea ...

 

Si daca crapa ce ?? ,,,, il repari si mai merge inca 10000 km ...

 

atata agitatie cu km astia ...

 

Minti spalate .. ptr ideea consumului ..

 

A trecut de 100.000 km .. aaa e uzat ... cumpara altul ...

 

Pfff

sunt de acord cu tine, personal nu am bagat de seama ce a zis jagi.

am pus doar o intrebare...din pura curiozitate....la un search pe google in engleza nu m.am lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite cum a iesit codita mea, fara stratul ala de baza. Nici o diferenta de culoare :)

post-18773-0-93631400-1397590072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dat doar cu R-258? oare ajung 100 gr pt codita, ca atat am luat!? :D

PS: vopseaua ce am cumparat are o nuanta/tenta usor portocalie in comparatie cu ce este acum pe codita care e un rosu intens si aprins. E drept ca se vede daca te uiti atent, dar nah, fiecare cu piticii lui :D

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ar trebui sa-ti ajunga. Mai dai vreo 2,3 straturi de lac si e boboc :) Dar conteaza vopsitorul

Prima oara am vopsit-o cu, culoarea "originala" cel putin asa mi-au facut-o cei din targul Vitan si nu a iesit cum trebuie, erau diferente notabile intre codita si restul carenelor. Apoi am revopsit-o folosind cartonase din alea colorate cand am ales culoarea, si a iesit 1:1 ;)



PS: vopseaua ce am cumparat are o nuanta/tenta usor portocalie in comparatie cu ce este acum pe codita care e un rosu intens si aprins.

 

Exact! Prima oara portocalie mi-a iesit codita :)

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate ma ajuta careva cu vreo doua informtii!

daca se potriveste bordul cu ceasurile de la modelul an 99 la cel de 97

Si iarasi radiatorul de la 95 la 97

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma ajuta careva cu vreo doua informtii!

daca se potriveste bordul cu ceasurile de la modelul an 99 la cel de 97

Si iarasi radiatorul de la 95 la 97

 

Stima

Salut,

nu stiu radiatorul daca se potriveste dar bordul iti zic sigur ca nu merge 99 pe 97. Am avut 97 si vroiam sa-i pun un bord 99 si nu a mers.

Bafta

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama.

Asa imi amintesc si eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa imi amintesc si eu....

Cuzinetii nu i-am schimbat. A crapat.. am gasit un motor de 929 in strainatate, cam scump, dar n-am ce face altceva. 1100 dolari.

 

S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR.

Referitor la fiabilitate.. ce parere aveti de F4i ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce face cu F4i, diferenta intre ce ai tu si 4I, e mare, si nu aisa poti sa te obisnuiesti. Legat de faptul ca nu ai schimbat cuzinetii, ziceam ca a fost desfacut vibrochenul, si la reimpachetare, s-a gresit la montaj,e suficient 2-4grade de stringere a suruburilor, in minus sau in plus, si kilometrii ii sint numarati.Nu oricine stie sa monteze vibrochenele la loc.Iti trebuie si calculator de 929, daca-l folosesti tot pe cel e 954, bulesti motorul, are alti timpi de aprindere.



Cauta unul de 954, daca tot cauti. 1100$ e cu transport inclus din USA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce face cu F4i, diferenta intre ce ai tu si 4I, e mare, si nu aisa poti sa te obisnuiesti. Legat de faptul ca nu ai schimbat cuzinetii, ziceam ca a fost desfacut vibrochenul, si la reimpachetare, s-a gresit la montaj,e suficient 2-4grade de stringere a suruburilor, in minus sau in plus, si kilometrii ii sint numarati.Nu oricine stie sa monteze vibrochenele la loc.Iti trebuie si calculator de 929, daca-l folosesti tot pe cel e 954, bulesti motorul, are alti timpi de aprindere.

 

Cauta unul de 954, daca tot cauti. 1100$ e cu transport inclus din USA?

1100 din europa, da, cu transport inclus. Si zici ca bulesc motorul cu calculator de 954? dar daca pastrez si rampa de injectie de 954 ? Adica ce se strica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,


Scuze ca intru aici sa vand niste cauciucuri. Dar poate ma ajutati poate vrea cineva doua cauciucuri f putin folosite in regim normal, ele sunt cam sport pentru ce vreau eu acum. Treaba este ca vreau sa schimb cu Dunlop Sportsmart II si sa le dau jos pe cele "vechi".



Am mers cu ele 3000 km. in regim normal, DOT 2009.



Continental ContiRaceAttack Comp. Soft 120/70 ZR17 TL 58W M/C



Continental ContiRaceAttack Comp. Medium 180/55 ZR17 TL 73W M/C



Pret set 200 lei.



Multumesc !


Attached Thumbnails
  • post-9984-0-76012100-1399896548_thumb.jp
  • post-9984-0-18859000-1399896558_thumb.jp
  • post-9984-0-50457300-1399896566_thumb.jp
  • post-9984-0-54347900-1399896621_thumb.jp
  • post-9984-0-24822800-1399896592_thumb.jp
  • post-9984-0-86056400-1399896609_thumb.jp
  • post-9984-0-52240500-1399896634_thumb.jp
  • post-9984-0-02409000-1399896650_thumb.jp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR.

Salut! Mi-am schimbat motorul. Mi-am pus motor de 50 mii de mile adica 80 de mii de kilometri.. ruleaza ceas!!! fara zgomote ciudate, fara probleme... accelereaza atat de repede incat credeam ca am probleme cu decelerarea.. adica aveam impresia ca nu mai am frana de motor! So se poate gasi si un motor cu multi kilometri care sa ruleze ceas daca e intretinut bine.. Ce-i drept l-am luat din Anglia.. Sunt foarte multumit! A meritat banii.

 

O alta problema.. am nevoie de un sudor pentru cadrul de bord.

Stie cineva un sudor care sa-mi sudeze pe loc ? Adica maxim o ora de cand ii aduc fierul.. sau macar in cursul aceleiasi zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toti cei care citesc acest topic. Ma numar si eu printre posesorii de CBR 919 Fireblade /1999 , SC 33 . Dar fiind izolat aici ( Darabani, jud. Botosani ) , nu prea m-am bagat in discutii. Tocmai izolarea asta ma face sa apelez la voi acuma . Sunt nelamurit privitor la calitatea spray-urilor de lant. Am citit peste tot metodele de curatare si de ungere, inclusiv cu ulei de cutie, etc. , inclusiv (search) despre aceasta problema , dar nu am gasit prea multe lamuriri.Voiam sa aud parerea celor care au folosit spray de ungere a lantului din gama : Motorex Racing, Valvoline, Liqui Moly Racing ( sau variantele Strong ale acestora ). Intreb de aceste denumiri comerciale, deoarece cam astea le pot lua pe comanda de la magazinul de piese auto(de piese moto la BT sau SV). Altfel, daca dau comanda pe net ma costa 20-25 lei transportul. Pe scurt : exclus spray uscat , de dorit cel lipicios, care nu sare usor de pe lant , care (eventual) se curata usor. Multumesc anticipat pentru raspuns si astept raspunsuri simple si la obiect( scuze, dar am vazut pe topic polemici fara rost ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...