ZLD_moto Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 eu sunt curios ce performante va avea insa din ce am citit la turatii mici nu vei mai avea cuplu bun.Cand afli pareri sa le scrii si pe aici ca eu cel putin sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Noua mea achizitie Sa vedem cum se descurca pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Pune-i protectie de carbon kevlar la capacul stinga motor. Plus 3-4 mm de silicon intre capac si protectie. Partea stinga a motorului e prea expusa, e cel mai mare neajuns. Daca gasesti o pompa de frina de la un K5-K10, R1 04 2010, monteazo cu incredere, vei avea o frina mai dozabila, cea stock e prea ON OFF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Multumesc Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Noua mea achizitieSa vedem cum se descurca pe drum o achizitie foarte buna! felicitari si sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Ceva yummy pt 954 - suport de toba care inlocuieste suportul de scarita pasager. Pot face pt orice model cu toba laterala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 S-a mutat bursa aici sa inteleg....frumos....etic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 S-a mutat bursa aici sa inteleg....frumos....etic are careva o rotita de reglaj a intinderii cablului de ambreiaj (de la maneta de ambreiaj bineinteles) de 954? nu are nimeni o rotita de reglaj a cablului de ambreiaj (cea de la maneta) pentru 954? sau o maneta fara levier (am levierul) de 954? sau cineva care are una de 954 si vrea una de 929 ? Comunitatea Motociclistilor din Romania > Bursa > Cumparari > Piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Ok deci nu am voie sa intreb daca are cineva o chichita de piesa care se gaseste doar pe 900RR (in postura de posesor de acest tip de motocicleta) si am voie sa vand PIESE ca si bisnitar sau cum sa numesc... Daca ar fi sa ma iau dupa logica ta tu nu prea ai de ce sa mai scrii pe topicul asta, deocamdata esti wannabe posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 De fapt, eu n-am avut niciodata motor, n-am nici A-ul. Doar ma bag in seama pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 relax dudes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) ZLD, acel suport este facut de mine, deci termenul "bisnitar" este gresit folosit Bisnitar este sa cumperi eftin dintr-o parte si sa vinzi mai scuNp in alta parte. Adica negustorie carevasazica. Daca doresti sa folosesti motocicleta doar tu, fara pasager, poti scoate scaritele spate si suporturile dar vei avea nevoie de un alt suport. Asta daca nu decizi ca este ok suportul de scarita dreapta. Dupa mintea mea este cam mare, greu si urat. Pot sa fac si altele, nu doar unul Editat Octombrie 31, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salutare !!! stie cineva cauciuc .SH. de fata pentru Cbr 900 RR Din-95 120/70/16 .la pret bun ????? ASFALT USCAT ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Cred ca este 130 cu 16 guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Cred ca este 130 cu 16 guma. Da ai dreptate !!!!!! astaz am verificat si asa ie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta. Asculta un om patit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.Asculta un om patit! Mersi penrtu sfatul tau , cred ca asa si fac iau unu nou ie mai sigur. Mesaj completat Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.Asculta un om patit! Mersi penrtu sfatul tau , cred ca asa si fac iau unu nou ie mai sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Revin si eu cu o problema, am facut un drum mai lung cu pasager mai mult pe serpentine unde am mers mai mult in frane de motor etc.Faza e ca la destinatie pasagerul s-a plans de miros de gaze de esapament care era aproape sufocant insa mai mult pe serpentine s-a intamplat asta.Intr-un fel m-am gandit ca asa ar trebui sa se intample deoarece pe serpentine mergi mai turat si cu viteza mai mica (decat in linie dreapta de ex) insa pana acum nu am mai patit sa mi se planga pasagerul din cauza asta desi am mers si cu vechiul 954 la fel si la el nu s-a intamplat.Am analizat si evacuarea (yoshimura), e putin inegrita fix la iesire insa normal...in rest nu are nici o fisura sau pierdere.Fum nu scoate, ulei nu mananca insa miroase..miros pe care il sesizez si eu mai puternic cand este motorul rece..astept idei si sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Rezolvare simpla: mergi fara pasager. Incearca s-o vrajesti fara s-o plimbi pe serpentine. E mai sigur. Asculta un om patzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Pentru mine asta nu e solutie, cat despre vrajit...poate functioneaza pentru altii mersul cu motorul mana in mana cu vrajitul.Mersi de raspuns, daca se poate viitoarele raspunsuri (daca vor mai fi) sa fie la obiect...asa ar fi utile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 salve din pacate nu prea cred ca ai ce sa faci probabil turbulentele de aer aduc gazele de evacuare spre pasager se intampla la mai multe motociclete, in special hornetul are o problema foarte grava in privinta asta probabil sunt mai mutle elemente care contribuie: viteza de deplasare ..lungimea si pozitia evacuarii daca ma gandesc bine evacuarea care o ai e foarte lunga si se apropie mult de codita in sus ..o solutie poate fi scurtarea ei cu 10-15cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Rezolvare simpla: mergi fara pasager. Incearca s-o vrajesti fara s-o plimbi pe serpentine. E mai sigur. Asculta un om patzit. Credeam ca solutia e depasirea vitezei de 30 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 salve din pacate nu prea cred ca ai ce sa faci probabil turbulentele de aer aduc gazele de evacuare spre pasager se intampla la mai multe motociclete, in special hornetul are o problema foarte grava in privinta asta probabil sunt mai mutle elemente care contribuie: viteza de deplasare ..lungimea si pozitia evacuarii daca ma gandesc bine evacuarea care o ai e foarte lunga si se apropie mult de codita in sus ..o solutie poate fi scurtarea ei cu 10-15cm mersi de reply.evacuarea este scurtata iar pe fostul 954 aveam un Hurric cam la fel de scurt, nu stiu ce sa zic insa ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul si din cauza asta sa scoata mai multe noxe.Mai testam si mai vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Am patit-o si eu cu Hornetul, imi intrau gazele in casca la o anumita viteza. E din cauza amplasarii tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Raspunsul e chiar la obiect. Cum te-ai simti daca va tavalitzi amindoi? Sint zeci, sute de cazuri de accidente in 2. Sigur,m tie nu ti se poate intimpla. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.