Cesar Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 ce cantitate de lichid de frana trebe pt un schimb? pt fata si pt spate, separat. pt 929 Bidon de 250 ml este suficient. Indiferent daca ai furtunele stoc sau race. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Cineva? cumva ? Are un manual de service pentru honda cbr 900 rr SC28 din 1994 ? Mersi Atata am cautat si eu pt sc 28 dar nu am reusit sa gasesc nici cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 pe vremuri cand aveam si eu SC28 cautam dar fara succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Pt cei interesati de manual de reparatii pt SC 28: http://www.yourbittorrent.com/?q=repair-ma...-fireblade-sc28 PS. goagalu asta face minuni!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Care ma Ajuta cu 1 kit lantz sau doar pinioanele vreau asa 15 cu 48 pe 520 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Care ma Ajuta cu 1 kit lantz sau doar pinioanele vreau asa 15 cu 48 pe 520 ? sal,vezi ca sunt reduceri pe louis la kituri de lant la sc44 de la 200 si ceva de euro e 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 sal,vezi ca sunt reduceri pe louis la kituri de lantla sc44 de la 200 si ceva de euro e 150 este greu sa gasesc la louis cea ce caut eu... Repet...cumpar 15 - 48 - pe 520 pt sc44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 am si pinioane si foaie, noi, 15 16 48, preturi second. da un call, sau YM jagib1972. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 este greu sa gasesc la louis cea ce caut eu... Repet...cumpar 15 - 48 - pe 520 pt sc44 Pot sa iti aduc eu daca vrei da-mi PM Ma bate un gand sa imi schimb motorul, ma tenteaza un 900rr, nu il vreau pt "racing" ci mai mult pentru faptul ca e un motor destul de versatil (cel putin asa am auzit), consumul relativ mic si ofera protectie la vant . In prezent am un cb 500 din 2009 iar din 2007 pana in in 2009 am avut un gpz 550. Din punctul meu de vedere experienta am desi s-ar putea sa nu am indeajuns, asta ramane de vazut, daca intradevar am sa iau un 900rr sau nu. Am mai mers pe 900 rr din 94 si nu mi s-a parut ceva de speriat, dar am mers normal cu el, l-am luat sa vad cum e, nu sa ma sparg in figuri. Ma gandesc la un 900rr pt calitatile lui de tourer, se mai intampla sa fac si drumuri mai lungi gen Iasi-Braila sau pur si simplu plimbari de weekend cu topcase, bagaje si prietena, iar la cb se vede cand pui pe el, odata pus in miscare merge dar la depasiri sau reprize de viteza se vede clar. As avea cateva intrebari la care sper sa primesc raspuns Cat de bine se preteaza ca tourer ? Cum e positia si cat de obositor e la un drum mai lung ? Cam care e consumul mediu la drum lung si diferite viteze relativ constante gen 100-120,120-140 etc. Care sunt hibele lui (inafara de clasicul releu de incarcare, tipic honda) ? Si nu in ultimul rand costurile de intretinere, cum vi se par mici mari ? Pana acum cam astea ar fi, dar ma mai gandesc si revin. Tin sa mentionez ca in momentul de fata celelante variante din care mai am de ales ar fi zzr 600 sau 1100 (desi am dubii mari vizavi de 1100) si vfr 750 94-97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) Hai ca incerc eu sa raspund. Am avut modelul '93 (SC28) timp de 3 ani de zile. A fost prima mea motocicleta, dar am avut grija unul de celalalt si nu ne-am tavalit. Deci, n-ar trebui sa ai mari probleme daca esti cu capul pe umeri - cu atat mai mult cu cat conduci motoare de vreo 4 ani de zile. Protectia la vant e una buna. La noua motocicleta trebuie sa ma "ascund" bine dupa parbriz dupa 200 km/h. Cat de bine se preteaza ca tourer ?Cum e positia si cat de obositor e la un drum mai lung ? Desi e cea mai comoda sportiva din clasa ei (la vremea respectiva), sincer sa fiu, nu-l vad ca pe un tourer (pur-sange). Anul trecut am facut o tura pe Transfagarasan (800+ km), cu pasager. In prima zi a fost ok, dar in a doua zi, in ultimii 100 km schimbam treptele fara ambreiaj - aveam o durere la tendoanele de la mana stanga. Chestia aceasta poate sa fie subiectiva, pt ca stiu persoane care au venit din Turcia pe 1000RR intr-o singura zi (peste 1000 km). Cam care e consumul mediu la drum lung si diferite viteze relativ constante gen 100-120,120-140 etc. La drum lung, un 6-7%, cu viteze de 100-140 si ceva sprint-uri la 250. Cand m-am dat cu el pe Tihuta, ajunge la 10 foarte usor (folosind doar treptele 1-3). Care sunt hibele lui (inafara de clasicul releu de incarcare, tipic honda) ? Pe langa releu, in 3 ani de zile, am "reusit" sa sparg 3 motoare. Asa ca, uita-te foarte bine la cum este intretinut motorul pe care vrei sa-l iei. Din punctul meu de vedere, mitul fiabilitatii Honda e distrus. Si nu in ultimul rand costurile de intretinere, cum vi se par mici mari ? Costurile sunt sensibil egale. Aceeasi bani dai pe gume, placute frana, ulei, filtre, etc. Depinde mult de stilul tau de mers si ce astepti de la motocicleta. Bafta! Editat Martie 21, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Raspund si eu tot pt un 954. Oricum am mai vorbit si pe forumul de GPZ ca si eu am inceput pe twinuri . CBR-ul nu a prezentat nici un fel de probleme de... tranzitie sau obisnuire cand l-am cumparat. Functioneaza la fel de bine ca GPZ-ul trebuie doar sa ai puitin mai multa grija la acceleratie. Fata de modelele pe carburatie 954 are un singur ...inconveniet: acceleratia abrupta. Cand esti in a 2a si ii dai acceleratie la ture mici, in oras de exemplu, nu isi ia avan usor. Simti acceleratia dintr-o data de parca ar fi un intrerupator on-off. Asta e putin enervant pe curbe dar doar la inceput. Te obisnuiesti cu asta dupa primele sute de km. Ca si fiabilitate, recomand sa iei cat mai nou posibil, modelele pre 2000 or avea status de legenda si cult dar recomand totusi modele pe injectie (ciclistica mult mai buna, greutate mult mai mica, 954 de exemplu are frane fenomenale chiar si raportat la modele curente). Cat de bine se preteaza ca tourer ? Este un tourer decent. Pentru pasager recomand modele mai vechi dar am fost si eu cu pasagera peste 800km/zi si nu am avut prb mari. Pt rider, este un motor foarte ok, mai ales daca gasesti un model cu scarite reglabile. Cum e positia si cat de obositor e la un drum mai lung ?Te va obosi mai mult decat ce ai avut pana acum dar eu am facut 1300 km cu el intr-o zi si a doua zi am fost din nou pe drum. Cam care e consumul mediu la drum lung si diferite viteze relativ constante gen 100-120,120-140 etc. Pt motoarele astea 120 nu este viteza:) la 140 iti ia cam 6-7 Care sunt hibele lui (inafara de clasicul releu de incarcare, tipic honda) ? injectia de generatie veche dar te obisnuiesti cu asta repede Si nu in ultimul rand costurile de intretinere, cum vi se par mici mari ? te costa mai mult gumele, placutele si uleiul dar as spune ca merita. In rest intretinerea este exact aceeasi ca la orice alt motor. Atentie: 954 foloseste doar bujii iridium, astea sunt foarte scumpe. Per total, merita distractia, mie nu mi-a venit sa cred cum intra pe curbe dupa GPZ. In regim de touring virajele se iau doar cu gandul . La capitolul forta, motorul sta binisor, ai doua gauri de putere, unul la 3000 rpm si unul la 5500-6000. Touringul sta intre cele doua gauri, distractia incepe la 6500rpm. Pentru depasiri nu trebuie schimbata viteza. A 6-ea la 70 iti da avant destul sa depasesti majoritatea soferilor cand iesi din localitati. PS: top case nu are ce cauta pe astfel de motor am vazut un 954 cu top case pe net si nu este ceva placut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78151-cbr-954-rr/ stiti ceva despre ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Si e grav?Sa o cumpar sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Pot sa iti aduc eu daca vrei da-mi PM Ma bate un gand sa imi schimb motorul, ma tenteaza un 900rr, nu il vreau pt "racing" ci mai mult pentru faptul ca e un motor destul de versatil (cel putin asa am auzit), consumul relativ mic si ofera protectie la vant . In prezent am un cb 500 din 2009 iar din 2007 pana in in 2009 am avut un gpz 550. Din punctul meu de vedere experienta am desi s-ar putea sa nu am indeajuns, asta ramane de vazut, daca intradevar am sa iau un 900rr sau nu. Am mai mers pe 900 rr din 94 si nu mi s-a parut ceva de speriat, dar am mers normal cu el, l-am luat sa vad cum e, nu sa ma sparg in figuri. Ma gandesc la un 900rr pt calitatile lui de tourer, se mai intampla sa fac si drumuri mai lungi gen Iasi-Braila sau pur si simplu plimbari de weekend cu topcase, bagaje si prietena, iar la cb se vede cand pui pe el, odata pus in miscare merge dar la depasiri sau reprize de viteza se vede clar. As avea cateva intrebari la care sper sa primesc raspuns Cat de bine se preteaza ca tourer ? Cum e positia si cat de obositor e la un drum mai lung ? Cam care e consumul mediu la drum lung si diferite viteze relativ constante gen 100-120,120-140 etc. Care sunt hibele lui (inafara de clasicul releu de incarcare, tipic honda) ? Si nu in ultimul rand costurile de intretinere, cum vi se par mici mari ? Pana acum cam astea ar fi, dar ma mai gandesc si revin. Tin sa mentionez ca in momentul de fata celelante variante din care mai am de ales ar fi zzr 600 sau 1100 (desi am dubii mari vizavi de 1100) si vfr 750 94-97. Salut, am avut si 900 rr (919- 99) si VFR 750 si pot sa spun ca pt plimbari , fara alergatura, cu bagaje si prietena poti sa-ti iei linistit VFR-ul! Cu RR-ul am facut 22000 km intr-un an si un pic, a fost f ok cu mine si n-am avut niciodata probleme. Consumul variaza afara intre 5,5-7 la mers decent (120-180) iar in oras cu greu scade sub 9 iar in general ia cam 10. Protectia la vant e decenta iar pozitia este destul de touring pt clasa ei dar tot devine obositoare dupa nu f mult timp. RR-ul este un motor ideal pt drumetii , de preferat singur... VFR-ul mi-a consumat 6 afara(140-180), pozitia e confortabila fara a fi obositoare, protectie buna la picioare iar pasagera se poate bucura si ea de drum. Transmisia pe pinioane face toti banii, motorul e super elastic si desi e mai greut se poate tine lejer dupa mobre mult mai noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut, am avut si 900 rr (919- 99) si VFR 750 si pot sa spun ca pt plimbari , fara alergatura, cu bagaje si prietena poti sa-ti iei linistit VFR-ul! Cu RR-ul am facut 22000 km intr-un an si un pic, a fost f ok cu mine si n-am avut niciodata probleme. Consumul variaza afara intre 5,5-7 la mers decent (120-180) iar in oras cu greu scade sub 9 iar in general ia cam 10. Protectia la vant e decenta iar pozitia este destul de touring pt clasa ei dar tot devine obositoare dupa nu f mult timp. RR-ul este un motor ideal pt drumetii , de preferat singur... VFR-ul mi-a consumat 6 afara(140-180), pozitia e confortabila fara a fi obositoare, protectie buna la picioare iar pasagera se poate bucura si ea de drum. Transmisia pe pinioane face toti banii, motorul e super elastic si desi e mai greut se poate tine lejer dupa mobre mult mai noi. De vfr stiu cum se comporta si de fiabilitatea motorului, distributia pe pinioane isi merita intradevar toti banii, modelel mai noi au la supape pastile si nu tacheti reglabili cum au primele modele, trebuie sa recunosc ca ma atrage mai mult vfr-ul dar pretul nu unul tocmai pe buzunarul meu, erau in toamna vfr-uri ok pana in 1500 de euro(cam asta ar fi bugetul maxim +- 100 de euro) dar acum nu prea mai gasesti asa ceva, in schimb la 900rr in banii astia gasesc ceva relativ decent, si sincer nu ma dau la o parte de la probleme minore gen carene crapate ici colo sau mai stiu eu ce alte chestii, chiar si mecanice. Vreau sa vad la abilitatile de tourer ce zice. Ma uitam pe bikez un vfr e mai ok la fibilitate si touring dar in rest e diferenta destul de mare intre cbr 900 si vfr ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...003-362964.html Maine ma duc dupa asta , sper sa fie bun si sa ma intorc acasa cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 De vfr stiu cum se comporta si de fiabilitatea motorului, distributia pe pinioane isi merita intradevar toti banii, modelel mai noi au la supape pastile si nu tacheti reglabili cum au primele modele, trebuie sa recunosc ca ma atrage mai mult vfr-ul dar pretul nu unul tocmai pe buzunarul meu, erau in toamna vfr-uri ok pana in 1500 de euro(cam asta ar fi bugetul maxim +- 100 de euro) dar acum nu prea mai gasesti asa ceva, in schimb la 900rr in banii astia gasesc ceva relativ decent, si sincer nu ma dau la o parte de la probleme minore gen carene crapate ici colo sau mai stiu eu ce alte chestii, chiar si mecanice. Vreau sa vad la abilitatile de tourer ce zice. Ma uitam pe bikez un vfr e mai ok la fibilitate si touring dar in rest e diferenta destul de mare intre cbr 900 si vfr ... Vorbim aici de 2 clase diferite... 900RR e un fost superbike pe cand VFR este un sport-touring decent. VFR-ul are in jur de 250 kg la plin iar RR-ul are 200, dar RR bun in 1500 eu n-o sa vezi, sincer. Majoritatea celor pe care le-am vazut la vanzare in ultima vreme sunt ori pilaf ori exagerat de scumpe. DPDV al raportului calitate/fiabilitate/pret nici sa nu te gandesti la un Blade sub anul 98, asta daca vrei ceva decent pe carburatie. Este cel mai reusit model al generatiei pe carb. Desi suntem pe un topic de RR , la 1500 eu nu ai ce sa-ti iei mai bun decat un VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Vorbim aici de 2 clase diferite... 900RR e un fost superbike pe cand VFR este un sport-touring decent. VFR-ul are in jur de 250 kg la plin iar RR-ul are 200, dar RR bun in 1500 eu n-o sa vezi, sincer. Majoritatea celor pe care le-am vazut la vanzare in ultima vreme sunt ori pilaf ori exagerat de scumpe. DPDV al raportului calitate/fiabilitate/pret nici sa nu te gandesti la un Blade sub anul 98, asta daca vrei ceva decent pe carburatie. Este cel mai reusit model al generatiei pe carb. Desi suntem pe un topic de RR , la 1500 eu nu ai ce sa-ti iei mai bun decat un VFR. Depinde ce inseamna bun, la consumabile si carene nu ma dau la o parte, nici la stricaciuni minore, atata timp cat in motor a fost umblat cu cap sau deloc iar sasiul e nemodificat si neatins nu ma dau la oparte, adica daca mai are o carena crapata, placute terminate, kit de lant si astea nu e o prblema, motorul sa fie cat de cat intreg, cadrul, furca discurile, in rest cam tot ce ar mai fi se pot face/schimba. In 1500 un vfr iti iei 91-94 maxim la ce preturi au, dar nici alea nu stii in ce stare sunt, nu prea poti zice ca cu 1500 iti iei un vfr ok dar un cbr nu, fiecare o sa aibe cate ceva, asta e clar, chiar si in 2000 de euro daca cauti vfr si cbr900 nu ai sa iei ceva ok, acum conteaza ce nu e ok ... Oricum inca nu sunt ferm hotarat ca o sa imi iau ceva anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Depinde ce inseamna bun, la consumabile si carene nu ma dau la o parte, nici la stricaciuni minore, atata timp cat in motor a fost umblat cu cap sau deloc iar sasiul e nemodificat si neatins nu ma dau la oparte, adica daca mai are o carena crapata, placute terminate, kit de lant si astea nu e o prblema, motorul sa fie cat de cat intreg, cadrul, furca discurile, in rest cam tot ce ar mai fi se pot face/schimba. In 1500 un vfr iti iei 91-94 maxim la ce preturi au, dar nici alea nu stii in ce stare sunt, nu prea poti zice ca cu 1500 iti iei un vfr ok dar un cbr nu, fiecare o sa aibe cate ceva, asta e clar, chiar si in 2000 de euro daca cauti vfr si cbr900 nu ai sa iei ceva ok, acum conteaza ce nu e ok ... Oricum inca nu sunt ferm hotarat ca o sa imi iau ceva anume. Boon, practic tu incerci sa ma convingi ca RR-ul e peste VFR la touring. Practic tu nu vrei motor pt bagaje, prietena si drumuri lungi, tu vrei un motor cu nume sonor, sincer. Bafta maxima, o sa ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Boon, practic tu incerci sa ma convingi ca RR-ul e peste VFR la touring. Practic tu nu vrei motor pt bagaje, prietena si drumuri lungi, tu vrei un motor cu nume sonor, sincer. Bafta maxima, o sa ai nevoie. NU aici nu ai deloc dreptate, incerc sa iti explic ca la rr am mai multe variante de a alege decat la vfr unde multe din preturi mi se par exagerat de mari, spre exemplu e pe bikeshop un vfr 97 cu 2200 de euro, sincer nu stiu cat de mult isi face banii aia. Cand nu ai de unde sa alegi fie ajungi cu ceva care te nemultumeste cumva sau nu iti mai iei deloc, de asta caut alte variante, daca erau 5-10 vfr-uri care de invarteau ca pret undeva 1500 de euro nu mai cautam variante, desi chiar si asa mai ramane treaba cu greutatea ... Spun ca nu ma dau la o parte de la toate mentionate mai sus pentru ca lucrez intr-un service, iar treaba asta se aplica si in cazul unui vfr. Editat Martie 22, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 NU aici nu ai deloc dreptate, incerc sa iti explic ca la rr am mai multe variante de a alege decat la vfr unde multe din preturi mi se par exagerat de mari, spre exemplu e pe bikeshop un vfr 97 cu 2200 de euro, sincer nu stiu cat de mult isi face banii aia. Cand nu ai de unde sa alegi fie ajungi cu ceva care te nemultumeste cumva sau nu iti mai iei deloc, de asta caut alte variante, daca erau 5-10 vfr-uri care de invarteau ca pret undeva 1500 de euro nu mai cautam variante, desi chiar si asa mai ramane treaba cu greutatea ... Spun ca nu ma dau la o parte de la toate mentionate mai sus pentru ca lucrez intr-un service, iar treaba asta se aplica si in cazul unui vfr. Dupa cum am zis, bafta maxima ! Cu un RR fugarit o sa ai numai probleme, iar la 1500 eu fie e f vechi, fie e tavalit/fugarit/forjat. Hai s-o lasam asa, astept postul in care iti vei prezenta RR-ul! Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salutare oameni buni! Am o problema cu turometrul (cred, sper sa nu fie din cdi ca e nasol) la un 954. Am un delay de aprox 3500 ture (imi intra pe rosu la 8000) si as vrea sa incerc cu alt bord sa vad daca al meu este defect..sau altceva.. Este cineva dispus sa fac un test cu bordul lui pret de 10 secunde..contra cost/bere/cinste evident.. Sunt din bucuresti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 De astazi sunt si eu un fericit posesor de 954 http://postimage.org/image/1rkl3aflw/ http://postimage.org/image/1rkzz4k1w/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Felicitari, Alinu! S-o stapanesti sanatos! 954 e o motocicleta extraordinara. Putere mult mai multa decat o sa ai nevoie, livrata intr-un mod liniar. E o adevarata placere pe curbe. Vad ca inca n-ai 18 ani. Grija mare cu ea, pana te acomodezi si capatati ceva experienta. Editat Martie 22, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Bravo, vad ca ai luat'o pana la urma pe asta. Arata chiar mai bine decat in pozele alea de la vanzare.Dar stai asa, cum nu ai inca 18 ani? Ce motor ai avut inainte? Rs 125 . Da arata impecabil . Mesaj completat Felicitari, Alinu! S-o stapanesti sanatos!954 e o motocicleta extraordinara. Putere mult mai multa decat o sa ai nevoie, livrata intr-un mod liniar. E o adevarata placere pe curbe. Vad ca inca n-ai 18 ani. Grija mare cu ea, pana te acomodezi si capatati ceva experienta. Ms o sa am grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.