Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salut ,

 

Asta seara am terminat de aranjat mobra din punct de vedere al suspensiei.Pot sa spun ca am alta mobra acum.M-am hotarat sa umblu la suspensii dupa ce m-am documentat indelung si am inteles cum functioneaza fizic si cum afecteaza suspensia tinuta de drum,nu mai spun performantele.

La mobra mea setarile pe fata erau inegale stanga dreapta iar cu toate ca nu se simtea daca trage intro parte sau in alta,m-am hotarat sa o aranjez dupa greutatea mea si stilul meu de condus.Asadar am notat setarile care erau pe ea si am inceput conform procedurilor gasite pe net sa o aranjez.Singura problema ar fi Riding SAG front care este pe undeva pe la 45mm (recomandat intre 25-30% din 135mm cat e masuratoarea amortizoarelor fara nici o greutate cu roata in aer)de obicei amortizoarele honda sunt mai soft din cate am auzit dar poate fi si din cauza uleiului.in rest toate celelalte calcule sunt in limite normale.As putea sa maresc preload-ul si sa aduc pe la 41 mm dar asta ar fi la preload maxim,ceea ce am inteles ca nu este recomandat.

Vreau sa va intreb ce presiuni folositi in pneuri,inainte sa setez suspensia,am lasat presiunea la CALD la 2,5 fata/2,9 spate.

Este cineva pe aici cu 929 care imi poate impartasi setarile lui la suspensie?

Eu am asa:

Front: preload 2 lines,rebound 1 to max,compression 1 to max

Rear: preload 6/9,compression si rebound nesetate

Presiune roti: 2,5/2,9 la CALD

Mers in oras

 

Imbunatatiri: control mai mare,nu mai subvireaza,se simte cauciucul lipit de asfalt iar in curbe nu mai ai senzatia ca spatele e la limia aderentei(asta e de la presiune pe spate),intra bine in curba si se apleaca mult mai repede

Editat de gianni_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schimba uleiul in furci daca nu ai idee cand au fost service-ate ultima data. Merita investitia, se simte diferenta!

Refa setarile dupa aceea.

 

Cum ai incalzit tu cauciucurile inainte de umflare? Intreb de curios ca eu le tot umflu la rece cum nu am unde cara compresorul dupa mine si de la garaj pana la benzinarie nu as zice ca am cauciucuri calde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul in furci daca nu ai idee cand au fost service-ate ultima data. Merita investitia, se simte diferenta!

Refa setarile dupa aceea.

 

Cum ai incalzit tu cauciucurile inainte de umflare? Intreb de curios ca eu le tot umflu la rece cum nu am unde cara compresorul dupa mine si de la garaj pana la benzinarie nu as zice ca am cauciucuri calde...

pai am mers 40 de minute si apoi am facut presiunea cu sculele mele,pompa si manometru...Apoi am facut setarile.

Cineva recomanda un 2.2/1.9 presiune la rece.Voi ce presiuni aveti in pneuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva recomanda un 2.2/1.9 presiune la rece.Voi ce presiuni aveti in pneuri?

Ai deschis Cutia Pandorei cu intrebari de genul asta. :rusinica:

Nu exista valori standard la intrebarea ta. Presiunea pe care trebuie s-o ai in cauciucuri difera de la un producator de anvelope la altul. Unele anvelope au carcasa mai tare si poti sa mergi cu presiuni mai mici iar altele au carcasa moale si trebuie sa ai presiuni mai mari. Mai mult, presiunea mai trebuie ajustata in functie de stilul de mers si de asteptarile tale de la motocicleta.

Ca sa-ti dai seama de diferente, eu m-am dat pe circuit cu 1.3 spate si 1.9 fata (la rece). Anvelopele au fost Dunlop GP Racer D211.

Cateva informatii mai gasesti pe topicul Alegere Caucioace.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi schimb antigelul din mobra (929)

puteti sa-mi faceti cateva recomandari

multam

 

mergi in praktiker / carrefour / baumaxx .... si cauta antigel NEDILUAT fabricat de PRELIX ! se comporta foarte bine si costa undeva la 14-20 lei/litrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi in praktiker / carrefour / baumaxx .... si cauta antigel NEDILUAT fabricat de PRELIX ! se comporta foarte bine si costa undeva la 14-20 lei/litrul

Puneam la 954 antigel de la Petrom.. De la 102 grade la 95 scadea instant dupa ce plecai de la semafor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Hellicks: cum ai reusit sa ajungi in pozitia asta? :)

Triplu Tulup cu intoarcere 1/2, urmat de Rittberger cu flexiune la aterizare. Adica nici eu nu stiu exact...

 

Nu-i intoarce cutitu' in rana... :rusinica:

True, true... :disappointed:

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine astepti pana o dai pe bani si iti iei un 954. Greu cu vaca pe curbe, ai? :bounce:

Bravo, Gixule. Spune-i tu la dependent sa mai astepte, poate ii trece si nu mai trebe biluta. :rusinica: Daca ar mai exista o piata de mobre in Romania, as astepta, nu-i stress. Dar stau cu doua mobre la vanzare de doua luni si nu m-a sunat NIMENI. Am cumparat impreuna cu un prieten un motor acum 2 saptamani. Tipul statea cu el la vanzare de 3 luni. Noi am fost primii si singurii care l-au sunat. Ever. :disappointed:

 

Nu-i asa rau cum pare pe curbe, dar sa fim seriosi, nu e superbike.

 

Maine seara dorm in Mures. M-am cazat de data asta la Pensiunea Koronka. Te sun mai spre seara sa bem un ceai. :cheers:

Quite funky. Poate vin cu vaca, sa o tragi de coarne. :bounce:

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele unui mecanic din Cj are un 954 la vanzare pus la punct calumea la service. O da cu 3000 euro si nu l-a sunat nimeni in 2-3 luni. Asa merge treaba, am pus-o si eu la vanzare anul trecut de curiozitate si nimeni nu a sunat in 2 luni. Asta-i mersul la noi acum. Ori dai R6/R1, GSX1000 k5, ori nu vinzi. :finger:

 

Despre vaca ta... daca ceri pe ea 1800, ai sanse sa o dai cu 1500 numai sa scapi de ea si sa ramai cu ceva banet de pus la o mobra serioasa. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu anuntul fratelui mecanicului, poate e cineva interesat.. Eu macar sunt linistit cu acest aspect, efectiv nu am cu ce sa schimb 954'le, o s'o tin pana ajunge la 99999km. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La aceeasi concluzie am ajuns si eu. O folosesc pana intra kilometrajul in confuzie :rolleyes: .

 

Vreau doar sa cumpar niste sei SH si sa le dau la retapitat cu mai mult material moale. Pentru concedii/ture lungi vreau sa am motor mai comod fara sa ii stric aspectul pe turele de weekend. :grinbandit:

 

/index.php?/topic/667010-vand-honda-cbr-954rr-impecabila/

 

Las-on saracie... 15000 km, a mea tocmai a trecut de pragul de 60000 si cam plange dupa o verificare de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...