Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am si eu o intrebare...are rost sa schimb pinionul cu -1? Se va simti vreo diferenta sau nu are rost? Ma gandeam sa pun -1 pt ca pe spate am +2. Mersi baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre distributie si supape.Nu stiu cum mai vin pastilele din spate de la supape.Va multumesc frumos

Intreaba ce anume vrei sa stii, ca sa primesti un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vin pastilele din spate de la supape?acelea mici cu gradatii pe el

 

am inteles ca se masoara cu lera pe fiecare

Daca accepti un sfat...dute la mecanic!Distributia nu este o zona din motor sa umbli cu bajbaiala.Si din ce intrebari pui nu prea stii ce se intampla pe acolo.

Este spre binele tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o mica "dilema": am comandat un capac de stator pentru un 954 de pe ebay si am primit piesa din poza. Am pus capacul vechi peste cel nou sa verific forma, se potriveste perfect, gaurile se aliniaza, in schimb, partea incercuita este mai mica decat cea de pe capacul original. Aveti idee la ce motor se potriveste capacul, sa fie oare de 929 ? Si daca stiti pe cineva ce dezmembreaza un 954 sa nu mai astept 2 saptamani dupa alta comanda. Multumesc.

post-36619-0-61801500-1371791008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul este de 929. Daca nu ma insel, se potriveste si pe 954 dar trebuie schimbat statorul cu unul de 929. Sansele ca sa gasesti din dezmembrari un capac de 954, sint practic nule. Doar nou OEM, care costa cu ceva peste 100 eur, sau de pe ebay.com, cred ca vine din China si costa cu ceva sub 100 usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

De 3 saptamani sunt fericitul posesor al unei HONDA CBR 929. Inainte am avut un r6 2000, 600rr 2003, k2 600 si dupa 5 ani de facut km pe 600cmc, am decis ca e timpul sa trec la 929.

Din pacate m-am lovit de o mica problema astazi (ma bucur ca e grava, dar nici chiar asa) si vin si apelez la posesorii de 929 (si 954 - cred ca se potriveste) care detin o toba de 929 stoc.

So....cei care au o toba stoc de 929, sunt din bucuresti si ma pot si vor sa ma ajute, va rog sa imi lasati aici un mesaj. Am nevoie la RAR pentru eliberarea certificatului de autenticiate.

 

Momentan am un ARROW care chiar nu e zgomotoasa, dar dupa domnii de la RAR...este.

 

Va multumesc anticipat si bine v-am gasit :)

 

PS: atasez diseara niste poze cu mandria mea de motoreta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E.

Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc...

Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru.

 

Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E.

Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc...

 

Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru.

 

Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii.

Da!

Stii ce vrei....bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E.

Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc...

Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru.

 

Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii.

 

954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat.

Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc.

 

Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala.

post-14189-0-66947500-1372758752_thumb.jpg

post-14189-0-92219100-1372758790_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat.

Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc.

 

Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala.

Ce ne faci tu Cesar aici, un vis frumos :).

Am dreptul sa zic ca nu-mi place culoarea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? :scratch:

 

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? :scratch:

 

 

:cheers:

In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? :scratch:

 

 

:cheers:

 

Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei.

Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata.

Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele.

Arcul spate pune-l pa reloadul minim.

Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba.

 

Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea.

nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu umbli si sa mergi la cineva care se pricepe ..poti sa dai peste cap tot ce e acolo si atunci e destul de periculos sa mergi cu ea...

deja am dat peste cap...

 

In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza..

am tastat, dar nuprea ma pricel la limba engleza din pacate

 

Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei.

Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata.

Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele.

Arcul spate pune-l pa reloadul minim.

Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba.

 

Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea.

nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta.

furca a fost servisata anul aceasta.cel din spate e ok .a fost reglat suspensia la parametri de fabrica. ok. totul bine si frumos pana cand eu BOUL am mai reglat sa fie mai tari ca urma sa parcurg o distanta mai lunga pe asfalt ok si sa fie mai sportiv. eu prostu am reglat prea tare :baldy: ,dupa acela am mai slabit sa fie mai moale.si amu am dat totul peste cap.am dereglat tot si nu mai tin minte cum a fost. setarile de fabrica le stiu pentru ca am ceva manual de reparatie pe calculator. doar ca nu stiu reglajul de jos de la furca care este.pt comresie sau revenire.sau cel de sus. ca mi se pare ca nu se regleaza la fel cel de jos cu cel de sus. tot asa la telescopul din spate.cine mia reglat suspensia, nu pot lua cu el legatura de acela mam gandit ca intreb pe aicea. sper ca ma intelegeti ce vreau sa zic. nu sunt roman :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...