The Mentalist Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 .......... Nico, ai imbatranit prea mult pt tipul asta de motoreta Suspendare 14 zile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salut, am si eu o intrebare...are rost sa schimb pinionul cu -1? Se va simti vreo diferenta sau nu are rost? Ma gandeam sa pun -1 pt ca pe spate am +2. Mersi baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 o sa se simta foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauryzan1 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Salutare,cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre distributie si supape.Nu stiu cum mai vin pastilele din spate de la supape.Va multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare,cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre distributie si supape.Nu stiu cum mai vin pastilele din spate de la supape.Va multumesc frumos Intreaba ce anume vrei sa stii, ca sa primesti un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauryzan1 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cum vin pastilele din spate de la supape?acelea mici cu gradatii pe ele am inteles ca se masoara cu lera pe fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Se masoara jocul dintre came si "pahare" si se aleg pastilele cu grosmiea potrivita pentru a avea jocul specificat de manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cum vin pastilele din spate de la supape?acelea mici cu gradatii pe el am inteles ca se masoara cu lera pe fiecare Daca accepti un sfat...dute la mecanic!Distributia nu este o zona din motor sa umbli cu bajbaiala.Si din ce intrebari pui nu prea stii ce se intampla pe acolo.Este spre binele tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Vind lant original, nou, OEM Honda pt 919. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-lant+pentru+honda+919+cbr+900+rr+fireblade+1996+-+1999++lantul+este+original+ho+-193650.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare, am si eu o mica "dilema": am comandat un capac de stator pentru un 954 de pe ebay si am primit piesa din poza. Am pus capacul vechi peste cel nou sa verific forma, se potriveste perfect, gaurile se aliniaza, in schimb, partea incercuita este mai mica decat cea de pe capacul original. Aveti idee la ce motor se potriveste capacul, sa fie oare de 929 ? Si daca stiti pe cineva ce dezmembreaza un 954 sa nu mai astept 2 saptamani dupa alta comanda. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Capacul este de 929. Daca nu ma insel, se potriveste si pe 954 dar trebuie schimbat statorul cu unul de 929. Sansele ca sa gasesti din dezmembrari un capac de 954, sint practic nule. Doar nou OEM, care costa cu ceva peste 100 eur, sau de pe ebay.com, cred ca vine din China si costa cu ceva sub 100 usd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Multumesc - de 929 banuiam si eu ca ar fi. De pe ebay din China e luat si asta cu 45 USD ... asta e, mai incerc o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deus Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Va salut! De 3 saptamani sunt fericitul posesor al unei HONDA CBR 929. Inainte am avut un r6 2000, 600rr 2003, k2 600 si dupa 5 ani de facut km pe 600cmc, am decis ca e timpul sa trec la 929. Din pacate m-am lovit de o mica problema astazi (ma bucur ca e grava, dar nici chiar asa) si vin si apelez la posesorii de 929 (si 954 - cred ca se potriveste) care detin o toba de 929 stoc. So....cei care au o toba stoc de 929, sunt din bucuresti si ma pot si vor sa ma ajute, va rog sa imi lasati aici un mesaj. Am nevoie la RAR pentru eliberarea certificatului de autenticiate. Momentan am un ARROW care chiar nu e zgomotoasa, dar dupa domnii de la RAR...este. Va multumesc anticipat si bine v-am gasit PS: atasez diseara niste poze cu mandria mea de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E. Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc... Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru. Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E. Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc... Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru. Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii. Da!Stii ce vrei....bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 insa nu o sa gasesti decat CIURUCURI, TE ASIGUR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E. Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc... Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru. Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii. 954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat. Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc. Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala. Editat Iulie 2, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat. Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc. Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala. Ce ne faci tu Cesar aici, un vis frumos . Am dreptul sa zic ca nu-mi place culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Seara buna. Se vinde din motive personale (foarte mare nevoie de bani, pretul este negociabil) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr929rr-din-2001-524930.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 eu zic sa nu umbli si sa mergi la cineva care se pricepe ..poti sa dai peste cap tot ce e acolo si atunci e destul de periculos sa mergi cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei. Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata. Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele. Arcul spate pune-l pa reloadul minim. Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba. Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea. nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta. Editat Iulie 5, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 eu zic sa nu umbli si sa mergi la cineva care se pricepe ..poti sa dai peste cap tot ce e acolo si atunci e destul de periculos sa mergi cu ea... deja am dat peste cap... In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza.. am tastat, dar nuprea ma pricel la limba engleza din pacate Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei. Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata. Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele. Arcul spate pune-l pa reloadul minim. Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba. Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea. nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta. furca a fost servisata anul aceasta.cel din spate e ok .a fost reglat suspensia la parametri de fabrica. ok. totul bine si frumos pana cand eu BOUL am mai reglat sa fie mai tari ca urma sa parcurg o distanta mai lunga pe asfalt ok si sa fie mai sportiv. eu prostu am reglat prea tare ,dupa acela am mai slabit sa fie mai moale.si amu am dat totul peste cap.am dereglat tot si nu mai tin minte cum a fost. setarile de fabrica le stiu pentru ca am ceva manual de reparatie pe calculator. doar ca nu stiu reglajul de jos de la furca care este.pt comresie sau revenire.sau cel de sus. ca mi se pare ca nu se regleaza la fel cel de jos cu cel de sus. tot asa la telescopul din spate.cine mia reglat suspensia, nu pot lua cu el legatura de acela mam gandit ca intreb pe aicea. sper ca ma intelegeti ce vreau sa zic. nu sunt roman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 (editat) SUSPENSIA FATA Reglajul de sus este revenirea Reglajul de jos este compresia SUSPENSIA SPATE. sus ai compresia si jos ai revenirea. SI PIULITA ADICA ACEL HEXAGON ESTE INCARCAREA ARCULUI http://www.gostar-racing.com/information/motorcycle_suspension_set-up.htm Editat Iulie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.