Vizitator Adrian Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) @ cr1s71: N-am mers pe 954, deci nu-ti pot spune pareri despre asta (cativa posesori de aici te-au instruit de bine).Insa NU subestima deloc un 750 K1-K3. Este o motocicleta superba. Foarte usoara (165 kg), 141 hp (putere f apropiata de cea de pe 954). Suspensia foarte buna (furcile Showa de pe seria K1-K3 sunt considerate mai ok decat Kayaba,puse ulterior pe generatia urmatoare). Frana e ok iarasi.Ciclistica foarte buna. Nu stiu de ce spune Method ca-i lasa impresia de sport touring (probabil din acelasi motiv pt care Crazy Devil spunea ca RSV meu e sport touring )) ). Probabil pe R1 sau alte mobre stai mai in "maini", dar nu confunda DELOC GSX-R 750/1000 K1-K3 cu un sport touring sau cu o vaca gen ZX9. Un motor nu e superbike/supersport in functie de cat de tare stai in maini. Ci cum lucreaza suspensia + sasiul + motorul.. (parerea mea umila). Esti a doua persoana careia ii recomand sa se uite pe topicul de vanzare a lui Zahei,care vinde un 750 K2 parca. Culmea,nu-l cunosc pe om,nu stiu cine e, dar motorul lui pare ca-si face banii.. /index.php?/topic/696146-vand-gsxr-750-k2/?hl=zahei&do=findComment&comment=3473176 1000 e prea mult (parerea mea), dar 750cc e foarte foarte ok. asta daca nu ai o obsesie personala cu 954... Editat Septembrie 19, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Salut, de ceva timp am pus ochii pe un 954 RR. Experienta am cat decat pe un f4i, consider ca sunt capabil sa o "stapanesc", deci nu ma intereseaza aspecul asta. Am inteles ca este o motocicleta foarte reusita, as dorii si eu un feedback de la cativa posesori, ce "bube" are, consum, pret consumabile, etc Ce inseamna experienta pentru tine si ce vrei sa spui cand zici ca poti sa o "stapanesti" ? Asta e un lucru pe care ar trebui sa il rumegi umpic. Ca sfat, eu zic sa iti cumperi ce iti doresti si ce crezi ca ti se potriveste tie mai mult. Lumea o sa te invarta si o sa te intoarca in toate directiile, mai ales cand postezi pe sectiunea de incepatori ... care nu-i tocmai un loc bun ca sa iti formezi o opinie ... pentru asta poti incerca sectiunea dedicata cbr, eventula youtube, forumuri straine etc. Orice motor are unele puncte slabe si inevitabil te trezesti ca tre sa bagi bani in el ... de asta nu o sa scapi orice motor ti-ai lua. Si pentru ca motociclismul la noi e mai mult hobby pana la urma .. de ce nu, bagi bani in ceva ce iti place (in cazul in care ai bani ) Motocicleta cazatura/cazan/f*tuta se cam vede dupa o tura data mai tare. Iau in considerare si sa mai strang bani. Ai fi uimit sa aflii lucrul asta dupa ce ai dat banii aaa .. si scuze ca ma bag, da stiu io asa niste prieteni care au 954 si sunt tare incantati de motor ) Editat Septembrie 20, 2013 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 aaa .. si scuze ca ma bag, da stiu io asa niste prieteni care au 954 si sunt tare incantati de motor ) cine? unde? cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 @ Adrian : Nu am zis ca gixxerele nu sunt motoare bune. K1-1000 mi s-a parut greu,lung,motorul se tureaza bine,repede,dar puterea nu m-a impresionat.Nu are zvac.De aceea imi da impresia (exagerez putin,e adevarat) unui sport-touring,nu a unui superbike veritabil.Nu vorbesc de pozitia pe care o ai pe el aici.E multa,cand incerci s-o culci de pe o parte pe alta,tre sa tragi de ea,ramane in urma.Mi s-a parut matahaloasa si lenesa,mai ales la schimbari rapide stg-dreapta.Comparativ de exemplu cu un r1-98,concurentul ei principal zic eu, care e mult mai fasneata,raspunde mult mai repede si ca motor si ca sasiu.In schimb injectia foarte buna,raspunsul accel pt acei ani.Si pozitie faina,de sport-touring .Asta e parerea mea,normal ca nu tre sa fie toti de acord cu ea. K3 nu am servit,nu ma pronunt. In schimb K5,comparativ cu r1 04-06 e sensibil mai buna peste tot.Putere mult mai buna in ture medii,parca e mai maleabila,centrul de greutate mai jos,fapt ce o face mai usor de culcat,nota 15.La frane am inteles ca au ele niste probleme,dar motoreta pe care am mers eu avea pompa brembo 19 si frane boboc.Nu stiu cum se comporta cea stock. 750-ul,am mers pe un 99 parca era, demult,mi s-a parut destul de puternic.In rest nu am servit.Toata lumea le lauda,tot ce se poate.K6-K7 in special.Dar putere apropiata de 954,nush ce sa zic...Cu vreo 20-25 de cai mai putin,da. Acuma depinde si puterea aia,unde si cum vine,ca la cifrele date de producatori degeaba ne uitam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salutare. O noua problema la 929 si anume : Eram in mers si deodata s-a oprit motoru cu beculetul rosu de riguare in mers. Nu s-a oprit deodata..s-a oprit intrerupt dar asta in cateva secunde..2 maxim 3 secunde. dupa aceea..cand dau la automat invarte electromotorul dar atat. e posibil sa se fi inecat in mers sau sa se fi udat bujiile? pompa de benzina se aude bine dar nu stiu daca are legatura auzul cu functionalitatea. ce as putea verifica sa vad exact cauza? poate stie cineva care a dat peste o problema asemanatoare. tin sa precizez ca nici impinsa nu a vrut sa porneasca dar poate din cauza ca nu am reusit sa impingem mai tare de 11 km/h..Da mici rateuri cand sa porneasca si la fel a facut si impinsa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Incearca sa inlocuiesti releul de aprindere cu unul dintre releele de far sau de ventilator. Nu stiu daca la 929 au aceeasi amplasare ca la 954 insa, iti spun cum sunt amplasate la 954, poate le gasesti in aceeasi pozitie. Releul de aprindere - in fata bateriei, sub un capac de plastic negru. La 954 sub acel capac sunt mai multe mufe si cabluri. Verifca cu atentie, poate are si 929 aceeasi configuratie. Relee de ventilator/faruri - pe partea dreapta a coditei, sub carena. Releele sunt identice, au cate 4 pini. In partea dreapta a coditei sunt 3 relee la 954. De pompa de benzina, de electroventilator si de faruri (parca) Sa nu scoti releul de pompa - il recunosti dupa cablul mai gros de alimentare -rosu/alb. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Multumesc de raspuns. problema gasita partial rezolvata. La motor in partea stanga..este un mic sensor...ramasese fara un fir din doua, adica unul s-a rupt ..cred ca este senzorul de pornire sau cum se cheama ca dupa aceea a pornit..doar ca trebuie inlocuit..lipit nu merge ca nu rezista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Este vorba de senzorul de puls. Intreb eu pentru el acuma, daca il dam jos sa incercam o lipitura mai ok, curge mult ulei pe acolo? Adica banuiesc dupa amplasare ca isi ia comanda de pe una din axele cu came. Si probabil uleiul care unge acea axa, si ramane sus, va curge la demontare.... sau ma insel? Problema cu lipitura este ca firul s-a rupt chiar la iesirea din senzor, si in el a ramas foarte putin de unde se poate lipi. Editat Octombrie 7, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Este vorba de senzorul de puls. Intreb eu pentru el acuma, daca il dam jos sa incercam o lipitura mai ok, curge mult ulei pe acolo? Adica banuiesc dupa amplasare ca isi ia comanda de pe una din axele cu came. Si probabil uleiul care unge acea axa, si ramane sus, va curge la demontare.... sau ma insel? Problema cu lipitura este ca firul s-a rupt chiar la iesirea din senzor, si in el a ramas foarte putin de unde se poate lipi. Exercitiu de imaginatie: la zde mi de km la ora,in depasire se rupe lipitura?! ce faci?..nu cred ca este scump acel senzor....nici n ou nici de la dezmembrare...nu va jucati cu viata vostra pr 100 200 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Nou este aproximativ vreo 170 euro, cred ca atat o sa ajunga la noi in tara daca in State e cam 120 dolari. O lipitura facuta bine nu se rupe. Dupa cum spuneam, o sa incercam sa facem treaba asa cum trebuie... daca nu se poate sunt cat se poate de acord ca trebuie schimbat. Aia fusese si prima mea parere atunci cand am vazut de unde s-a rupt.... dar aia nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu banii atata vreme cat exista o sansa de reparatie.... ce se intampla daca se rupe lipitura? simplu, frana de motor...... cred ca din aia se descurca sa iasa oricine care are ceva kilometrii pe mobra...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Voi stiti man.....sa auzim de bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 As mai adauga nevoia acuta de amortizor voblaj la acest model. Daca motorul nu vine echipat cu asa ceva, vei avea de dat cam 150-200 euro pe un amortizor bun. La majoritatea se observa o bataie ce provine de la ambreiaj. Daca tragi maneta, bataia dispare. Intinzatoarele de lant is caca. Dar asta o stii si de la f4. Motorul se incinge in oras de te epileaza la picioare. Caldura se transmite direct pe cadru si frige. Se poate rezolva cu intrerupator montat pe firele de la ventilator dar e improvizatie. Discurile de frana fata sunt foarte mari in diametru. Daca nu stii ce faci e foarte usor sa atingi discul cand urci motorul pe o platforma moto (la suportul rotii fata) si sa strambi discul. Is patit. E nasty, franele sublime de 954 devin niste vibratoare de (cuvant urat). Sa verifici neaparat franarea. Asculta de jagi, is cam obosite dar la ce buget dispui nu vei gasi alternative mai bune. Esti cam arogant daca tu consider ca o stapanesti cu ghilimele si nu te intereseaza acel aspect. Afirmatiile de genul spun exact opusul despre tine. Motorul trage linear si nu e tocmai R1 dar un 954 intretinut, fara modificari are pana in 130 cp la roata. Puterea vine mult mai repede decat la polizoare de 600 pe cand greutatea lui e aceeasi cu cea de f4 ce reuseste sa puna pe asfalt vreo 95 cp cumva la 11k rpm. Stii cum se pot rezolva bataia de la ambreiaj si problema intinzatorului de lant? Mi s-a zis de curand ca unul din zgomotele pe care le aud eu se trage de la intinzatorul de lant hidraulic automat.. cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 exista niste intinzatoare aftermarket manuale (cu surub): http://aperaceparts.com/tech/tensioners.html nu stiu cat is de bune, le-am vazut doar pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Stii cum se pot rezolva bataia de la ambreiaj si problema intinzatorului de lant? Mi s-a zis de curand ca unul din zgomotele pe care le aud eu se trage de la intinzatorul de lant hidraulic automat.. cred. Intinzatorul este automat dar nu e hidraulic. Automat inseamna ca nu trebuie reglat. Iti repet a nu-stiu-cata oara, intinzatorul nu are nimic. oala de ambreiaj la 954 e zgomotoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Intinzatorul este automat dar nu e hidraulic. Automat inseamna ca nu trebuie reglat. Iti repet a nu-stiu-cata oara, intinzatorul nu are nimic. oala de ambreiaj la 954 e zgomotoasa. Care, dupa ce o schimbi cu una noua, aceasta va bate si ea dupa 2000km. Asa am facut eu la 954, degeaba m-au asigurat mecanicii de la INTERMOTOCYCLE ca fac operatiunea degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Am pe stoc o guma de fata Dunlop Qualifier 2 130/70-17 pt jantele de 900RR, DOT 2012. pret promotional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 /index.php?/topic/704621-probleme-la-motor-cbr-929/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Am dat mobra si mi-a ramas Geaca de piele personalizata HONDA CBR Pret nou 280 lei Masurile pentru geaca sunt In umeri= 52 cm Piept(sub maneca) =62 cm Jos =57 cm(reglabil in minus cca 10 cm ) Lungime maneca = 69 cm Editat Noiembrie 8, 2013 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Baietii am nevoie de ajutorul vostru! Vreau sa fac 954-le sa traga mai bine! Sunt dispus sa renunt la cativa zeci de km pe ora viteza maxima! Daca merge 240 sunt extrem de multumit! Da sa ajunga mai repede la viteza aia! Mobra are power commander si quick shifter! Mappingu e facut in Germania de fostul proprietar deci nu ma intrebati ca sunt pe dinafara! Nu vreau sa o vand fiindca imi e tare draga! Dar trec miarele astea noi pe langa mine destul de usor! Nu vreau sa le bat fiindca e imposibil ci vreau doar ca pana in 240 sa stau cat de cat langa ele! Tall order ha? ) Ma gandeam sa schimb pinionul din cutie cu unul cu niste dintisori mai multi! La axe cu came nu vreau sa ma bag ca asta ar insemna sa deschid chiulasa si nu vreau sa dezigilez mobra...vreau sa ramana virgina! Daca mai aveti alte sugestii va ascult! Merci mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Vezi ca daca vrei sa traga mai bine, la pinionul de cutie trebuie cu minus, iar ala de la roata spate cu plus(e.g. -1/+2). Dar sa stii ca poti sa ii faci ce vrei din pinioane, o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, oricum 954 e super scurta, deci nu stiu daca castigi foarte mult din pinioane. Vezi ca alea noi nu te fac doar din putere, ci si cum o pune jos (suspensie, cadru etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, stiu e cbr 929, doar ca idee. si furca din fata e modificat ceva la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Vezi ca daca vrei sa traga mai bine, la pinionul de cutie trebuie cu minus, iar ala de la roata spate cu plus(e.g. -1/+2). Dar sa stii ca poti sa ii faci ce vrei din pinioane, o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, oricum 954 e super scurta, deci nu stiu daca castigi foarte mult din pinioane. Vezi ca alea noi nu te fac doar din putere, ci si cum o pune jos (suspensie, cadru etc). Hm eu tin minte de la bicicleta ca atunci cand lantu era pe pinionul mare de la pedala puteam accelera cu mai putin efort! Si ma gandeam ca Fizica a ramas la fel din 1995 incoace! Editat Noiembrie 17, 2013 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Tii minte prost. La bicicleta, poti accelera cel mai rapid/usor pe combinatia foaie mica - pinion mare. Deci pentru o acceleratie mai buna, tre' sa micsorezi foaia si/sau sa maresti pinionul de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Tii minte prost. La bicicleta, poti accelera cel mai rapid/usor pe combinatia foaie mica - pinion mare. Deci pentru o acceleratie mai buna, tre' sa micsorezi foaia si/sau sa maresti pinionul de la roata. Merci de sfat! Si ce foaie sa ii pun!? Cu un dinte mai putin? Si la pinionul de la roata cu un dinte sau 2 in plus? Nu as vrea sa mi se ridice la orice turatie...as vrea sa gasesc un echilibru cat de cat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Si ce foaie sa ii pun!? Cu un dinte mai putin? Si la pinionul de la roata cu un dinte sau 2 in plus? Nu as vrea sa mi se ridice la orice turatie...as vrea sa gasesc un echilibru cat de cat! Cel mai mare raport de transmisie pe care l-am avut pe 954 a fost 3. Adica pinion de atac cu 15 dinti si foaie 45. Nu mi-a placut foarte mult si am pus pe spate un pinion de 44 de dinti. Mi-a placut mai mult asa. Nu prea ai ce-i face motorului stoc. poti lua in calcul o marire de cilindree - se mareste diametrul fiecarui cilindru si se alezeaza la cota +1 mm. vei castiga ceva dar nu pot sa zic exact cat. Exista pistoane si segmenti aftermarket pe cota asta. Totusi, problema cu 954 nu ar fi ca nu ajunge la 200-220 rapid chiar si cu echiparea stoc, ci ca nu prea mai are suflu peste vitezele astea. Daca ai evacuare full de curse, filstru sport, pair valves eliminate/astupate, PC3, ai nevoie de dyno run ca sa ii faci o harta buna. Fara aa ceva, se pierde mult cuplu in ture medii la motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.