Sari la conținut

Postări Recomandate

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. Este varianta prototip, dar in afara de cateva elemente care pe asta erau din carbon si alte mici detalii (gen forma handguard-urilor) nu difera mult de cea finala. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro). Daca as fi facut precomanda 'blind' cu 9.700 euro si mi se livra asa ceva pai le-o dadeam inapoi.

 

E si foarte inalta, eu la 1.77 nu ajung deloc cu picioarele jos, stateam mai cocotat pe ea decat pe mobre de enduro cu care m-am dat recent (ex: KTM 250 EXC), iar alea teoretic au inaltime mai mare a seii (900mm +). N-as avea nici o sansa sa merg cu mobra asta in oras. Nu mai zic ca saua e fix scandura ingusta, nu inteleg ce touring poti face pe ea.

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

 

 

IMG_4019.JPG

IMG_4020.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 398
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, ovi_ice a spus:

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. Este varianta prototip, dar in afara de cateva elemente care pe asta erau din carbon si alte mici detalii (gen forma handguard-urilor) nu difera mult de cea finala. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro). Daca as fi facut precomanda 'blind' cu 9.700 euro si mi se livra asa ceva pai le-o dadeam inapoi.

 

E si foarte inalta, eu la 1.77 nu ajung deloc cu picioarele jos, stateam mai cocotat pe ea decat pe mobre de enduro cu care m-am dat recent (ex: KTM 250 EXC), iar alea teoretic au inaltime mai mare a seii (900mm +). N-as avea nici o sansa sa merg cu mobra asta in oras. Nu mai zic ca saua e fix scandura ingusta, nu inteleg ce touring poti face pe ea.

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

 

 

Cine sunt Mihai Barbu si Scutariu 🤭?

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ovi_ice a spus:

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro)

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

Fara finisaje premium se poate trai. In definitiv este o motocicleta destinata traseelor pentru care notiunea de drum este mult spus. Imagineaza-ti cat ar costa o carena de carbon sparta. Mult mai importante sunt alte aspecte: fiabilitate, robustete, mentenanta, etc. Nu cred ca nu bifeaza aceste puncte in caietul de sarcini. 

 

Saua si pretul sunt intr-adevar probleme. Saua, sa zicem ca se reconfigureaza pe gustul posesorului, dar pretul este nesimtit. 

 

Mihai Barbu, pe cand vindea km, o facea cu un BMW 650 Dakar, parca, ceilalti nu stiu cu exactitate, dar cu mare probabilitate nu sunt utilizatori de Yamaha, so este nerelevant daca i-au acordat atentie sau nu. Cel mai potrivit lucru este sa asteptam review-urile celor care pot da un feedback avizat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și mie mi s-a părut mare și înaltă pentru destinația ei. Bine, față de BMW F850GS Rallye e bicicletă. :)

Nush de ce le fac atât de masive. 

De finisaje nu vorbesc: imitația de carbon de pe rezervor nu-i chiar pe gustul meu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ovi_ice a spus:

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. Este varianta prototip, dar in afara de cateva elemente care pe asta erau din carbon si alte mici detalii (gen forma handguard-urilor) nu difera mult de cea finala. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro). Daca as fi facut precomanda 'blind' cu 9.700 euro si mi se livra asa ceva pai le-o dadeam inapoi.

 

E si foarte inalta, eu la 1.77 nu ajung deloc cu picioarele jos, stateam mai cocotat pe ea decat pe mobre de enduro cu care m-am dat recent (ex: KTM 250 EXC), iar alea teoretic au inaltime mai mare a seii (900mm +). N-as avea nici o sansa sa merg cu mobra asta in oras. Nu mai zic ca saua e fix scandura ingusta, nu inteleg ce touring poti face pe ea.

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

M-ai făcu curios și am încercat și eu Tenerele ăsta la SMAEB. Despre finisaje nu știu ce sa zic, e o motocicleta care totuși a fost folosita.  Saua de fapt se simte f bine dpmdv și ma raportez la șaua stoc de la 690 care chiar e scândură, însă intr-adevăr este cam înalță,  eu la 1.72 ajungeam cam chinuit pe vârfuri,  dar mă gândesc ca nu cumva prototipul ăsta sa aibă suspensii cu o cursa puțin mai lunga comparativ cu modelul de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tenereul ala era un prototip si cred ca difera de cel de serie la finsiza mai ales in plus si saua este una diferita fata de cea de pe modelul de serie. cel putin astea au fost informatiile care le-am aflat de la fata locului.

la 1.71 ai mei ajungeam doar cu varful de la un picior dar nu parea sa fie nevoie de mai mult, in plus suspensia are si oase si mai poti ajusta de acolo inatimea seii

Poza

IMG_20190420_121149.jpg

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.78 cm ajungeam cu vârfurile.

Motocicleta era deja mai lăsată din suspensii. Cred că având în vedere faptul că e prototipul suspensiile sunt mult mai tari decât cele de pe varianta de serie și din motivul asta nu se lasă mai deloc când te așezi pe ea.

Șaua era incomodă pentru mine, dar la fel, cred că varianta de serie e diferita.

In rest mi-a plăcut foarte mult motocicleta, însă prețul cred că e mai mare decât oferă.

Oricum, mă bucur că am avut ocazia să mă așez pe ea! 

Din păcate, nu cred că Tenere 700 va fi următoarea motocicleta.

IMG-20190420-WA0002.jpg

 

IMG-20190420-WA0004.jpg

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu la SMAEB ca sa vad 790(hopefully R) si Tenere.

790 absent asa ca sa discutam despre Tenere.

 

Ce mi-a placut:

Fairing-ul, dar stiam asta deja.

Saua, mult mai comoda decat pare.

 

Ce nu mi-a placut:

Cam restul. 

Foarte grea, cel putin asa am perceputo eu.

De finisaje nici nu vreau sa discut, la mine in garaj iesea mai bine.

Suspensiile, o dezamagire

Foarte inalta dar inaltimea pare sa nu fie in concordanta cu garda la sol

Handguarduri puse la misto.

 

Ca un sidenote, cei de la stand ori foarte dezinteresati ori foarte necunoscatori, nu au binevoit sa imi spuna mai nimic desi i-am invitat, dar macar mi-au zis ca pot sa o incalec.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, ERU a spus:

Handguarduri puse la misto.

 

Alea is handguard-urile stil enduro (adica doar niste aparatori prinse intr-un punct) montate pe versiunea World Raid (cu care oamenii au facut un traseu pornind din Australia si terminand in Maroc parca). Cea de productie vine cu handguard-uri complete (gen cum sunt pe AT). Diferente ar mai fi evacuarea (Akra pe cea World Raid), semnalizarile LED si fibra de carbon (sau imitiatie) vs plastic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, vis-a-vis a spus:

Ăla e un prototip și parcă a fost și anul trecut la SMAEB. Nu știu de ce vă agitați atât... :D

 

Crezi ca se va imbunatati calitatea suspensiilor de la prototip la versiunea de serie?

Sau crezi ca va deveni mai usoara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, să fim serioși! Că dai cu curu' de șa ca să apeși pe motocicletă nu înseamnă că ai făcut test de suspensii :D

Oricum la Yamaha nu vezi suspensii sport sau super ajustabile. Poate doar pe cele de motocros/enduro.

Probabil va avea alte finisaje în varianta de serie, plus că... frate, îți iei mobră de coclau, chiar contează că nu strălucește? Mai mult contează ca ce e pe ea sa nu se facă țăndări la prima scăpare pe un șleau la 10 la oră... 

Șaua aia n-o s-o vezi în serie, deci, iar neconcludent, plus că în 30 de secunde de stat pe ea n-ai cum să-ți dai seama cum va fi după 7-8 ore de mers.

În fine, a fost cel puțin amuzant... Continuați, continuați... ne mai râdem și noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, vis-a-vis a spus:

Hai, să fim serioși! Că dai cu curu' de șa ca să apeși pe motocicletă nu înseamnă că ai făcut test de suspensii :D

Oricum la Yamaha nu vezi suspensii sport sau super ajustabile. Poate doar pe cele de motocros/enduro.

Probabil va avea alte finisaje în varianta de serie, plus că... frate, îți iei mobră de coclau, chiar contează că nu strălucește? Mai mult contează ca ce e pe ea sa nu se facă țăndări la prima scăpare pe un șleau la 10 la oră... 

Șaua aia n-o s-o vezi în serie, deci, iar neconcludent, plus că în 30 de secunde de stat pe ea n-ai cum să-ți dai seama cum va fi după 7-8 ore de mers.

În fine, a fost cel puțin amuzant... Continuați, continuați... ne mai râdem și noi.

 

NU se pune problema asa, intrucat la fizicul meu impunator de abia ajungeam cu un singur varf jos, ce sa mai comprim suspensia. Insa nu avea decat un singur reglaj pe compresie, preload-ul nu era hidraulic [asta cu preloadul s-au putea schimba la modelul de productie]

 

Din nou nu se pune problema sa straluceasca dar daca imbinarile si finisajele sunt facute de porc pe un prototiptil pe care de altfel s-a pus carbon, ce te face sa crezi ca la modelul de serie vor fi mai bune?

 

In 30 de secunde nu poti sa iti dai seama cum te vei simti dupa o zi de stat in sa, dar iti poti face o parere, adica imi pot da seama daca as putea merge pe ea cateva ore fara dureri interfesiere...

 

Despre amuzament, ce sa zic asa mi se par si mie unii .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sumar la cele 21 de minute de mai sus:

- sunt vreo 3 cadre filmate si repetate, tipul parcurge cam acelasi drum soft cu ea, dar cu viteza.

- nu are absolut nimic negativ de zis, ceea ce stim ce inseamna. A, decat ca e saua prea inalta :)).

- pe la 6:11 il compara un pic cu 790 si ii spune ca e un adversar demn, dar cu vreo 4000 de euro mai ieftin, fara sa intre in detalii.

 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 Este genul de traseu pentru care a fost gandita motocicleta asta. Este motocicleta de adventure travel, nu de hard enduro. 

Daca asta inseamna adventure, nush de ce se mai chinuie sa scoata mobre, pe acolo te dai cu orice mobra stradala. 

Dar deh, a luat si el de o ciorba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, prafrau a spus:

stiu asfalt mai prost decat ce e pe acolo, putea macar sa incerce

Se poate si mai rau. Uite aici "aventuriere" testate si recenzate pe asfalt tipla : 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, xt600 a spus:

Se poate si mai rau. Uite aici "aventuriere" testate si recenzate pe asfalt tipla : 

 

Se poate si mai bine:

 

Muuult mai bine.... 

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ERU a spus:

Se poate si mai bine:

 

Muuult mai bine.... 

Man, asta nu este un review, este un film de promovare a modelului. Multa regie, scene filmate in diferite locatii, o multime de duble si cine stie cate modele rupte in doua la filmari. Ce fac baietii astia, are treaba cu endureala, nu cu turismul adventure. Asa ca hai sa nu comparam mere cu pere, un film de marketing cu o recenzie video, chiar daca este facuta de un ziarist moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...