Sari la conținut

Sugestii masina automata sh 5k/verificare


Adrian M.
 Share

Postări Recomandate

Acum 10 ore, superbec a spus:

audi__a2_1_4_tdi__klimaaut___aluminum__2

 

si este aproape la fel de urata ca fiat multipla  ,cresti mult mai multe gaini decat intr-un olcit, poti sa te lauzi cu dansa ca orice propetar de haudi ... la terasa cand arunci cheile pe masa nu stie nimeni ca e a2..

 

 

👍 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 300
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma mir cum i a fost recomandat smart si e perceput ca frumusete intruchipata, ca de fiabilitate, nu incape indoiala, dar a2 ul asta este urat.

 

Oricum, a fost doar o sugestie, poate gaseste ceva din gama seat, cum ar fi ibiza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

In rest, mitul fiabilitatii reduse a cutiei automate este praf in ochii prostiilor. Altfel, fa test-drive, vezi sa fie rece motorul si fi atent cum schimba (daca nu agata, daca nu patineaza etc.). Neaparat sa incerci si Rervesul.

 

Nu m-as fi bagat in discutie daca fraza de mai sus nu era complet pe langa. Nu e vorba de mit ci de realitate.

 

La modul general, transmisia automata e mai putin fiabila decat cea manuala, cu atat mai mult cu cat vorbim de masini ieftine. La cutiile manuale, mentenanta la intervale regulate e de regula lipsa (doar la MULTI km se schimba ulei de cutie, etc). La cutiile automate, daca nu le schimbi uleiul regulat (indiferent de cutia automata!) o sa ramai cu masina in drum. Per total, pentru a avea o fiabilitate decenta, mentenanta e obligatorie la automate iar asta e un lucru pe care NU il poti verifica (e ceva mai evident la CVT).

 

Mai departe ai problemele de proiectare specific unor cutii automate - spun asta pentru ca modelele la care te uiti tu (adica modelele entry level, cele mai ieftine de la producator) au de regula cele mai proaste cutii. De exemplu cutia automata de pe KIA parca are probleme daca mergi in trafic intrucat nu poate raci eficient uleiul si se uzeaza prematur la mers de oras. Sau cutia DSG de pe VW Golf, Polo, Audi A3, Skode - ambreiaj uscat de diametru mic -- iarasi in conditii de oras se uzeaza foarte repede, se incinge si electronica se duce naibii.

 

Eu la banii respectivi as incerca sa EVIT cutiile automate clasice si sa caut un CVT, fie sa merg pe manuala (manualele Getrag de la VAG "e sfinte"). De ce am propus CVT-ul? Pentru ca acela de regula NU rezista deloc fara mentenanta.

 

 

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch 

Orice cutie de viteze are nevoie de mentenanta. Pina la urma este un reductor si trebuie sa aiba ungere corespunzatoare.

La cutia automata clasica, nu partea mecanica este cea expusa din cauza neschimbarii uleiului si in primul rand partea hidraulica.

Cum cele manuale nu au hidraulica evident ca sunt mai "solide" decat cele automate, adica a se citi poti sa iti bati joc de ele si cedeaza mai greu.

 

Cred ca mitul cutiilor automate care s strica provine mai ales din  anii de dinainte de 1990 cand uleiul de cutie era vai  mama lui. Iar pe atunci cutiile automate aveau logica hidraulica adica erau pline de canale si supape mititele, tot felul de sertarase care se blocau de la depunerile din uleiul romanesc.

 

In principiu electrovalvele sunt primele care nu mai functioneaza corect cand uleiul nu este schimbat la timp.

La CVT ceea ce am vazut ca cedeaza la unele - mai precis cunosc problemele la Nisaan Juke - este cureaua de metal. Am vazut Ford-uri cu 300.000 Km fara probleme, iar la unele Juke cureaua s-a rupt dupa 60.000 km. Desi masina era iesita din garantie Nissan a schimbat cutia, deci se stiau cu musca pe caciula.

La fel la Toyota nu aveau probleme mari.

 

Daca o cutie este proiectata corect, nu are de ce sa se incinga uleiul, dar cum astia cu reducerea de costuri nu mai stiu de unde sa tot taie, e posibil ca la astea mai noi sa faca  tot felul de aranjamente,  de ex. radiatorul de ulei mai mic.

Nu vad de ce nu si-ar bate astia joc si de cutiile CVT la masinile entry level cum le spui tu.

 

Eu sunt de parere ca la masinile de la inceputul anilor 2000, cutiile inca se faceau cum trebuie.

 

Si inca ceva: schimbatul uleiului la cutia automata nu este ca la cea manuala. La cea manuala ai deschis busonul, a curs uleiul, ai inchis si ai pus alt ulei. Gata. Poti sa o faci si la nea Gica la service-ul din coltul strazii.

La cea automata nu iese tot uleiul din ea, si dupa schimbare ar trebuie sa verifici alunecarea cutiei. Daca e prea mare se reia operatiunea. Iar pentru asta ai nevoie de niste scule....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de felul meu repar cutii 'robotizate' gen ford fiesta opel easytronic etc

fugiti de ele cit puteti;cit merg sunt acceptabile apoi de aruncat,ccompetent alculin si service-ul necompetent si clientul  care dupa ce da 1000-1500 euro pe masina nu intelege ca mai trebuie ceva ...

Daca vreti neaparat automata ,ori un dsg cu km putini (rar) ori cea clasica prdnl,dar cu testare priceputa+ulei sch la timp

Smart-niste miniporcarii,cumparate mai mult de multinationalistii care este

Editat de mihai c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Paca a spus:

Gata ...nu mai cumpara niciodata nimic ca toate ie proaste    ia-i gogule o bicicleta dar vezi sa nu fie de anglia  cu ghidonul pe partea gresita   :)

Si totusi le vezi pe strada, culmea, si circuland. Nu iau bicicleta de Anglia, ca are farurile asimetrice :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr o nota amuzanta, DEEEEE ROOOOOOMB S-A SAVARSIIIIIIIIIITTT!!!

Tine a citit in gand asta, cu voce tare? cantata? Tine? :)))

Megane 2, 1.6 16.v, 2005, cutie automata clasica, 4 trepte, 82000km reali, rulata doar in RO, 2 proprietari anterior-masina de firma, apoi angajat din firma, istoric verificat, cutie automata, stare ok. Ramas bani de o revizie completa, cu de toate , ca sa stau linistit.

megane2.jpeg

PS: ne auzim peste 2 ani, cu topic similar, probabil buget suplimentat :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, The_Sin_Eater a spus:

Ai luat 1 romb de Franta, nu ai vrut 3 romburi de Jopo cum ti-am scris mai sus!

Pffff....ce uameni!

;)

 

S-o stapaniti sanatosi si fara probleme! Felicitari pentru achizitie!

sin, as fi luat japo, all the way. 2 aspecte-1, financiar, 2-a picat rombu asta , care m-a tentat. Urmatoarea, mazda cx3 direct :))))

Multam!

Acum 6 minute, Metal Heart a spus:

Bine ai venit in familie 🤘

Diferenta e ca a mea vine cu boxer pe spate :)

 

20181026_222819.jpg

ee, pai pun si eu boxeru in spate atunci, o incapea RT ul?

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms ms!

Pana la urma, e un fier de calcat, vorba unui coleg:)) Numai bun sa isi faca doamna mana, singurica. Pana acum, a condus doar cu mine in dreapta, si doar la ore mai linistite-exterior, la drum lung. Acum isi capata independenta :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Patrick_M a spus:

Abia astept sa ne scrii despre experienta schimbarii unui bec din far :)

 

Ahahahah, am auzit :))) 

Si la fabie e la fel, eu pot schimba doar pe o parte. Habemus peste drum de bloc atelier, schimbam becurile la ei si aia e:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Intr o nota amuzanta, DEEEEE ROOOOOOMB S-A SAVARSIIIIIIIIIITTT!!!

Tine a citit in gand asta, cu voce tare? cantata? Tine? :)))

Megane 2, 1.6 16.v, 2005, cutie automata clasica, 4 trepte, 82000km reali, rulata doar in RO, 2 proprietari anterior-masina de firma, apoi angajat din firma, istoric verificat, cutie automata, stare ok. Ramas bani de o revizie completa, cu de toate , ca sa stau linistit.

megane2.jpeg

PS: ne auzim peste 2 ani, cu topic similar, probabil buget suplimentat :)))

Dupa primele zile de utilizare as fi curios cat consuma in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Patrick_M a spus:

Abia astept sa ne scrii despre experienta schimbarii unui bec din far :)

 

Muhahahaha! De neuitat va fi, dar după ce dai bara jos devine chiar simplu!:lol:

De sabie s-a săvârșit?

Marca franceză "le cric", "la creature de l'automobile"!

IMG_20190412_112229.thumb.jpg.12fd61bb089a3638a73627670aad1bc5.jpg

Totul e să nu fie proiectată de ăia de la f1, ai văzut cum au crăpat simultan motoarele la ultima cursă. L-am și felicitat pt prețizie pe un amic care lucră la proiectare la reno, nu demult îmi povestise că au niște roboți, în genul ălora de la Ikea, care trag de clanțe de exemplu. Foarte atenți franțujii mi-am zis, doar că ei reproiectează reperul dacă rezistă la prea multe acționări! :crack:

O să ziceți că n-are treabă seria cu f1, dar de ce plm scrie atunci pe chiulasa de 1.5dci "renault f1"?!?😳

S-o stăpâniți și folosiți sănătoși fără să cotizați prea mult la atelierul de lângă bloc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) uite cine stie:))

Clar, nu voi face eu. Sunt pe langa. Si voi face campanie, le schimb pe toate, in viitor, noi. Asta sper si eu, dupa o revizie sanatoasa, sa ma tina fara mari probleme, 2 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Adrian M. a spus:

Ahahahah, am auzit :))) 

Si la fabie e la fel, eu pot schimba doar pe o parte. Habemus peste drum de bloc atelier, schimbam becurile la ei si aia e:D

Pentru cunoscatorii adevarti e simplu. Se da carma la stanga sau la dreapta (dupa caz) la maxim, se da jos protectia de noroi de la aripa, iar apoi un baiat istet baga mana si face treaba "blind". Asa facea pe operatiunea pe vremea cand doamna avea un Megane Scenic. Banuiesc ca la fel se poate face si aici.

Legal se da farul jos.

Dar deh, doar oamenii  rai de la Reno fac rautati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...