Jump to content

Recommended Posts

Io cred ca marea problema cu V-Strom 1050 nu e ca e un V-Strom actualizat ci ca nu e un DR BIG, asa cum au tot lansat teasere in ultima vreme.

 

Lumea se astepta poate la un refresh de V-Strom si la o motocicleta noua de adventure mai capabila de offroad decat stroamele noastre, gen cum au facut cei de la Honda cu AT, cand au lansat un model nou in loc sa tranteasca un facelift la ceva existent (cum ar fi fost sa schimbe CrossRunner-ul un pic si sa spuna ca e AT?).

 

Imi place cum arata (inclusiv farul :P), daca as avea acum 650-ul si as vrea sa-l schimb as lua-o fara sa clipesc, dar sunt de acord ca e o amestecatura ciudata si ca nu e o mobra "demna" de stilul utilitar al DR-urilor.

Desi... poate ar fi scos-o la capat si fara sa scoata mobra noua 100% daca i-ar fi pus 21 pe fata si 18 in spate, plus cativa centimetri in plus la garda la sol...

 

Pe de alta, parte, asta e ceea ce face Suzuki, ia motoare/cadre/stiluri deja existente in linia lor si le amesteca pana iese ceva "nou" care sa poata fi vandut. Si primele V-Stroame aveau motor de SV si TL (si cadru cel putin inspirat din mobrele existente), singura diferenta fiind ca atunci le-a mers amestecatura desi toti spuneau ca-s urate cu spume (cum spun si de asta de acuma).

Edited by xtx
Link to post
Share on other sites

Din punct de vedere al designului, trimiterea la DR Big (Dakar), este evidenta. Mi se pare chiar ciudat ca au ales sa o denumeasca V-Strom si nu DR. Dar ai dreptate, mobra actuala nu mai are legatura cu caracterul utilitar al Big-urilor.. multa electronica si roti 19/17, care o fac mai degraba un touring, decat un adventure. Sa vedem pretul, dar avand in vedere ca DL 1000 se vinde pe la 12000 euro, nu cred sa iasa mai jos de 13-13500. Cu toate astea, cred ca se va vinde bine. 

 

https://ultimatemotorcycling.com/2019/11/05/2020-suzuki-v-strom-1050-lineup-first-look-12-fast-facts/

Link to post
Share on other sites

Motoreta in cauza nu are nici o legatura cu celebrul DR BIG, asa cum nu are nici o legatura cu segmentul adventure.

E o chestie mare, grea, fara garda la sol si cu roti nepotrivite pentru ceea ce s-ar vrea.

La capitolul electronica nu s-au obosit sa-i puna un abs spate decuplabil aka enduro mode ABS.

 

O balarie de mobra, care probabil va fi cumparata de hipsteri si habarnisti.

 

La plusuri as putea spune ca e mai frumoasa ca modelul anterior, dar primul Vstrom ala de 650 era cel mai reusit dpdv estetic.

Link to post
Share on other sites

A aparut geniul din lampa! Ca Africana  sau geseu la 250+ kg sunt ideale de adventure. Bai prostilor, de ce v-ati luat ma Vstroame de 1000? :lol:

 

P.S.  @ADMINNu unim si noi topicurile ca se face haos. Tot de Vstrom e vorba si aici ca si in ala principal.

Edited by bozoro
Link to post
Share on other sites
On 06.11.2019 at 11:03, xtx said:

Lumea se astepta poate la un refresh de V-Strom si la o motocicleta noua de adventure mai capabila de offroad decat stroamele noastre, gen cum au facut cei de la Honda cu AT, cand au lansat un model nou in loc sa tranteasca un facelift la ceva existent (cum ar fi fost sa schimbe CrossRunner-ul un pic si sa spuna ca e AT?).

PLM nu stiu ce bausem cand am scris asta. Voiam sa spun ca "Lumea NU se astepta la un refresh de V-Strom CI la o motocicleta noua de adventure"...

 

@bozoro din cate stiu sunt singurul de pe thread-ul asta cu V-Strom de 1000, explica-mi te rog treaba cu "prostilor".

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, xtx a spus:

PLM nu stiu ce bausem cand am scris asta. Voiam sa spun ca "Lumea NU se astepta la un refresh de V-Strom CI la o motocicleta noua de adventure"...

 

@bozoro din cate stiu sunt singurul de pe thread-ul asta cu V-Strom de 1000, explica-mi te rog treaba cu "prostilor".

@xtx:

La 06.11.2019 la 16:29, ERU a spus:

O balarie de mobra, care probabil va fi cumparata de hipsteri si habarnisti.

 

 

Edited by bozoro
Link to post
Share on other sites
La 07.11.2019 la 9:11, bozoro a spus:

 

P.S.  @ADMINNu unim si noi topicurile ca se face haos. Tot de Vstrom e vorba si aici ca si in ala principal.

De ce? Pentru ca posesorii ACESTUI model sau potentialii posesori sa citeasca peste 700 de pagini de topic, ca sa poata gasi cateva informatii utile? 

Edited by xt600
Link to post
Share on other sites

Sunt modele diferite, cu probleme specifice, astfel ca este firesc sa aibe topic diferit. Este mai usor de urmarit si pentru un user din afara comunitatii, care nu are timp/nu stie data de inceput pentru noul model. Din punctul meu de vedere, asemenea thread-uri, cu sute de pagini, in care se discuta la gramada problemele unui model, eventual amestecate si cu ale altor modele inrudite, sunt un ghiveci, in care foarte greu  poate fi gasita informatia care intereseaza. 

Link to post
Share on other sites

V Strom-ul de 1050 are o sa și o poziția la ghidon mai confortabila decât 650 (asta mai era acolo, pentru comparație, 1000-le nu știu cum este). 

Rezervorul este puțin mai inalt/plat și asta contribuie la senzația de "stat in motocicleta" mai bine decât la fratele mai mic. 

Bordul TFT (nepornit însă la niciuna dintre motociclete) și farul unic mi-au plăcut mai mult decât la modelul anterior. 

Este clar ca nu este în liga AT 1100, dar nici nu cred ca își propune și ar trebui sa coste evident mai puțin decat ea.

Personal, mi-a plăcut. Mi s-a părut un motor onest, în stilul Suzuki, care cred ca își va face treaba cu brio pentru fisa postului, respectiv costul de achiziție și întreținere. 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
La 11.11.2019 la 4:00, _Raul_ a spus:

V Strom-ul de 1050 are o sa și o poziția la ghidon mai confortabila decât 650 (asta mai era acolo, pentru comparație, 1000-le nu știu cum este). 

Rezervorul este puțin mai inalt/plat și asta contribuie la senzația de "stat in motocicleta" mai bine decât la fratele mai mic. 

Bordul TFT (nepornit însă la niciuna dintre motociclete) și farul unic mi-au plăcut mai mult decât la modelul anterior. 

Este clar ca nu este în liga AT 1100, dar nici nu cred ca își propune și ar trebui sa coste evident mai puțin decat ea.

Personal, mi-a plăcut. Mi s-a părut un motor onest, în stilul Suzuki, care cred ca își va face treaba cu brio pentru fisa postului, respectiv costul de achiziție și întreținere. 

 

Africa 1100 e 13500 pret de lansare.

 

Suzuki nu va fi sub 13000 euro.

 

Unde e avantajul ala? Pentru 500-1000 euro cumperi o gloaba restilizata sau un motor cu adevarat polivalent?

 

Ca fapt divers, un KTM 1290 Adv R e tot 13500...0 km, model 2018. Deci? :)

Link to post
Share on other sites

Preturile in UK sunt 9.999£ pt V-Strom 1050 si 11.300£ pt 1050 XT (asta din urma fiind cat de cat comparabil cu AT). 

 

Asta inseamna 11.400€, respectiv 13.150€ la cursul de azi. In general preturile de lista pt Suzuki la noi in Ro erau mai mici ca cele din Germania, nu stiu relativ fata de UK cum era situatia.

Link to post
Share on other sites

Pretul afisat e pretul cerut. Exista varianta sa o cumperi fara TVA daca esti firma. Dealerul local din Fürth, cunoscut pentru suprapreturile practicate, are un R pe stoc la 14500. Sta de ceva timp, asa ca se va da cu 13000-13500. Toata lumea tine banii la saltea pentru noul Africa Twin.

Link to post
Share on other sites

TT citeste pliante oferite de dealeri. 

 

Honda AT e 14500 oficial si au o promotie de iarna/lansare la 13500 :)

 

2019 e 11000 :)

 

Varianta ADV cu DCT e 18000 -2020

 

 

Link to post
Share on other sites
La 23.11.2019 la 23:00, Lucian_M a spus:

Nu știam să fie AT1100 sub 15000 euro. Văzusem azi prezentarea lui Tibi Troia la MotorTeam și prețurile de la AT rivalizează cu cele de la 1250GS. Bine, AT are cutie automată.

 

🤦‍♂️

 

Tibi Troia este Gregorianul Bivolar al presei moto romanesti.

Pana si Pavel Bulgaru` e mai pertinent decat el. 

 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Comparati 1050 XT-ul cu AT Adventure ca varianta standard de la AT e orientata clar catre off-road si are multe neajunsuri fata de varianta XT(roti cu camera, lipsa cric central, protectie motor, parbriz mic, costuri mai mari de adaugat un top case in lipsa rack-ului si a gaurilor de fixare a side case-urilor). Vad oameni care pun la parti negative lipsa decuplarii ABS-ului dar ganditi-va ca sunt atatia care nu sunt interesati de a iesi de pe asfalt, de ce ar vrea sa si-l decupleze?! 

Unii zic ca ar fi grea (247kg) dar uitati-va la modelele rivale ca tot in 240-250 kg sunt( AT Adventure, Versys 1000, etc). Combinatia de roti 19/17 e mult mai buna pt strada ca 21/18 si asta e 1050-ul, o motocicleta orientata catre strada. Se spune ca motorul e vechi insa sunt de mentionat 2 lucruri importante: 1. are cuplu, putere si consum in trend cu rivalii si 2. este super dovedit ca fiind unul fiabil si rafinat la fiecare schimbare de generatie deci care e problema cu motorul?!

XT-ul are toata electronica momentului iar ca dashboard-ul este mai rudimentar cumva fata de rivali nu vad sa fie o problema atat de serioasa in exploatare(sunt singurii care iti pun o bara din fabrica pentru a-ti pune GPS, telefon si o priza USB 2A chiar langa ea). Si unde mai pui ca AT-ul are numai putin de 11 butoane in stanga, daca nu ma insel, sa navighezi prin sistem :).

Si toate astea cam la 12.500 euro. Mai e o motocicleta proasta ce o vor cumpara habarnistii ori doar hipsterii(cum zicea cineva mai sus)?!

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, barbat a spus:

 

Comparatia cu versys sta in picioare daca analizezi strict din pdv strada. V1000 standard costa 13000. Dar nu are pretentia nici o secunda ca i pt off. E sport tourer. E mai scump, dar e alta mancare de peste, 4 cil, mai multi cai/cuplu, mai spatioasa, mare, comoda, sa , ergonomie, etc. 

Link to post
Share on other sites

Em am cumparat un XT-ul acum o saptamana de la reprezentanta din Romania cu 12.500(tu de unde ai pretul ala, de pe site? Alta e realitatea). Nu am iesit in viata mea in off-road si nici nu intentionez si ca mine sunt majoritatea care cumpara modelul asta. Cu ce e mai bun AT-ul Adventure ca asta, poate doar chestii subiective gen cum arata, dashboard-ul dar am lamurit-o mai sus, zic eu. A propos, am vazut o statistica cu cei care cumpara V-Strom-ul de 1000 si sunt cam intre 40-60 de ani. Eu zic ca ai alte apucaturi pe la 50 de ani, nu? Nu mai porti Klim(poate ai facut-o cand aveai 30), acum porti Revit si esti pragmatic, cu diferenta de 3000 euro pana la AT Adventure vezi de 2 ori Europa.

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites

Ce spun eu si CE spui tu :)))

Eu iti sugerez sa recitesti. AM SPUS CA V1000 , adica VERSYS  standard, costa acum pret de lista 13000 euro. Fiindca tu l-ai comparat mai sus, cu vstrom. SI eu ti-am spus ca sunt diferite, si nu se prea compara.  alt motor, alt gabarit, alta mancare de peste. Si eu am trecut prin analiza asta, am comparat Vstrom cu Versys. Si la aceeasi bani cu ce ai dat tu, am luat un V1000 standard, pe care am mai pus una alta, si am dat cam cat ai dat si tu. EU am ales diferit de tine, fiindca am stiut ca vreau din start ceva touring, dar cu pozitie adv, ca nu ma intereseaza jantele spitate, si ca nu vreau motor in V, ci 4 cil. In plus, arata ciudatel pentru minte Strom ul nou. Chestiune de gusturi, total subiectiva. 

 

Legat de Honda AT,  AT ul este mai mult orientat spre off. Stroama e cam ce a fost mereu, o motoreta polivalenta. Nu are pretentii de offroader serios, dar cu care poti face destule, pricepere sa ai. Un fel de SUV al motocicletelor.  Cred ca te inseli cand zici ca majoritatea cu stroame sta doar  pe asfalt. Ia vezi adunarea Vstromania, sa vezi ce fac cu stroame bajetii in fiecare an :)))

SI, un sfat-relax, esti prea incrancenat. Ti-ai luat o, sa te bucuri de ea, bravo! Fa i si un topic de prezentare, poze, etc-ai sectiunea motocicleta mea. Scrie acolo si cum e la drum, etc etc etc. Ca sunt destui interesati.

 

Link to post
Share on other sites

Nici vorba de vreo incrancenare. Imi cer scuze, am crezut ca prin acea abreviere faci referire la V-strom ul de 1000.  Pe lista mea scurta a fost AT-ul Adventure si V-Strom si mi-a dat cu minus la Honda. M-am informat cat de mult am putut si am testat atat noua AT cat si vechiul V-strom de 1000 ca asta nou nu exista la test la momentul ala. Da, stiu ca unii folosesc V-Strom-ul in off-road dar din pct meu de vedere are limitari acolo date de garda la sol, greutate si cursa furcii.

Problema mea era legata, mai degraba, de ce invoca unii c-ar fi minusuri fara sa fie informati/obiectivi in legatura cu ele. 

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...