Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

S-a dus și ziua a doua de la shakedown.
Dani și-a îmbunătățit timpul și e tot primul cu 1.59.841, urmat de Pol la 131 miimi. Pe locul trei, micul Marquez la 0.429 s.
#99 a ajuns și el prin zonă. S-a îmbrăcat în combinezon, dar nu a avut dispoziția necesară să încalece pe armăsar. Poate avem noroc mâine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 996
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 31 minute, Kagemusha a spus:

#99 a ajuns și el prin zonă. S-a îmbrăcat în combinezon, dar nu a avut dispoziția necesară să încalece pe armăsar. Poate avem noroc mâine...

 

ce mizerie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.02.2020 la 21:32, Kagemusha a spus:

De menționat și rezultatul noului număr doi de la HRC care nu prea a rupt gura târgului, dar l-a depășit pe Bradl...

Si de aici doar in sus poate merge.

In jos adica, daca vb de timp.

Acum 1 oră, Kagemusha a spus:

S-a dus și ziua a doua de la shakedown.
Dani și-a îmbunătățit timpul și e tot primul cu 1.59.841, urmat de Pol la 131 miimi. Pe locul trei, micul Marquez la 0.429 s.
#99 a ajuns și el prin zonă. S-a îmbrăcat în combinezon, dar nu a avut dispoziția necesară să încalece pe armăsar. Poate avem noroc mâine...

C'mon, nu stim noi ce si cum. 

Chillax, o sa testeze, doar nu e de capu lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E haios ca aproape toata lumea de aici e nervoasa ca nu a testat Lorenzo.

Sunt curios azi cand va testa daca le va implini "asteptarile".

:crack:

Lorenzo set a 2m 4.650s during his opening four-lap stint, then spent a long time in the garage before making his second run, where he knocked one-second off his lap time, before breaking into the 2m 2s on his third run.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Method a spus:

Cica Aleix e foarte multumit de Aprilia.Doamne-ajuta!

Era cazul. De ceva vreme se chinuie cu vechiul model. Inca de la sfarsitul sezonului trecut cei de la Aprilia spuneau ca au scos tot ce se putea scoate din motocicleta si ca in 2020 vor incerca cu totul si cu totul o alta abordare. Daca lucrurile merg bine pentru italieni, este super, creste nivelul competitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, putin probabil sa mai forteze ceva in aceasta viata. Cred ca Yamaha (ca si Ducati si Honda, la timpul lor), a luat o mica teapa cu Lorenzo pilot de teste.. Cu timpii pe care ii scoate, nu poate fi vorba de un feedback. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se obisnuieste cu motoreta. Nu mai fiti hateri... in plus de asta cand testezi ceva punctual nu estw vorba de timp. Cand o sa testeze tot pachetul o sa faca si timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

True,aia si ziceam ca multa lume e nerabdatoare sa vina Lorenzo sa dea o tura ca nu mai au pe cine hateri :P

Marquez e prea puternic,Dovi prea blajin,Quarta e noob da mere bine,Maverick a inceput si asta sa mearga ok,Rossi e in twilight years...nu mai poate omul sa faca un comentariu acid despre nimeni in gp :bounce: Lorenzo era paratrasnetul perfect,dar nesimtitul a fost las si s-a retras.Acuma numa bine ca veni si se da putin ca dupa aia sa ii analizam timpii si sa radem de el.

Apropo despre subiectul Lorenzo - se zvoneste ca Yamaha ar fi facut cerere sa il bage ca wild card la Catalunya.Nu prea as da crezare insa,e doar la nivel de barfa,zvon etc.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, xt600 said:

Cum spuneam, putin probabil sa mai forteze ceva in aceasta viata.

:agree:

 

Să nu uităm că anul trecut la primele teste pe Honda după ce a venit de la Ducati a spart norii. Atunci s-a obișnuit instant cu motoreta...:D

Pentru cei ce au uitat:

image.thumb.png.d98941fa13facba4c365b9f6d45ed4e2.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

Se obisnuieste cu motoreta. Nu mai fiti hateri... in plus de asta cand testezi ceva punctual nu estw vorba de timp. Cand o sa testeze tot pachetul o sa faca si timpi.

Nimeni nu trage intr-o sesiune de teste 100% ,ca intr-o cursa, dar timpii trebuie sa fie pe acolo, aproape de limita. Nu poti testa nici macar chestii punctuale, mergand in ritm de tur de formare sau de warm up. Lorenzo, nu a facut nici 10 tururi (cum sa se obisnuiasca cu mobra, daca nu face km pe motocicleta aia?), iar timpii au fost la circa 3-5 sec de timpul de referinta. Ma indoiesc ca va face mai bine in testele oficiale, dar nah.. speranta moare ultima... M-as bucura sa faca treaba buna pentru Yamaha, dar ma tem ca va fi un mare fasssss.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, Cavaleru said:

honda-i honda :))

Corect!

 

Între timp s-a încheiat shakedown-ul.

Rezultatele din ultima zi:


P Espargaro KTM 1'59.444
A Espargaro APR+0.178
Oliveira KTM+0.304
Pirro DUC+0.478
Binder KTM+0.655
Bradl HON+0.997
Kallio KTM+1.028
Lorenzo YAM+1.062
Guintoli SUZ+1.211
Lecuona KTM+2.215
Bike1 YAM+2.465
Bike2 YAM+3.260
Savadori APR+3.351
Bike3 YAM+3.398

 

Arogantu', un timp decent (să zicem).

Pedrosa n-a alergat azi, i-a "împrumutat" motoreta lui Kalio... Băieți cumpătați, ăștia de la KTM, n-aruncă cu banii pe fereastră...

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Method said:

 

True,aia si ziceam ca multa lume e nerabdatoare sa vina Lorenzo sa dea o tura ca nu mai au pe cine hateri :P

..................................................................................................................

Apropo despre subiectul Lorenzo - se zvoneste ca Yamaha ar fi facut cerere sa il bage ca wild card la Catalunya.

 

Lorenzo înapoi la Yamaha e un win-win. Părerea mea...
Argumente:
- pe partea de marketing: fost multiplu campion mondial cu Yamaha - ultimul pe care l-au avut, de fapt - dă bine la imagine...
- pe partea de teste: oricum e mai bun decât japonejii lor, chiar dacă ar fi în cârje...
- pe partea de perspective - dacă obține cumva rezultate și ne închide gura (nouă, cârcotașilor de pe motoretism.ro) poate fi oricând o soluție pentru echipa de uzină. Oricum are oole mai mari decât ale lui Maverick sau Quarta, dacă vine vorba de o bătaie cu Marc pe pistă...

Posibil să nu rupă gura târgului și să fie o fâsâială, dar cei de la Yamaha nu pierd nimic, oricum e greu de crezut că a venit pe bani mulți...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Kagemusha a spus:

Băieți cumpătați, ăștia de la KTM, n-aruncă cu banii pe fereastră...

It's the austrian way :crack:

Economia inainte de toate...numai ca nu merge asa in racing...dar vor intelege ei la fel cum au inteles (oarecum) ca trellis frame nu are cum sa fie viabil in gp si la fel cum vor trebui (daca vor sa fie performanti nu doar sa fac act de prezenta) sa lucreze cu aluminiu sau si mai rau -fibra de carbon.Succesuri !

Acum 11 ore, Kagemusha a spus:

Lorenzo înapoi la Yamaha e un win-win. Părerea mea...
Argumente:
- pe partea de marketing: fost multiplu campion mondial cu Yamaha - ultimul pe care l-au avut, de fapt - dă bine la imagine...
- pe partea de teste: oricum e mai bun decât japonejii lor, chiar dacă ar fi în cârje...
- pe partea de perspective - dacă obține cumva rezultate și ne închide gura (nouă, cârcotașilor de pe motoretism.ro) poate fi oricând o soluție pentru echipa de uzină. Oricum are oole mai mari decât ale lui Maverick sau Quarta, dacă vine vorba de o bătaie cu Marc pe pistă...

Posibil să nu rupă gura târgului și să fie o fâsâială, dar cei de la Yamaha nu pierd nimic, oricum e greu de crezut că a venit pe bani mulți...

Perfect de acord cu tine.

Foarte interesat as fi insa pe ce bani a venit :) ...eu totusi cred ca n-au fost putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lorenzo :

“We just finished the day, the first day with the Yamaha for little over three years. I was a little bit worried about some things, if the bike has changed some characteristics or that I have some pain or old injuries,”

“But honestly the back was not painful. It was very similar to the bike I left in 2016, the characteristics very similar and the bike itself is very friendly with the rider and the engine is very smooth.

“I felt at home from the beginning even if I still need some time of adaptation to be able to get the maximum of the bike.

“I need to change the style and find the limit to be faster.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...