Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ți-a zis ție cineva "pe surse"?  :)) 

 

Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. 

Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. 

 

Deci, de unde "știrea"? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

Animate cum au fost cursele astea eu vad o problema:

 

Nu pare sa fie cineva capabil sa fie constant si sa se bata cu MM care merge dracului bine pe orice circuit.

 

Si bine inseamna loc 1 sau 2. Nu 6-7-14.

 

Quarta pare capabil sa se ia la tranta cu el. I-ar trebui si o motoreta care sa-l ajute. Pare ceva tare putred la Yamaha in ultima vreme. Motoare cu supape belite, frane zero...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele ca motoarele, ok, nu sunt cele mai cele, au o dudă, dar se învârt. Frânele în schimb... 😱 N-am pomenit așa ceva de când mă uit la curse. Adică pot ceda, ok, dar etape la rând și toți să se plângă de ele?!? Că doar nu are pianu' 20kg în plus față de ăilalți de numa' ei să nu se poată opri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, john17 a spus:

Motoarele ca motoarele, ok, nu sunt cele mai cele, au o dudă, dar se învârt. Frânele în schimb... 😱 N-am pomenit așa ceva de când mă uit la curse. Adică pot ceda, ok, dar etape la rând și toți să se plângă de ele?!? Că doar nu are pianu' 20kg în plus față de ăilalți de numa' ei să nu se poată opri. 

 

Eu am senzatia ca si pe la motor au limitat ceva. Cu franele l-am vazut pe quarta in antrenamente cum a tras drept intr-un viraj 2 tururi la rand si am zis ca nu-i a buna.

https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Big thanks to brembo" ! :huh:

Yeah, sure... Au uitat să le mulțumească opincarilor de la mișelin:moron:

Și uite cum pulică frânaru' și cu bibendum fac cărțile în campionat de-i întorc și teoriile lui method! 🤬

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, john17 a spus:

Și astea sunt monopol prin regulament? :huh:

Nu, franele sunt open, dar toti au ales Brembo parca.

eu nu stiu sa mai fie si alt producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"We chose to use the, let's call it, standard brake system. Because Brembo brought an evolution and Valentino, Fabio and Franco used this system," Meregalli added.

"Maverick didn’t, because Maverick never suffered the very high temperatures that the others suffered last weekend and also when he tried the new system, he didn't have the feeling he was looking for.

"So for these two reasons we decided to use the conventional system. Probably because he was behind other riders, he couldn’t cool down the system and after the fifth lap he felt something but tried to manage.

....

Although open competition is allowed, Brembo is the chosen brake supplier by all MotoGP teams.

 

 

mai multe aici: https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valentino despre stewarzi, frane si nu numai:

.............................................................

`Vinales had brake problems and risked big. Did you have any signs?

“I had some problems last weekend but I worked hard with Brembo to solve them and they disappeared. This is a very severe track for the braking systems and everyone suffers, in fact all the bikes have air intakes to cool them. The Yamaha suffers even more, because we have to force the braking to recover what we lose on the straight and the stress on the systems is very great ”.

..............................................................

Sursa: aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr.un fel Vale zice ca tze rochet baga mare si atat , nu prea stie sa franeze?

Editat de Djenavar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu, e de la fermit Râmnicu Sărat... 🤦‍♂️

Ok, nu fac față frânele, se supraîncălzesc, fading, chestii, dar nu "blow" când le aplică la 230km/h! Doar dacă a turnat pulică frânaru' etrierele din ceaune țigănești reciclate. 

Ori a intrat Pit de la kktm în pitul yamaha noaptea și le-a înlocuit lichidul de frână cu șampon de urzici tiroleze. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul?

eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare?

 

cu franele, Alex Marquez a zis ca nu a inteles de ce a incetinit asa tare Vin la un moment dat, dar in momentul in care l-a lovit o piesa de pe motoreta lui Vin si l-a vazut sarind de pe motor a inteles ca a ramas fara frane, si ca de fapt in tururile alea in care a mers incet incerca sa nu isi supraincalzeasca franele.

din decl lui Vinales, dupa turul de 1.27 a simtit iar ca tin, a mers un tur iar 1.24 apoi 1.25 si la al doilea tur de 1.25 au explodat.

Monobloc din metal de Sintesti.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Inginerii de la Yamaha se gandesc deja la un sistem de parasute de franare si la o sa ejectabila ;) 


a-pro-pos de franare si cine e mai bun pe frana:), tot din declaratia lui Rossi, yamaha franeaza cel mai tarziu ca sa compenseze lipsa de top-speed cu franari violente si viteza pe viraj:).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, damager said:

Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul?

eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare?

 

 

Cred ca acum doua curse am vazut chestia aia in actiune intr-un slow motion pe motoreta lui Quarta, daca nu ma insel. Nu stiu sigur daca la Brno sau in Spania in antrenamentele inainte de cursa a doua. Deci se poate folosi si in mers, cel putin cea de la Yamaha. Hodgson zicea ca are un buton pe care-l actioneaza cu stanga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

 

Cred ca acum doua curse am vazut chestia aia in actiune intr-un slow motion pe motoreta lui Quarta, daca nu ma insel. Nu stiu sigur daca la Brno sau in Spania in antrenamentele inainte de cursa a doua. Deci se poate folosi si in mers, cel putin cea de la Yamaha. Hodgson zicea ca are un buton pe care-l actioneaza cu stanga...


intresant...

in alta ordine de idei, parerea lui Dovi despre ktm:

 

http://everythingmotoracing.com/2020/08/24/motogp-dovizioso-the-ktm-is-a-strange-motorcycle/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Djenavar a spus:

Intr.un fel Vale zice ca tze rochet baga mare si atat , nu prea stie sa franeze?

Meregalli. 

 

Da, Mav a crescut în ochii mei ca om. 

Când a zis, cursa trecută că și-a pus mainile în cap, era să-l înjur, în sensul că eram convins că o zice la figurat. Până am văzut poza. 

Apoi acum, credeam că a avut doar senzația că a rămas fără frână (cum să rămâi fără frână in MotoGp? 😅), până la declarația lui Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:


a-pro-pos de franare si cine e mai bun pe frana:), tot din declaratia lui Rossi, yamaha franeaza cel mai tarziu ca sa compenseze lipsa de top-speed cu franari violente si viteza pe viraj:).

 

Da, a spus ca sunt nevoiti sa franeze foarte "hard", ca sa compenseze lipsa de viteza pe liniile drepte. Exprimarea lui Rossi este urmatoarea: Yamaha suffers more, also because we try to gain in braking what we lose in the straight, because our bike is slow, but it's good in braking, so we try to brake very hard, and we stress the brakes a lot.

Din formulare retine atentia pasajul marcat, de unde rezulta ca M1 este o motocicleta eficienta pe franare, nu cum incerca cineva sa explice ca nu, ca nu prea, ca bla, bla.. oricum, Brembo trebuie sa se puna pe treaba!

Acum 2 ore, damager a spus:

Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul?

eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare?

 

 

Da, mai nou pot fi folosite si in timpul cursei. Nu pe accelerare, ci pe franare si pe viraj. Din cate stiu, in momentul asta il au Ducati, Yamaha si parca (aici nu sunt sigur) Suzuki. Si urmeaza sa il dezvolte si ceilalti. 

Acum 29 minute, damager a spus:

Difera net de a lui Method. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Da, a spus ca sunt nevoiti sa franeze foarte "hard", ca sa compenseze lipsa de viteza pe liniile drepte. Exprimarea lui Rossi este urmatoarea: Yamaha suffers more, also because we try to gain in braking what we lose in the straight, because our bike is slow, but it's good in braking, so we try to brake very hard, and we stress the brakes a lot.

Din formulare retine atentia pasajul marcat, de unde rezulta ca M1 este o motocicleta eficienta pe franare, nu cum incerca cineva sa explice ca nu, ca nu prea, ca bla, bla.. oricum, Brembo trebuie sa se puna pe treaba!

Da, mai nou pot fi folosite si in timpul cursei. Nu pe accelerare, ci pe franare si pe viraj. Din cate stiu, in momentul asta il au Ducati, Yamaha si parca (aici nu sunt sigur) Suzuki. Si urmeaza sa il dezvolte si ceilalti. 

Difera net de a lui Method. 


pai stai ca nu inteleg. La yamaha sistemil coboara spatele.. de ce ai cobora spatele sa nu mai lucreze suspensia pe viraj? Ma gandesc ca pe accelerare dc blochezi spatele sansele sa faci wheelie sunt mai mici, deci in teorie te-ar ajuta la tractiune.

pe franare suspensiile tb sa lucreze zic eu, dar na, nu stiu exact cum functioneaza. 
dar clar, pe o franare pe denivelat, daca nu ai o suspwnsie care sa lucrezi pierzi instant fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...