john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Hoțul neprins sau manevrele dorna? Plm, prea se iau măsuri după cum li se scoală unuia sau altuia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Ți-a zis ție cineva "pe surse"? :)) Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. Deci, de unde "știrea"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Acum 9 ore, frigider a spus: Animate cum au fost cursele astea eu vad o problema: Nu pare sa fie cineva capabil sa fie constant si sa se bata cu MM care merge dracului bine pe orice circuit. Si bine inseamna loc 1 sau 2. Nu 6-7-14. Quarta pare capabil sa se ia la tranta cu el. I-ar trebui si o motoreta care sa-l ajute. Pare ceva tare putred la Yamaha in ultima vreme. Motoare cu supape belite, frane zero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Motoarele ca motoarele, ok, nu sunt cele mai cele, au o dudă, dar se învârt. Frânele în schimb... N-am pomenit așa ceva de când mă uit la curse. Adică pot ceda, ok, dar etape la rând și toți să se plângă de ele?!? Că doar nu are pianu' 20kg în plus față de ăilalți de numa' ei să nu se poată opri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Acum 35 minute, john17 a spus: Motoarele ca motoarele, ok, nu sunt cele mai cele, au o dudă, dar se învârt. Frânele în schimb... N-am pomenit așa ceva de când mă uit la curse. Adică pot ceda, ok, dar etape la rând și toți să se plângă de ele?!? Că doar nu are pianu' 20kg în plus față de ăilalți de numa' ei să nu se poată opri. Eu am senzatia ca si pe la motor au limitat ceva. Cu franele l-am vazut pe quarta in antrenamente cum a tras drept intr-un viraj 2 tururi la rand si am zis ca nu-i a buna. https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 (editat) "Big thanks to brembo" ! Yeah, sure... Au uitat să le mulțumească opincarilor de la mișelin. Și uite cum pulică frânaru' și cu bibendum fac cărțile în campionat de-i întorc și teoriile lui method! Editat August 24, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Ce sa zica si ei, vrei sa nu mai aibă frane ever? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Și astea sunt monopol prin regulament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Acum 11 minute, john17 a spus: Și astea sunt monopol prin regulament? Nu, franele sunt open, dar toti au ales Brembo parca. eu nu stiu sa mai fie si alt producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 "We chose to use the, let's call it, standard brake system. Because Brembo brought an evolution and Valentino, Fabio and Franco used this system," Meregalli added. "Maverick didn’t, because Maverick never suffered the very high temperatures that the others suffered last weekend and also when he tried the new system, he didn't have the feeling he was looking for. "So for these two reasons we decided to use the conventional system. Probably because he was behind other riders, he couldn’t cool down the system and after the fifth lap he felt something but tried to manage. .... Although open competition is allowed, Brembo is the chosen brake supplier by all MotoGP teams. mai multe aici: https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Valentino despre stewarzi, frane si nu numai: ............................................................. `Vinales had brake problems and risked big. Did you have any signs? “I had some problems last weekend but I worked hard with Brembo to solve them and they disappeared. This is a very severe track for the braking systems and everyone suffers, in fact all the bikes have air intakes to cool them. The Yamaha suffers even more, because we have to force the braking to recover what we lose on the straight and the stress on the systems is very great ”. .............................................................. Sursa: aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 (editat) Intr.un fel Vale zice ca tze rochet baga mare si atat , nu prea stie sa franeze? Editat August 24, 2020 de Djenavar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 (editat) Cam da, la fel și Q. Clar problema nu e de la brembo. Editat August 24, 2020 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Nu nu, e de la fermit Râmnicu Sărat... Ok, nu fac față frânele, se supraîncălzesc, fading, chestii, dar nu "blow" când le aplică la 230km/h! Doar dacă a turnat pulică frânaru' etrierele din ceaune țigănești reciclate. Ori a intrat Pit de la kktm în pitul yamaha noaptea și le-a înlocuit lichidul de frână cu șampon de urzici tiroleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 lui Maverik ii monteaza o ancora in codita pt cursa urmatoare, fail safe device. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 24, 2020 Autor Share Postat August 24, 2020 Inginerii de la Yamaha se gandesc deja la un sistem de parasute de franare si la o sa ejectabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 E mai ieftin sa ii invete sa sara de pe motorete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul? eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare? cu franele, Alex Marquez a zis ca nu a inteles de ce a incetinit asa tare Vin la un moment dat, dar in momentul in care l-a lovit o piesa de pe motoreta lui Vin si l-a vazut sarind de pe motor a inteles ca a ramas fara frane, si ca de fapt in tururile alea in care a mers incet incerca sa nu isi supraincalzeasca franele. din decl lui Vinales, dupa turul de 1.27 a simtit iar ca tin, a mers un tur iar 1.24 apoi 1.25 si la al doilea tur de 1.25 au explodat. Monobloc din metal de Sintesti. Acum 1 oră, xt600 a spus: Inginerii de la Yamaha se gandesc deja la un sistem de parasute de franare si la o sa ejectabila a-pro-pos de franare si cine e mai bun pe frana:), tot din declaratia lui Rossi, yamaha franeaza cel mai tarziu ca sa compenseze lipsa de top-speed cu franari violente si viteza pe viraj:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 6 minutes ago, damager said: Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul? eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare? Cred ca acum doua curse am vazut chestia aia in actiune intr-un slow motion pe motoreta lui Quarta, daca nu ma insel. Nu stiu sigur daca la Brno sau in Spania in antrenamentele inainte de cursa a doua. Deci se poate folosi si in mers, cel putin cea de la Yamaha. Hodgson zicea ca are un buton pe care-l actioneaza cu stanga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Parcă Miller a luat startul #2 din mai multe bucăți, oare de la dispozitivul-găurică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Cred ca acum doua curse am vazut chestia aia in actiune intr-un slow motion pe motoreta lui Quarta, daca nu ma insel. Nu stiu sigur daca la Brno sau in Spania in antrenamentele inainte de cursa a doua. Deci se poate folosi si in mers, cel putin cea de la Yamaha. Hodgson zicea ca are un buton pe care-l actioneaza cu stanga... intresant... in alta ordine de idei, parerea lui Dovi despre ktm: http://everythingmotoracing.com/2020/08/24/motogp-dovizioso-the-ktm-is-a-strange-motorcycle/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Acum 4 ore, Djenavar a spus: Intr.un fel Vale zice ca tze rochet baga mare si atat , nu prea stie sa franeze? Meregalli. Da, Mav a crescut în ochii mei ca om. Când a zis, cursa trecută că și-a pus mainile în cap, era să-l înjur, în sensul că eram convins că o zice la figurat. Până am văzut poza. Apoi acum, credeam că a avut doar senzația că a rămas fără frână (cum să rămâi fără frână in MotoGp? ), până la declarația lui Alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 24, 2020 Autor Share Postat August 24, 2020 (editat) Acum 2 ore, damager a spus: a-pro-pos de franare si cine e mai bun pe frana:), tot din declaratia lui Rossi, yamaha franeaza cel mai tarziu ca sa compenseze lipsa de top-speed cu franari violente si viteza pe viraj:). Da, a spus ca sunt nevoiti sa franeze foarte "hard", ca sa compenseze lipsa de viteza pe liniile drepte. Exprimarea lui Rossi este urmatoarea: Yamaha suffers more, also because we try to gain in braking what we lose in the straight, because our bike is slow, but it's good in braking, so we try to brake very hard, and we stress the brakes a lot. Din formulare retine atentia pasajul marcat, de unde rezulta ca M1 este o motocicleta eficienta pe franare, nu cum incerca cineva sa explice ca nu, ca nu prea, ca bla, bla.. oricum, Brembo trebuie sa se puna pe treaba! Acum 2 ore, damager a spus: Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul? eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare? Da, mai nou pot fi folosite si in timpul cursei. Nu pe accelerare, ci pe franare si pe viraj. Din cate stiu, in momentul asta il au Ducati, Yamaha si parca (aici nu sunt sigur) Suzuki. Si urmeaza sa il dezvolte si ceilalti. Acum 29 minute, damager a spus: in alta ordine de idei, parerea lui Dovi despre ktm: http://everythingmotoracing.com/2020/08/24/motogp-dovizioso-the-ktm-is-a-strange-motorcycle/ Difera net de a lui Method. Editat August 24, 2020 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Ce pretenții să ai de la donkey eyes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Acum 1 oră, xt600 a spus: Da, a spus ca sunt nevoiti sa franeze foarte "hard", ca sa compenseze lipsa de viteza pe liniile drepte. Exprimarea lui Rossi este urmatoarea: Yamaha suffers more, also because we try to gain in braking what we lose in the straight, because our bike is slow, but it's good in braking, so we try to brake very hard, and we stress the brakes a lot. Din formulare retine atentia pasajul marcat, de unde rezulta ca M1 este o motocicleta eficienta pe franare, nu cum incerca cineva sa explice ca nu, ca nu prea, ca bla, bla.. oricum, Brembo trebuie sa se puna pe treaba! Da, mai nou pot fi folosite si in timpul cursei. Nu pe accelerare, ci pe franare si pe viraj. Din cate stiu, in momentul asta il au Ducati, Yamaha si parca (aici nu sunt sigur) Suzuki. Si urmeaza sa il dezvolte si ceilalti. Difera net de a lui Method. pai stai ca nu inteleg. La yamaha sistemil coboara spatele.. de ce ai cobora spatele sa nu mai lucreze suspensia pe viraj? Ma gandesc ca pe accelerare dc blochezi spatele sansele sa faci wheelie sunt mai mici, deci in teorie te-ar ajuta la tractiune. pe franare suspensiile tb sa lucreze zic eu, dar na, nu stiu exact cum functioneaza. dar clar, pe o franare pe denivelat, daca nu ai o suspwnsie care sa lucrezi pierzi instant fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.