Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

Intr.un fel Vale zice ca tze rochet baga mare si atat , nu prea stie sa franeze?

Editat de Djenavar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator john17

Nu nu, e de la fermit Râmnicu Sărat... 🤦‍♂️

Ok, nu fac față frânele, se supraîncălzesc, fading, chestii, dar nu "blow" când le aplică la 230km/h! Doar dacă a turnat pulică frânaru' etrierele din ceaune țigănești reciclate. 

Ori a intrat Pit de la kktm în pitul yamaha noaptea și le-a înlocuit lichidul de frână cu șampon de urzici tiroleze. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul?

eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare?

 

cu franele, Alex Marquez a zis ca nu a inteles de ce a incetinit asa tare Vin la un moment dat, dar in momentul in care l-a lovit o piesa de pe motoreta lui Vin si l-a vazut sarind de pe motor a inteles ca a ramas fara frane, si ca de fapt in tururile alea in care a mers incet incerca sa nu isi supraincalzeasca franele.

din decl lui Vinales, dupa turul de 1.27 a simtit iar ca tin, a mers un tur iar 1.24 apoi 1.25 si la al doilea tur de 1.25 au explodat.

Monobloc din metal de Sintesti.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Inginerii de la Yamaha se gandesc deja la un sistem de parasute de franare si la o sa ejectabila ;) 


a-pro-pos de franare si cine e mai bun pe frana:), tot din declaratia lui Rossi, yamaha franeaza cel mai tarziu ca sa compenseze lipsa de top-speed cu franari violente si viteza pe viraj:).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, damager said:

Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul?

eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare?

 

 

Cred ca acum doua curse am vazut chestia aia in actiune intr-un slow motion pe motoreta lui Quarta, daca nu ma insel. Nu stiu sigur daca la Brno sau in Spania in antrenamentele inainte de cursa a doua. Deci se poate folosi si in mers, cel putin cea de la Yamaha. Hodgson zicea ca are un buton pe care-l actioneaza cu stanga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

 

Cred ca acum doua curse am vazut chestia aia in actiune intr-un slow motion pe motoreta lui Quarta, daca nu ma insel. Nu stiu sigur daca la Brno sau in Spania in antrenamentele inainte de cursa a doua. Deci se poate folosi si in mers, cel putin cea de la Yamaha. Hodgson zicea ca are un buton pe care-l actioneaza cu stanga...


intresant...

in alta ordine de idei, parerea lui Dovi despre ktm:

 

http://everythingmotoracing.com/2020/08/24/motogp-dovizioso-the-ktm-is-a-strange-motorcycle/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Djenavar a spus:

Intr.un fel Vale zice ca tze rochet baga mare si atat , nu prea stie sa franeze?

Meregalli. 

 

Da, Mav a crescut în ochii mei ca om. 

Când a zis, cursa trecută că și-a pus mainile în cap, era să-l înjur, în sensul că eram convins că o zice la figurat. Până am văzut poza. 

Apoi acum, credeam că a avut doar senzația că a rămas fără frână (cum să rămâi fără frână in MotoGp? 😅), până la declarația lui Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:


a-pro-pos de franare si cine e mai bun pe frana:), tot din declaratia lui Rossi, yamaha franeaza cel mai tarziu ca sa compenseze lipsa de top-speed cu franari violente si viteza pe viraj:).

 

Da, a spus ca sunt nevoiti sa franeze foarte "hard", ca sa compenseze lipsa de viteza pe liniile drepte. Exprimarea lui Rossi este urmatoarea: Yamaha suffers more, also because we try to gain in braking what we lose in the straight, because our bike is slow, but it's good in braking, so we try to brake very hard, and we stress the brakes a lot.

Din formulare retine atentia pasajul marcat, de unde rezulta ca M1 este o motocicleta eficienta pe franare, nu cum incerca cineva sa explice ca nu, ca nu prea, ca bla, bla.. oricum, Brembo trebuie sa se puna pe treaba!

Acum 2 ore, damager a spus:

Voi a-ti auzit comentatorii cand Miller a revenit dupa o depasire a lui Pol ca ai zis ca Miller si-a activat holeshot device-ul?

eu stiam ca ala se activeaza doar la start. Oare il folosesc astia si pe zonele de accelerare?

 

 

Da, mai nou pot fi folosite si in timpul cursei. Nu pe accelerare, ci pe franare si pe viraj. Din cate stiu, in momentul asta il au Ducati, Yamaha si parca (aici nu sunt sigur) Suzuki. Si urmeaza sa il dezvolte si ceilalti. 

Acum 29 minute, damager a spus:

Difera net de a lui Method. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Da, a spus ca sunt nevoiti sa franeze foarte "hard", ca sa compenseze lipsa de viteza pe liniile drepte. Exprimarea lui Rossi este urmatoarea: Yamaha suffers more, also because we try to gain in braking what we lose in the straight, because our bike is slow, but it's good in braking, so we try to brake very hard, and we stress the brakes a lot.

Din formulare retine atentia pasajul marcat, de unde rezulta ca M1 este o motocicleta eficienta pe franare, nu cum incerca cineva sa explice ca nu, ca nu prea, ca bla, bla.. oricum, Brembo trebuie sa se puna pe treaba!

Da, mai nou pot fi folosite si in timpul cursei. Nu pe accelerare, ci pe franare si pe viraj. Din cate stiu, in momentul asta il au Ducati, Yamaha si parca (aici nu sunt sigur) Suzuki. Si urmeaza sa il dezvolte si ceilalti. 

Difera net de a lui Method. 


pai stai ca nu inteleg. La yamaha sistemil coboara spatele.. de ce ai cobora spatele sa nu mai lucreze suspensia pe viraj? Ma gandesc ca pe accelerare dc blochezi spatele sansele sa faci wheelie sunt mai mici, deci in teorie te-ar ajuta la tractiune.

pe franare suspensiile tb sa lucreze zic eu, dar na, nu stiu exact cum functioneaza. 
dar clar, pe o franare pe denivelat, daca nu ai o suspwnsie care sa lucrezi pierzi instant fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:


pai stai ca nu inteleg. La yamaha sistemil coboara spatele.. de ce ai cobora spatele sa nu mai lucreze suspensia pe viraj? 

Sincer, nici eu nu inteleg toate subtilitatile sistemului, dar banuiesc ca ideea este sa coboare centrul de greutate pe franare si mai ales la intrarea pe viraj, cu toate avantajele care decurg de aici. Din cate am inteles, sistemul asta a fost preluat/inspirat dupa cel folosit pe biclele de down hill si MTB. Cred ca acolo trebuie cautata mai multa informatie despre el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, damager said:


La yamaha sistemil coboara spatele...

 

Corect. Eu așa am văzut că lucra pe motocicleta lui Quartararo.

 

 

3 hours ago, damager said:


... pe accelerare dc blochezi spatele sansele sa faci wheelie sunt mai mici... 

 

Exact asta era explicația lui Hodgson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut un interviu cu MeMeu de-acasă, cică ii plimbă câinii lu fra-su, joacă barbut cu prietenii, se uită la TVR la MotoGp și se oftica că nu-i și el, îl mai suna pe fra-su să-i zică ce să facă dar de ăla nu se lipește nimic...Și de săpt viitoare se apuca de cardio. Nu știe exact care săpt dar e una viitoare.

Că face ce i-au recomandat doctorii..asta e.

Zice că și lui i se par cursele fără el foarte palpitante, nu știi cine o să câștige. :lol:

La campionat pariază pe Dovi sau pe Quartz, nu s-a decis care. Zice că Dovi merită campionatul după umila lui părere.

 

Eu nu pricep ce nu va place la MeMeu, e un băiat super amuzant, un om simplu...ca și noi.

El e milionar in euro și stă cu părinții la Cervera și iese cu prietenii...

Lorenzo ce viloaca are..cu pi#de închiriate să-și fâțâie curu pe-acolo, el gigolo..bleah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati folosește sistemul asta încă de anul trecut cobai a fost Miller, și teste mai multe din Qatar încolo. 

Este o evoluție a "holeshot" device, care a devenit un "ride height adjustment" manual. (nu ca nu ar putea să-l facă automat dar nu au voie conform regulamentului - orice acționare a sistemului de suspensie trebuie sa fie mecanica) 

 

Se activează bineînțeles doar pe ieșirea din viraj, ce sa caute sa coboare suspensia (lungească motoreta, etc) la intrare sau pe viraj?!? ... Și-asa zici ca întorc autobuzele.. 

Au o manetuta noua la mana stânga și... Baga NOS.. 

 

Oricum, nu înțeleg stilul asta de a răspunde fără a cerceta puțin, doar de amorul artei, îmi pare foarte neproductiv. 

Nu ma refer strict la discuția asta, ci asa un sentiment general pe toată secțiunea asta.

 

Referința asa la primul search :

https://www.motorsport.com/motogp/news/miller-ducati-holeshot-device-qatar/4693820/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de divagare, daca ați văzut ce a zis Dovi în documentar: "daca aș ști ca nu as avea nici o șansă să câștig campionatul nu as mai fi in motoGP."

 

Apropo de Rossi care nu se mai da dus...

 

Ați văzut și Florin Ion, aia se duelează 3 pt locul 1 și el ne zice că Rossi a trecut de pe poz 9pe8... :Uau:, mai să câștige cursa Rossi!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, wbmt a spus:

Ducati folosește sistemul asta încă de anul trecut cobai a fost Miller, și teste mai multe din Qatar încolo. 

Este o evoluție a "holeshot" device, care a devenit un "ride height adjustment" manual. (nu ca nu ar putea să-l facă automat dar nu au voie conform regulamentului - orice acționare a sistemului de suspensie trebuie sa fie mecanica) 

 

Se activează bineînțeles doar pe ieșirea din viraj, ce sa caute sa coboare suspensia (lungească motoreta, etc) la intrare sau pe viraj?!? ... Și-asa zici ca întorc autobuzele.. 

Au o manetuta noua la mana stânga și... Baga NOS.. 

 

Oricum, nu înțeleg stilul asta de a răspunde fără a cerceta puțin, doar de amorul artei, îmi pare foarte neproductiv. 

Nu ma refer strict la discuția asta, ci asa un sentiment general pe toată secțiunea asta.

 

Referința asa la primul search :

https://www.motorsport.com/motogp/news/miller-ducati-holeshot-device-qatar/4693820/

 


deci la iesire coboara motoreta ca sa intareasca spatele si astfel are un plus de acceleratie.

sa vezi ca in urmatorul sezon vin astia cu suspensie blocabila direct 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17
Acum 7 ore, B.B. a spus:

Florin Ion

Il cheamă aiogura! 🤬

Comentatorii erdeeș oricum vorbesc mult, prost și fără rost... 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, B.B. a spus:

Scuze de divagare, daca ați văzut ce a zis Dovi în documentar: "daca aș ști ca nu as avea nici o șansă să câștig campionatul nu as mai fi in motoGP."

 

Apropo de Rossi care nu se mai da dus...

 

Fiecare pilot are propria lui motivatie ca sa concureze in marele circ.

 

La ultimul interviu care l-am vazut cu el a zis ca sunt la 25 de puncte de lider si avem sanse la campionat daca ne rezolvam probleme cu care ne-am confruntat.

 

In plus e cel mai constant dintre pilotii Yamaha.

 

Acum 6 minute, john17 a spus:

Il cheamă aiogura! 🤬

Comentatorii erdeeș oricum vorbesc mult, prost și fără rost... 

 

macar transmisia e HD :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2020 la 9:25, damager a spus:

Mai ramane si Rins, dar nu cred ca o sa puna probleme, inca e inconstant.

as merge mai degraba pe Mir. incepe sa mearga din ce in ce mai bine. cica foloseste bine frana spate inca din moto 3.

La 23.08.2020 la 16:11, Johann a spus:

Fara MM e mult mai palpitant sezonul asta:))

si haotic.

nu inteleg cum Q poa sa fie atat de inconstant. era sansa lui.

La 23.08.2020 la 16:29, adidas a spus:

"Frana e pentru fricosi!"

 Yamaha, 2020.

 

 

"...asa ca am pus-o jos" - Vinales, Styria, 2020.

 

"cu pielea franezi mai bine decat cu carenele/cauciucurile" - Vinales, Styria 2020

La 23.08.2020 la 16:45, john17 a spus:

Frânele nu fac decât să te încetinească!

ahahaha

La 23.08.2020 la 17:16, damager a spus:

am sperat ori la Pol ori la Mir sa castige.

 

ce inseamna comentatorii straini:

 

Pol avea avans ok in ultimul tur, castiga lejer.

DAR Pe linia dreapta in ultimul tur i se arata +0 Miller. (pilotul spune ce preferinte are, ce sa i se arate, unii vor "adevarul", altii se pare ca nu :) )

Pol intra in modul "defensiv" vazand +0 si ia atat de aiurea un viraj ca miller e fix calare pe el, la +0.

Oliveira stie ca ataca clar Miller si el isi propune decat sa ia virajul "perfect", sa aiba cea mai buna iesire.

La 23.08.2020 la 17:24, wbmt a spus:

 

 

Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... 

Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) )

 

http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/

1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and all other active riders on the same lap as the leader had completed a full lap without the red flag being displayed.

 

1.25.5 For the purposes of these regulations “active” and “actively competing” are defined as the rider riding on track, or attempting to repair/restart the machine, or to rejoin the track or return to pit lane, with the machine in a condition fit to rejoin the track. The FIM MotoGP Stewards will be the sole judge of whether a rider is actively competing including the condition of the machine and no appeal is possible against the FIM MotoGP Stewards’ decision.

 

Motoreta lui Mav, nici cu doua carucioare nu mai ajungea la boxe. :))

 

MM tot  intra, lui nu -i pasa de reguli :D 

La 23.08.2020 la 18:17, adidas a spus:

Franele Yama haha.

 

5a792f3b44476c2c4b7af6ff427ff49f.jpg

vai de plm :))   

La 24.08.2020 la 8:05, wbmt a spus:

Ți-a zis ție cineva "pe surse"?  :)) 

 

Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. 

Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. 

 

Deci, de unde "știrea"? 

am vaz inainte de cursa pe BT Sports.

arata cadru cu cadru si moto se ridica de nas cu luminile rosii aprinse.

Acum 18 ore, Cavaleru a spus:

lui Maverik ii monteaza o ancora in codita pt cursa urmatoare, fail safe device.

 

mai elegant parasuta, tot este el TopGun. + ca nu strici asfaltul :)

Acum 17 ore, talhar a spus:

E mai ieftin sa ii invete sa sara de pe motorete...

ahaha si asta e adevarat, dar creste dauna pe partea de moto care se cam face bucati..

Acum 8 ore, B.B. a spus:

Scuze de divagare, daca ați văzut ce a zis Dovi în documentar: "daca aș ști ca nu as avea nici o șansă să câștig campionatul nu as mai fi in motoGP."

pacat ca nu prea are sanse.

 

in prima cursa a castigat in austria dar in a 2-a ..mai greu.

problema e ca incep sa miste multi baieti la care nu te asteptai.

 

Pol ..e instabil psihic baiatul...ma refer la cele 2 accidente identice si la o cursa practi castigata - pierduta.

Mir blanah

Oliveira misca

Binder misca daca se califica bine

Miller blanah

Zarco incurca si el / darama pe cineva.. si se califica bine.

 

De q nu zic nimic ca e praf momentan :) 

Maveric ia pole apoi ajunge pe 15 dupa 1 tur...

 

 

hmmmm daca citesc ce am scris mai sus cred si eu ca-l ia Dovi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17
Acum 40 minute, frigider a spus:

moto se ridica de nas cu luminile rosii aprinse.

Ridicat de nas nu înseamnă mișcat înainte. O fi găurica divais care îi ridică nasu'. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...