frigider Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Ai crede ca tot dovi câștiga. Sa vedem poate-si curata etrierii dl. Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 3 minute, frigider a spus: Ai crede ca tot dovi câștiga. Sa vedem poate-si curata etrierii dl. Q si vinales clutch-ul. Se pare ca 3 tururi a avut pb cu el. iti dai seama ca fan Yamaha fiind, as vrea sa castige qua, doar zic ca si Dovi inca are sanse. Si, intr-un fel m-as bucura pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 8 minute, Buggy a spus: Chiar daca e acelasi circuit ...e alta cursa ... Dovi are prima sansa dar cum la Jerez in 1 cursa a reusit un podium chinuit si la a 2 a fail total...aaasa si aici se poate intampla ,depinde si cum se prezinta concurenta... clar, se mai desteapta baietii. sa vedem BB ce face daca e uscat cap-coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yes! Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Reale Avintia Racing : "TELEMETRY SHOWED THAT AT THE TIME OF THE ACCIDENT, ZARCO BRAKES LATER AT TURN 3 COMPARED TO ALL OTHER LAPS" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 (editat) Acum 23 minute, yes! a spus: Reale Avintia Racing : "TELEMETRY SHOWED THAT AT THE TIME OF THE ACCIDENT, ZARCO BRAKES LATER AT TURN 3 COMPARED TO ALL OTHER LAPS" Acuma ce sa declare si ei . Oricum nu cred ca cineva crede ca Zarco ar fi franat intentionat in fata lui Mor. L-a depasit, deci clar a franat mai tarziu. in alta ordine de idei: https://www.motogp.com/en/news/2020/08/18/zarco-to-undergo-surgery-for-a-fractured-scaphoid/339998 Editat August 18, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 2 ore, frigider a spus: Ai crede ca tot dovi câștiga. Sa vedem poate-si curata etrierii dl. Q Sa speram. Acum 2 ore, damager a spus: si vinales clutch-ul. Se pare ca 3 tururi a avut pb cu el. iti dai seama ca fan Yamaha fiind, as vrea sa castige qua, doar zic ca si Dovi inca are sanse. Si, intr-un fel m-as bucura pentru el. Same here. E pe bune aia cu vinales?deci nu vreau sa fiu rau dar degeaba e rapid pe un tur/o cursa,ca in economia campionatului e catastrofa. E un fel de Pedrosa.Doar ca Pedrosa cand merea tare era de neatins,ca Lorenzo,Vinales si cand mere tare poti sa.l destabilizezi.Marquez stie cum Acum 10 minute, damager a spus: Acuma ce sa declare si ei . Oricum nu cred ca cineva crede ca Zarco ar fi franat intentionat in fata lui Mor. L-a depasit, deci clar a franat mai tarziu. in alta ordine de idei: https://www.motogp.com/en/news/2020/08/18/zarco-to-undergo-surgery-for-a-fractured-scaphoid/339998 Exact.Zarco a fortat pt a.l depasi pe Morbi,normal ca a intarziat franarea.Nu cred ca a facut o aroganta o intimidare ceva intentionat,doar a impins.o la maxim. Scafoidul e naspa,o sa o traga mult cu osuletzul ala. Pronosticuri RBR 2? Eu zic Rins/Dovi,iar Quarta pe podium.Fingers crossed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Cad vreo doi si Rossi podium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 19 minute, adidas a spus: Cad vreo doi si Rossi podium. Mai pune 3-4 și atunci Rossi sigur podium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 e destul de norocos "murgu", deci as zice ca are sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Acum 13 ore, Method a spus: eu ii spun agresiv - nu pot sa calific un asemenea pilot drept idiot Eu pot. Pentru incidentul respectiv. Este un pilot extraordinar, dar asta nu exclude cealalta parte. Au loc in aceeasi persoana un pilot extraordinar si un idiot in anumite momente. A demonstrat-o de suficiente ori, a avut momentele lui de “glorie” Acum 13 ore, Method a spus: cum adica sa-i faca loc?!! Adica nu a fortat sa apere o pozitie despre care stia/simtea ca e de neaparat. A lasat loc la interior. Acum 13 ore, Method a spus: ...ce ma deranjeaza insa e faptul ca Zarco e invinuit de orice incident,indiferent ca e in fata in spate,pe frane pe acelerare,pe trasa ideala sau nu - Zarco e de vina.Nu mi se pare corect. Am mai zis - daca blamam agresivitatea,pai hai sa incepem cu capul Marquez,liderul liderilor si la campionate si la agresivitate,nu sa-l crucificam pe Zarco de la Avintia Sa il aperi interpretand diametral opus 2 situatii similare (de asta am dat citatele respective) poate fi deranjant pentru altii si sunt de parere ca nu il ajuta si nu te ajuta. Sunt departe de a fi fanul lu’ MM si nu ma sfiesc sa-mi spun parerea cand consider ca face nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 (editat) Acum 1 oră, Method a spus: Sa speram. Same here. E pe bune aia cu vinales?deci nu vreau sa fiu rau dar degeaba e rapid pe un tur/o cursa,ca in economia campionatului e catastrofa. E un fel de Pedrosa.Doar ca Pedrosa cand merea tare era de neatins,ca Lorenzo,Vinales si cand mere tare poti sa.l destabilizezi.Marquez stie cum Exact.Zarco a fortat pt a.l depasi pe Morbi,normal ca a intarziat franarea.Nu cred ca a facut o aroganta o intimidare ceva intentionat,doar a impins.o la maxim. Scafoidul e naspa,o sa o traga mult cu osuletzul ala. Pronosticuri RBR 2? Eu zic Rins/Dovi,iar Quarta pe podium.Fingers crossed. asta e declaratia lui. Pe de alta parte, nu ai cum sa mergi 1.27 3 tururi si apoi sa mergi 1.24 decat dc ai o pb. qua cu franele. " Maverick Vinales painted a picture of pure frustration after yesterday’s Austrian MotoGP as, for the second race in succession, a technical problem made it impossible for him to challenge for the win. Vinales had got away well in the opening part of the clash before the huge crash between Johann Zarco and Franky Morbidelli brought out the red flags. On the re-start, the Spaniard’s Monster Yamaha developed a slipping clutch which put paid to his hopes of a win. Excessive wheelspin did the same thing last time out at Brno." Editat August 18, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 (editat) daca ne uitam in clasament pana la locul 9, in afara de Rossi si Nakagami care sa zicem ca au fost relativ constanti, restul au avut 2 rezultate bune si 2 rezultate mai putin bune. va fi un campionat strans se pare Editat August 18, 2020 de linoleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 1 oră în urmă, linoleu a spus: daca ne uitam in clasament pana la locul 9, in afara de Rossi si Nakagami care sa zicem ca au fost relativ constanti, restul au avut 2 rezultate bune si 2 rezultate mai putin bune. va fi un campionat strans se pare Da, pana revine MM LOL Dacă făcea vreunu 4 rez bune din 4.. Mai greu. Dar asa ei merg bine cu rândul. Avantaj MM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 (editat) Nu o sa facă nimic MM,vă dau în scris. Aveți impresia că o să vină 100% fit? Ca sa obții rezultate cu 'Onda aia trebuie sa o duci la limita și chiar dincolo de limite, ori nu prea vad cum ar putea face asta un MM cu un braț beteag. Om trăi și om vedea Editat August 18, 2020 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Plus ca o tranta noua poate sa iasa foarte prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Hai sa nu punem raul inainte, sa nici nu ne gândim la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 Ăla e obișnuit să se tăvălească de 2-3 ori pe weekend... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 18, 2020 Share Postat August 18, 2020 (editat) Acum 9 ore, ilarionciobanu a spus: Adica nu a fortat sa apere o pozitie despre care stia/simtea ca e de neaparat. A lasat loc la interior. Sa il aperi interpretand diametral opus 2 situatii similare (de asta am dat citatele respective) poate fi deranjant pentru altii si sunt de parere ca nu il ajuta si nu te ajuta. Sunt departe de a fi fanul lu’ MM si nu ma sfiesc sa-mi spun parerea cand consider ca face nasoale. Mi se pare aberant sa spui/sa crezi ca Morbi i-a lasat loc adversarului direct...de ce ar face asa ceva?Exista vreun motiv plauzibil pt asa ceva?wtf?Mi se pare mult mai logica presupunerea ca Morbi a iesit pe exterior in linia dreapta tocmai pt a-l incurca pe Zarco si a nu-l lasa sa faca uz de puterea superioara a Ducati. Sunt 2 situatii similare,dar nu sunt identice,aia tot spun de am obosit - la Philip Island,MM s-a miscat cand erau amandoi hat departe pe frane,a venit din lateral in fata lui Zarco pt a se inscrie in felu'i caracteristic pe viraj de aia efectiv n-a mai avut ala ce sa faca si a dat ca boul in el.Miscarea pe franare,repet,e penalizata (in F1).In gp e penalizataprobabil la neica nimeni,la MM nu e. Aici Zarco nu s-a miscat pe franare,ci s-a pus in fata lui Morbi si abia dupa aia a aruncat ancora,cel putin eu asa am vazut.Nu stiu Morbi cum franeaza,dar Zarco franeaza al draq de bine(a zis Dovi nu eu),iar Ducati mai bine ca Yamaka.Plus slipstream'ul care l-a accelerat si mai tare pe Morbi - rezulta ce s-a intamplat.Dovi mi se pare ca spune foarte bine ce spune.Iar daca tie ti se par situatiile identice (repet,mie nu mi se par),tu cum il scoti pe Zarco vinovat din amandoua?E o carenta de logica aici,nu crezi? In fine,eu nu mai pot cu Zarco vs restul lumii asta,sa creada fiecare ce vrea.Daca iti place tie sa crezi ca Zarco e un dobitoc care intra in toata lumea de pe circuit pt ca e el dus cu pluta,feel free.In Zarco ne proptiram,el e demonul.Mhmm. Nu inteleg insa faza cu Pol vs Oliveira,ca vad ca se injura cei 2 prin presa.Pai cand Pol s-a lovit ca talanu de Zarco,a fost de vina Zarco...desigur.Acum cam aceeiasi situatie,dar Oliveira il face albie de porci pe Pol.Nu am vazut faza,deci nu comentez,dar mi se pare amuzanta deja diferenta de abordare. Oliveira: “Not everyone is born with the same intelligence” Acum 8 ore, damager a spus: asta e declaratia lui. Pe de alta parte, nu ai cum sa mergi 1.27 3 tururi si apoi sa mergi 1.24 decat dc ai o pb. qua cu franele. " Maverick Vinales painted a picture of pure frustration after yesterday’s Austrian MotoGP as, for the second race in succession, a technical problem made it impossible for him to challenge for the win. Vinales had got away well in the opening part of the clash before the huge crash between Johann Zarco and Franky Morbidelli brought out the red flags. On the re-start, the Spaniard’s Monster Yamaha developed a slipping clutch which put paid to his hopes of a win. Excessive wheelspin did the same thing last time out at Brno." Greseala Yamaka.La HRC nu s-ar fi intamplat asa ceva.Dupa ce ca o gresira cu supapele,acuma il lasa si pe unul fara frane (cum draq a putut mere fara frane?Probabil frana spate?),si pe altul fara ambreiaj.Ce sa mai zic,ca sunt speechless.Cum sa castige campionatul?CU CE? Acum 6 ore, frigider a spus: Da, pana revine MM LOL Dacă făcea vreunu 4 rez bune din 4.. Mai greu. Dar asa ei merg bine cu rândul. Avantaj MM. Exaaact.Dupa ce s-a uitat de pe hapilica la Brno si la RBR,cred ca MM isi freeaca mainile.Mai bine de atat n-are cum sa fie pt el.Sunt prosti de ii doare ca nu stiu/nu pot sa profite de absenta lui. Acum 3 ore, danypop a spus: Nu o sa facă nimic MM,vă dau în scris. Aveți impresia că o să vină 100% fit? Ca sa obții rezultate cu 'Onda aia trebuie sa o duci la limita și chiar dincolo de limite, ori nu prea vad cum ar putea face asta un MM cu un braț beteag. Om trăi și om vedea Mie in locul lui Quarta/Dovi/Vinales mi-ar fi frica de el ca de draq.Si ar fi cazul sa faca tot ce e omeneste posibil ca sa ia avans cat mai mare.Ca poate ai dreptate si merge prost.Dar daca incepe sa mearga macar la 85-90%,pai s-au dus sansele tuturor la campionat.Si e pacat. Clar se va amesteca si #93 in trebusoara asta din 2020 in ciuda accidentarii suferite.Ca el stie sa seteze moto pt gumele noi (a stiut direct de la prima cursa din Jerez - ba cum poate asta din prima cursa sa fie profi si Dovi isi da seama dupa 3 curse de setupul corect???),stie sa si franeze,si inca bine,iar HRC stie sa puna frane bune pe moto si ambreiaje care nu scapa/motoare cu supape bune.Cu MM in forma,ceilalti nu au nici o sansa,imi pare rau sa o spun,insa iata ca ceilalti pretendenti la titlu ne arata rapid limitele lor/ale echipelor lor. Editat August 18, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 19, 2020 Autor Share Postat August 19, 2020 Acum 12 ore, Method a spus: Nu stiu Morbi cum franeaza,dar Zarco franeaza al draq de bine(a zis Dovi nu eu),iar Ducati mai bine ca Yamaka De unde dreakk scoti tu afirmatiile astea, nu stiu. Ai vazut tu date de telemetrie, care sa iti confirme ca Ducati franeaza mai bine? Pe ce te bazezi????? Cred ca oricine se uita atent la curse si se mai si documenteaza, vede/intelege altceva: 1. Din ceea ce am vazut pana acum, M 1 sta al dracului de bine pe franare. Parca e pe sine motocicleta aia, pe perioada de franare si nu numai. 2. Cam toti pilotii Yamaha, mai ales Rossi si Quart, franeaza extraordinar cu M1, de multe ori mai bine decat concurenta de la Ducati si HRC, inclusiv Il Fenomeno. 3. Nu am auzit plangeri la pilotii Yamaha, in legatura cu franarea. Au ei problemele lor, dar franarea nu este printre ele. 4. Din cate stiu, sistemele de franare sunt furnizate pentru toti concurentii (cel putin pt motocicletele de uzina) de acelasi producator: Brembo, cu mentiunea ca Honda este singura care foloseste discuri de 320, in timp ce restul folosesc discuri de 340. Ce sa inteleg din ce afirmi? Ca Brembo face frane mai bune pentru Ducati si mai proaste pentru Yamaha? Ti-am mai spus... faci afirmatii fara nici o acoperire, doar ca sa se fituiasca in rationamentele tale ciudate. Incerci sa il scoti basma curata pe Zarco si contorsionezi informatia cum iti vine tie bine. Calmeaza-te! De data asta a facut o mare mizerie, care se putea lasa cu morti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 1 oră, xt600 a spus: Ca Brembo face frane mai bune pentru Ducati si mai proaste pentru Yamaha? nu, ca ducati nu ia curbe bine pt ca poate e mai lunga/stabila pe franare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 (editat) Acum 2 ore, xt600 a spus: 4. Din cate stiu, sistemele de franare sunt furnizate pentru toti concurentii (cel putin pt motocicletele de uzina) de acelasi producator: Brembo, cu mentiunea ca Honda este singura care foloseste discuri de 320, in timp ce restul folosesc discuri de 340. Ce sa inteleg din ce afirmi? Ca Brembo face frane mai bune pentru Ducati si mai proaste pentru Yamaha? Sunt inca alte zeci de elemente pe langa disc etrieri si placute care influenteaza enorm fenomenul de franare: -Arcurile din furca -Golul de aer din furca -Uleiul din furca -Setarile de amortizare ale furcii: -Unghiul de atac dat de inaltimea jambelor in jug -Flexibilitatea sasiului -Arcul amortizorului spate -Setarile de amortizare spate -Lungimea basculei -Unghiul si pozitia de montaj ale basculei in sasiu. -Profilul si greutatea arborelui cotit - La motogp au un fel de sistem de hot-swap prin care mecanicii schimba arborele in cateva minute. -Rapoartele de viteza -Engine Maps etc etc etc Iti recomand urmatoarea carte daca esti pasionat. Contine explicatii tehnice la nivel de detaliu referitor la multe aspecte din sportul asta. https://motogptechnology.com/ Editat August 19, 2020 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 13 minute, thesaw a spus: Profilul si greutatea arborelui cotit - La motogp au un fel de sistem de hot-swap prin care mecanicii schimba arborele in cateva minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 (editat) Ma gandeam la una si am scris altceva. Volanta se schimba cu variante de greutati diferite in functie de cursa, nu arborele duh.. Editat August 19, 2020 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 (editat) Pentru hater : Am spus mai demult ca nu iti voi mai da nici o replica pt ca pe langa faptul ca esti hater nici nu vorbesti civilizat,faci atacuri la persoana desi nu ma cunosti si mai faci si spume la gura cand te contrazice cineva fara de fapt sa vii cu vreun alt argument in afara de jigniri.Eu sunt foarte calm,tie iti sare capul de pe umeri de obicei. O sa iti raspund la intrebarea ta - domnul Jorge Lorenzo a spus asemenea blasfemie.A fost un interviu cu el in care,intrebat despre diferentele dintre cele 2 motorete,a spus ceva de genul ca pe Ducati you have better braking and acceleration so you can break harder and later si ca poti sa sari pe gaz mult mai devreme,in timp ce pe Yamaha trebuie sa franezi mai devreme si mai fin si carry more speed corner si mai spunea ca Ducati e mai stabila pe franare,ceva cu frana spate,nu imi mai aduc aminte bine.Daca nu ma crezi,google it,ca probabil vei gasi acel interviu. Stiu ca probabil in acceptiunea ta parerea lui Jorge Lorenzo despre asa ceva nu e un argument,dar na,pentru mine si probabil pt restul lumii este.Si Dovi stiu ca lauda Ducati pt franari dar in fine.De aia am zis ca Ducati e mai bun ca Yamaha pe frane,asa ca nu mai fii hater,ca iti sare capul de pe umeri de atata ura. Franele normal ca sunt identice,e vorba despre stabilitate,forta pe care o poti exercita pe frane inainte sa se blocheze roata samd samd.Exista diferente. 1 oră în urmă, thesaw a spus: -Profilul si greutatea arborelui cotit - La motogp au un fel de sistem de hot-swap prin care mecanicii schimba arborele in cateva minute. Ummm....motoarele nu sunt sigilate?nu cred ca pot schimba/umbla acolo. Editat August 19, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 17 ore, Method a spus: Mi se pare aberant sa spui/sa crezi ca Morbi i-a lasat loc adversarului direct...de ce ar face asa ceva?Exista vreun motiv plauzibil pt asa ceva? Am explicat in textul citat de tine motivul pentru care cineva ar face asta: nu forteaza apararea unei pozitii care e de neaparat. Cea mai recenta situatie care imi vine in minte e depasirea lui MM la Rossi din prima etapa, cu cateva zeci de secunde inainte de cazatura. Un alt exemplu celebru e sarabanda lui Rossi la Valencia in 2015. Presupunerea prezentata de tine este logica, poate fi “mai logica” daca vrei, insa eu nu am vazut asta pe reluari si cu siguranta nu face aberanta presupunerea mea. Acum 17 ore, Method a spus: Iar daca tie ti se par situatiile identice (repet,mie nu mi se par),tu cum il scoti pe Zarco vinovat din amandoua?E o carenta de logica aici,nu crezi? Situatiile mi se par similare. Asta am scris. E diferit de “identice”, chiar daca, in unele situatii, termenii pot fi inlocuiti unul cu celalalt. Am si explicat un lucru pe care il vad diferit in cele doua situatii. Da, il scot vinovat pentru ambele incidente, insa e vorba de ambele din sezonul in desfasurare. Nu am avut vreo pozitionare pentru incidentul din Australia. Avand in vedere cele de mai sus, daca exista o carenta de logica, nu imi apartine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.