Sari la conținut

Sunt începător, am câteva întrebări.


Devian
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti. Cateva intrebari am si eu:

1. Am 22 de ani, o sa am orasul intr-o luna. Doresc sa-mi iau un chopper de A1 second-hand, A1 pentru ca doresc ceva ieftin si pentru un incepator, doar asa sa merg la munca / alt oras. Ce imi recomandati?

 

2. Unde as putea sa-l tin avand in vedere ca stau la bloc?

 

3. Unde sa tin actele? Intr-un ghiozdan sau in geanta de piele? 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu răspund, deși e doar pentru colegi, la întrebările 2 și 3.

². Legat de un stâlp

³.niciuna din variante. Actele se țin în seif în bancă.

😉 just kidding..ghicește tu când!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ia-ti un naked pentru inceput iar dupa ce capeti experienta iti iei un chopper ceva mai mare.

2. Intr-o benzinarie in apropiere, in fata/spatele blocului legata de un stalp ceva, intr-un garaj inchiriat.

3. Unde tii buletinul si restul actelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Sunt începător, am câteva întrebări.

Subscriu la ce a spus Adidas mai sus.

Un chopper mic sau mare sau mijlociu, alb sau negru nu te invata ciclistica corecta pe motor.

Este si prost la capitolul franare, intretinere mai scumpa probabil decat la o japoneza amarata, etc.

Pentru mine, ca ma doare spatele, un chopper ar fi exclus...

 

Actele impreuna cu o gramada de alte chestii, becuri de schimb, chei, kit de pana, si altele....sub sa.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti macar o viroaga de 535, nu e de a1, se incadreaza la a2 cred, dar e fiabila, ai cardan, e fasneata, gasesti piese usor, si nici pretul nu e mare, gasesti cred in 1500-2000e ceva de care sa te folosesti cativa ani buni. De un motor de a1 te vei plictisi repede si iti va parea rau ca l-ai luat.

Neaparat te duci cu cineva cu experienta cand il iei, altfel ajungi sa surubalesti mai mult decat te dai cu ea.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Flower-Power a spus:

Eu răspund, deși e doar pentru colegi, la întrebările 2 și 3.

². Legat de un stâlp

³.niciuna din variante. Actele se țin în seif în bancă.

😉 just kidding..ghicește tu când!

Tu scrii de dragul de a scrie?

 

Acum 12 ore, Devian a spus:

Salut baieti. Cateva intrebari am si eu:

1. Am 22 de ani, o sa am orasul intr-o luna. Doresc sa-mi iau un chopper de A1 second-hand, A1 pentru ca doresc ceva ieftin si pentru un incepator, doar asa sa merg la munca / alt oras. Ce imi recomandati?

 

2. Unde as putea sa-l tin avand in vedere ca stau la bloc?

 

3. Unde sa tin actele? Intr-un ghiozdan sau in geanta de piele? 

Multam!

1. Honda Rebel 500. Model nou, are ABS care conteaza mult, mica, agila. Singura chestie este sa te pui pe ea sa vezi cum stai si daca ti-e buna

2. Vezi daca exista garaje de inchiriat in zona. Daca nu, cum a zis si altcineva mai sus, benzinarie

3. Actele le tii la tine, ori ghiozdan, ori geaca, ori geanta d-aia de picior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu ti-as sugera sa iei chopper pt ca sunt foarte joase si nu vei putea vedea peste masina din fata. 

Conteaza f mult sa vezi departe in fata.

Si in oras unde sunt pericole mai multe (ex pietoni) si afara unde viteza e mare si timpul pt orice gest e mult mai scurt.

Daca soferul din fata ta "doarme"  si brusc e surprins de un pericol ..sare pe frane. 4 roti, abs.. Succes pe 2 roti si fara abs sa franezi ca masina. Si succes cu fixarea..

 

Nu ai zis ce experienta ai de masina, conteaza mult sa citesti traficul si sa anticipezi "greselile" (nesimtirea) "participantilor" (animalelor) la trafic. 

Si daca exp e putina spre deloc... din nou ti-as spune sa lasi chopperul ca nu vezi peste masini..

 

Dar daca chopper iti place, ia-ti si aia e.

 

2. Uita-te si de ceva camere, gen de la o banca etc. Sa bata pe ea. 

Si legata, neaparat, cu husa pe ea.

 

3. Ai ceva echipament (geaca) si geaca are buzunare sau daca nu ai actele incap in portofel, nu-s asa mari.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Virago

2. Pe un trotuar cu prelata (murdara cat sa ii fie scarba cuiva sa puna mana pe ea)

3. Talonu in portofel, cartea in dulap, asigurarea pe telefon, hartia de la itp sub sha.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Christian 1 a spus:

Hartia suplimentara de la ITP o iei la tine cand iesi din tara,in rest e inutil de carat aiurea..

 

1.Dragstar 250.

2.Cat mai ferita de locurile aglomerate,legata de gard,pom,etc si cu husa pe ea.Nu tre sa fie murdara,o sa aiba grija animalele sa se pise pe ea.

3.Talonul si asigurarea in portofel,cartea de identitate si hartia de la itp in casa.

Nu stii niciodata cum te duce drumul la bulgari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe chill , nu ați anticipat starea mea de fapt. 

Hai , vă urez spor la îndrumat unde să pună actele, dilemă mare, în geantă de piele sau ghiozdan?  Și dacă în ghiozdan în ce buzunar..? și totuși de ce nu în geanta de piele? Acum depinde ce piele, crocodil, porc, vițel..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actele si cheile de la casa se tin in ghiozdan, iar ghiozdanul la un coleg in topcase :)) asta se stie de ceva vreme, baiatul e nou si nu stie inca toate jmecheriile, probabil de asta intreaba si de asemenea de asta suntem noi aici, sa il indrumam :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actele, cheile de la casă, portofelul, telefonul se țin în ghiozdan și ghiozdanul la altcineva..da. important e să fii liber, cu motorul și cheia de la motor. Wild and Free..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff.... !!! Complicata treaba motociclismul asta. Pai daca inveti unde sa-ti pui actele, portofelul si mai ales telefonul, esti beton (lucruri importante). La ce sa-ti mai bati capul cu cornering, point fixation,  

franare de urgenta, etc. 🤷‍♂️🤦🏻‍♂️🤪😄

Editat de FlipperCo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, frigider a spus:

1. Nu ti-as sugera sa iei chopper pt ca sunt foarte joase si nu vei putea vedea peste masina din fata. 

 

 

Conteaza mai mult sa inveti plasamentul corect pe banda de circulatie, pentru a vedea si a fi vazut!

Peste o duba nu vezi nici de pe cel mai inalt KTM.

Nu mai perpetuati mituri, mai ales astia mai batranii in bransa!

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, TETEA. a spus:

 

Conteaza mai mult sa inveti plasamentul corect pe banda de circulatie, pentru a vedea si a fi vazut!

Peste o duba nu vezi nici de pe cel mai inalt KTM.

Nu mai perpetuati mituri, mai ales astia mai batranii in bransa!

man, despre ce mit vorbesti? Chopperu e jos si nu vezi peste o masina normala.

masinile normale sunt majoritare in trafic.

 

 

 

 

poti sa te pozitionezi unde vrei tu pe banda, nu o sa vezi de masina intr-o parte sau alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, frigider a spus:

masinile normale sunt majoritare in trafic

Suvurile vin tare din urmă, așteptăm motocicletele cu roata din față mare de pe care să vezi peste x-uri, q-uri, dustere! Se știe doar că moda se repetă ciclic, de ce nu si bicyclic? 

IMG_20210227_104913.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca m-am amuzat de treaba cu vazutul peste masina din fata.😂

 

@frigider pai bre, de aceea tii si matale o distanta rezonabila fata de masina din fata, ca sa nu te infigi in ea.

Degeaba vezi in fata peste 7 masini, daca berbecului din fata i se pare ceva, sau cine stie ce fier sare din vreo masina, si pune ala o frana brusca. O sa te lipesti direct si garantat de el.

 

@Devian  daca iti place un chopper atunci sa il iei.

Nu iti face griji pentru ca are alta ciclistica decat  alte mobre.

Ciclistica se invata. Este o chestiune de experienta.

Franarea la chopper este intr-adevar altfel decat la alte moto.

Dar de altfel fiecare moto franeaza in felul ei.

 

Daca ai putea sa iti iei un chopper cu ABS ar fi foarte bine (de fapt orice motor ar fi indicat sa il cumperi cu ABS).

Am o Honda Shadow cu ABS si franeaza foarte bine.

 

Ce este important este sa cunosti limitele de franare ale motocicletei, indiferent de care model este vorba, si sa iti adaptezi stilul de pilotare in mod corespunzator.

Acuma in general, daca iti pui baza de supravietuire in trafic doar pe capabilitatea sistemului de franare, indiferent ca este vorba de moto sau de masina, nu este tocmai bine.

 

@tudor_tigau  de unde ai scos afirmatia ca are intretinerea mai scumpa? Ai avut in chopper si ai constat asta? Eu am doua si nu am constatat acest aspect, una fiind cu lant si una cu cardan.

Toate mobrele au ulei, filtre, placute de frana, lant, anvelope, etc. Care costa la fel la toate mobrele.

 

Doar la spalatoria auto costa 10 lei in plus daca ai ''Gip'' 🤣

 

Ce este aia: ciclistica corecta?  Ciclistica este o caracteristica  a mobrei nu a pilotului, si drept urmare exista una corecta si restul gresite.

Fiecare mobra are ciclistica ei, iar tu trebuie sa pilotezi mobra corespunzator acesteia.

Iar unii isi cumpara chopper tocmai pentru ca le place ciclistica acestuia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Devian, orice alegi nu sta în spatele mașinilor pe mijloc, chiar dacă optezi pt o moto înaltă și vezi pe deasupra! Nici nu te faci văzut și riști să iei în plin orice ar încăleca automobilistul între roți, fie că e groapă, bolovan, câine mort etc. Ți-o spune unul care, când era mai mic și mai prost, a luat un calup de piatră cubică folosit de niște puradei ca poartă. 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, TETEA. a spus:

Cel mai bine se vede de la balcon peste toate masinile...

Si până inveti ciclistica corecta mai bine nici nu iesi pe strada! 

 

vai de plm.

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

Recunosc ca m-am amuzat de treaba cu vazutul peste masina din fata.😂

 

@frigider pai bre, de aceea tii si matale o distanta rezonabila fata de masina din fata, ca sa nu te infigi in ea.

Degeaba vezi in fata peste 7 masini, daca berbecului din fata i se pare ceva, sau cine stie ce fier sare din vreo masina, si pune ala o frana brusca. O sa te lipesti direct si garantat de el.

 

 

ma bucur ca te-am amuzat, eu is mai comedian asa. macar nu latru degeaba aici.

 

n-ai mers niciodata in spatele unui autobuz/tir/masina mare pe curbe? nu te-a deranjat ca nu prea vedeai de el?  felicitari! stiu, zeii se "pozitionau pe banda", normal. vedeau si in sus si in jos, 360 grade.

imagineaza-ti sa ai problema asta cu orice conserva, in orice situatie, nu doar pe curbe. smeker, nu? mai ales in oras unde trec animale strada, ba se mai baga unu la intimidare de pe straduta laterala etc. stiu, tii distanta, simplu. si mergi in orb.

 

n-a zis nimeni ca daca vezi peste stai lipit de ala din fata.

e doar un dezavantaj real al motocicletelor cu saua joasa - choppere.

 

 

eu am mers putin cu un chopper si m-a lovit instant aspectul asta, mi s-a parut un dezavantaj enorm cu care eu nu as putea trai, fiind vorba de siguranta. (imi place sa vad asa mai departe in fata cand merg cu mai mult de 7km/h)

dar e greu sa il observi daca n-ai mers macar 100m pe un chopper. ori daca ai mers si n-ai observat, ce sa zic, nu zic nimic, vezi ce scrie mai jos.

 

 

fireste ca asta nu va opri pe nimeni niciodata. sunt care dau de A si nu stiu sa mearga pe bicicleta, nu stiu sa franeze cu bicicleta, sa ia o curba cu bicicleta, cum e sa piarda fata cu bicicleta, sa blocheze spatele si sa stii ca agata asfaltul grav daca-i dai drumul si esti prea in lateral cu spatele... eu nu m-as baga, dar altii se baga. care e problema? nicio problema.

 

uneori nu inteleg de ce scriu ca sunt vorbe goale, nimeni nu tine cont de sfaturi, toti latra sa se dea care mai de care mai rotund, poate caterinca ar trebui sa primeze pentru ca nimeni nu tine cont :) 

oricum am zis, daca omu are pata pe chopper pai chopper o sa fie. cum altii vor ss la inceput. care e problema? nicio problema.

 

stiu, si 1 inceptor daca tine cont de sfaturile alor batrani si experimentati care au multi km, tot e ceva. LOL

 

sunt care nu-s facuti pentru unele lucruri, da nu conteaza, km se aduna, prost da se aduna si cand scrii aici-sa un sfat la astia "micii" incepi cu "am 100.000 km pe doo roti" parca altfel suna..

si noroc sa fie daca skill nu e.  n-aveti rude care merg de mult cu masina da tot prost merg? macar cu conserva nu crapi la 40km/h .

 

si invers, n-aveti prieteni care o ard reising in traficul asta care colcaie de nesimtiti, da e ok? 

 

vai de mine ce m-am atacat.

 

 

xxx

 

 

*omul fiind la inceput are nevoie de orice "avantaj" pe care il poate avea.

la inceput esti praf, skill 0, fixare etc. franare pul@. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...