Silver Arrow Postat Ianuarie 18, 2022 Share Postat Ianuarie 18, 2022 Acum 7 ore, cuki a spus: Dpmdv interzicerea a tot ce e este sub E6, inclusiv autobuze, tiruri si altele...ar rezolva problema poluarii intr-un timp mult mai scurt si cu un efort financiar mult mai mic. Inlocuirea fiecarei masini medii cu una noua E6 = 25 tone CO2/masina. La autobuze si camioane este mai mult. Nu mai spun ce efort si poluare presupune scoaterea din trafic / reciclare a fiarelorsi vechi. Nu mi se pare o idee buna. Poate niste kit-uri de reducere a noxelor la masinile mai vechi? Daca s-a inventat asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 19, 2022 Share Postat Ianuarie 19, 2022 Oricum rar nu recunoaște d'astea, au mai fost mașini cu kit-uri montate și omologate în D care au primit în Ro norma cu care ieșiseră din fabrică... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 19, 2022 Admin Share Postat Ianuarie 19, 2022 La ~50 miuțe e chilipir pentru corporatiștii grin și millenialșii uanăbi. Pai numai plasticul ăla lucios la kg made in Ciaina costă o grămadă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 19, 2022 Share Postat Ianuarie 19, 2022 Acum 4 ore, cuki a spus: terminarea fabricii din Berlin...sa livreze macar pentru piata Europeana modele un pic mai "inchegate" Folosesc linia de la Trabi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 19, 2022 Share Postat Ianuarie 19, 2022 Acum 5 ore, Clit Eastwood Jr. a spus: cel mai tare simti lipsa calitatii materialelor la volan si scaune. Plasticul de pe usi ca plasticul de pe usi, dar imitatia aia ieftina de piele iti lasa impresia ca te-ai urcat in Geely. Si poate n-ar fi nicio problema, ca nu toata lumea s-a nascut in puf si lux, dar ma intreb cat rezista materialele alea. Se plangeau niste review-eri ca imbinarile si mai ales pe la chedere sunt probleme cu ele. Au scos acum Model S Plaid si pe la rama de la geamurile fata intra aer si cine stie la o spalare poate si apa. Fit and finish sunt mult sub concurenta, daca mai punem si pretul sunt sub nivelul marii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2022 Share Postat Ianuarie 20, 2022 Acum 26 minute, cuki a spus: Sub nivelul marii? Voi aveti habar despre ce vorbiti, sau veniti cu dume de parculetz de pensionari? Pretul unui Plaid este de cam 100-110k Euro, iar la banii astia primesti 1000cp, 320km/h top speed si aceleratia aia instant de la 0-100. La bani de E-Klasse/5ar mai rasarit!!! Eu sincer chiar imi fac griji cu electricele astea...imbecilii de soferi romani, care se cred pe circuit cu 530d sau A6 3l diesel pana le infig in copaci sau pe contra sens...imbecilii aia vor ajunge sa puna mana pe masini care fac suta in 2sec si au top speed de peste 300. No atunci sa vezi carmageddon. bombardierii nu-si permit masini electrice de 100k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 20, 2022 Share Postat Ianuarie 20, 2022 Până în 5000, full pele, csenoase, leji, jeante maaaari, navi, să fie jip sau beamveu sau benz (măcar haudi). Bombardierii și gladiatorii adevărați au cel mult electrice pe două roți, de alea fără permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 20, 2022 Share Postat Ianuarie 20, 2022 Acum 33 minute, Clit Eastwood Jr. a spus: Eram la enduro acum cateva luni si eram la discutii in chiloti, ne schimbam. Timp in care niste baieti pe acolo se plangeau de Urus, care la fel, cica ii intra aer pe la rame la 160 la ora, saracii, erau chiar suparati. Nici lamborghini nu mai e ce-a fost Dimineata simteam si eu ceva curent pe la masina. Nu stiu ce viteza avea, dar se invartea la 1200 ture, storcea bine acolo :)))) Deh... ce probleme au unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 23, 2022 Admin Share Postat Ianuarie 23, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 30, 2022 Share Postat Ianuarie 30, 2022 Gândeam acu,pintre două guri de vin de la Oltenia...e criză de componente pentru benzinare,dieselare...e lipsă de componente pentru mașini de spălat,cuptoare microunde,interfoane..etc.Dekatlonu cumpara produse second de la populime,la fel telefonia mobilă. Atunci cum să ai un viitor electric? Viitor auto? Care știm toți ce componente necesită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 30, 2022 Share Postat Ianuarie 30, 2022 (editat) La 20.01.2022 la 11:01, Cavaleru a spus: bombardierii nu-si permit masini electrice de 100k Nu știu de bombardieri dar eu de-aia nu-mi iau Tesla că nu-s ok finisajele. La 21.01.2022 la 0:25, Clit Eastwood Jr. a spus: nu cred ca se astepta nimeni ca vehiculele electrice sa nu aiba amprenta mare la productie, din cauza bateriilor, in principal. Mai surprinzator pentru mine este sa vad ca pentru o masina EV productia aluminiului procentual polueaza mai mult decat productia bateriilor. Oricum, e prima comparatie pertinenta din zona asta, si daca va mai fi vreuna, e datorita celor de la Volvo. Dar punând în balanță cu cât ar polua mașina pe durata ei de viață (20 de ani sa zicem) dacă era pe benz /motorina - nu se iese pe plus cu electricele? Ar trebui să iasă adică doar de asta scot toți electrice, o fi făcut cineva calculul asta mă gândesc. Bun in aia 20 de ani nu știu de cate ori schimbi bateriile. O mai evolua și tehnologia la ele. Sau trec pe nucleară și gata cu circul. Daca nu existau teroriști etc se trecea direct pe nucleară și gata. Și modelul să aibă nume să prindă la public, ceva exotic gen Kursk. Editat Ianuarie 30, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 30, 2022 Share Postat Ianuarie 30, 2022 Chiar acum, Clit Eastwood Jr. a spus: Ba da, iese. Dar erau pe aici câțiva cu adrian de la Paris in frunte care o tot dădeau ca electricele sunt mai poluante decât alea normale. Nu e întâmplator ca absolut toți producătorii fac mașini electrice mai nou. Asta e tehnologia cea mai buna acum, iar in viitor va fi și mai buna. Exact - numai câți s-au băgat să scoată electrice e clar că asta e viitorul. Culmea, acum 1-2 ani nu știu dacă vedeai electrica ,poate hibrida, acum îs peste tot in comuna cu metrou. Nu știi ce a dat peste tine, la propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 30, 2022 Share Postat Ianuarie 30, 2022 (editat) Acum 4 ore, frigider a spus: Acum 4 ore, frigider a spus: nucleară și gata. Și modelul să aibă nume să prindă la public, ceva exotic gen Kursk. Chernobyl Chernobyl Editat Ianuarie 30, 2022 de Penetru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 30, 2022 Share Postat Ianuarie 30, 2022 (editat) Acum 43 minute, Clit Eastwood Jr. a spus: pai uite https://www.ft.com/content/f1bdf1cf-8fc3-4b85-a4eb-7df716ebf0a9 Presupin că în Dacia nu e așa. Dacii țin la dieseluri Acum 10 minute, Penetru a spus: Chernobyl Da sau mai exotic - Pripyat Mașina de oraș nume de oraș. Marketing at its finest. Editat Ianuarie 30, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 31, 2022 Share Postat Ianuarie 31, 2022 Un economist îşi dă cu părerea: https://trenduri.blogspot.com/2022/01/economia-de-unica-folosinta.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 31, 2022 Share Postat Ianuarie 31, 2022 Ce imi plac mie economistii astia care vad doar o parte a problemei.....devalorizarea. Exista in schimb un cost total al proprietatii, care spune cam asa: cost achizitie + cost posesie (combustibil, revizii) minus cost revanzare. Sincer, imi vine Springul in aprilie. Iar calculele mele, la momentul actual( cu pretul actual al curentului la priza de acasa si al benzinei la pompa) imi spun asa: dau in aprilie 8000 euro pe spring nou, si dupa 100.000 km urban (cam 5 ani la stilul meu de condus) economisesc 8000 euro din diferenta de combustibil fata de actualul Prius (care si el consuma putin). In aceste conditii, nici nu ma mai intereseaza la ce pret voi vinde "canistra sinistra" peste 5 ani. Orice euro luat pe ea e un euro in plus fata de a merge exclusiv cu ce am acum. Si, apropos, electricele de acum 8-9 ani tot isi pastreaza macar 25% din valoare, exact ca o masina clasica. Eu vad ca BMW i3 din 2014, pe OLX, cam pe l 13.000-15.000 euro se situeaza, pornind de la un pret de vanzare de 45.000-50.000 euro Nu stiu cum de fac unii calcule din astea ca nu mai valoreaza nimic o electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Ianuarie 31, 2022 Share Postat Ianuarie 31, 2022 (editat) Acum 15 minute, mircea.cazachevici a spus: incer, imi vine Springul in aprilie. Iar calculele mele, la momentul actual( cu pretul actual al curentului la priza de acasa si al benzinei la pompa) imi spun asa: dau in aprilie 8000 euro pe spring nou Pe site-ul dacia.ro scrie ca revolutia electrica costa 19100 euro, cum ti-a iesit tie pret de 8000 euro? Ah, stai asa ca statul ia de la gura altora ca sa-ti subventioneze tie mizeria electrica, ba poate te mai lipesti si de niste curent gratuit cum facea broscarul ala de la Cluj cu Tesla si se plangea in presa locala ca primaria tinea statiile de curent functionale doar doua ore pe zi ca sa nu mai profite mocangii. Ia zi, la 19100 euro iti mai ies socotelile? Editat Ianuarie 31, 2022 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 31, 2022 Share Postat Ianuarie 31, 2022 Pai atata e, conform noilor reguli rabla, unde dai 2 masini si mai vine si AFM-ul cu un bonus de 45.000 lei. https://www.dacia.ro/promotii-rabla/spring-comfort-plus.html?CAMPAIGN=ro-ro-d-l-def-model-spring-electric-go-classic-exact-na&ORIGIN=sea_defensive&gclid=Cj0KCQiArt6PBhCoARIsAMF5wagzXwM5ty3UoxAcQxQuFXiBf4fM5HcByPPw_PD5pe9hyf-nqHrufnYaAg1TEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Scrie clar, 8250 euro. Si se intampla chiar sa am 2 masini ale mele, vechi de peste 15 ani si nefunctionale, care vor fi date in program. Si da, daca nu ar fi acest bonus m-as mai gandi daca vreau sau nu. Insa cand vad cea mai ieftina electrica de pe paita fiind la acelasi pret cu cea mai ieftina benzinara de pe piata (Logan chior, cu 2 masini la rabla iese la acelasi pret), nu imi vine sa nu aleg electrica. Mai ales cu priza in fata portii si cu nevoi zilnice de transport in Bucuresti de 70-100km/zi P.S. Nu inteleg de unde atatea "rautacisme" referitoare la politicile de finantare ale statului. Daca tu beneficiezi de, sa zicem, 3000 euro in programul rabla clasic, daca iti iei masina noua, nu e nicio problema. Dar daca eu beneficiez de 9000 euro la Rabla plus, atunci sunt bani luati de stat de la gura altuia? Sincer, stau la casa. Imi platesc singur taxele si impozitele. Si stiu ca din taxele mele se duc si la sponsorizarea gigacaloriei in Bucuresti, ca sa nu plateasca detinatorul de Audi Q7 cu apartament la bloc decat un sfert din pretul real al incalzirii. Si se duce si pe metrou, pe care il folosesc foarte rar, si pe STB, pe care nu-l folosesc, si pe multe alte chestii ce mie nu-mi trebuiesc. Asa ca in momentul in care eu accesez o astfel de bonificatie de la stat, nu mi se pare deloc nelalocul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 1, 2022 Share Postat Februarie 1, 2022 Acum 6 ore, Clit Eastwood Jr. a spus: operatorii economici care polueaza, de ex: comerciantii de anvelope, de baterii Electric = eco, așa cică... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Februarie 1, 2022 Share Postat Februarie 1, 2022 La 30.01.2022 la 17:51, Clit Eastwood Jr. a spus: chiar, in afara de Zoe al cărui sunet îl cunosc, celelalte electrice ce sunet au? ma rog, și bmw-ul cu zăngănitul lui Hans Zimmer Kona pana la 20-30km/h (nu stiu sigur ca nu imi dau seama exact cand dispare) are un zgomot interesant, tonaliatea e diferita in functie de viteza. Zici ca e farfurie zburatoare. Mie imi place Nu am acces la youtube aci, dar poti cauta Kona EV VESS acolo si e un videoclip de 30 secunde, edificator. In alta ordine de idei, pretul benzinei de unde alimentez eu a cam explodat, acum este 6.78lei (standard, nu premium), nu stiu de ce se agita unii ca e scump curentul. Plinul la Yaris s-a scumpit procentual mai mult decat curentul la priza. Cel putin pentru mine, inca am pretul de livrare al curentului electric foarte mic comparativ cu multa lume: 0.68lei/kWh cu toate acareturile de taxe, accize, certificate, TVA si restul incluse. La preturile de astazi un Pitesti-Bucuresti si retur cu traficul de rigoare prin mandra comuna principala a tarii, 226km, consum mediu 9l/100km (sa nu imi spuneti ca prin Bucuresti scoateti 5l/100km) - 137.90lei Acelasi drum cu electrica, aceleasi viteze, consum mediu 18kWh/100km ... 27.66lei, masina incarcata acasa, din retea, peste noapte. Daca o incarc de la panouri, e curentul preplatit deja Pentru parerologi, incarcarea DC nu este recomandata de producatori, asta cel putin daca vrei sa pastrezi masina mai mult timp, asa ca pretul acela de 2.5lei maxim pracaticat la incarcatoarele DC este exceptie si nu normalitate. In Pitesti cel putin, la incarcatoarele primariei, cele AC de 22kWh, pretul este acelasi cu cel de la priza mea de acasa 0.68lei/kWh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 1, 2022 Share Postat Februarie 1, 2022 Acum 12 ore, mircea.cazachevici a spus: Scrie clar, 8250 euro. Si se intampla chiar sa am 2 masini ale mele, vechi de peste 15 ani si nefunctionale, care vor fi date in program. Valoarea reala a masinilor tale vechi si nefunctionale o gasesti la Remat, le duci acolo si le cantaresti dupa care aia iti dau niste bani. In nici un caz nu valoreaza 9000 de euro iar programul rabla avea ca principiu sa duci la Remat o masina functionala, adica se elimina de pe strada o masina functionala dar considerata poluanta si se inlocuia practic cu una noua considerata nepoluanta. Acum 12 ore, mircea.cazachevici a spus: Si da, daca nu ar fi acest bonus m-as mai gandi daca vreau sau nu. Deci se confirma ca oportunismul este motivul achizitiei, nu faptul ca este eco. Acum 12 ore, mircea.cazachevici a spus: P.S. Nu inteleg de unde atatea "rautacisme" referitoare la politicile de finantare ale statului. Daca tu beneficiezi de, sa zicem, 3000 euro in programul rabla clasic, daca iti iei masina noua, nu e nicio problema. Dar daca eu beneficiez de 9000 euro la Rabla plus, atunci sunt bani luati de stat de la gura altuia? Eu nu sunt de acord nici cu rabla clasic, ai bani cumperi daca nu ai mergi cu STB sau cu bicicleta. Nu trebuie sa fie altii obligati sa contribuie pentru achizitiile mocangiilor. Acum 10 ore, Clit Eastwood Jr. a spus: iar vorbesti ca proasta fara sa stii despre ce vorbesti. Nu ia statul nimanui de la gura ca sa acopere programul rabla, fondul pentru mediu este format din taxe adunate de la operatorii economici care polueaza, de ex: comerciantii de anvelope, de baterii, de ambalaje din plastic, de uleiuri minerale, samd. Dar ce sa stie un paznic nescolit ca tine... Desteptule, taxele adunate de operatorii economici care polueaza cine crezi ca le plateste la final? Nu cumva utilizatorul final? Sau credeai ca aduc astia bani de acasa ca sa plateasca taxele de poluare? Vai de capul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 1, 2022 Share Postat Februarie 1, 2022 (editat) https://www.roadandtrack.com/news/a38940998/koenigsegg-quark-electric-motor/?utm_campaign=socialflowR%26T&utm_source=facebook&utm_medium=social-media Pe șeful departamentului motoare electrice îl cheamă Dragoș Mihai Postariu Editat Februarie 1, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 1, 2022 Share Postat Februarie 1, 2022 (editat) Bad post, am adăugat mai sus. Editat Februarie 1, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 1, 2022 Share Postat Februarie 1, 2022 (editat) Acum 18 minute, Clit Eastwood Jr. a spus: Ești pământ de flori. Tu ca cetățean prost, dacă te duci și cumperi baterie fără sa o dai pe aia veche la reciclat, plătești in plus. Și de acolo vine taxa. Adica de la cetateni, ala plateste o taxa in plus ca sa beneficieze Mircea de subventie pentru revolutia electrica. Deci daca eu cumpar acum o motocicleta care nu are baterie pe ea si ma duc la magazin platesc o taxa in plus pt ca nu am bateria veche ca sa o dau la schimb. De ce? Editat Februarie 1, 2022 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 1, 2022 Admin Share Postat Februarie 1, 2022 Acum 13 ore, mircea.cazachevici a spus: , si dupa 100.000 km urban (cam 5 ani la stilul meu de condus) economisesc 8000 euro din diferenta de combustibil fata de actualul Prius (care si el consuma putin). In aceste conditii, nici nu ma mai intereseaza la ce pret voi vinde "canistra sinistra" peste 5 ani. Măi, și mie îmi plac predicțiile astea făcute în avans pe 5 ani. În condițiile în care nu știm ce ne așteaptă poimâine. Dar mă rog, să trecem peste. La cum arată și e finisat sicriul ăla ambulant de Spring eu zic să nu te arunci în pronosticuri. Dacă se împiedică un bețiv pe trotuar și cade pe ea e daună totală. Doamne ferește să intre vreun trotinetist Millenials cu căștile de muzică în urechi în tine! Zi doar de ăia 3 ani cât am înțeles că e garanția și pe urmă mai vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.