Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas

Postări Recomandate

50 minutes ago, TheHuskyCrobats said:

Am mai scris dar nu citeste nimeni.

Exista firma romaneasca ce converteste masini ICE in electrice: https://www.evromania.ro/

E langa mine la Bradu.

Am specificat clar ce troaca am, e 4x4 permanent si cu aproape juma' de tona mai grea decat un Logan, iar eu vreau sa pastrez aceasta caracteristica de 4x4 si sa pot tracta cu ea o remorca moto cu cel putin un motor pe ea, cu o autonomie de minim 400 km.

Deci nu se incadreaza decat cu niste costuri egale cu ale unui Pathfinder  hybrid de nou, caz in care prefer Path'-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Feedback-ul din piață a venit deja dintr-o mulțime de review-uri și din contracte importante (Amazon a comandat 100,000 de dube de la ei). Este drept că au livrat doar vreo 1000 de bucăți deocamdată, însă abia au început producția, iar fabrica pe care o au are o capacitate de producție de 150-200,000 unități pe an. Punctul în care puteau eșua ca DeLorean a fost depășit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, TheHuskyCrobats a spus:

Ai impresia ca un Yaris poate sa faca asta? Si e ICE

 

N-am testat Yaris, dar absolut toate mașinile cu motoare termice cu care am mers, inclusiv Fiat 850, puteau da toată performanța lor, mică sau mare, pe o durată mult mai lungă decât electrocarele actuale! Băgam niște forje cu 850ul pe Păduchiosu de numa', la 20 ani după când am refăcut traseul cu un BMW 323i nu simțeam nevoia să merg pe acolo cu viteză mai mare decât o făceam cu Fiatul când eram tânăr și inconștient (și nici după aproape 40 ani nu merg prea încet). La un electrococar se încing cablurile (Tesla), la altu' nu'ș ce se întâmplă, miros eu că menținerea "suptului" de curent maxim din baterii un timp mai lung le cam cocoșează și atunci șfungu' durează 30 sec - 1 min, după care le moare mușchiu'. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Nguyen a spus:

Ce inseamna hidrocarburi usoare si C2?

 

Hidrocarburi usoare sunt cele cu numar mic de atomi de carbon si care in mod normal in conditii standard de temperatura si presiune sunt gaze. Am specificat C2 ceea ce inseamna ca gazele respective sunt un ameste ce metan (C) etan + etilena + etina (C2).

 

Acum 4 ore, Nguyen a spus:

Acele cheltuieli apar la orice vehicul la un moment dat, la EV cand ii vine vremea te costa multe mii de euro bateriile.

 

La fel de mult mii de euro te pot costa si piesele unei masini ICE. Eu am schimbat cutie de transfer la ix35. Mii de euro ...

La hibride ai ambele probleme si miile de euro si miile de euro.

 

Acum 4 ore, Nguyen a spus:

Daca mergeai nejustificat pe banda a doua cu 50km/h e posibil sa apara si viteji de genul acesta, cand te depaseste careva in acest fel gandeste-te daca pozitia ta in trafic este corecta. Chiar daca ala incalca legea nu inseamna automat ca tu nu o incalci la randul tau.

 

Acum 4 ore, TheHuskyCrobats a spus:

In ceea ce priveste mersul ca bosorogii, sunt de acord. De multe ori am fost depasit in oras pe linia continua chiar si dubla continua de cate un viteaz din asta ce nu se uita la consum dar care poate sa mearga prin oras/sat cu 80km/ora. Ca are cu ce. 50-60km/ora in oras e putin? Eu cred ca e legal ...

 

Citeste inc odata textul subliniat de mine. Ce inseamna pentru tine mers nejustificat cu 50km/h in oras? Cu cat ar trebui sa merg din punct de vedere legal?

Acum 19 minute, ENEOS a spus:

la altu' nu'ș ce se întâmplă, miros eu că menținerea "suptului" de curent maxim din baterii un timp mai lung le cam cocoșează și atunci șfungu' durează 30 sec - 1 min, după care le moare mușchiu'. 

 

Cu cate masini electrice ai mers in conditiile cerute de tine? 🙂

Unde anume se poate merge legal in conditiile enumarate de tine?

 

Deja o dati in diverse: racing, incalcarea vitezelor legale, etc.

 

Alte motive de a nu cumpara electrica? Sunt foarte de acord cu cele legate de infrastructura, restul sunt mofturi.
 

Cat de curand vine Tesla Y la vecinu'. O sa ma dau si eu cu ea, nu de alta insa am auziot numai de rau de la voi. Sunt curios cum se simte acceleratia de la 0-100km/h in 4.8s de finisaje naspa 🙂.

Va povestesc ...

 

P.S. Astept momentul in care poti face si la orice diesel/benzina ceea ce face Tesla acum si anume download de firmware care sa imbunatateasca performantele masinii (vezi clipul de mai jos la min 00:57). Apoi mai discutam cat de naspa e Tesla.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa accelerează și Sti din 2004! 😈

Și la tdi poți face ciriptuning în parcarea de la mall. 

Da' cu tesla unde te grăbești?!? Regulamentar, bineînțeles. 😇

Acum 37 minute, TheHuskyCrobats a spus:

Unde anume se poate merge legal in conditiile enumarate de tine?

Pe orice drum de munte, național sau european, totul e să nu fie parcare de weekend. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

Așa accelerează și Sti din 2004! 😈

 

STi este o masina de nisa, Tesla Y nu e. Intre noi fie vorba sunt mai multe Y in Romania decat STi 🙂

 

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

Și la tdi poți face ciriptuning în parcarea de la mall. 

 

Pentru TDI chiptuning iti trebuie "un baiat" cu o scula conectata la masina etc etc. Eu intrebam cand poti face asa ceva la orice alta masina diesel/benzina din 2021/2022? Vorbim de preturi comparabile.

 

Acum 16 minute, ENEOS a spus:

Da' cu tesla unde te grăbești?!? Regulamentar, bineînțeles. 😇

 

Nu am zis ca te grabesti nicaieri, am dat exemplu de ce poti face cu un simplu download.

In general te grabesti unde te grabesti si cu un TDI sau STi 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, TheHuskyCrobats said:

P.S. Astept momentul in care poti face si la orice diesel/benzina ceea ce face Tesla acum si anume download de firmware care sa imbunatateasca performantele masinii (vezi clipul de mai jos la min 00:57). Apoi mai discutam cat de naspa e Tesla.

 

Astea-s deja prosteli de puști cocliți care apasă accelerația ca maimuțele între semafoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, ENEOS a spus:

Pe orice drum de munte, național sau european, totul e să nu fie parcare de weekend. 

 

Fara suparare, blana orbitoare cum te-ai exprimat tu, nu inseamna ca mergi legal.

 

Acum 4 ore, DKW a spus:

Am specificat clar ce troaca am, e 4x4 permanent si cu aproape juma' de tona mai grea decat un Logan, iar eu vreau sa pastrez aceasta caracteristica de 4x4 si sa pot tracta cu ea o remorca moto cu cel putin un motor pe ea, cu o autonomie de minim 400 km.

Deci nu se incadreaza decat cu niste costuri egale cu ale unui Pathfinder  hybrid de nou, caz in care prefer Path'-ul.

 

Trec eu pe la ei si ma interesez, am drum in zona maine 🤓

Costurile sunt in general mari, eu cred ca minim 20.000 euro pentru ce vrei tu, dar vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, TheHuskyCrobats a spus:

Fara suparare, blana orbitoare cum te-ai exprimat tu, nu inseamna ca mergi legal.

90 km/h pe național sau 100 pe european, dacă e în rampă și virajat nici nu ajungi la vitezele maxime admise! 😇 Și cu electrica în 2 km s-a dus distracția... 🤬

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Astea-s deja prosteli de puști cocliți care apasă accelerația ca maimuțele între semafoare.

 

Ideea e de download de optiuni noi pentru a imbunatati ceva la masina. De aceea am pus si minutul 00:57 si nu ce e inainte. Ati omis partea importanta si ati vazut doar ca apasa pe acceleratie 🙃

 

Acum 4 minute, ENEOS a spus:

90 km/h pe național sau 100 pe european, dacă e în rampă și virajat nici nu ajungi la vitezele maxime admise! 😇

 

Pai si atunci unde e problema? 90-100km/h e regim normal pentru o electrica.

Am specificat deja mai demult ca am mers Campulung - Brasov si Targu Secuiesc - Onesti fara probleme in regim normal de viteza legala.

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mă refeream în mod specific la clipul postat de tine sau la faptul că poți descărca un update pe mașină, ci la fenomenul de "Tesla mașină șport de alergat între semafoare" în general. Nu mi se par maișini proaste sau de rahat (pentru clientela lor) dar este stupid ce ajung cocalarii și puștanii să facă cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, TheHuskyCrobats a spus:

90-100km/h e regim normal pentru o electrica.

Poate pe plat... Încearcă tu o urcare în forță și spune-ne cât apuci să mergi la 100% potențial! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, TheHuskyCrobats a spus:

 

Ideea e de download de optiuni noi pentru a imbunatati ceva la masina. De aceea am pus si minutul 00:57 si nu ce e inainte.in parca. Ati omis parte aimportanta si ati vazut doar ca apasa pe acceleratie 🙃

 

Le downloadezi contra-cost 😉

Dai cat dai pe masina si dupa trebuie sa mai platesti pentru udpate-uri asta ca peste 5 ani sa patesti ca ala din Norvegia si mai bine le arunci in aer decat sa le schimbi bateriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Poate pe plat... Încearcă tu o urcare în forță și spune-ne cât apuci să mergi la 100% potențial! 

 

Exact ce spuneam, in loc sa discutam despre viitorul electricelor, discutam despre curse in rampa ...

Parerea mea este ca ar trebui sa inchiriezi o masina de genul asta si sa verific ce poate, eu sunt cam batran pentru asta. Cu prima ocazie o sa incerc, insa nu am nimic in plan in zone de munte. Ma duc vineri pana la Buzau dar pe acolo sunt doar niste dealuri, asa ca nu pot verifica. In plus cu nevasta in masina nu pot verifica nici cu un Ferrari ce anume poate masina.

 

Acum 11 minute, SenorPink a spus:

Le downloadezi contra-cost 😉

Dai cat dai pe masina si dupa trebuie sa mai platesti pentru udpate-uri asta ca peste 5 ani sa patesti ca ala din Norvegia si mai bine le arunci in aer decat sa le schimbi bateriile.

 

Ok, contra cost poti downloada ceva la un BMW sau Mercedes? Modele de anul asta? Ai optiunea de a o imbunatati. Masinile de lux din ziua de azi nu le poti imbunatati cu un download. Pe bani sau gratis, nu ai optiunea asta.

 

Tesla a facut din noiembrie pana acum 5 recall-uri. Toate s-au/se rezolva cu un update OTA.

Cate recall-uri se rezolva la fel la diesel/benzina?

 

Edit: Eu m-am prins ca nu faceti parte din cumparatorii tintiti de producatorii de masini electrice. Partea cea mai nasoala este ca benzina/motorina se tot scumpeste 😐

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, TheHuskyCrobats a spus:

 

Exact ce spuneam, in loc sa discutam despre viitorul electricelor, discutam despre curse in rampa ...

Parerea mea este ca ar trebui sa inchiriezi o masina de genul asta si sa verific ce poate, eu sunt cam batran pentru asta. Cu prima ocazie o sa incerc, insa nu am nimic in plan in zone de munte. Ma duc vineri pana la Buzau dar pe acolo sunt doar niste dealuri, asa ca nu pot verifica. In plus cu nevasta in masina nu pot verifica nici cu un Ferrari ce anume poate masina.

 

 

Ok, contra cost poti downloada ceva la un BMW sau Mercedes? Modele de anul asta? Ai optiunea de a o imbunatati. Masinile de lux din ziua de azi nu le poti imbunatati cu un download. Pe bani sau gratis, nu ai optiunea asta.

 

Tesla a facut din noiembrie pana acum 5 recall-uri. Toate s-au/se rezolva cu un update OTA.

Cate recall-uri se rezolva la fel la diesel/benzina?

 

Edit: Eu m-am prins ca nu faceti parte din cumparatorii tintiti de producatorii de masini electrice. Partea cea mai nasoala este ca benzina/motorina se tot scumpeste 😐

Am încercat câteva, tocmai d'aia zic că nu mă coafează. 

 

La M poți scoate limitarea la 250 km/h contra cost. 😁

Tesla e ca windows, probabil face și ecrane albastre și se oprește în intersecție sau când ești în depășire și vine tiru' din față. Iar dimineața blonda spune "acum știu de unde vin și micro și soft!" 😨

Update-uri de soft fac toți producătorii auto dar nu le dau pe mâna utilizatorului, unii oferă și + de performanță (de ex Abarth - fiat de fapt). 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Nguyen a spus:

 

Din punctul meu de vedere hibridul este cea mai buna solutie, nu full electric. Hibridul are o masa rezonabila, nu necesita baterii de mari dimensiuni, are autonomie si are cea mai buna recuperare de energie in oras, mai buna ca EV-ul. Consumul tau de 8.5km vine de la faptul ca mergi foarte incet, stai cu ochii pe consum cum stau aia cu electricele pe indicele de consum la baterie, chiar am observat cum astia cu EV si hibride merg ca "bosorogii". Daca as merge cu Scala mea la fel de incet prin oras cred ca as scoate un consum de 7% in loc de 8.5%.

 

 

Cu 8,5% merg normal, nu merg nici incet si nici foarte incet. Mers in ritmul impus de trafic.

Nu ma claxoneaza nimeni din spate si nici nu simte nevoia sa ma depaseasca (nu se socotesc bmw-urile care merg in regim de tramvai)

Nu mai stau de mult cu ochiii pe consum pentru ca stiu dupa cum suna motorul daca sunt cu acceleratia pe unde trebuie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Kristian K a spus:

De ce crezi ca,curentul sta pe loc? :)

Acum ceva ani motorina era la juma' de preț. Să aduc în discuție că uneori e mai scumpă ca benzina? La pariu că peste maxim 10 ani plinul de curent o să fie minim dublu ca preț?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, TheHuskyCrobats said:

Trec eu pe la ei si ma interesez, am drum in zona maine 🤓

Costurile sunt in general mari, eu cred ca minim 20.000 euro pentru ce vrei tu, dar vedem.

Hai sa-ti dau toate datele problemei, eu si sotia suntem parteneri intr-o afacere tip ture moto pentru straini, ture care pot fi de la 5 pana la 15 zile, grup de maxim 12 motoare cu tot cu ghid si inchizator de coloana plus masina de suport (carat bagajele, tractat remorca cu motor de schimb, etc). Masina aia cara cam 100-150 kg de bagaje plus remorca pe coada. Turistii vor musai pe TF si TA si drumuri cat mai virajate si cat mai departe de civilizatie iar masina de suport cam trebuie sa tina pasul cu ei. Cam cat de repede ar lesina o electrica la un tur de 7 zile sa zicem, si unde as putea incarca masina pe traseu, si sa raman in grafic fata de clienti? Si cat ar costa?

Cu troaca actuala am un consum mediu de 8,5-9% motorina si 15 minute timpul de alimentare.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic
  • l.u.v unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...