Penetru Posted March 30, 2021 Share Posted March 30, 2021 Acum 12 minute, superbec a spus: ai o sansa sa gasesti parcare in miezul problemei Lumea e în mişcare lucrurile se schimbă rapid. Vor apărea mai multe electrocare dintr-astea şi s-a terminat cu boieria, curentul va fi pe bani şi la locul de încărcare se va sta la coadă, când ai terminat ai plecat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 Acum 17 ore, einstein1984 a spus: nush ce visezi tu, eu la munci am chargere DC De 22kW si wallboxuri de 7,4. Si Zoe de 50kWh se incarca in vreo 2 ore jumate de la ala de 22, spre sfarsit scade puterea absorbita. https://autoblog.md/video-cu-un-renault-zoe-s-au-parcurs-26845-de-km-prin-romania-pentru-a-seta-un-nou-record-mondial/ nu e prize in romania, greu de mers cu electrica..... lasa ce ai tu la munca , eu iti spun ce gasesti pe drum 2x11 kw , daca se incarca 2 masini in acelasi timp ai doar 11 kw de masina, din cauza asta (si costuri binenteles) multi producatori au decis sa puna invertoare de 11kw pe masini , zoe cu invertorul"cameleon" este o exceptie, nu o regula. In acelasi mod lucreaza si superchargerele DC .. ai 100kw (de ex) disponibili pe post , dar cand incarca 2 masini se imparte la 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 Acum 2 minute, cuki a spus: nu merge poti s-o scoti doar daca s-a terminat incarcarea si are auto-release activat sau opreste cu cardul sa vezi caterinka cand nu poti sa scoti cablu din priza .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 Acum 6 ore, superbec a spus: sa vezi caterinka cand nu poti sa scoti cablu din priza .... Îl chemi pe @XaeL și rezolvă! Cu precizie chirurgicală. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adidas Posted March 31, 2021 Author Share Posted March 31, 2021 Chiar eram curios daca cablurile alea pot fi scoase de catre oricine. Imi si imaginam pensionarii justitiari din cartier cum decupleaza cablurile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 Acum 24 minute, Starcream a spus: faci colac prelungitorul pe un miez metalic Better! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 La 01.04.2021 la 9:36, einstein1984 a spus: EQC de la Mercedes-EQ cu stație de încărcare Elvi EVBox Wi-Fi 22 kW cadou, Hatz ... "The EQC can be charged at a maximum of 7.4kW using AC power. Public rapid and ultra-rapid charging stations provide DC charging. DC charging bypasses the on-board charger, flowing directly into the battery and increasing charging speeds. The EQC can be charged at a maximum of 110kW using DC power." capcana pentru injineri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 Acum 6 ore, einstein1984 a spus: Mi se pare normal sa fie statia cu redresor si nu sa fie redresorul in masina, din motive simple de racire. din pacate nu te-a intrebat nimeni pe tine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adidas Posted April 12, 2021 Author Share Posted April 12, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 În Franţa circulă 38.2 mil maşini din care termice 97.7%. Electricele sînt 0.4% din total, nesemnificativ la momentul ăsta. Chiar şi în condiţiile astea, EDF cere marilor consumatori să-şi reducă consumul în zilele de vîrf (să-şi producă electricitate prin mijloace proprii) pînă la 21 de zile pe an. Anul ăsta am produs curent doar în 7 zile (7h-18h), sigur o să-mi mai ceară după carantină, la vară. Am două generatoare diesel de 0.55MW şi de 1.1MW care consumă 70l/oră şi 150l/oră (ar consuma ele mai mult dar sînt doar la 75% sarcină) Voiam doar să zic că viitorul e electric şi sîntem mîndri de asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 (edited) Cum o fi aia să scoţi norma 7 pe care nimeni n-o poate respecta iar apoi să te miri, voila, nu merge. Înainte de a trînti nişte norme aberante poate ar fi trebuit găsite soluţii, iar astea erau deja pe tapet cu mai multă telemuncă, teleşcoală iar trecerea la o maşină "curată" să se fi făcut judicios la viteză rezonabilă şi nu la repezeală, fără termice după 2025 şi doar electrice pînă în 2035. S-a mai întîmplat vreodată în istorie să inventăm maşinăria dar să nu avem carburantul specific? Cum ar zice românul să pui carul înaintea boilor. S-or fi gîndit ăştia la impact? La pierderea a milioane de locuri de muncă (recîştigate de chinezi), pierderea suveranităţii, a unor simboluri chiar. Cum s-a ajuns aici? Foarte simplu, cînd cel mai prost din curtea şcolii aleargă năuc şi-şi spune ainştain trebuie să-i pui o cămaşă albă şi s-o închizi la spate în loc să întorci privirea sau să-l votezi primar Edited April 13, 2021 by adrianm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Atenţie, conţinut cu puternic impact emoţional (asta la aneta3 înseamnă "lume, lume, hai s-o vezi pe femeia cu barbă şi piticul cu trei mîini şi doo capete") nu vreau să mă frecaţi la cap că sînt dujmanul poporului sau al progresului, citiţi în linişte fiecare pt el. Densitatea energetică a bateriei este 7MJ/kg, a benzinei 45-48MJ/kg motorina are 48MJ/kg, hidrogenul 120MJ/kg. Judicios ar fi să punem baterii pe bicle şi troti, să lăsăm restul aşa (eventual să facem EV doar mobre sau maşini urbane gen Spring sau şi mai mici) şi să punem hidrogen pe camioane. Un prof de la o univ din Liège a publicat un calcul pe care media l-a retras urmare a atacurilor naziştilor mediului. În fapt omul nu se opune EV ci mentalităţii "mă plimb cu EV de 2 tone pe şosea şi gîndesc că sînt climate warrior" Omul recunoaşte beneficiile EV dar spune că procesul întreg de fabricaţie poluează infinit mai mult iar asta vine în principal din fabricarea bateriilor. http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/voiture-electrique-697-612-km-devenir-verte-vrai-faux/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 Ala a fost un experiment esuat de mai bine de 5 ani...dar se mai trezeste cate unul sa creada ca este ceva nou sau de viitor. Destul de ironic faptul locatia este vis-a-vis de aeroportul Frankfurt ... ala da poluator... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 (edited) Da mah ,o gluma rasuflata de ani de zile ...pfff Cea mai mare gluma legata de faza aia este sa vezi cu ochii tai portiunea aia de drum cat de scurta este ... Edited April 15, 2021 by goe 75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 Hyundai a livrat deja 10 camioane electrice cu hidrogen Elveţiei şi urmează încă 1600 pînă în 2025, autonomie 400km. https://www.h2-mobile.fr/vehicules/camion-hydrogene/hyundai-xcient/ Începînd de anul ăsta Safra face autobuze (1500 buc ) cu baterii pe hidrogen făcute la Lyon de Symbio. https://www.decisionatelier.com/Safra-et-Symbio-developpent-1-500-bus-a-hydrogene,15747 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 (edited) VID-20210806-WA0004.mp4 Edited August 6, 2021 by ENEOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 La 15.04.2021 la 22:08, adrianm a spus: Hyundai a livrat deja 10 camioane electrice cu hidrogen Elveţiei şi urmează încă 1600 pînă în 2025, autonomie 400km. https://www.h2-mobile.fr/vehicules/camion-hydrogene/hyundai-xcient/ Începînd de anul ăsta Safra face autobuze (1500 buc ) cu baterii pe hidrogen făcute la Lyon de Symbio. https://www.decisionatelier.com/Safra-et-Symbio-developpent-1-500-bus-a-hydrogene,15747 Povești, tot la cal și căruță ajungem, că dacii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 ce credeati, ca nu-s suficienti imbecili care incearca sa foloseasca ev-s ca ICE? ... ce dracu e asa de greu sa pastrezi o masina pe benzina pt drumurile lungi si sa-ti faci toate drumurile scurte-medii cu ev-u ... Am de aproape 10 luni ID3-u si nu am avut nevoie pana acum sa incarc pe undeva , facut aprox 8k km , cel mai mai lung drum 250km dus-intors ... fara probleme fara viteza de tir pe autostrada si costuri ZERO , salvat 1000L benzina ... aprox 2k Euro , nu e mult la prima vedere dar inmultiti cu 10 si deja devine interesant ev-ul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TETEA. Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 Merge asta in orasele din vest cu zone suburbane extinse. Imagineaza-ti ca toata populatia din Ro care locuieste la bloc va avea 2 sau 3 masini/ familie in fata scarii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 Acum 13 minute, TETEA. a spus: toata populatia din Ro care locuieste la bloc va avea 2 sau 3 masini/ familie in fata scarii... Asta merge la mașini de 1-2000€, electricele sunt (încă) prea scumpe ca să-și ia țărănușii la snop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TETEA. Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 Ma gandeam la scenariul: una pe benzina, plus una (sau doua) electrice pentru oras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 Beheme power Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 O exista o electrică la care să se scoată uşor bateria? Mă interesează să încarc bateria ziua de la panouri solare în timp ce sînt plecat cu maşina cu cealaltă baterie. La Kangoo ze (care e foarte ieftină, 1200e din 2015, maşini foste ale Poştei) e complicat iar convertizorul e parte integrantă a bateriei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionutpm Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 La Tesla se poate face foarte usor: https://i.imgur.com/73UY2is.gifv (glumesc) Ideea nu e deloc rea, dar nu cred ca se poate la vreo masina fiind probabil "legate" cumva de sasiu (ma gandesc). Si daca s-ar putea, ar fi probabil foarte dificil. In plus, pretul foarte mare al bateriilor ar face ineficienta achizitionarea unui set auxiliar. Viitorul pare incert si cu aceste baterii: https://finance.yahoo.com/news/global-ev-battery-industry-will-be-sold-out-by-2025-bof-a-201302540.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianm Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 La 16.08.2021 la 8:16, einstein1984 a spus: fluence electric . Insa ma indoiesc Nu-mi place fluence, e maşină de fiţe(cu porcării gen diagnoză să schimbi plăcuţele de frînă), mai bine iau două kangoo ţărăneşti, le vopsesc zebra şi le folosesc pe rînd. Ies şi mai ieftin, 2500e Am 12kw dar în curînd o să schimb cu noi panouri hibrid duale care fac simultan electricitate (375w/panou) şi apă caldă https://dualsun.com/fr/ Am şi baterii dar nu vreau să încarc ziua cele 40 baterii x 42AH (12v) ca să le descarc noaptea într o altă baterie Revenind la topicul cu viitorul electric Doctrina progresismului ecologist este să nu mai avem maşini (printre alte lucruri pe care n-o să le mai avem gen casă) de niciun fel, nu să avem toţi maşini electrice cum greşit au înţeles unii. Ni s-a oferit o perioadă de tranziţie până în 2035, poti folosi o ice încă 15 ani (cât este limita legală verde) dacă-ţi permiţi să plăteşti carburantul tot mai scump. Ei au înțeles că în 15 ani dispare generația asta îndărătnică și că abia apoi se va putea lucra cu copiii de azi ajunși adulți eco responsabili în 2035. În concluzie soluția lor nu stă în utopica tranziție electrică (ăla e praf în ochi pt noi, catîrii) ci în generațiile care se formează acum și care deja acceptă ce li se interzice. Practic noi sîntem ultima generație care a trăit normal. Cînd zic noi sînt foarte generos pe baze de frăţie motociclistă însă văd bine că e plin deja de fascişti care o dau cu "ca să ai maşină trebuie să meriţi, să munceşti mai mult" adică micuţii se aliniază la supt benevol chiar. Ăştia de îşi spun cu emfază esenţialii sau echipa cîştigătoare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.