Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

  • Admin

Tu chiar crezi că prostiile alea se vând la banii aia? 🤣

Adică tu chiar iei în serios toate nebuniile de prețuri pe care le cer samsarii (că și dealerii tot asta sunt)? 

În parcurile lor auto ruginesc ofertele SH. 

Dacă 10-20 disperați de expați sau papagali de parveniți nu-și pot comanda ce vor ei acum și sunt dispuși să dea 2000 de euro în plus, crezi că sunt trendul pieței? 

De când lumea e asta, ca proprietar de fiare proprii luate de noi si revândute nu faci profit niciodată. 

Nu vorbim de mașini rare, restaurate etc. 

 

Acum 36 minute, cuki a spus:

, oamenii care au bani de masini de 100k, nu au chef sa vada facturi de 10k sau mai mult cand trebuie sa-i faca o interventie mai majora. De banii aia platesc leasing 1 an la un S nou.

 

Si eu din acelasi motiv caut sa ma scap de masina (W205, 4 ani, 110k km) si sa iau alta noua/aproape noua. Orice rahat de reparatie "medie" m-ar costa minim 2k euro...pai de banii astia platesc leasing la una noua 6 luni.

Mvaaai, dar astea noi nu mai sunt așa fiabile și arată ca noi? Că doar au atâta tehnologie inglobată în ele, acu nu mai corespund?😅

Ce-i grabă asta să scăpați de flagshipuri? 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Eu am făcut conversie pe GTR la motor electric. 

Astăzi am ieșit la o probă, de la Piața Presei Libere la Palatul Parlamentului, cu o trecere prin Techila. 

 

IMG_20211205_164235.jpg

IMG_20211205_163609.jpg

IMG_20211205_163612.jpg

IMG_20211205_163548.jpg

Huh? Ce conversie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.11.2021 la 16:03, Edd a spus:

Pt ce ofera, nu mi se pare mult 142.000eur, pretul de vanzare cu tva in Romania.

 

La 25.11.2021 la 18:19, Edd a spus:

Pentru mine, 5 ani de folosit tehnologie de varf in deplasarile de zi cu zi, 5 ani de siguranta si confort asigurate de aceste tehnologii

Vai de plm! Of, Doamne!

Cînd vreodată vă veţi întreba de ce a ajuns omenirea în impasul actual, citiţi ce le fluieră mintea.

Şi chiar ei or să citească peste 3 ani şi vor dori să-şi dea cu tesla-n cuaie dar va fi prea tîrziu

În asemenea context nu-i pot învinui pe boşorogii davosieni, ba chiar îi înţeleg foarte bine: treaba lor e să se ferească de virusul pwlimii în timp ce pwlimea o suge electric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cati hipsteri dornici sa o arda eco sunt ,nici nu ma mira.Bine ,dastia mai amarasteni.

Astia or sa se bucure 5 ani de inalta tehnologie?Sau intr-un an ,doi vor incerca sa scape de bijuterii.

Foarte probabil la un pret mai mare,fata de cel de achizitie.Ca doar asa zic unii pe aici.

Si eu ai cred,ca par cunoscatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,  dar parca e prea prețntios sa ai mașină pentru fiecare activitate în parte: una de oraș, una de vacanta, una de carat acareturi, etc. Realistic vorbind hibridele sunt mai viabile ca mod de transport și ar mai fi alea pe hidrogen in care baga bani asiaticii in dezvoltare. Full electricele ar fi bune doar daca ar fi infrastructura peste tot (și standardizată) și posibilitatea să susțină atâta încărcat de mașini. 

Plus trecere pe alta tehnologie de baterii care sa le confere raza mai mare și încărcare mai rapida.

Până atunci sunt cam moft așa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Edd a spus:

In Romania, la ora actuala, cred ca este foarte situationala treaba si inafara de oras si suburbii, nu stiu daca merita. Pur si simplu nu avem infrastructura pt asa ceva.

In schimb pentru mine personal, merita. Acasa o incarc pe panouri solare, iar la birou gratis de la incarcatoarele companiei.

Daca nu o incarc, imi ajunge bateria pt 2-3 drumuri acasa-serviciu(1/3 din Bucuresti si vreo 25km in afara).

 

 

Tu esti un caz mai special.se pare.Dar in lumea reala nu toti au acest privilegiu.De fapt mai toti nu au acest privilegiu.

Am o bicla electrica cu 30 km autonomie full electric.Si o trotineta cu 40 km autonomie.Crezi ca-mi ajung?

Cateodata da,dar de cele mai multe ori ,nu.Daca sunt nevoit sa-mi modific traseul,indelung stabilit,am sanse sa merg pe langa ele.Cum am si patit la inceput.

O sa zici,sa-mi iau ceva cu autonomie mai mare.Degeaba,in functie de autonomia agregatului se schimba si raza de actiune pe care ma deplasez.Nu zilnic ,dar din cand in cand.

Asta este din start marele minus al electricelor.Limitarea libertatii de deplasare si al optiunilor de deplasare.

Alt mare minus este perioada de reancarcare incomparabila cu cea pe carburanti.

Nu mai zic cum ar sta treaba intr-un Militari Residence plin de electrice?Cabluri atarnand de la etaje,caderi de curent la greu.Probabil cateva statii de incarcare unde s-ar bate la propriu pe ele.

In real life lucrurile stau altfel .Nu ca la companiile de hipsteri cu cele cateva statii de incarcare facute sa dea bine la PR.

Apropo de Spring.Unui amic i-a venit de vreo trei saptamani bijuteria.La inceput mergea in trafic ,normal,cu viteza traficului.La noi pe Sos Chitilei,Buc Noi,Jiului,Sisesti,zona de nord se circula si mai tare ca viteza legala,excluzand orele de varf.

Bun,deci amicul la inceput mergea normal,cu traficul.Dupa o saptamana,a inceput sa mearga mai incet.O data ,de doua ori,la un moment dat i-l inteb de ce merge mai incet.Raspuns simplu,ca sa nu-i scada autonomia.Restul intelegi.

Si inca ceva,o incarca la 220 v.

Bomboana pe coliva este plecarea de pe loc cu doi aduti,doi copii si ceva cumparaturi.Stan si Bran.

Nu-i dau sa o tina un an.

De fapt o sa-l sfatuiesc sa o vanda cat mai repede,poate iese si in castig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 10 ore, SenorPink a spus:

La probabil trec și mentenanță pentru că presupun că reviziile sunt infinit mai ieftine decât la una clasica

Cum să nu, piece of cake.

Un exemplu, la Tesla sunt probleme cu display-ul mare din bord.

Se arde un amărât de procesor. 

Problema e că din acel display sunt accesate toate funcțiile mașinii si practic nu poți merge cu ea. 

Reparația nu e deloc costisitoare, ~4000 euro și se face la o aruncatură de băț, aici, doar la Viena. 

E plin OLX ul de Tesla, sunt foarte fiabile, de aia băieții vor să mute bobul la alt faier - aștept provincia. 

Dar poate nu ma crezi și ești curios de mai multe informații, îți dau numărul amicului meu, e deocamdată cam singurul electrician din țară capabil pe Tesla. 

Ia-ți popcorn și batiste, că vei plânge când o să auzi ce povestește. 

Acum 10 ore, Edd a spus:

In schimb pentru mine personal, merita. Acasa o incarc pe panouri solare, iar la birou gratis de la incarcatoarele companiei.

Finul meu lucrează la Renault pe o poziție destul de bunicică. 

Povesteam de astea electrice si spunea că au vândut deja vreo sută și ceva de Spring, e boom. 

L-am intrebat, ok, și cum facem cu încărcarea? 

Păi am scos nu știu ce port care costa vreo 400 euro si se încarcă repede etc. 

OK, bun la curte si la cei care stau la parter. 

Și cu ceilalți ce facem? 

Aaa, păi lucrăm în viitor la extinderea capacității bateriilor, se pun stații din ce în ce mai multe, etc etc. 

 

Revenind, tu și alții care stați la casă sunteți privilegiați.

Și nu ai probleme la birou s-o încarci pentru că deocamdată 99% dintre corporatiști sunt WFH.😏

Ce faci însă dacă se revine la  normal? 

Te scoli la 5 să prinzi loc la ștuț? 

 

In campusul unde lucrez eu și unde sunt înconjurat de câteva corporații mari plus 4 mastodonți de locuințe sunt fix 2 stații de încărcare cu 4 porturi. 

Repet, intr-un campus cu ~ 9000 persoane înainte de pandemie. 

O să-mi spuneți că se vor mai face. 

Sigur. 

Așa, off the record, știți cât costă o singură stație cu 2 porturi într-un campus? 

Un mizilic, între 25.000-40.000 euro.😘

Pentru că în spate nu sunt doar 4 fire și un contoar, ci săpături, șanțuri pe sute de metri, spargi trotuarul, strada, rașchetare, asfaltare, cabluri de forță, posturi de transformare, racord la trafo etc. 

Pentru că degeaba ceri tu 2 posturi, infrastructura trebuie să suporte și nu poți face mai ieftin, deoarece în viitor rețeaua se dorește a fi upgradată și pe urmă canci!

Alte săpături, cabluri, stații, costuri etc. 

O să-mi spuneți că pare puțin pentru o corporație, nu? 😏

Dar cine lucrează într-o companie mare știe cam ce accent se pune de-acum înainte pe saving si ce cifre se dorește să fie stoarse!

 

Hmmm, parcă nu mai pare așa ieftin să implementăm hipstăreli Eco. 🥴

 

IMG_20211205_163548.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, l.u.v a spus:

Cum să nu, piece of cake.

Un exemplu, la Tesla sunt probleme cu display-ul mare din bord.

Se arde un amărât de procesor. 

Problema e că din acel display sunt accesate toate funcțiile mașinii si practic nu poți merge cu ea. 

Reparația nu e deloc costisitoare, ~4000 euro și se face la o aruncatură de băț, aici, doar la Viena. 

E plin OLX ul de Tesla, sunt foarte fiabile, de aia băieții vor să mute bobul la alt faier - aștept provincia. 

Dar poate nu ma crezi și ești curios de mai multe informații, îți dau numărul amicului meu, e deocamdată cam singurul electrician din țară capabil pe Tesla. 

Ia-ți popcorn și batiste, că vei plânge când o să auzi ce povestește. 

Finul meu lucrează la Renault pe o poziție destul de bunicică. 

Povesteam de astea electrice si spunea că au vândut deja vreo sută și ceva de Spring, e boom. 

L-am intrebat, ok, și cum facem cu încărcarea? 

Păi am scos nu știu ce port care costa vreo 400 euro si se încarcă repede etc. 

OK, bun la curte si la cei care stau la parter. 

Și cu ceilalți ce facem? 

Aaa, păi lucrăm în viitor la extinderea capacității bateriilor, se pun stații din ce în ce mai multe, etc etc. 

 

Revenind, tu și alții care stați la casă sunteți privilegiați.

Și nu ai probleme la birou s-o încarci pentru că deocamdată 99% dintre corporatiști sunt WFH.😏

Ce faci însă dacă se revine la  normal? 

Te scoli la 5 să prinzi loc la ștuț? 

 

In campusul unde lucrez eu și unde sunt înconjurat de câteva corporații mari plus 4 mastodonți de locuințe sunt fix 2 stații de încărcare cu 4 porturi. 

Repet, intr-un campus cu ~ 9000 persoane înainte de pandemie. 

O să-mi spuneți că se vor mai face. 

Sigur. 

Așa, off the record, știți cât costă o singură stație cu 2 porturi? 

Între 25.000-40.000 euro. 

Pare puțin pentru o corporație, nu? 😏

Dar cine lucrează într-o companie mare știe cam ce accent se pune de-acum înainte pe saving si ce cifre se dorește să fie stoarse!

Hmmm, parcă nu mai pare așa ieftin să implementăm hipstăreli. 🥴

 

IMG_20211205_163548.jpg

 

Nu mă înțelege greșit nu sunt fan Tesla și am auzit că au probleme. Daca ar fi sa am 120k+ euro nu i-aș da pe Tesla sub nici o forma. Daca ar fi pentru mine as merge pe Lexus 🤙

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 39 minute, einstein1984 a spus:

Bine, am vazut ca sh si reparat pe genunchi e "your thing" , dar nu e pentru toata lumea. 

Evident, trebuiesc îndeplinite niște condiții: să știi ce să faci, să găsești baza potrivită, să înțelegi ce înseamnă în brand readus la viață, să găsești oamenii potriviți sa o facă cu sume omenești - cu bani mulți face orice fraier treabă 😏

 

Cam multe condiții, e mai simplu să dai bife când îți alegi o jucărie din plastic. 

Acum 17 ore, Edd a spus:

Dar eu va iubesc asa cum sunteti, generatie de oameni naivi, pentru ca sunteti batranii nostri, motociclisti sau nu.

Asta da mostră de brainstorming! 

Presupun că e creație de echipă, faza e prea lucrată ca să fie doar o spârcăială într-o pauza de scroll. 

Până una / alta, iarba pe care voi o pașteți și vi se pare suculentă, ăia bătrânii au călcat-o demult în picioare.😏 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 5 minute, cuki a spus:

Sunt destul exemple de la toti marii producatori, cu masini stricate in garantie

Eu am spus de mașini SH, respectiv Tesla, de care e plin OLX ul. 

La mașină nouă nu te deranjează foarte tare. 

Bine, mai puțin nervii și deranjul cu mersul la service, rămas fără mașină etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva se arde gândacul de la Tesla după ce se face "operazione primavera" la km? Că la fz6 intră apă și se fwte bordul după ce îl mânăresc băieții, eu pun Karcherul pe el mereu și n-are nici pe draq! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica astia de la Tesla au magazin de vanzare aici si service nu? Cine asigura garantia si serviceul cat este in garantie? o duc ei contra cost la Viena, Praga sau Varsovia?

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Edd said:

 

 

Intre timp am mai facut 160km azi cu costuri 0 dpdv al combustibilului.

 

Nu exista "costuri 0" nicaieri in lume, totul are un pret sau o contra de pus in balanta. Dar alinta-te in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Edd a spus:

Cauta "legea conservarii energiei". Totul este pe 0 constant!

Ca panourile si bateriile se fac fara consumarea unor resurse... :)) Unii doar se amagesc cu energia verde.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

 

Oricum discutii despre energie verde cu profersori de sport, e ca si jocu la perete...distrugi doar tencuiala. 

Ai dat cu bâta în baltă la sfârșit, felicitări! Te simți superior, nu?

Eram retoric, sper că te-ai prins.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Edd a spus:

Cauta "legea conservarii energiei". Totul este pe 0 constant!

 

 

1. In aprilie 2020, cand pretul era mult mai mic decat acum, am cumparat un vagon-cisterna plin cu benzina. 
Acum inca alimentez motocicleta din vagon cu costuri 0.

Asta ca sa intelegi cam cum alimentezi tu de acasa cu costuri 0

 

2. Luna trecuta eram paznic la poarta unui complex rezidential. Primeam 1000 lei si un pachet de tigari. Luna asta, cand a fost dat in functiune complexul de peste drum, au avut nevoie de oameni. M-am angajat la ei. Primesc 1200 lei pentru fix aceeasi munca. 
Asta ca sa-mi explici cum 200 lei minus un pachet de tigari inseamna 0 in legea aia mentionata de tine si cum fumam eu cu costuri 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • Vizitator pinned this topic
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...