PzKpfW Postat Martie 11, 2023 Share Postat Martie 11, 2023 Au început testele la Portimão. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 12, 2023 Share Postat Martie 12, 2023 https://www.gpone.com/it/2023/03/12/motogp/il-triplano-del-barone-blu-yamaha-aggiunge-altre-ali-alla-m1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 12, 2023 Share Postat Martie 12, 2023 Yamaha și-au rezolvat (măcar parțial) problemele de putere ale motorului, altfel nu-și permiteau atâtea suprafețe aerodinamice. Se pare că astăzi vor încerca inclusiv o aripă spate precum cea de la Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 12, 2023 Share Postat Martie 12, 2023 Nu este chiar un copy-paste dupa cea de la Aprilia. Aici, despre diferenta intre cea de la Aprilia si solutia propusa de Yamaha: https://www.gpone.com/it/2023/03/12/motogp/colpo-dala-della-yamaha-per-quartararo-a-portimao.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 12, 2023 Share Postat Martie 12, 2023 Probabil o variantă inițială, rudimentară doar pentru a testa conceptul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 13, 2023 Share Postat Martie 13, 2023 Foarte posibil, ideea este ca, din pdvd finalitatii, sunt lucruri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 21, 2023 Share Postat Martie 21, 2023 Despre noile GP4 de la Brembo: https://www.gpone.com/it/2023/03/21/motogp/video-brembo-frena-le-motogp-10-opzioni-per-fermare-le-belve.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 La 21.03.2023 la 13:24, xt600 a spus: Brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 (editat) S-a explicat situația la momentul respectiv: a fost vina lui Viñales sau/și a echipei tehnice. "Maverick Viñales' brake failure in the Styrian MotoGP race was down to 'an incorrect choice of brake specification despite Brembo's clear suggestions'." „Eșecul de frână a lui Maverick Viñales în cursa MotoGP din Styria s-a datorat unei alegeri incorecte a specificațiilor de frână, în ciuda sugestiilor clare ale Brembo”. Mai multe detalii aici și aici. Editat Martie 23, 2023 de ivan pedala Editat in limba romana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 22, 2023 Share Postat Martie 22, 2023 Eu îl văd că un clip de reclamă la brembo. Negativă bineînțeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 23, 2023 Share Postat Martie 23, 2023 (editat) Honda set to test Kalex MotoGP chassis prior to Americas GP As the likes of Ducati and Aprilia have propelled to the forefront of MotoGP, the Japanese marques have all come under scrutiny over the last year in how they operate. While before the likes of Honda and Yamaha kept bike development in-house, both have altered this approach. As Honda works with Kalex on key bike components, Yamaha has also turned to former Formula 1 engine guru Luca Marmorini and his team to help with the development of its motor for 2023. Honda se pregătește să testeze șasiul Kalex MotoGP înainte de Americas GP Pe măsură ce Ducati și Aprilia s-au propulsat în prim-planul MotoGP, mărcile japoneze au fost toate supuse controlului în ultimul an în ceea ce privește modul în care funcționează. În timp ce înainte ca Honda și Yamaha să mențină dezvoltarea de motociclete la interior, ambele au modificat această abordare. Pe măsură ce Honda lucrează cu Kalex la componentele cheie ale motocicletei, Yamaha a apelat și la fostul guru al motoarelor de Formula 1, Luca Marmorini și echipa sa pentru a ajuta la dezvoltarea motorului său pentru 2023. Editat Martie 23, 2023 de ivan pedala Editat in limba romana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Martie 25, 2023 Share Postat Martie 25, 2023 La 12.03.2023 la 21:53, PzKpfW a spus: Probabil o variantă inițială, rudimentară doar pentru a testa conceptul. Pe drept este în fluxul de turbulențe dat de corp, probabil nu contează. Dar pe viraj, când pilotul este jos lângă motocicletă, aripioara își face treabă, apasă suplimentar roata spate și poți evita un derapaj al ei urmat de obicei de un high-side... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 5, 2023 Share Postat Aprilie 5, 2023 Aprilia a patentat ceva apendice aerodinamice pentru costumul piloților din plastic moale și burete, pentru coapse, gambe și talie. Mă aștept să le văd curând în teste pentru MotoGP - și mai departe dacă acele teste sunt concludente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 6, 2023 Share Postat Aprilie 6, 2023 Asta-i tare! O sa vedem pachete aero si pe combinezoane. Vor arata pilotii ca niste transformers, cu codite de brontozaur pe spinare. O fi varsta sau habar n-am, dar imi recumosc zilnic tot mai multa nostalgie in glas cand zic ceva cu "pe vremea mea"... Cand ma uit cum trageau unii din tigara pe linia de start, dadeau peste cap un single malt si apoi isi puneau casca in cap... aia era viata de pilot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 6, 2023 Share Postat Aprilie 6, 2023 Tot e bine dacă nu vedem volănașe și combinezoane cu dantelă. Poate doar dacă lasă #44 f1 și se bagă la motogp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 13, 2023 Share Postat Aprilie 13, 2023 Contrar cu ceea ce s-a scris, Bradl nu a testat șasiul Kalex la Jerez la începutul săptămânii. Îl va testa cel mai probabil în cadrul sesiunii oficiale de după MP al Spaniei (tot la Jerez, luni 1 mai). Stefan Bradl Ich habe bisher auch kein Kalex-Chassis gesehen. Mein Rahmen war silbrig und aus Aluminium. Von der Form her habe ich keinen Unterschied zu den bisherigen Versionen gesehen.(...) Ich habe darüber keine Informationen. Aber der nächste MotoGP-Test findet am Montag nach dem Spanien-GP statt. Das ist richtig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Aprilie 15, 2023 Share Postat Aprilie 15, 2023 Doar ca am vazut calificarile de la MGp si il vad pe Martin cum cade. Pe viteza inapoi la boxe sa ia motorul de rezerva, dar ce sa vezi, mai cade o data. Pe drumul catre boxe ma intrebam cum le functioneaza airbagul daca e nevoie din nou? Exista mai multe rezerve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 15, 2023 Share Postat Aprilie 15, 2023 Airbag-ul este separat, detașat de costum. Se desface costumul în partea de sus, se scoate aerul din airbag și se înlocuiește. Probabil durează câteva zeci de secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 21, 2023 Share Postat Aprilie 21, 2023 Nu țin minte dacă s-a mai abordat subiectul, dar interesantă difrența dintre YZR-M1 și GSX-RR pe partea dispunerii motorului în cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 1, 2023 Share Postat Mai 1, 2023 Noutățile din testele de la Jerez: HRC - cadrul Kalex pentru Bradl (nu a vorbit cu presa), carene noi în stilul Aprilia în două versiuni. KTM - nou pachet aerodinamic complet: carenă frontală și carene laterale; Miller a testat și "eleronul" folosit de Pedrosa. Yamaha - carenă față nouă cu aripi foarte similare cu cele de la Aprilia și Honda + o nouă specificație de șasiu. Ducati - nimic vizibil în afara unei prize de aer sub carena inferioară (posibil pentru răcirea sistemului de coborâre al suspensiei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 10, 2023 Share Postat Mai 10, 2023 (editat) cateva detalii interesante despre Kalex-HRC love https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/will-honda-race-its-kalex-motogp-chassis-at-le-mans/ “Car racing is the complete opposite – it’s all data, more or less,” says Baumgartel, who previously worked in car racing, designing drivetrains and suspension for Opel DTM cars. “I enjoy bikes more because this ‘black hole’ that the rider calls feeling is super-interesting. “You read the rider’s eyes to know if the bike is working or not; the look he gives you is more important than what you get from the datalogger. And we have to remember that when a car racer gets into trouble he goes into the gravel and the mechanics clean the car, but when a bike racer gets into trouble he feels pain.” „Cursele de mașini sunt complet opusul – toate sunt date, mai mult sau mai puțin”, spune Baumgartel, care a lucrat anterior în cursele de mașini, proiectând sisteme de propulsie și suspensii pentru mașinile Opel DTM. „Îmi plac mai mult motocicletele pentru că această „gaură neagră” pe care motociclistul o numește sentiment este super-interesantă. „Citiți în ochii călărețului pentru a ști dacă motocicleta funcționează sau nu; aspectul pe care ți-l dă este mai important decât ceea ce obții de la datalogger. Și trebuie să ne amintim că atunci când un motociclist are probleme, el intră în pietriș și mecanicii curăță motocicleta, dar când un motociclist are probleme, simte durere.” Editat Mai 10, 2023 de ivan pedala Editat in limba romana (lucru pe care il putea face autorul)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 10, 2023 Share Postat Mai 10, 2023 (editat) Acum 2 ore, ioio_viola a spus: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/will-honda-race-its-kalex-motogp-chassis-at-le-mans/ Foarte bun articolul lui Oxley, ca de obicei. Îmi permit câteva extrase: (vor fi afisate extrasele atunci cand vor fi traduse in limba romana!) La fel, incredibil cum o mică firmă cu sub 10 angajați din Germania a ajuns să-i învețe pe inginerii de la Honda cum să facă șasiuri de curse. Editat Mai 10, 2023 de ivan pedala Elemente netraduse din engleza, forum romanesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Foarte bun articolul lui Oxley, ca de obicei. Îmi permit câteva extrase: (vor fi afisate extrasele atunci cand vor fi traduse in limba romana!) La fel, incredibil cum o mică firmă cu sub 10 angajați din Germania a ajuns să-i învețe pe inginerii de la Honda cum să facă șasiuri de curse. Eram curios să văd extrasele, dar se pare că trebuiesc traduse ( există asta în regulamentul forumului?). Întâmplător mai ciupim ceva engleză, și nu s-a plâns nimeni că nu sunt traduse până acum. Și la puțină caterincă , mi-a șters postarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Da, de acord cu "ciupitul" de engleza, dar nu posturi intregi luate cu copy/paste si puse aici! Exista in regulamentul forumului explicit (am si postat candva), folosirea limbii romane (mai putin in sectiunile dedicate altor nationalitati). Iar caterinca era valabila daca vedeai macar un cuvant scris de mine cu diacritice, iar "romana" nu! Pe viitor nu voi mai traduce io aceste pasaje, asa cum o faceam pana acum, ci voi sterge posturile...fiindca putin respect pentru cei care nu stiu engleza cred ca merita si acest forum romanesc si utilizatorii lui. Pana cand limba oficiala nu va fi schimbata, va rog sa folositi romana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Acum 15 minute, ivan pedala a spus: Da, de acord cu "ciupitul" de engleza, dar nu posturi intregi luate cu copy/paste si puse aici! Exista in regulamentul forumului explicit (am si postat candva), folosirea limbii romane (mai putin in sectiunile dedicate altor nationalitati). Iar caterinca era valabila daca vedeai macar un cuvant scris de mine cu diacritice, iar "romana" nu! Pe viitor nu voi mai traduce io aceste pasaje, asa cum o faceam pana acum, ci voi sterge posturile...fiindca putin respect pentru cei care nu stiu engleza cred ca merita si acest forum romanesc si utilizatorii lui. Pana cand limba oficiala nu va fi schimbata, va rog sa folositi romana! Păi oficial, în limba română se scrie cu diacritice, nu s-a schimbat asta nu? Oricum, am înțeles, există în regulament asta, nu e voie decât în română... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.