Cavaleru Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Acum 14 minute, PzKpfW a spus: Cele două versiuni de "eleron" spate de la KTM/GasGas. A 2-a iterație pare deja destul de complexă la profil. Asta nu e ce a avut Dani la Jerez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Cel mai probabil, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Yamaha au încercat o carenă ground-effect la Jerez. Acum ca au gasit ceva caluti cauta solutii sa ii prapadeasca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Iunie 17, 2023 Share Postat Iunie 17, 2023 Am tot vazut niste „trompe“ ridicate in sus care sunt montate pe admisie, atat la boxe (MM), cat si pe grila (MM, Bez). Stie cineva care este rolul lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 17, 2023 Share Postat Iunie 17, 2023 Nu vreau sa sune paranoia dar de când a venit domnul acela de la Suzuki la onda, onda are o direcție clară :în jos! Coincidențe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Acum 44 minute, PzKpfW a spus: Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite. \ Dupa versiunile diferite, este clar ca nu au nici o directie, incearca si ei ducati vs ktm ca sa ia o decizie...asa e cand nu ai tunel aero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Sunt de acord, dar nu știu cât ajută tunelul aero în MotoGP. "Rider feeling" contează cel mai mult, ei iau deciziile asupra diferitelor pachete și elemente aerodinamice. Vezi diferența dintre carenele de la echipa oficială Ducati și cele de la Pramac. Aleix spune că RS-GP-ul are o problemă de subvirare pe partea de intrare în viraj. Aleix Espargaró On the last part in the entry, before touching the throttle, I have a lot of understeering. I can't close the corner. Looks like the balance is not right, because they keep insisting to use the rear wing, but for me, it's completely the opposite, because I have no weight on the front. I think Maverick removed it for the sprint race, because what we need is to put more load when I release the front brake. Se pare că au încercat să mute puțin greutatea spre spatele motocicletei pentru a eficientiza frânarea - dar asta schimbă echilibrul motocicletei și duce invariabil la ceva subvirare. Aprilia ar fi vrut să folosească o aripă față mai mică sezonul ăsta, pentru a câștiga ceva viteză de vârf, dar Aleix a preferat să meargă cu cea de anul trecut, mai mare, pentru mai multă apăsare pe față. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite. Eu zic că e suport de topcase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Sunt de acord, dar nu știu cât ajută tunelul aero în MotoGP. "Rider feeling" contează cel mai mult, ei iau deciziile asupra diferitelor pachete și elemente aerodinamice. Vezi diferența dintre carenele de la echipa oficială Ducati și cele de la Pramac. Aleix spune că RS-GP-ul are o problemă de subvirare pe partea de intrare în viraj. Se pare că au încercat să mute puțin greutatea spre spatele motocicletei pentru a eficientiza frânarea - dar asta schimbă echilibrul motocicletei și duce invariabil la ceva subvirare. Aprilia ar fi vrut să folosească o aripă față mai mică sezonul ăsta, pentru a câștiga ceva viteză de vârf, dar Aleix a preferat să meargă cu cea de anul trecut, mai mare, pentru mai multă apăsare pe față. Pai e ceva ce nu inteleg...zice ca motoreta subvireaza, de ce ar vrea mai multa greutate pe fata? sa intre mai tare in viraj si apoi o sa vada cum merg larg :))))). in alta ordine de idei, din ce ma pricep eu, daca muti greutate pe spate, in general motoreta ar tb sa fie supraviratorie. dar oricum cred ca ei dau franturi de informatii....totul e legat...ridici fata, schimba unghiul de intrare in viraj, lungesti motoreta, o faci stabila, dar nu mai coteste cum trebuie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 2 minutes ago, damager said: Pai e ceva ce nu inteleg...zice ca motoreta subvireaza, de ce ar vrea mai multa greutate pe fata? sa intre mai tare in viraj si apoi o sa vada cum merg larg :))))). in alta ordine de idei, din ce ma pricep eu, daca muti greutate pe spate, in general motoreta ar tb sa fie supraviratorie. Vorbește despre intrarea în viraj, înainte de a trage de gaz, unde ai nevoie de mai multă greutate pe față pentru mai multă aderență a roții față. Personal mi se pare logic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Acum 6 minute, PzKpfW a spus: Vorbește despre intrarea în viraj, înainte de a trage de gaz, unde ai nevoie de mai multă greutate pe față pentru mai multă aderență a roții față. Personal mi se pare logic. Sa intre mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Acum 5 ore, PzKpfW a spus: Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite. Le testeaza si pe strazile din Ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Asta ca să nu mai zică lumea ca găselnițele din competițiile de prototipuri nu se implementează în autovehiculele de stradă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 20, 2023 Share Postat Iunie 20, 2023 Acum 2 ore, therocketscientist1 a spus: Le testeaza si pe strazile din Ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 cica aprilia a test un cadru de carbon la Misano " Big news - Aprilia is developing a carbon-fibre MotoGP chassis for its RS-GP! Test rider Lorenzo Savadori gave the chassis a first tryout at Misano. The last manufacturer to use a carbon-fibre chassis was Ducati, more than a decade ago " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 Interesant. 37 minutes ago, damager said: The last manufacturer to use a carbon-fibre chassis was Ducati, more than a decade ago Dar spre deosebire de cel folosit de Ducati acum ~15 ani, cel de la Aprilia pare să fie efectiv un cadru perimetral (așa cum folosește toată lumea acum în afară de KTM) dar construit din CF. Ducati au încercat în 2008 o schimbare totală de paradigmă: șasiul nu doar că era din fibră de carbon, dar se rezuma practic la un ansamblu monobloc de legătură între juguri și partea superioară a blocului motor, care avea în același timp și rol de airbox. Ceva unic și care (cum au spus mai mulți piloți care au mers pe el) ar fi meritat o dezvoltare prelungită și elaborată. Dar a venit Valentino Rossi... Bine totuși că s-au inspirat din acel șasiu pentru a crea "monococa" folosită de modelele Panigale (atât V2 cât și V4). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 Acum 7 ore, damager a spus: cica aprilia a test un cadru de carbon la Misano " Big news - Aprilia is developing a carbon-fibre MotoGP chassis for its RS-GP! Test rider Lorenzo Savadori gave the chassis a first tryout at Misano. The last manufacturer to use a carbon-fibre chassis was Ducati, more than a decade ago " Gata! I-ai dat apa la moara lui Method, mare fan al fibrei de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Acum 12 ore, xt600 a spus: Gata! I-ai dat apa la moara lui Method, mare fan al fibrei de carbon. . Au mai fost incercari. Sa vedem ce iese acuma. Ne explica Method ce au gresit dc nu le iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Incercari au mai fost si nu este o mare problema sa faci un sasiu de carbon. In competitiile de down hill, inclusiv in RB Rampage, se folosesc cadre de CF de mai bine de 10 ani. Problemele mari sunt in a reusi sa obtii acel mixt de rigiditate longitudinala si elasticitate laterala necesar in cursele de GP. Iar asta este un teren viran pentru CF. Insa cele mai mari probleme pe care le ridica un sasiu de CF sunt cele de securitate.. o fisura microscopica, o ciupitura nesesizata poate duce la accidente mortale. Crapa! Si crapa brusc, fara nici un preaviz... baiatii aia din RB Rampage nu cred ca coboara de doua ori cu acelasi cadru. Dupa fiecare utilizare trebuie facute investigatii amanuntite, microscopice si prin alte mijloace tehnice. A trantit pilotul motoreta, cadrul ala se arunca. Asta inseamna ca, pe langa riscurile asumate de piloti, nota de plata va creste substantial. Cred ca in maxim doi ani, se va ajunge la bugete de 100 milioane, daca nu se face ceva in sensul asta. Ne mai miram daca Honda si Yamaha vor parasi competitia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 aripi noi pentru Yamaha https://www.gpone.com/en/2023/08/04/motogp/photo-yamaha-brings-a-new-fairing-for-quartararo-to-silverstone.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 2 hours ago, xt600 said: Ne mai miram daca Honda si Yamaha vor parasi competitia? Nu o vor părăsi, fii pe pace. HRC vorbesc deja despre prototipul 2024, iar Yamaha își caută echipă client pentru 2025. 51 minutes ago, ioio_viola said: aripi noi pentru Yamaha Yamaha va avea nevoie probabil de ceva mai mult de atât pentru a funcționa din punct de vedere aero. Mă refer la un prototip nou, sau măcar un pachet aerodinamic complet, dezvoltat intern. Deocamdată aplică rețeta HRC: copiază soluții izolate și eterogene de la ceilalți și le pun pe motocicleta lor sperând că vor funcționa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Foarte bună logica ăstora de la Digi. Ducati omoară competiția că are 8 motorete bune. Dacă erau proaste ca acum câțiva ani, era bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Băieții sunt fani recunoscuți Yamaha/Rossi (mai ales Ion), ca și alții de pe aici. Nu le iese partea cu obiectivitatea de comentator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Deocamdată aplică rețeta HRC: copiază soluții izolate și eterogene de la ceilalți și le pun pe motocicleta lor sperând că vor funcționa. Asa au facut si ceilalti la inceput (dar nu vrei sa iti amintesti), se uitau unii la altii, copiau la greu si experiementau prin incercare si eroare, ca maimutele. Acum sunt mari specialisti... . Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Nu o vor părăsi, fii pe pace. HRC vorbesc deja despre prototipul 2024, iar Yamaha își caută echipă client pentru 2025. Da, asa s-a intamplat si cu Suzuki... contract cu Dorna pana in 2026, voiau sa incheie noi contracte cu pilotii, motoreta era pe trend ascendent, .. si apoi bomba. Surpriza totala chiar si pentru Mama Omida... Cand contabilii spun pass, proiectele de viitor, hartiile semnate nu mai au nici o valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.