Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Acum 13 minute, Speedy.K a spus:

 

CRF-ul Rally are cam 150 de kile. Zi-mi si mie mobra mai potenta pe asfalt si cu veleitati off apropiate sub 170 de kile. 

Este Yamaha WR250R. Din pacate, nu se mai vinde in UE. Doar SH. Mai potenta, 31 cp, wet weight 134, suspensii bune. Puncte minus: protectie la vant 0, ca si CRF L si rezervor mic, 7,5 l (se poate inlocui cu Acerbis de 12, parca.. ). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 457
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dunlop K560

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Este Yamaha WR250R. Din pacate, nu se mai vinde in UE. Doar SH. Mai potenta, 31 cp, wet weight 134, suspensii bune. Puncte minus: protectie la vant 0, ca si CRF L si rezervor mic, 7,5 l (se poate inlocui cu Acerbis de 12, parca.. ). 

Ma, cu aia chiar nu cred ca poti sa o arzi cu 130 pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Speedy.K a spus:

Heidenau K60. Ieftin si bun. Eu merg cu K60 Scout pe KLE de vreo 10 ani.

Ai dreptate, pare o solutie buna, il trec pe lista ca oricum le cumpar cand se tocesc astea de cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Speedy.K a spus:

Dunlop K560

Ma, cu aia chiar nu cred ca poti sa o arzi cu 130 pe autostrada.

Ea ar putea, dar de la 120 km/h te umfla vantul ca pe parapanta... iti intinde mainile. 

Mai este si VStromul 250, daca il mai gasesti pe undeva la vanzare. Aventurier de mica cilindree, mult mai adaptat pentru mers pe sosea si cu posibilitati de off decente: macadam, forestiere, trail usor, chestii de astea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, xt600 a spus:

Ea ar putea, dar de la 120 km/h te umfla vantul ca pe parapanta... iti intinde mainile. 

Mai este si VStromul 250, daca il mai gasesti pe undeva la vanzare. Aventurier de mica cilindree, mult mai adaptat pentru mers pe sosea si cu posibilitati de off decente: macadam, forestiere, trail usor, chestii de astea. 

Altul! Vezi ca am scris mai sus ce vreau sa faca mobra. Ce dreaqu sa fac cu roata de 19 pe fata?!

 

Eu vreau sa ma hotarasc daca raman exact in categoia in care sunt acum cu KLE, respectiv adventure de 200 de kile, sau trec la ceva mai usor si care sa fie mai de coclau, pastrand si veleitati de asfalt fara sa trebuiasca sa ma tarasc cu 100 la ora Bucuresti-Valea Doftanei din doua in doua we-uri. Si sa ma pot duce si. u mobra la munca zi de i vreo 20 km prin Bucuresti.

 

Daca decid sa raman in categia KLE alegerea este Aprilia Touareg. 

Daca aleg sa trec la ceva mai usor, trebuie sa ma hotarasc la ce ma opresc.

Despre asta e vorba.

 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Iar n-ai inteles, eu nu alternativa la KLE caut, aia pare destul de clara.

In fine, facem un test si vedem...

Stii zicala aia, cel mai bun motor sunt doua sau trei, timp sa fie... sa tii un Rally la 130 la ora nu stiu daca are sa iti placa, ai senzatia aia de instabilitate, dar na vezi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, DIU 46 a spus:

Stii zicala aia, cel mai bun motor sunt doua sau trei

Aia am zis si eu.... 

Cel mai bun motor sunt doua.

Una de enduro si una enduro-touring :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Iar n-ai inteles, eu nu alternativa la KLE caut, aia pare destul de clara.

In fine, facem un test si vedem...

Tu de fapt cred ca nu vrei motocicleta. Tu vrei raspunsuri. O sa le ai dupa ce testezi sau cumperi. Testeaza sau cumpara si atunci vei sti. Pina atunci e doar can-can. 
Si sa stii ca totusi exista motoare si usoare si puternice care sa faca treaba pe care o vrei tu. Am un prieten in Islanda care a luat KTM-ul de 450 al lui Lyndon Poskit cu care a facut omul Dakarul. Am un alt prieten in Austria care si-a luat KTM-ul Rally replica. L-a luat la reducere. Motorul are vreo 140 de kile si cam 100 de cai. Poti sa dai blana cu el nu cu 130 ci cu 180 pe autostrada. Ziceam ca l-a luat in 2018 la reducere de la fabrica KTM si a dat 24000 de euro. Vrei sa dai banii astia? Daca dai bani, ai si motorul pe care il vrei. Vrei???

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Garcya a spus:

Ce mi se pare mie cel mai trist, daca pot spune asa, este dimensiunea din fabrica, respectiv in acte, pentru cauciucul de fata 120/80-21 ceea ce ma dispera efectiv pentru ca eu personal NU vreau sa umblu doar cu cramponate 100% vreau un 50/50 si nu exista pe dimensiunea asta nimic, decat full cross. Asa ca trebuie sa pui 90/90/21 dar ilegal....

 

la crf250l dimensiunea din carte pe fata e 3x21, au schimbat-o?

am incercat un 90/90/21 fiindca aia am gasit presat de timp si merge ca trenul, doar inainte, mult mai bine cu 3x21, 80/90 sau 80/100

 

ai destule variante de toate felurile in dimensiunile alea, de strada (k60, mt60, trailmax, enduro 3), dual sport (e09, tkc80, mt21) sau intre (ax41, anakee wild)

tu stii cum mergi, degeaba iti spune cineva ce crede el ca e mai bun

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, prafrau a spus:

 

la crf250l dimensiunea din carte pe fata e 3x21, au schimbat-o?

am incercat un 90/90/21 fiindca aia am gasit presat de timp si merge ca trenul, doar inainte, mult mai bine cu 3x21, 80/90 sau 80/100

 

ai destule variante de toate felurile in dimensiunile alea, de strada (k60, mt60, trailmax, enduro 3), dual sport (e09, tkc80, mt21) sau intre (ax41, anakee wild)

tu stii cum mergi, degeaba iti spune cineva ce crede el ca e mai bun

Mulțumesc, de aia am zis ca îmi place Mitas E07+ ca și profil și pentru ce vreau eu sa fac cu mobra sunt suficient de cramponate. 

Iar de mitas ca și brand sunt foarte mulțumit ca am avut înainte. 

O sa pun și 90/90/21 in loc de 80/100/21, cu siguranță nu o sa simt vreo diferență. 

Cand se apropie ITP ma axez pe varianta din talon și gata. 

Thanks 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

fara sa trebuiasca sa ma tarasc cu 100 la ora Bucuresti-Valea Doftanei din doua in doua we-uri. 

Cate milisecunde pierzi daca mergi cu 100 in loc de 130 aia vreo 20-30 km pe care poti merge cu viteza aia? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, DIU 46 a spus:

Stii zicala aia, cel mai bun motor sunt doua sau trei, timp sa fie... sa tii un Rally la 130 la ora nu stiu daca are sa iti placa, ai senzatia aia de instabilitate, dar na vezi tu.

Pai KLEul oricum nu-l vand, in primul rand pentru ca-mi place si-n al doilea rand pentru ca...cine ar da vreo 2000 de euro pe o mobra cu 200.000 km?! 

Deci indiferent ca-mi iau mobra mai de coclau sau raman la Tuareg, o sa fie a doua mobra.

Acum 9 ore, Garcya a spus:

Aia am zis si eu.... 

Cel mai bun motor sunt doua.

Una de enduro si una enduro-touring :)) 

Pe de alta parte KLEul s-ar putea a ceara ceva investitii majore in urmatorii doi-trei ani, ma astept sa trebuiasca bagati vreo 1000 de euro.  plus manopera. SUnt dispus sa-i bag, dar asta o sa insemne vreo luna-doua de tinut mobra in service. Plus ca la varsta ei si mai ales la varsta mea nu prea imi vine sa o mai scot la drumuri de sute de km pe w.e. cu sanse de a ma trezi cu ceva crapat si ramas in drum. Si asta e unul din motivele pentru care as dubla-o totusi cu una noua care sa stie ce stie si asta veche.

Sunt indecis, stiu, exactasta incerc sa fac acum, sa ma hotarasc ce vreau.

Acum 9 ore, textoru a spus:

Tu de fapt cred ca nu vrei motocicleta. Tu vrei raspunsuri. O sa le ai dupa ce testezi sau cumperi. Testeaza sau cumpara si atunci vei sti. Pina atunci e doar can-can. 
Si sa stii ca totusi exista motoare si usoare si puternice care sa faca treaba pe care o vrei tu. Am un prieten in Islanda care a luat KTM-ul de 450 al lui Lyndon Poskit cu care a facut omul Dakarul. Am un alt prieten in Austria care si-a luat KTM-ul Rally replica. L-a luat la reducere. Motorul are vreo 140 de kile si cam 100 de cai. Poti sa dai blana cu el nu cu 130 ci cu 180 pe autostrada. Ziceam ca l-a luat in 2018 la reducere de la fabrica KTM si a dat 24000 de euro. Vrei sa dai banii astia? Daca dai bani, ai si motorul pe care il vrei. Vrei???

Corect, vreau sa-migasesc un raspuns, deocamdata.

Dar nu sunt dispus nici sa dau mai mult de 10.000-12.000 de euro pe o mobra, avand in vedere ca au trecut si slabe sanse sa se intoarca in urmatorii 10 ani vremurile cand faceam 20.000 km pe an in multe ture lungi. Asta ma inclina spre varianta de a lua ceva mai mic si mai off un pic decat ce am.

Acum 3 ore, AdrianB1 a spus:

Cate milisecunde pierzi daca mergi cu 100 in loc de 130 aia vreo 20-30 km pe care poti merge cu viteza aia? 

Nu e vorba de castigat timp, ci de confortul meu psihic. Acum vreo 10 ani am revizuit destul de serios motorul mobrei si a trebuit sa ma descurc inclusiv pana la Doftana cu un scuter Yamaha upgradat un pic care ducea un 80-90 la ora la drum intins. Imi venea sa ma sinucid de nervi 100 km pe DN1 pana la Campina cu el. Pur si simplu n-am rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

scuter Yamaha upgradat un pic care ducea un 80-90 la ora la drum intins. Imi venea sa ma sinucid de nervi 100 km pe DN1 pana la Campina cu el. Pur si simplu n-am rabdare.

Acum aproape 30 ani am făcut drumul cu un scuter Yamaha 2t de 49 cmc neupgradat. Recomand extraveral, e bun, natural, din plante. 😁

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, ENEOS a spus:

Acum aproape 30 ani am făcut drumul cu un scuter Yamaha 2t de 49 cmc neupgradat. Recomand extraveral, e bun, natural, din plante. 😁

Macar atunci nu era circulatia care e acum. Dar da, extraveral rulzzz!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Speedy.K a spus:

Zi-mi si mie mobra mai potenta pe asfalt si cu veleitati off apropiate sub 170 de kile

690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.

Acum 19 ore, Speedy.K a spus:

Zi-mi si mie mobra mai potenta pe asfalt si cu veleitati off apropiate sub 170 de kile

690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ovi_ice a spus:

690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.

690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.

Total de aceeași părere. 

Acum 4 ore, Speedy.K a spus:

Imi venea sa ma sinucid de nervi 100 km pe DN1 pana la Campina cu el. Pur si simplu n-am rabdare.

Cum am mai spus, CRF 300 nu e pentru tine... 

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Macar atunci nu era circulatia care e acum. Dar da, extraveral rulzzz!

😂😂😂👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.

690 Enduro R/701. Si ai terminat balciul.

Nici vorba. Bâlciul abia incepe. Da un Google cu 690 sau 701 problems si o sa te iei cu mâinile de cap. Motoarele sunt extraordinare atita timp cit merg. Dar cind nu merg….  Am KTM si stiu ce inseamna asta. Electronica la ele e facuta cred ca din piese recuperate de la reciclare , iar designul mecanic cred ca e facut cu elevii din clasa a 9 a de la scoala profesionala din Mattinghofen. Nu i-am inteles niciodata de ce scot pe piata modele cu probleme electrice sau mecanice cunoscute. Am vrut sa-mi iau 701, am fost la 2 milimetri sa-l cumpar. Am stat un pic, am analizat, mi-am tras 2 palme si m-am scuipat in oglinda si m-am intrebat daca nu mi-au ajuns KTM-urile. Mi-au ajuns. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea Honda asta seamana (la fiabilitate greutate etc)cu DRZ-ul,normal ca e mai buna fiind si cu 20 de ani mai noua plus injectia.Cine nu are rabdare sa mearga cu 100-120 pina la coclau ma intreb cum are rabdare apoi sa mearga cu 20-40..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, Cavaleru said:

 

200IQ question!

 

Prolema nu este la dus ci la intors !

Cand pleci esti odihnit , cu gandul la coclau .

La intors esti cam stors de vlaga , in multe cazuri jegos , cu noroi si in chiloti ....si ai gandul numai sa ajungi odata ....si da parca ceva sa mearga mai iepureste ar merita .

Fix din cauza asta , am preferat un cost si o bataie de cap in plus si am fost cu remorca ...facut damblaua , dar macar intorsul o fost chill .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, 3.14 a spus:

Prolema nu este la dus ci la intors !

Cand pleci esti odihnit , cu gandul la coclau .

La intors esti cam stors de vlaga , in multe cazuri jegos , cu noroi si in chiloti ....si ai gandul numai sa ajungi odata ....si da parca ceva sa mearga mai iepureste ar merita .

Fix din cauza asta , am preferat un cost si o bataie de cap in plus si am fost cu remorca ...facut damblaua , dar macar intorsul o fost chill .

Eu nu ma intorc, raman acolo, langa coclau. Niciodata nu mi-a placut sa ma intorc obosit.

Daca m-as hotara la o capra adevarata, as tine-o acolo. Dar nu ma hotarasc.

Acum 58 minute, mihai c a spus:

dupa parerea mea Honda asta seamana (la fiabilitate greutate etc)cu DRZ-ul,normal ca e mai buna fiind si cu 20 de ani mai noua plus injectia.Cine nu are rabdare sa mearga cu 100-120 pina la coclau ma intreb cum are rabdare apoi sa mearga cu 20-40..

Tu ai mers vreodata pe coclau? Ce legatura are asfaltul pe campie in linie dreapta cu coclaul pe dealuri?!

Acum 46 minute, Cavaleru a spus:

 

200IQ question!

 

Absolut!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...