Kagemusha Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Red Bull Grand Prix of The Americas 1-3 octombrie, Circuit Of The Americas Ora României. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Diii.... Marc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Blăniță, era și timpul. Vb aia: ti-n (cuvant urat) mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 diiiii! PS. MM are 6 victorii aici.... ori castiga ori o tavaleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Limitele aerodinamicii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Limitele aerodinamicii Asta e de dirt track, că n-are frâne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 30, 2021 Share Postat Septembrie 30, 2021 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Limitele aerodinamicii Care i faza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 30, 2021 Share Postat Septembrie 30, 2021 Acum 44 minute, frigider a spus: Care i faza? Intake-ul ala de aer de pe lateral, e deja prea mare si incepe sa-l polizeze asfaltul pe la curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 30, 2021 Share Postat Septembrie 30, 2021 Da, dar când freacă pista generează o forță care ajută motoreta să vireze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 30, 2021 Share Postat Septembrie 30, 2021 Acum 7 ore, TETEA. a spus: Intake-ul ala de aer de pe lateral, e deja prea mare si incepe sa-l polizeze asfaltul pe la curbe. inteleg, am vazut eu julitura dar n-am facut clic. Acum 6 ore, ENEOS a spus: Da, dar când freacă pista generează o forță care ajută motoreta să vireze! +un fel de trailbraking. ++sprijin, tine moto sa nu cada. Acum 7 ore, TETEA. a spus: Intake-ul ala de aer de pe lateral, e deja prea mare si incepe sa-l polizeze asfaltul pe la curbe. Pai poate sa o mărească în sus, nu? Hehe. ziceau unii colegi ca sarakul mm nu mai poa sa puna cotu jos pe dreapta. asa e. am dovada. dupa mine e o palma acolo. pe inaltime. e un joc de lumini / umbre si de fapt poate 1 palma jumate masurata ca in fotbal e acolo. *uite la el ce trist e in poza aia in stanga. sus de tot il gasiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 2, 2021 Share Postat Octombrie 2, 2021 Pe schimbarile rapide de directie de pe sectoarele 1 si 2, circuitul pare mai degraba unul de motocros, decat de viteza. Topaie motocicletele in draci, aproape ca nu pot fi controlate. Asta nu este considerat un circuit periculos, conform clasificarii FIA? Sau politichia trece in fata oricaror factori de risc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Octombrie 2, 2021 Share Postat Octombrie 2, 2021 Pe langa asta si Adancata e parfum... parca in virajul 15 fix pe mijloc sare motoreta zici ca treci podul de la fundulea pe autostrada... da banii sunt bani si politica politica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 2, 2021 Share Postat Octombrie 2, 2021 Acum 2 ore, xt600 a spus: ....conform clasificarii FIA? FIM... Acum 2 ore, damager a spus: da banii sunt bani si politica politica Mda.. de aia mor copii din ce in ce mai tineri pe circuite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 2, 2021 Share Postat Octombrie 2, 2021 De unde a venit Bagnaia pentru pole? La Quartararo mă așteptam să fie sus, Márquez la fel. Bagnaia nu a arătat cine știe ce până acum. Curios ce s-a întâmplat cu Miller: 2:02.9 în FP3, 2:03.7 în quali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Octombrie 2, 2021 Share Postat Octombrie 2, 2021 A fost ceva ciudat la Miller, de fapt la tot grupuletul, ca MM era in spatele lui in ultimul tur. Erau cu galben pe primul sector si dupa amandoi au sarit la 1 secunda intarziere, iar la declaratii dupa MM a zis ceva de trafic. Va fi interesanta cursa maine, probabil vor fi o gramada de abandonuri, pista arata jalnic, iar Aleix ar trebui sa depuna memoriu ca el sa scurtcircuiteze virajul 12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 Acum 6 ore, RuInCV a spus: pista arata jalnic +1! Cum să ții etapă de mondial pe hârtoapele alea?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 Acum 37 minute, ENEOS a spus: +1! Cum să ții etapă de mondial pe hârtoapele alea?!? Ar fi avuto scuza ca F1 le-a distrus pista pe franari,mai ales de cand cei din F1 au revenit la rotile alea monstruoase...faza e ca F1 n-a alergat anul trecut pe COTA. Durere in fiund si la americani,sunt niste nesimititi. La 30.09.2021 la 14:37, frigider a spus: ziceau unii colegi ca sarakul mm nu mai poa sa puna cotu jos pe dreapta. asa e. am dovada. Eh Meme a zis cu totul altceva - si anume ca nu mai poate salva cu cotul atunci cand forteaza prea mult si fata cade.Cum o ridica el pe cot...ca altii pe... Acuma faptul ca unii colegi or fi inteles ca MM nu mai poate pune cotul jos...asta e problema lor.Fiecare intelege ce vrea,dar asta nu inseamna ca ce inteleg ei coincide cu realitatea A,vezi ca nu mai pune cotul jos pe vibratoare.Poate asta o fi.Nu il mai pune insa nu pt ca nu poate,doh...ci pt ca il deranjeaza vibratiile cauzate de acele placute inclinate de pe orice vibrator.E normal sa se fereasca de asa ceva. Acum 9 ore, PzKpfW a spus: De unde a venit Bagnaia pentru pole? La Quartararo mă așteptam să fie sus, Márquez la fel. Bagnaia nu a arătat cine știe ce până acum. Si am zis ca va fi candidat la campionat.Pacat insa ca s-a trezit acum....cred ca e prea tarziu.Plus ca Q vad ca nu greseste nimic.Meh...ar fi fost frumos. Miller....e Miller.O cursa stelara 2 bune si 5 de pluton.Stilul lui. Sper sa nu cada multi maine din cauza denivelarilor de pe franare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 Acum 12 ore, PzKpfW a spus: De unde a venit Bagnaia pentru pole? Se tine sus de ceva curse, f tare. Păcat că începutul de sezon a fost rău. Ce înseamnă frate. Ok nu e totul jucat. Prob e că Bag Tre să câștige să ia max de puncte, asta duce la forțat, greșeli, pe un circuit nașpa. Q poa sa termine și pe 5-6 , e ok. Acum 10 ore, RuInCV a spus: probabil vor fi o gramada de abandonuri Si eu mă tem. La o adică au avut 3 zile să vadă ce și cum...poate nu o sa cada mulți. La 29.09.2021 la 10:57, Kagemusha a spus: Red Bull Grand Prix of The Americas 1-3 octombrie, Circuit Of The Americas Ora României. La cursele din Europa mă uitam mereu la ore, mereu aceleași. Acum cu diferența imensa de fus orar am tot bâjbâit pe torente... In loc sa vin aici să mă uit. Lol idiot. Ce chestie ciudata cu pachetele aero: Înainte cădeai ușor și dacă nu se rupea vreo maneta / scăriță erai ok, te suiai și plecai iar. Acum se rupe aripioara pe o parte și ești cam mâncat la viteze mari etc, sta moto aiurea cu forțe aero pe o parte doar probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 Problema e ca in curse o sa fie depasiri sau macar tentative de depasiri. Hai sa zicem ca in 3 zile ti-ai gasit o trasa care minimizeaza denivelarile, dar ce dracu faci cand iti face din spate un block pass, trebuie sa alegi alta trasa si te poti trezi imediat pe jos ca fata era in aer in loc sa faca contact cu asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 La 30.09.2021 la 14:37, frigider a spus: ziceau unii colegi ca sarakul mm nu mai poa sa puna cotu jos pe dreapta. asa e. am dovada. Nu colegii ziceau, ci chiarMM, in persoana, spunea ca este limitat pe virajele de dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 Am făcut acum , e asfalt exact ca pe Cota... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 (editat) Acum 3 ore, Method a spus: Ar fi avuto scuza ca F1 le-a distrus pista pe franari,mai ales de cand cei din F1 au revenit la rotile alea monstruoase...faza e ca F1 n-a alergat anul trecut pe COTA. Durere in fiund si la americani,sunt niste nesimititi. Sper sa nu cada multi maine din cauza denivelarilor de pe franare... Da, durerea in fund este mare, dar aici Dorna si FIM sunt vinovate, pentru ca nu ii someaza sa isi repare circuitul. Insa nici nu prea vad cum s-ar putea face asta, pentru ca Rossi spunea o chestie foarte interesanta: " This is a track with a lot of slope changes, and it's not natural, that's is, the terrain didn't have this slopes, it was completely computer created, so the ups and downs were man made created... " https://www.gpone.com/en/2021/10/02/motogp/a-down-on-pace-rossi-says-he-wont-be-like-schumacher-i-wont-be-back.html . Cu alte cuvinte, problemele sunt mai profunde si mai complexe, decat inlocuirea cuverturii asfaltice, sunt probleme de proiectare si executie. De asta spun ca circuitul este periculos si ca ar trebui scos din calendar. Dar vorba colegului, politichie si bani. Editat Octombrie 3, 2021 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 1 oră în urmă, RuInCV a spus: Problema e ca in curse o sa fie depasiri sau macar tentative de depasiri. Hai sa zicem ca in 3 zile ti-ai gasit o trasa care minimizeaza denivelarile, dar ce dracu faci cand iti face din spate un block pass, trebuie sa alegi alta trasa si te poti trezi imediat pe jos ca fata era in aer in loc sa faca contact cu asfaltul. Da, sau cade unul și ia mai mulți cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Octombrie 3, 2021 Autor Share Postat Octombrie 3, 2021 (editat) 7 hours ago, Method said: vezi ca nu mai pune cotul jos pe vibratoare Exact. Cotul drept. 4 hours ago, xt600 said: MM, in persoana, spunea ca este limitat pe virajele de dreapta. Și aici tot exact, cu completarea că virajele de dreapta au fost dintotdeauna punctul său slab. Editat Octombrie 3, 2021 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 3, 2021 Share Postat Octombrie 3, 2021 Daca iar câștigă Peco e tare de tot. O sa fie tare de tot sezonul următor. Acum 57 minute, Kagemusha a spus: Exact. Cotul drept. Și aici tot exact, cu completarea că virajele de dreapta au fost dintotdeauna punctul său slab. De ce ai pune cotul pe vibrator? Suna ciudat că o făcea și poate o fac și alții îmi imaginez. Ciudat cum unii prefera viraje de dreapta. Cu mâna pe accelerație sugrumată. Și frana spate de picior greu de folosit. Unii au maneta pt spate dar aia cu accelerația tot e nașpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.