vis-a-vis Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Cine e interesat cu adevărat de Dakar, cred că știe exact pe unde curge informația. Iar dacă nu vrei să aștepți noaptea după snooker, 3 euro pentru o lună la Eurosport player nu e vreo sumă. P-aici văd că s-a ajuns la "procesul etapei" și la ce face Ducati pe circuitele de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2022 Petrux a terminat etapa pe 2, cu doar 4 min si 14 sec intarziere fata de T. Price. Many pe 43. Acum 3 minute, Buggy a spus: Petrucci cu adevarat dezlănțuit...a terminat ultimele doua etape pe 3 respectiv 2....in ritmul asta la anul poate pretinde lupta la titlu... Pai mai conteaza in clasamentul final? Eu am inteles ca continua in afara concursului. Ai ceva date suplimentare in sensul asta? Oricum, merge de parca ar fi facut rally raid toata cariera lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2022 Acum 5 ore, Buggy a spus: Date suplimentare nu am...asa am inteles si eu ca ,continua dar timpii/rezultatele nu ii se vor lua in calcul ... In conditiile astea, ar fi frumos sa castige Dakarul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Din păcate nu mai are nicio șansă la victoria la general, după ziua de luni în care a avut nevoie de asistență tehnică pe parcursul etapei; și-a pierdut telefonul, nu și-a putut contacta echipa pentru a încerca să repare problema singur și a trebuit să aștepte. A primit o penalizare de 11 ore și 30min. Acum este pe 128 la general. Oricum, super rezultat (chiar dacă obținut în urma penalizării lui Price). Aproape că-i face să arate prost pe băieții care au mers pe macadam toată viața. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=901020983915524&id=100020228933130&m_entstream_source=feed_mobile Pe pagina Motorex aia zic ca Petrux ar fi castigat etapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 7 minutes ago, Speedy.K said: Pe pagina Motorex aia zic ca Petrux ar fi castigat etapa. Asta zicea și @Buggy aici: 7 hours ago, Buggy said: Update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Scuze, mi-a scapat postul ala. Il vazusem doar pe ala cu locul doi. Oricum, foarte tare militianu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Phuai de capu meu! Zici ca a sarit in cap din blocstart! Cred ca s-a cam pacalit cu adancimea dar a avut noroc sa-i iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 (editat) Clar un semnal pentru Dakar 2023. Speram sa termine undeva ”above the average”, dar pare ca este in alta liga. Are nevoie de doar putin timp si un trocarici care sa tine ritmul cu el. Acum 37 minute, ENEOS a spus: Huă la oase pentru acesti indivizi care au pus monopol la categoria rabă (glumă). S-a mai rupt un amortizor la Audi. De data asta la Sainz. Nu am o statistica a amortizoarelor rupte, dar Audi cred ca e top. Ar putea sa fie o greseala de design acolo. Editat Ianuarie 6, 2022 de therocketscientist1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Foarte tare Petrux! imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Între timp, Carlos Checa: Se pare că a continuat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2022 Petrux piloteaza intr-o maniera de mare rally rider. Cred ca si-a gresit cariera cand a decis sa concureze in curse de viteza, dar, nah... este de inteles, de acolo vin banii seriosi. Insa omul are baze serioase in cursele de motocross si trial, pe care le-a practicat in copilarie. A fost campion al Italiei la minitrial si minicross. Astea fiind zise, cred ca nu mai trebuie sa ne mire ca merge atat de bine in off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 multi piloti de MotoGP se antreneaza in pauza dintre sezoane pe motorete de enduro, un exemplu care imi vine in cap Dovi, baietii din academia lui Rossi rup flatrackul si nu numai. Oricum Rally raid e alt aluat, tre sa fii rapid dar capabil in off, sa citesti terenul si sa stii sa navighezi, in plus sa mai ai si niste valente tehnice de mecanic sa repari troaca cand se strica. iar Petrux merita un mare bravo pentru cum se descurca. pacat de accea penalizare. Dar baietii de la Malle motto sunt alta spetza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 4 minutes ago, Cavaleru said: iar Petrux merita un mare bravo pentru cum se descurca. Îl ajută și gabaritul - care era element penalizant în cursele pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2022 Acum 9 minute, Cavaleru a spus: multi piloti de MotoGP se antreneaza in pauza dintre sezoane pe motorete de enduro, un exemplu care imi vine in cap Dovi, baietii din academia lui Rossi rup flatrackul si nu numai. As completa ca si Rossi, pana sa isi flendureasca umarul in 2010, rupea si el pistele de motocross. Insa pentru marea majoritate a pilotilor de GP, motocrossul, enduro, flattrackul, etc sunt doar discipline complementare. Petrux insa a fost campion al Italiei, in juniorat la cross si trial. Vorbim de un pilot care s-a format in disciplinele astea. Noi il vedem inca ca pe un pilot de GP, care cocheteaza cu Dakarul, dar cand ii cercetam background-ul, nu mai apare ca un noob in cautare de senzatii tari. Omul e chiar familiarizat cu disciplinele off road. Ca si Rossi cu masinile.. Acum 18 minute, PzKpfW a spus: Îl ajută și gabaritul - care era element penalizant în cursele pe circuit. Clar! Dar se vede ca are si tehnica. Sunt foarte curios cum se va descurca maine cu navigatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 Eu zic să nu vă udați prematur. Da, omul e rapid, dar nu asta e totul în Dakar. Trebuie să ai o anumită constanță și să gândești cursa pentru două săptămâni lungi. Mulți au răsărit și au apus la fel de repede. Eu cred că nu va termina Dakarul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2022 (editat) Acum 22 minute, vis-a-vis a spus: Eu zic să nu vă udați prematur. Eu cred că nu va termina Dakarul actual. Doar comentam ceea ce am vazut pana acum. Deocamdata arata ca stie cu adevarat off road. Va trebui sa invete navigatie si subtilitatile regulamentului, pentru a nu lua penalizari gratuite si ar putea deveni un pilot de top in rally raid. Este o afirmatie pe care o putem face despre oricare dintre pilotii aflati in competitie. Editat Ianuarie 7, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 E un puști la SSV-uri care câștigă etape dar la general conduce alt nene care n-a câștigat nicuna... Despre asta-i Dakarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 Wow dar stiu ca a curs ceva "cerneala" pe topicul asta. 1. Vad ca inca sunt unii care incearca la infinit sa-i explice lu' XT ca exista si alte mobre in afara de cele albastre. N-ai cum si mai ales n-ai cu cine. 2. Mi se pare hazliu prin comparatie ca atunci cand se strica un KTM e fiabilitate de rahat, dar daca a picat buleftrica lu' Audi se analizeaza in detaliu ce apicat si pare ca nu ar fi vina lor ...plm s-a stricat nu e fiabila. 3. Baietii care vin cu tot felul de huidume la Romaniacs, fac asta pentru screen time, daca ar veni pe aceleasi mobre ca restul, nu ar avea sanse reale si nici nu ar fi bagati in seama de catre media. 4. T7 nu are nici o treaba cu Dakarul, in afara de campaniile de marketing, iar cea cu care a participat PT la Romaniacs sunt destul de convins ca e foarte departe de ceea ce cumperi de la dealer. Same shit for AT[aia noua]. La final va las doua filme bonus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 Acum 51 minute, ERU a spus: La final va las doua filme bonus: Pentru unii ar părea fix același drac. Doar că e diferența enormă între compromisul total (un adventure bike cu suspensii mediocre, un șasiu bunicel și un motor leșinat pentru arhitectura și cilindreea lui) și o motocicletă dusă la extrem, aproape fără compromisuri, cu un motoraș de doar 460 cmc care fac pe mulți dintre motocicliști să râdă și să-i ducă cu gândul la scutere Totul se reflectă și în preț, aproape de 3 ori mai mult pentru "scuter". Și Yamaha aia nu e cea mai performantă mașinărie pe 2 roți care merge la Dakar. KTM-ul și Husqvarna de rally chiar le poate cumpăra oricine. Dar foarte mulți se-mbată cu apă rece crezând că Tenere 700 e coborât din rallyraid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2022 1 oră în urmă, ERU a spus: Wow dar stiu ca a curs ceva "cerneala" pe topicul asta. 1. Vad ca inca sunt unii care incearca la infinit sa-i explice lu' XT ca exista si alte mobre in afara de cele albastre. N-ai cum si mai ales n-ai cu cine. La final va las doua filme bonus: Upsssss!!! In sfarsit a venit "espertu' ". @ERU ia lumineaza-ne tu cum e cu Dakarul asta. Ca noi il urmarim cu placere, dar nu intelegem ca tine subtilitatile competitiei si nici diferentele dintre T7 si o motoreta de rally raid. Si poate mai imi explici odata cum iti dai tu seama cat de proasta este o suspensie, dupa ce ai sarit vreo doua borduri cu o bicla. Ca unor baieti precum Sunderland, Brabec, Benavides, Van Beveren, etc le ia zile de teste, cu mobra impinsa la limita, ca sa poata face afirmatii. Ce noroc ca te avem!!!! Filmele le stim cu totii, vino cu ceva nou, din nemarginita experienta proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 popcorn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2022 Se pare ca Petrux a avut azi parte de o cazatura: https://www.crash.net/motogp/news/995164/1/heavy-crash-petrucci-curtailed-dakar-stage-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2022 Share Postat Ianuarie 7, 2022 9 hours ago, vis-a-vis said: Eu cred că nu va termina Dakarul actual. Nu mai contează, a demonstrat deja că este rapid. Poate să abandoneze de acum A câștigat o etapă ca rookie, cu 0 experiență în rally-raid. Un pilot rapid poate învăța să devină constant. 9 hours ago, ERU said: Calumea clipul. Subliniază aspectul cel mai important: una este un enduro modificat pentru raid, cealaltă este un adventure bike orice i-a face. Oferă mai multă versatilitate, dar nu are nicio treabă cu 450-ul de Dakar care ajunge practic să fie un prototip având în vedere măsura în care este modificat față de WR. Sunt sigur că T7 este o motocicletă foarte capabilă chiar și stoc - pentru ceea ce este. Subiectiv, i-au nimerit și desgn-ul: cu 901 Norden, e cam cea mai arătoasă din segmentul ăsta. 9 hours ago, ERU said: Același lucru reiese și de aici: 450RFR este practic un 690 Enduro cu un alt motor (probabil cel de 450 EXC, puțin modificat). Deși arată similar, nu au treabă cu adventure bikes. Sunt niște enduro mari, modificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.