anonymous Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Gs500 e o moto foarte potrivita pt ce zici tu ca ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Recomand Kawasaki GPZ 500S dupa 1994 ca an sau Yamaha FZ6 (fazer) - asta in cazul in care vrei light sport touring si sa iti faca placere sa mergi si pe oras. Suzuki SV 650 iarasi este o optiune pt tine! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pase89 Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Mersi pt. sfaturile de pana acum . Site-ul nu merge nici la mine . Fazer-ul nu este cam puternic pt. mine (nush zic si eu ) . Si cat A nu am deocamdata sunt in voiaj dar cand ma intorc o sa dau de A . Si pana atunci as vrea sa imi fac o idee despre ce mi s-ar potrivi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 La inceputul topicului spuneai ingrosat ca esti cel mai bun exemplu negativ si de neurmat..acum te intreb:"iar in legatura cu viteza , as dori un motor cu care sa pot merge pe autostrada cu 160km/h fara probleme , o viteza minima de 180km/h ar fi super" ca incepator? tu stii cum te bate vantul pe un naked la 180 kmh? stii sa abordezi o curba de 90 grade de la capatul unei linii drepte? crezi ca daca ai mers cu un 50cc SM/scuter 125 in linie dreapta cu 80 kmh gata le-ai invatat?....... Tipic deja.Gizas,habarnisti care se arunca la motoare puternice despre care nu stiu nimic,toti sunt foarte constienti si cumpatati dar toti si le iau dupa cum arata(am auzit ca gixxer de 1 litru,Pet?! Bandit 1250 astea sunt perfecte pt inceput).....noroc ca traiesti in DE si ti-ai cumparat echipament. M`am mai razgandit si eu , dupa ce am mai vazut si probat mai multe motoare. Acum m`am hotarat la Yamaha FZ1 Fazer , care nu este Naked (cel putin nu total), are parbriz de protectie, de aceea am pus si poza, pentru cei care nu stiu cum arata... Acum nu o sa imi iau un Piaggio Vespa cu parbrizul de 1 metru patrat din cauza ca sunt incepator... Si nu , nu stiu cum e sa ma bata vantul la 180 km/h, dar sunt sigur ca nu am zis ca o sa merg pe gheatza cu 200 km/h sau pe ploaie cu 300 km/h sau pe vant cu 400 km/h , am spus cam ce as vrea de la motor, sa prinda si viteza , ca nu vreau sa il schimb intr`un an sau doi... Motorul mi`l iau in primul rand dupa cum ma simt pe el si in al 2lea rand dupa cum arata. Cele 3 exemple de motoare de mai sus, ultimele, au fost in functie de cum ma simteam pe le , de pozitia mea si in principal a picioarelor pe langa motor. Fii sigur de faptul ca m`am gandit deja ca sunt in DE si mi`am ales si un echipament , zic eu destul de bun (casca foarte buna, 9/10 dupa parerea mea). Cred ca termenul de incepator este deajuns, nu mai este nevoie de alti termeni precum "habarnist" sau altii inventati de imaginatia fiecaruia. M`ai intrebat daca stiu sa abordez o curba de 90 grade... acum , NU , clar NU , dar poate o sa invat intr`o saptamana , sau poate intr`o luna , sau poate o sa stiu peste 2 ani , nu stiu nici eu cand o sa invat , dar pana atunci o sa conduc foarte preventiv si cu viteze mai mici in curbe. Este viata mea si inca tin la ea. La muti le`am spus ca nu o sa stiu multa vreme cum e sa tragi de acceleratie la maxim, ca stiu ce inseamna 150 cp pe 2-300 kg... Legat de scutere si motorete cu viteze maxime de 80 km/h , da , le`am invatat ... Cam toata lumea care ia permisul de masina sau motor, stie sa mearga cu acel autovehicul, dar nu zice nimeni ca pot sa mearga din prima cu 200 km/h sau sa faca altceva extraordinar ... Toata lumea se invata la un moment dat , toata treaba e sa nu se raneasca sau chiar sa moara in acest proces. Scopul meu , in aceste luni cu vreme frumoasa care au mai ramas, este 1 singur, sa nu cad. Cred ca este destul de usor de realizat. Alte scopuri nu mai am , gen sa prind 200 km/h sau sa ma ridic intr`o roate , etc. Suzuki 1000 GSXR mi s`a parut prea sport in final , iar Bandit`ul mai uratel decat acest FZ1. Iar la capitolul comfort , dupa cum am mai zis , BMW F800 le batea pe toate la fundulet, dar nu mi`a placut plasticaraia care facea si zgomot pe deasupra... Fiecare trebuie sa isi pazeasca c#rul in trafic deoarece la volanul oricarei masini exista un om care poate face oricand o greseala . Cand am sa conduc motorul, am sa imi imaginez ca sunt cativa soferi care vor sa ma omoare, numa ca nu stiu care ! ) glumesc , dar se poate si asa Sper ca m`am facut inteles, daca tot nu , cu tot respectul , am sa spun , e viata mea si fac ce vreau cu ea. Sfaturile sunt ORICAND bine-venite ! O sa am nevoie mai tarziu de sfaturi legate de revizia anuala, ulei , filtre si aici ma refer la DIY. Keep in touch ! Motorul il ridic, sper, joi, ca a fost lasat si acum il ridica la loc , imi schiba parbrizul ca era matuit si imi vopseste si toba ca era sarita vopseaua putin, dupa astea tre sa ii faca si rar`ul sau cv de genu si eu numai joia pot sa o inmatriculez , din cauza programului la munca. Si sper ca vineri sa fie gata si pozele cu motorul , asta daca nu o sa fac un slideshow Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Vezi la mine in semnatura daca iti place cum arata; mai putem discuta un pic la pret. Eu am 1.86 simt ca mi-e mica (tot lung in picioare), dar nu ma dor genunchii pe ea; eventual refacuta saua,un pic mai mult burete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 (editat) Totusi parca ti-ai mai schimbat nitel mentalitatea.Gandesti un pic mai ok decat altii de pe sectiunea asta.. Stiu ca FZ1 este semicarenata dar tot nu se compara cu un tourer la protectia de vant/supersport.In orice caz parbrizul opreste vantul in parte,in general,daca esti prea inalt pt mobra tot ce poate sa faca e sa iti protejeze pieptul de vant ,care iti va veni in casca... Editat Iulie 21, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 fz1..vis..!! ptr cunoscatori..! ce naiba va proptiti in protectie la vant plm..parca ati merge zilnic la drumuri in afara orasului cu 200+ la h..numai rideri domne..! dealminteri mananca seminte ca hamsterii pe langa parcuri si isi dau cu parerea despre cacao-uri..bleachh!!semintzarii lu peste prajit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 @Lorentziu: chestie de gusturi. Eu n-as schimba tourer-ul cu o vitezana pentru nimic in lume. Stii cum e ca la 90/h sa-ti poti aprinde tigara cu o bricheta normala, cu flacara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Salut ! Eu sunt George, am 24 ani ,sunt din Constanta si sunt incepator. De mic am avut o pasiune pentru motoare , dar nu am avut bugetul necesar, pana acum . As vrea si niste sfaturi din partea voastra in alegerea primului motor . Am B-ul de 6 ani si in jur de 120 00 km . Cand ajung acasa ( momentan sunt in voiaj ) as vrea sa imi achizitionez si eu un motor . Motorul nu il vreau ca sa "ma dau" cu nush cine sau sa fac stunt-uri sau sa agat fete s.a.m.d. Pur si simplu as vrea ca sa ma plimb ca un om normal si cugetat . In mare parte ar fi pentru oras si cu ocazionalele iesiri si in afara orasului . Mie imi plac motoarele carenate sau macar semi carenate si nu as vrea sa aleg un alt fel de tip , iar la capacitate ceva intre 250 si maxim pana in 600 . Tin sa specific ca am 1,83 si 75 de kile , iar picioarele destul de lungi ( am o constitutie putin mai ciudata ) . Ce credeti vo,i cunoscatorii ca mi s-ar potrivi ? Sa spun ca imi propun ca buget un 1500 - 2000 de euro pt. moto doar . Ce mi-a sarit mie in ochi este gs500f sau cbr500r ( asta nush daca am scriso bine ) dar nush daca se potrivesc cerintelor mele . As dori niste sfaturi de la voi , daca se poate , dar nu numai pt modelu asta pt orice vi se pare ca mi s-ar potrivi . Daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze si rog moderatori sa il mute unde-i locul . Suzuki Gsxr 600 Srad 110cp . e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Si eu ce dreaq am zis? La inceputul topicului spuneai ingrosat ca esti cel mai bun exemplu negativ si de neurmat..acum te intreb:"iar in legatura cu viteza , as dori un motor cu care sa pot merge pe autostrada cu 160km/h fara probleme , o viteza minima de 180km/h ar fi super" ca incepator? tu stii cum te bate vantul pe un naked la 180 kmh? stii sa abordezi o curba de 90 grade de la capatul unei linii drepte? crezi ca daca ai mers cu un 50cc SM/scuter 125 in linie dreapta cu 80 kmh gata le-ai invatat?....... Tipic deja.Gizas,habarnisti care se arunca la motoare puternice despre care nu stiu nimic,toti sunt foarte constienti si cumpatati dar toti si le iau dupa cum arata(am auzit ca gixxer de 1 litru,Pet?! Bandit 1250 astea sunt perfecte pt inceput).....noroc ca traiesti in DE si ti-ai cumparat echipament. mai MZ..daca tu esti bata si nu stii nu mai speria oamenii pe aici..!! curba la 90 grade la capatul unei linii drepte te va astepta cu un ghici ce indicator??? STOP la naiba deci frana te asiguri si pleci cu treapta 1..bhaii frate ce smecherie..taci naiba din gura ca te faci de maro pe aici ..auzi sfat la el sa isi ia lumea motoare mici..dc mha?? ca nu ai ttu bani de mai mari? inceteaza cu tampeniile si zii ceva la obiect nu mai abera!! un incepator o ia chiar de buna! mai lasa-ne cunoscatarule''...asa ptr tine, da o tura cu un motor peste 100 cai si ai sa vezi ce si cum .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) la banii care i-am dat pe moto puteam sa iau binemersi un CBR de 600/SRAD,>100 cp,etc ca majoritatea celor care dispun la un moment dat de 1500-2000 .Toti cocoşii cu sute de cp..cati folositi din ei??!?!? daca tu esti Rossi pe linie dreapta si pe curbe nu inseamna ca toti sunt. Nu e smecherie? poate ai uitat ca ai fost si tu incepator odata..si te-ai mai si panicat dupa ce ai dat blana pe linie dreapta,ai mai blocat fata,spatele...Eu zic sa te mai temperezi.Aici e sectiunea de incepatori nu forjatorii de bulevard oke? Editat Iulie 23, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Salutare tuturor. Sunt un "june" care va incepe scoala moto in august , am nevoie de un sfat legat de achizitionarea unui motor pt cineva care a avut aproape zero experienta cu cele 2 roti motorizate. Eu pana acum m-am uitat la honda cbr125r insa mi s-a spus ca e prea lenesa pt mine ( 27 ani, 1.93 , 105 kg) . M-am uitat apoi la cbr de 250 si ninja de 250/300 insa cred ca ar fi prea mult pt un incepator. Vreau sa fac lunar craiova-bucuresti (deci autostrada) si retur asa ca mi-ar trebui ceva care sa nu-mi rupa fundul. Ceva de drum lung dar si ceva cu "suflet" , trebuie sa recunosc ca imi lasa gura apa dupa supersport-uri insa un supersport de 600 ca primul motor ar fi sinucidere curata ( plus ca nu se preteaza drumurilor lungi pe care vreau sa le fac) . Idei? Editat Iulie 23, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salut. sunt si eu incepator si inca nu am motor, dar fac scoala moto deja si am urcat pe motoare de la 125 cc la 600 cc. nu mi s-a parut honda hornet de 600 cc prea agresiva sau periculoasa. chiar mi se pare potrivita si, zic eu, ar fi comoda si la drum lung si prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 nu este sinucidere curata, CBR 600 F (nu e supersport intr-adevar) e un motor f cuminte trage f frumos iar daca vrei sa il tii pana in 9000 nu e problema. Ai 27 ani presupun ca nu mai esti un pustan teribilist care are chestii de demonstrat. Daca ti se pare prea mare, Suzuki GS 500 , Honda CB 500 , Kawasaki GPZ 500. Vezi ce iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 la 1.93 / 105 kg.... 125cmc no way... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Sunt mici motoarele de 125 - 250 cmc pentru dimensiunile tale si pentru ce vrei tu sa faci cu ele. Daca iti plac "carenatele" / sportivele si e musai musai, ia-ti un sport touring cum au zis baietii - CBR 600 F gen sau un naked semicarenat (Hornet / Bandit, Fazer, etc). Ai sa mergi in ture medii cu ele, si acolo nu e nici o problema, merg cam "ca masina". Ulterior ai sa incepi sa te obisnuiesti cu toata plaja de turatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Tine foarte mult de tine si de cat de temperat esti. Au mai fost multe topicuri pe aceasta tema. Eu am 23 de ani, 1.74 si 65 de kg. Mi-am luat din prima Ducati 750 SS. Multumesc lui D-zeu, insa nu am avut evenimente neplacute. Primul drum mai "serios" l-am facut in mai, cand aveam doar 500 de km facuti. Am plecat din Brasov spre Vama Veche. Aproape 1000 km dus-intors. Lamaia pusa sub numar si ochii beliti . Daca-ti iei un motor prea mic (atat ca putere cat si ca statura) ai sa te saturi de el dupa o luna de zile. Nu e practic sa il schimbi din 2 in 2 luni. Eu zic ca un motor de 600 de cm e mai mult decat ok. Vb colegului de mai sus. Uita-te dupa un Hornet daca vrei ceva naked. Daca vrei drum lung, un Hornet S e super pentru ca are si semicarena si te ascunzi dupa parbriz (la drum lung te omoara vantul daca nu ai dupa ce sa te feresti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Esti prea mare pentru 125, nu stiu nici daca pe 250 incapi. Poti sa iti iei ce motor iti doresti daca te cunosti bine ca nu motorul este problema ci utilizatorul. In alte tari exista limitari la 34 de cai putere pentru toate astfel incat poti sa mergi un an cu el limitat sa prinzi experienta si pe urma sa ii scoti limitarea, poti sa iei si asta in considerare. Sau poti sa il iei pe cel pe care il am eu la vanzare ca e mai domol dar eu sincer cred ca s-ar putea sa fie prea mult, Suzuki Gsx 650 F, cel mai bine iti iei supersportul pe care ti-l doresti si ii pui limitare dar tine-o asa vreo 15.000 de km macar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 BMW F 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Eu am inceput anu trecut pe un bandit de 600. Eu zic ca e arhisuficient pt ce vrei tu. Acuma cum zic si cei de mai sus cauta ceva cu semicarena pt ca la drum(daca nu iti place sa te sufle vantu in "freza"). Un plus, cel putin dupa parerea mea, este ca la astefel de moto pozitia este mult mai relaxanta si mai buna, chiar si in comparatie cu cbr 600f. Sfatul meu esta ca in scoala, daca au mai multe tipuri de moto sa incerci sa te dai pe toate. Nu o sa vezi cum se simt la drum mai lung, dar o sa iti formezi o parere despre pozitie si cum te intelegi cu motocicleta. Spor si nu te culca pe o ureche ca ai 27 de ani si esti matur. Palma dreapta te mananca tot timpul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 La inaltimea si grutatea ta ti s-ar potrivi si un Transalp. E calm, fiabil, comod la drum lung, cu o suspensie numai buna pentru drumurile noastre, iar pe autostrada nu te dezamageste. Protectia la vant este buna, respectiv se poate imbunatati prin deflectoare. Gasesti multe variante rezonabile de crashbar-uri si suporti de sidecase-uri, ca sa fie cat mai protejat daca-l scapi, s.a.m d. Concluzie: este un motor care face cate putin din fiecare, fara sa exceleze la ceva anume. Deci, este foarte echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Palma dreapta te mananca tot timpul! lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 lol nu rade ca asa am zis si eu pana am facut poc ... si din vina mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Multumesc de sfaturi, cred ca primul pas ar fi sa ma urc pe diversele motoare ale scolii moto si sa vad in care stau mai bine. Adevarul e ca dimensiunea mea nu-mi permite orice motocicleta, multi mi-au zis ca 125R-ul se va chinui cu mine insa eu am un fix cu inceput pe ceva mai mic , vreau sa invat sa controlez dihania pe curbe ( sa fie usoara) inainte de a ma arunca la viteze peste 90 km/h. Ramane de vazut cum ma simt cand ma urc pe ele la scoala. Inca o data, multumesc. edit: Ca sa intru in problema cu supersport-ul, am inteles ca gsx-r 600 ar avea "power mode" a b si c , C scazand puterea la 50% . E adevarat? Exista si pe alte motoare functia asta? Editat Iulie 23, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 gsx-r`ul de 1000 are sigur. cel de 600 nu stiu dar sigur sunt pe aici posesori care te pot lamuri. Nu stiu daca e chiar scadere la 50% dar este mai moale si mai linistita, insa vezi ca doar modele mai noi au acesta dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.