Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Update: In sfarsit sunt gata toate actele si numerele :)

 

Aseara am adus-o si azi am scos-o putin la plimbare sa-i iau suport de numar. (nu mai are nr prins cu scotch)

 

Cauciucurile sunt din 2012 si am inteles ca uzura ar fi undeva la 60% ( mai au 40%). Ar trebui sa-i iau acum cauciucuri sau mai pot astepta ...2-3 luni? Mie aderenta mi se pare ok, o singura data am blocat roata spate ...intentionat.

 

Iesiti pe undeva diseara ? :)

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din nou membrilor forumului. Gata! Din 22 sunt posesor de "A". Ce a fost mai usor a trecut. Acum trebuie incet-incet sa trec si la partea de achizitii. Asadar, mi-ar prinde bine niste sfaturi legate de magazine cu preturi bune si echipamente de protectie de buna calitate de la care sa imi cumpar echipament. Deci, unde gasesc in Bucuresti un magazin cu echipamente de protectie la care raportul calitate/pret este bun si care sunt si fair-play, in sensul ca nu te sfatuiesc sa achizitionezi echipamente care le aduc lor profitul cel mai mare, in schimb recomanda cele mai bune variante pentru cumparator si care tin si cu buzunarul acestuia.

De asemenea, in continuare sunt atras de Virago 535, asadar daca aveti ponturi legat de asa un motor, preferabil din zona Bucurestiului, sunt binevenite. Nu vreau unul neaparat foarte accesorizat, prefer mai degraba unul intretinut bine.

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shop4moto.ro (Scorpio Motors) pe Lizeanu
motodiscount.ro au magazine pe Viilor si in Baneasa cu stocuri diferite. Shop4moto si motodiscount Baneasa, super de treaba personalul.

 

edit: sau poti astepta pana la SMAEB, pe 21-23 aprilie, unde ai o la dispozitie mai multe magazine intr-un singur loc.

Editat de DJK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motorul, sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de belele.

Ehei, daca te-ar feri motoru' de belele ar fi ceva. Nasol e ca tre' sa-l feresti tu pe el (si pe tine) :) Frumoasa mobra, s-o calaresti cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Tatal meu a luat permisul pentru A si acum vrea sa isi cumpere o motocicleta. Are 1.80m inaltime si aproximativ 85 kg. Vrea ceva comod atat pentru oras cat si pentru drumuri lungi, drumetii cu cortul etc.Am vazut impreuna mai multe motociclete dar nu stim care este cea mai fiabila, manevrabila atat in oras cat si in afara. Daca a-ti putea sa imi dati niste sfaturi in legatura cu asta. Eu nu pot sa il indrum deoarece am condus numai 125cc pana acum, urmeaza sa dau pentru A2 in vara. Bugetul ar fi 2500euro maxim! Multumesc.

Editat de EduardSim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cruiser, as zice.

Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește.

 

Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea comod pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat, cred ca se poate sa dam "noi" ceva sugestii...nu?

nu stiu, m-am gandit ca sunt multe care s-ar potrivi pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat.. prima triere fiind mai mult in functie de gusturile fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia).

Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%.

Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat).

Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul.

Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele.

 

Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele.

 

Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ar fi bine sa specifici macar categoria dorita (cruiser/chopper, naked, sport, etc ). Dupa aia vor veni optiunile mai usor.

touring

» Post actualizat in 24 Mar 2017 22:18

Cruiser, as zice.

Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește.

 

Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar.

Un touring ar vrea.

» Post actualizat in 24 Mar 2017 22:22

V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia).

Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%.

Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat).

Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul.

Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele.

 

Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele.

 

Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata.

Multumesc frumos pentru tot. Am sa tin cont se parerea ta. Asfalt uscat! Editat de EduardSim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, asemenea!

Numai uscat n-a fost azi (la intoarcere), dar am ajuns cu bine, fara incidente sau palpitatii. Daca vrea touring si nu conteaza asa mult puterea in depasiri, chiar si un Transalp va face fata cu brio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din toate eu as alege intre V strom si transalp.

Versys si TDM sunt motociclete bune insa sunt de șosea buna, transalp și v strom sunt de Romania.

Tin sa te contrazic, unii fac off road usor si cu TDM ul :))

Sa fim seriosi, ca in RO drumurile principale sunt ok pentru un tdm sau un versys.Doar nu vorbim de motoare sport! Insa, daca vrea sa mearga si pe drumuri secundare, laturalnice, Dj uri, si alte zone uitate, e mai bun un adv de tipul Vstrom sau Transalp, asortat cu anvelope mixte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de drumurile lăturalnice zic, pentru off road ceva de 250cc e cel mai potrivit.

 

Vara trecută am nimerit pe un dj undeva intre Sighișoara și Făgăraș, drumul din asfalt spart si rupt s-a transformat treptat în drum de țară. Pentru drumuri de genul e ok suspensia de V Strom si de transalp. Deși drumul era rupt mergeam liniștit cu peste 60 la oră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ce varsta are tatal tau? Poate de la o varsta ,cu idei de drumetii,cu cortul,sac de dormit etc. ar fi bun 1 moto cu ....atas. In atas incap,pe langa cort,sac de dormit,1 trusa de scule bine dotata,roata rezerva,o masutza si scaun pliabil,lada frigo,gratarul aferent si cateva bete de pescuit la o adica,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...