frankone Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Daca vrea comod pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat, cred ca se poate sa dam "noi" ceva sugestii...nu? nu stiu, m-am gandit ca sunt multe care s-ar potrivi pentru drumuri lungi cu ceva bagaj de carat.. prima triere fiind mai mult in functie de gusturile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Yamaha TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia). Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%. Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat). Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul. Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele. Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele. Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Ar fi bine sa specifici macar categoria dorita (cruiser/chopper, naked, sport, etc ). Dupa aia vor veni optiunile mai usor. touring » Post actualizat in 24 Mar 2017 22:18 Cruiser, as zice. Intruder...Virago 750 (poate prea mic ăsta), mai merge En500, cu niste comenzi avansate. La bugetul ăsta, altceva din categoria cruiser nu prea cred că găsește. Touring, cu gramada, pe talia lui. In buget chiar. Un touring ar vrea.» Post actualizat in 24 Mar 2017 22:22 V-strom 650 (gasesti in buget, poate si cu ceva accesorii) sau TDM 850 (nu stiu daca gasesti varianta de 900 in banii aia). Am Vstrom si pot sa spun ca la gabaritul meu (1,82 si cca 78 kg), vaca face fata cam in orice conditii de drum, e manevrabila, confortabila (daca nu ii place saua standard, poate opta pentru o retapitare la un pret decent- cca 300 lei), poti atasa usor top si side-case. Luminile sunt mult peste medie (strict din punctul meu de vedere sunt foarte bune), motorul (grupul propulsor) este fiabil, relativ usor de intretinut/servisat, cauciucurile costa cam 900 lei (cu variatii, depinde ce tip/marca se are in vedere), suspensia e medie (cam moale fata in unele situatii, dar presupun ca nu se merge in stil smuls), franele bune (nimic extraordinar, dar opresc vaca rapid), iar consumul, ei bine, la ultimul plin am scos 4,7%, dar am mers destul de turat, pe drumuri scurte, inclusiv oras (cam 80 km cu pasager). Cel mai mic consum (regim mixt, pasager si solo) am scos 3,9%. Daca nu are deja, pune-i scut motor si crash-bar. Uita-te si dupa un deflector (daca nu e montat). Ce verifici la cumparare, in afara de chestiile normale: incarcarea releului si, daca ai cum, starea rulmentilor de la amortizorul spate. Nu strica sa te uiti si la starea in care e cadrul bordului (al meu era mutat spre dreapta si inclinat spre aceeasi parte, m-am chinuit ceva pana l-am adus la adevar). Rulmentii de la roti nu-s scumpi, nici aia de jug, daca n-ai bafta sa se miste usor ghidonul. Na, cam atat, eu mi-am expus punctul de vedere despre un motor pe injectie, cu putere decenta, manevrabilitate mult peste medie si alte plusuri. Un minus (mare, in ochii unora) este aspectul, dar mie chiar imi place cum arata. Pentru touring e numa' bun, vei vedea. E un motor care face de toate, insa nimic perfect. Eu prefer sa vad partea plina, aceea ca face de toate. Azi am urcat borduri de 15 cm si nici n-a sughitat. Pe asfalt ai incredere sa iei curbe in viteza, aplecat (dar orice mobra face treaba asta, daca e echipata cu gume bune). Oglinzile sunt enorme, vizibilitatea in spate e la superlativ, bordul usor de citit, indicator benzina, apa, presiune ulei, avarie sistem de injectie, ceas, km partiali (trip 1 si 2)- care nu se reseteaza daca iei bornele. Mai departe, analizeaza si alte pareri, cine stie de unde sare iepurele. Uite vaca mea dupa o tura de ploaie si mazga. Aia in care arata cat de cat prezentabil e ca sa o vezi si din fata. Multumesc frumos pentru tot. Am sa tin cont se parerea ta. Asfalt uscat! Editat Martie 24, 2017 de EduardSim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Merci, asemenea! Numai uscat n-a fost azi (la intoarcere), dar am ajuns cu bine, fara incidente sau palpitatii. Daca vrea touring si nu conteaza asa mult puterea in depasiri, chiar si un Transalp va face fata cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Versys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Pai cum zic si colegii, ai cam asa: yamaha tdm 850 sau 900, v strom 650, versys, si pe langa adaug si eu transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin07 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Din toate eu as alege intre V strom si transalp. Versys si TDM sunt motociclete bune insa sunt de șosea buna, transalp și v strom sunt de Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Foarte de acord, avand in vedere starea drumurilor romanesti, per ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Din toate eu as alege intre V strom si transalp. Versys si TDM sunt motociclete bune insa sunt de șosea buna, transalp și v strom sunt de Romania. Tin sa te contrazic, unii fac off road usor si cu TDM ul ) Sa fim seriosi, ca in RO drumurile principale sunt ok pentru un tdm sau un versys.Doar nu vorbim de motoare sport! Insa, daca vrea sa mearga si pe drumuri secundare, laturalnice, Dj uri, si alte zone uitate, e mai bun un adv de tipul Vstrom sau Transalp, asortat cu anvelope mixte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costin07 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Eu de drumurile lăturalnice zic, pentru off road ceva de 250cc e cel mai potrivit. Vara trecută am nimerit pe un dj undeva intre Sighișoara și Făgăraș, drumul din asfalt spart si rupt s-a transformat treptat în drum de țară. Pentru drumuri de genul e ok suspensia de V Strom si de transalp. Deși drumul era rupt mergeam liniștit cu peste 60 la oră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Salut! Ce varsta are tatal tau? Poate de la o varsta ,cu idei de drumetii,cu cortul,sac de dormit etc. ar fi bun 1 moto cu ....atas. In atas incap,pe langa cort,sac de dormit,1 trusa de scule bine dotata,roata rezerva,o masutza si scaun pliabil,lada frigo,gratarul aferent si cateva bete de pescuit la o adica,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Decât cu ataș, mai bine cu mașina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut, Am permis din 2007 insa in ultimii 3 ani nu m-am mai suit pe motor. Cat am mers am folosit strict enduro, 125cc 2 timpi si 350/400/250 4 timpi. Fiindca stau in Bucuresti, m-am gandit sa ma orientez catre ceva de strada, pe cat posibil foarte iertator fiindca nu am experienta deloc pe sosea si riscurile mi se par considerabil mai mari, fiindca nu depinzi doar de tine. Chiar mi-ar parea o idee buna sa iau cateva ore la o scoala moto pentru a ma obisnui cu traficul, asa ca apreciez orice recomandare. Revenind la motor in sine, fiindca am 1.75 si 66 kg, am nevoie de ceva cat mai usor si "docil". Eu ma gandeam la modele supermoto sau naked (FZ6, Hornet). Nu vreau sa-l folosesc la plimbari prin tara, doar in oras si eventual la ture scurte in afara 50-100 km maxim. Daca ati avea sugestii de modele m-ar ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Categoria "musca" se transforma in categoria "viespe" => Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Te vei duce degeaba la scoala de soferi... Vei gasi daca ai nenoroc (cum am avut eu cand am dat de permis), vei gasi un ... nene care sta pe sezlong si bea vin in poligonul Ilioara si care iti spune ca el e la munca... Instructor MOTO... atat ca nu face absolut nimic! doar bascalie de santerist pe margine. 0 sfaturi / 0 recomandari / 0 directii spre a imbratisa ideea de motociclism. Mai degraba un sofer de motocicleta... nu motociclist sau cu atat mai mult, in mod clar nu Instructor MOTO. Nu dau numele lui sau al scolii pentru ca nu are rost sa fac antireclama. Sfatul meu prietenesc este sa iei o motocicleta si sa te plimbi pe stradute secundare. Eventual sa pleci in plimbari scurte spre orasele mai mici din apropierea Bucurestiului. Eu am un Hornet de care sunt tare multumit. De la drumuri de 10 km pana la job pana la ... plimbari prin tara (chiar daca nu e facuta pentru asa ceva), nu am avut ce sa reprosez modelului. Nu da cu tine de pamant si nici un te plictiseste. Cele bune, Alex. Salut, Am permis din 2007 insa in ultimii 3 ani nu m-am mai suit pe motor. Cat am mers am folosit strict enduro, 125cc 2 timpi si 350/400/250 4 timpi. Fiindca stau in Bucuresti, m-am gandit sa ma orientez catre ceva de strada, pe cat posibil foarte iertator fiindca nu am experienta deloc pe sosea si riscurile mi se par considerabil mai mari, fiindca nu depinzi doar de tine. Chiar mi-ar parea o idee buna sa iau cateva ore la o scoala moto pentru a ma obisnui cu traficul, asa ca apreciez orice recomandare. Revenind la motor in sine, fiindca am 1.75 si 66 kg, am nevoie de ceva cat mai usor si "docil". Eu ma gandeam la modele supermoto sau naked (FZ6, Hornet). Nu vreau sa-l folosesc la plimbari prin tara, doar in oras si eventual la ture scurte in afara 50-100 km maxim. Daca ati avea sugestii de modele m-ar ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Omul are permis deci nu are rost sa-i recomandam scoala de soferi. Cauta ceva ingust, sa te strecori prin trafic,dar si economic. Ma sunase cineva sa-i dau maxiscuterul meu pe o honda transalp, se vaita ca-i consuma 7-8 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KingOBeer Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Ceva "cat mai usor" si "docil" nu prea se pupa cu motoare inline 4 de 600cmc. Ceva docil ar fi o Honda CB500 cu inline 2. evenind la motor in sine, fiindca am 1.75 si 66 kg, am nevoie de ceva cat mai usor si "docil". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AST Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Hai salut, Eu am un FZ6 N din 2006, care de vreo 2 ani este si prima mea motocicleta. Am 1.77 si vreo 70 de kg si e suficienta pentru mine avand in vedere ca doar ma plimb prin tara cu ea, unde evit destul de mult drumurile drepte, si mai fac naveta de la ploiesti la bucuresti. La mai putin din jumatatea turatiilor motocicletei (7000-8000,) nu ai nici cea mai mica problema, iar dupa 8000 capata un zvac frumos, ce te face sa zambesti pentru ca isi schimba comportamentul. In Bucuresti, prin rush hour e foarte manevrabila, nu am avut probleme cu ea pana acum. Un defect al ei si al tuturor naked-urilor e ca dupa 120 te bate vantul "bini di tat", dar in timp te obisnuiesti si cu asta si inca unul care mai mult e defectul meu, e ca la 1.77 imi mai lipsesc 1-2 cm sa ating cu toata talpa asfaltul (am picioarele scurte). Oricum eu iti recomand o FZ6 N, pt ca nu o sa plictisesti intr-un sezon de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 din ce am inteles, baietii cu experienta pe enduro cam pot sa mearga pe orice. asa ca as zice ca nu ar trebui sa te sperie prea tare orasul. dupa ce zici tu, plimbari oras si maxim 100km in afara eu cred ca un super moto ar fi foarte potrivit pt tine, mai ales ca ai experienta in domeniu. un super moto are factorul "fun" mai ridicat in comparatie cu 4 in linie, intretinere mai scazuta, consum ... si la super moto nu cred ca ai nevoie de sfaturi pt alegere ca stii tu mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
str8 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut, Poti arunca un ochi aici. https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#92a9ee5e5b Mobra super usoara, manevrabila si potenta cand ai nevoie. Daca vrei sa o folosesti predonderent in oras exact ceea ce cauti. Daca te intereseaza da-mi un semn. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 pfuu, ce anunt onest , ca la carte, daca as cauta asa ceva zau de nu as lu-a o pe loc, fara gluma. Spor la vanzare colegu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
str8 Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 pfuu, ce anunt onest , ca la carte, daca as cauta asa ceva zau de nu as lu-a o pe loc, fara gluma. Spor la vanzare colegu'! Mersi colegu' Cu toate astea se pare ca toata lumea este interesata numai de mobre sport, folosite in oras la 2 dimineata si care se incing de arunca apa la fiecare semafor. @dupre: am avut si Yamaha FZ6 naked ca prima motocicleta si mi-a placut tare mult. Intradevar o sa ti se para grea comparativ cu ceea ce ai mai mers tu insa in ture joase este iertatoare (dar si puturoasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut, Poti arunca un ochi aici. https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#92a9ee5e5b Mobra super usoara, manevrabila si potenta cand ai nevoie. Daca vrei sa o folosesti predonderent in oras exact ceea ce cauti. Daca te intereseaza da-mi un semn. Numai bine, Faina, insa momentan studiez posibilitatile. Poate tinem legatura daca o mai ai peste un timp. Te vei duce degeaba la scoala de soferi... Vei gasi daca ai nenoroc (cum am avut eu cand am dat de permis), vei gasi un ... nene care sta pe sezlong si bea vin in poligonul Ilioara si care iti spune ca el e la munca... Instructor MOTO... atat ca nu face absolut nimic! doar bascalie de santerist pe margine. 0 sfaturi / 0 recomandari / 0 directii spre a imbratisa ideea de motociclism. Mai degraba un sofer de motocicleta... nu motociclist sau cu atat mai mult, in mod clar nu Instructor MOTO. Nu dau numele lui sau al scolii pentru ca nu are rost sa fac antireclama. Sfatul meu prietenesc este sa iei o motocicleta si sa te plimbi pe stradute secundare. Eventual sa pleci in plimbari scurte spre orasele mai mici din apropierea Bucurestiului. Eu am un Hornet de care sunt tare multumit. De la drumuri de 10 km pana la job pana la ... plimbari prin tara (chiar daca nu e facuta pentru asa ceva), nu am avut ce sa reprosez modelului. Nu da cu tine de pamant si nici un te plictiseste. Cele bune, Alex. Intr-adevar, asa a fost si cand am facut eu scoala, insa aici am recomandari pentru Scoala Moto AMI, undeva pe la Gara Obor, sper sa fie ok baietii. » Post actualizat in 28 Mar 2017 14:14 Pentru ture mai scurte si oras, ia-ti supermoto sau ceva micut de 250 pana in 450. Intre timp am descoperit si KTM Duke 390, arata bine de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Salutari membrilor forumului. Astazi am avut ocazia sa vad si sa merg un pic pe un Virago 535. Partea buna: "imi vine". Ma simt bine pe el, imi place senzatia pe care o am pe el, cum ma simt asezat. Partea proasta: clar nu era de cumparat. Motorul parea trecut rau de tot, era piscat de rugina mai pe la toate elementele, cromul de pe protectiile traseului de evacuare era inflorit rau de tot, vopseaua de pe aripa spate de asemenea inflorita, Asa cum am mai citit am rugat proprietarul sa nu porneasca motorul inainte. Motorul a pornit relativ ok, ajutat cu socul tras. Din pacate in schimb nu prea era constant in turatii, Varia foarte brusc in turatii iar dupa plimbare desi nu mai era socul tras deloc iar acceleratia era la 0, motorul se tura de unul singur si ramanea turat. De asemenea nu am mers foarte mult ca deja ca motocicleta se infranase si de abia am mai putut sa o misc spre inapoi. Cand am garat-o, a trebuit sa o fac din sa, ajutat de transmisie, nici pomeneala sa o pot impinge pe langa ea. Una peste alta mi s-a parut buna de casat. Am ramas cu un gust amar mai ales ca anunutul spunea ca "Vând Chopper Yamaha Virago 535 perfecta" iar in schimbul de mesaje domnul respectiv a spus "Sigur ca puteti sa i faceti o verificare oricand. Saptamana viitoare incepand de miercuri, oricand. Motorul mi l intretine un mecanic de la Bmw". Asa ceva! In fine, dupa experienta asta, cu siguranta voi cauta un Virago de vanzare doar din Bucuresti, nu am de gand sa alerg cine stie pe unde ca sa dau peste niste cazaturi prezentate ca "perfecte". Deci mai cautam. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.