bigFatAss Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Daca grija pentru starea tehnica e problema, de obicei poti aranja o vizita in service inainte de cumparare. Daca cetateanul nu e in aceeasi tara ca tine e mai greu, dar nu imposibil. Sunt oameni care cu asta se ocupa: verifica motoare SH in alte tari pe care apoi le achizitioneaza pentru tine si se ocupa de toate formalitatile (uneori chiar si de inmatriculare pentru tine). Personal am avut de-a face pana acum cu familia Biris, care verifica si aduce mobre din IT in RO pentru un comision (zic eu meritat). Doar cuvinte de lauda pentru oameni. Daca as alege pentru mine, chiar daca as avea banii pentru ea noua, tot un SH verificat temeinic as lua ca prim motor. Restul de bani i-as pune departe pentru 2 ani mai incolo cand probabil vreau sa schimb mobra. Si atunci as lua-o noua, dupa ce am prins oleac de cheag de motocicleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) Pentru 1500 EUR diferenta eu consider ca merita efortul si nici nu as sta pe ganduri. Vine cu placute de frana noi, ambreiaj nou, lant, cauciuce... Lucru nou e lucru nou si miroase mai bine. Editat Mai 18, 2017 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condorash Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 M-ati zapacit definitiv... :tempted:unul zice "hais", celalalt zice "cea"... Si va dau dreptate amandurora... Multumesc oricum... Mai astept si alte pareri... poate ma ajutati sa ma hotarasc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Domnule, concluzia mea este in felul urmator: cand iei o motoreta de buget, cum este NC750, merita efortul sa o iei noua cand SHurile nu sunt departe in urma fiind un model relativ nou, daca vorbeam de cine stie ce nava spatiala de 15-20k ziceam nu, ca esti incepator, e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Nimeni nu poate lua decizia pentru tine, forumul e facut doar sa te informeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Pe de o parte diferenta e mica, pe de alta cu acei bani (1500 euro) iti poti cumpara echipament foarte bun. Stiu ca acum vreo 2-3 ani era sa dau banu pt o Honda NC700x noua, la vremea respectiva mi se parea si mie ca merita sa o iei noua. Ai grija ca la modele cu cerere mare, timpul de asteptare este si el considerabil. Eu cand ma orientasem spre NC700x era model relativ nou pe piata, anul acela fusese cea mai bine vanduta motocicleta din Europa, iar pt o comanda trebuia sa astept 3 luni :|. Asa ca vezi, intreaba pe la dealeri, daca reusesti sa iei ceva de pe stoc, te-ai scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 "..." Eventual daca avem vreun mandru posesor de mobra adusa de afara poate reuseste sa-mi explice exact care e intreaga procedura. Multumesc anticipat. 1)gaseti mobra si vorbesti cu vanzatorul(negociezi) 2)gasesti transportatorul (care sa iti si verifice motorul si sa te sune de la fata locului, sa iti trimita poze cu defectele, filmulete etc) 3)cu motorul adus si actele necesare faci programare la RAR 3) daca nu ai numere rosii (la mine nu se merita timpul de asteptare) urci frumusel motorul intr-o duba si hop la RAR 4) cu toate actele + cele noi de la RAR cauti un intermediar auto (nu costa o avere si nu merita stresul) 5) ii faci procura notariala cum ca il lasi sa iti inmatriculeze motorul in numele tau 6) Astepti! (in functie de cat de bine il sti pe intermediar si de judet) 7) Ride safe, ride smart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 A) mai exista punctul 3,5): cu contractul de vanzare / cumparare si cu CIV de la RAR o inscrii la Directia Impozite si Taxe Locale de unde ai tu domiciliul stabil in buletin; in unele locuri e obligatoriu CIV, in altele nu este obligatoriu; daca trec peste 30 zile de la data din contract, in mod normal iei o mica amenda (70 RON), depinde cat de bine ii explici functionarului ca tocmai ai venit in tara si ce alte vrajeli ar putea explica intarzierea punctul 4 + 5 + 6) poate fi inlocuit cu ce scrie in urmatorul link: http://www.prefecturabucuresti.ro/?d=serviciu_inmatriculare&sub=din_UE_inmatriculat vezi ca exista in link si "etape premergatoare inmatricularii" - de citit neaparat C) punctul 4 + 5 + 6) se realizeaza tot unde ai tu domiciliul stabil in buletin; la profil vad trecute doua orase, de asta iti repet D) exista sectiune speciala pentru inmatriculari daca mai ai intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condorash Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Multumesc styuk si XaeL pentru lamuriri... Ca sa revin la problema mea... cred ca ar trebui sa reformulez putin intrebarea initiala... Avand in vedere ca vorbim de doua roti, din punctul meu de vedere siguranta e pe primul loc... Si atunci... oare merita o economie de 1.500 eur pentru un SH despre care practic nu stii nimic? Nici formularea asta nu e buna pentru ca raspunsul e evident... Mai incerc o data... Este suficient de safe sa iei un SH? Adica pot exista probleme legate de motor sau chiar siguranta pe care nici cei care se ocupa cu aducerea de SH-uri de afara sa nu le observe? Stiu ca incep sa fiu stresant si posibil sa primesc un raspuns de genul "Frate, daca ai bani, du-te si ia-ti una noua si mai lasa-ne!"... Ideea este ca nu ma scald in bani, muncesc pentru ei (10-12 ore/zi) asa ca fiecare euroi conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Mai incerc o data... Este suficient de safe sa iei un SH? Adica pot exista probleme legate de motor sau chiar siguranta pe care nici cei care se ocupa cu aducerea de SH-uri de afara sa nu le observe? Omule, tu ce intrebi, de fapt? Gandeste-te putin la intrebarea ta care e de un absurd ridicol. Cum poate sa-ti spuna cineva de pe forum la modul ipotetic daca o motocicleta SH e sigura sau nu? Pai depinde de la motocicleta la motocicleta, nu sunt doua motociclete SH la fel, pentru ca au avut proprietari diferiti cu stiluri de mers diferite, intretineri diferite, uzuri diferite samd. Exista motociclete SH impecabile, sigure si cum mai vrei tu si exista motociclete SH cu care poti sa-ti rupi gatul oricand sau au fost intretinute ca naiba. Te duci si vezi motocicleta in discutie si asa afli daca e sigura sau nu. Daca dispui de acea diferenta de 1500 de euro, ia-o noua si aia e... Io asa as face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Este suficient de safe sa iei un SH verificat temeinic de o persoana in a carei expertiza tehnica ai incredere. Pot exista probleme legate de orice chiar si cu o motocicleta noua scoasa din cutie, doar ca incidenta lor e mai mica. Pot exista probleme legate de multe chestii aferente mobrei pe care niciun mecanic nu le poate observa pentru ca nu utilizeaza atelajul zilnic. Sfatul meu este, la final, sa-ti iei motorul pe care ti-l permiti. Dupa ce-l iei o sa trebuiasca sa-l intretii, sa te intretii pe tine, familia ta si tot ce ai in jurul tau cel putin la acelasi nivel ca pana acum. Decizia daca e nou sau nu, daca ai incredere intr-un mecanic sau nu, daca e din strainatate sau nu e doar a ta. Daca as fi in locul tau, din nou, as alege un motor SH, la un pret cat mai rezonabil, intr-o stare tehnica impecabila (la 4500EU iti permiti sa ai asteptarea asta) pe care sa mergi fara sa schimbi nimic cu exceptia consumabilelor cel putin 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Eu zic sa dai cu banu pentru ca ai aceleasi sanse...50:50. 50:50 sa o dai pe jos indiferent daca este noua sau SH 50:50 sa intre un bou in tine cu ea noua sau SH Dar iti garantez 100% ca indiferent ce iti vei lua iti va placea, iar diferenta de 1500 de euro reprezinta sau nucireasa de pe tort. Sa iti explic: NIMIC, dar nimic nu se compara cu senzatia de a fi tu primul care o scoate din cutie, care o atinge, ii da cheie si se infige in ea, stii tu cum este.....zi-mi ca nu am dreptate. Totusi, daca gasesti una cu ~10.000 km este ca si cum este aproape noua ...da, stiu suna ca povestile din studentie dar asta este realitatea. Cand rupi sigiliul pierzi ceva din valoare. Eu nu mi-am permis sa ii rup sigiliul la a mea, mi-as fi dorit fooooarte mult, dar pur si simplu nu mi-am permis sa dau 14k pe una noua asa ca a trebuit sa ma multumesc cu una utilizata dar cu 9500km in bord Deci decizia este la tine sau la ban. Pana la urma conteaza daca chiar vrei sa ai acel sentiment ca esti primul. P.S. Mare atentie daca iti cumperi SH din afara Romaniei sa nu iti iei motocicleta cu mai putin de 6000km sau 6 luni de la prima inregistrare deoarece se considera ca este motocicleta noua si va trebui sa platesti TVA in Romania. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condorash Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 .S. Mare atentie daca iti cumperi SH din afara Romaniei sa nu iti iei motocicleta cu mai putin de 6000km sau 6 luni de la prima inregistrare deoarece se considera ca este motocicleta noua si va trebui sa platesti TVA in Romania. Succes. Multumesc, Adixgl... pe asta chiar nu o stiam... Nu ca as fi luat ceva de genul... nu ca nu as vrea dar un motor de genul asta m-ar costa mai mult decat daca l-as lua din Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice97 Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Buna oameni buni de saptamina viitoare sper sa intru in posesia unei noi categorii pe permis:"a".ca orice incepator nerabdator am inceput cautarile cu aproximativ o luna in urma..dupa ceva experiente esuate cu achizitia unui z750,am ajuns la concluzia ca mi-ar placea un moto intre 600 si 800 capqcitate,80% folosit pr strada si 20%pe ceva drumuri forestiere ,pt o iesire la munte (nu sarituri din stinca in stinca ca o capra neagra)..am 1.80 si 85kg si mi-au facut cu ochiul z750 kawa si ktm 990sm(pot sa renunt la cei 20% pt un z750)..buget vreo 4000 daca e din tara si cu acte si stare motor in regula(dupa ceva experiente cu z-ul incep sa cred ca e imposibil intara)..am vazut si gsr 600 ,dar cred ca sint un pic penibil pe el..un z1000 ,care mi-a placut la nebunie,dar m-a si speriat...nu am reusit sa gasesc in apropiere un ktm sa vad ce si cum..gresesc cu cele doua modele z si ktm-ul sau sint ok (si mai ales bugetul)? ..ceva recomandari?..multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Funk Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 Ceva de A2 touring sau touring sport? 1.80 si 90-95kg sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Walker_RF Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 Buna seara .. De curand m am inscris la scoala pt A si sunt intr o dilema ,probabil cu totii va ti pus intrebarea ..ce motor mi s ar potrivi?? Am 1.70m 73kg si optez pt Kawasaky z300 , yamaha Mt 03, duke 390 si bmw g310r...conform cu ceeace am citit pe forumuri aici pt inceput indicat ar fii un motor sub 600cmc pt a prinde curaj si a invata sa il controlezi .. Va rog daca sunteti la curent cu motoarele mentionate sa ma ajutati cu un sfat ? Ms frumos DRIVE SAFE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 @ice97 @Razvan Funk @Walker_RF De ce nu va luati ceva care va place sau v-a placut inainte de scoala moto , sau dupa ce ati luat examenul . Altfel tot timpul o sa aveti remuscari ca v-ati luat dupa x sau y de de pe forum ! Sunt multe topicuri deschise unde gasiti pareri sau poate chiar raspunsuri ! In general cei care intreaba ce sa isi cumpere nu o fac fiindca nu stiu ce sa isi ia , ci fiindca le este frica sa ia o decizie ! Pana la urma o motocicleta e ca o pereche de adidasi , iti iei ceva ce iti place si dupa aia iti dai seama daca te simti bine in ei , daca nu te strang , daca poti sa practici sportul preferat in ei fara sa ai probleme ! Oricum prima motocicleta la unii ramane pentru mult timp iar la unii se schimba repede ! O sa va dati seama rapid cum sta treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Walker_RF Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 Multumesc pentru raspuns... Sunt 90%convins ...inclin spre z300 avand in vedere ca prima optiune si anume BMW depaseste bugetul momentan..! DRIVE SAFE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Salutare, as vrea sa primesc cateva sfaturi din partea unor oameni mai experimentati in alegerea de a imi cumpara o motocicleta care se incadreaza in limitele A2, chiar daca din fabrica nu au maxim 35KW voi incerca sa o limitez, eu am in vizor 2 modele insa imi este putin greu sa aleg intre 2 si 4 pistoane. Ma gandesc la Kawasaki er6n 2006-2009 si la Honda Hornet 600 2005-2007, motocicleta o voi folosi pentru a ma deplasa din punctul A in punctul B nu am nevoie de foarte mare viteza, la Kawasaki ma atrage ca are un cuplu bunicel si in oras este mai comoda din cate am auzit iar la Honda ma atrage sunetul ca e in 4. Ultimele 2 motoare pe care le-am avut au fost enduro, un EXC 300 2t din 2000 si momentan detin un 525 din 2005 cu care am mai mers si pe asfalt din cand in cand, vreau sa renunt la enduro momentan si sa trec pe strada, de aceea apelez la voi sa ma ajutati sa aleg ceva care sa nu fie nici foarte plictisitor dar sa fie si cat de cat fiabila. Orice sfat e bine primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 hornetul nu il poti limita legal. are peste 70 kw nelimitat. er6n am 2 prieteni cu el limitat legal si inmatriculat legal pe A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Am un prieten care l-a adus gata limitat din Italia. Ce parere au acei 2 prieteni ai tai de Er6n? Le pare rau de achizitie sau sunt multumiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 exista si kawasaki xj6n care este destul de bunicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Imi cam depaseste bugetul. exista si kawasaki xj6n care este destul de bunicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Salut, poate te ajuta topicul asta: /index.php?/topic/745564-yamaha-fz6-vs-yamaha-mt-03-vs-honda-hornet-vs-kawasaki-er6n/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hypperbone Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Sfat: nu conteaza ce motor A2. Totul e sa o iei la paket cu niste bere fara alcool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.